Lars S.
Maribo
Seneste Anmeldelse
"Top"
Afhentning til affaldsstationen
Kørsel til genbrugsstation
Storskrald
Trailer flyt
Alle affaldsstationsopgaver
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk gratis forsikring
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
Maribo
"Top"
Hvidovre
"En fornøjelse. Sajjad udførte opgaven til perfektion."
Nykøbing F
"Hurtig og effektiv God kommunikation"
Hedehusene
"Fik sat 3 loftlamper op. Virkelig flot udført arbejde!"
Roskilde
"Kom til tiden, god kommunikation, godt udført opgave"
Kokkedal
"Sød, punktlig og effektiv, stor anbefaling herfra."
København N
"Hvis jeg kunne give 10 stjerner til Nazam havde jeg gjort det. Ham og hans kammerat gjorde et kæmpe arbejde for at få mit vitrine skab op på anden. Opgangen var ikke egnet til så stort et vitrine skab. De fortsatte hvor jeg er 100 på alle andre havde kastet håndklædet i ringen. Jeg kan klart anbefale alle at bruge ham. Han gør det sgu ordentlig."
Middelfart
"Super fin fyr og altid dejligt når folk overholder deres aftaler. Jeg vil helt sikkert bruge Simon igen næste gang :)"
God kommunikation og veludført arbejde
Afhentning af møbler til genbrugspladsen + 25 gipsplader 90X240 cm
2,000,-
Reel og troværdig
Afhentning af møbler til genbrugspladsen
1,500,-
Super fint arbejde.
Afhente haveaffald, og kører på genbrugsstation
800,-
Tusind tak for hjælpen og tak for et super godt samarbejde.
Afhentning af affald og aflevering på genbrugsplads
1,500,-
Mange tak for hurtigt og effektivt arbejde :).
Bunke med grus/sten afhentes og køres på genbrugspladsen
500,-
Flink gut, var der til aftalt tid og udførte opgaven som aftalt.
Afhentning af blandet byggeaffald
1,200,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Hjælp med at samle Ikea klædeskab
Maler
Klargøring af lejlighed til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Havearbejde
Beskæring af 4 større træer
IT support
Geninstallering af windows + programmer
Elektriker
Installation af Sonos musikanlæg i hus
Rengøring
Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Elektriker
Opsætning af lamper i stue og soveværelse
Catering
3-retters menu til 14 mennesker
Fjerne affald
1,000 kr
Maribo
fjerne en mindre bunke byggeaffald, primært træ og plast
Afhentning og afskaffelse af asbest plader
1,000 kr
Nykøbing F
Pladerne står på en palle cirka 45kvm
Afhentning af senge
1,000 kr
Væggerløse
Vi behøver hjælp med afhentning af 2 senge på 140x200 og 4 senge 90x200. Sengene skal køres på lossepladsen.
Fjerne eternit plader
1,500 kr
Maribo
Hej har en 50-60 eternitplader de ligger på 2 paller, lige til og tag og man kan parkere lige ved siden af.
Afhentning af brugte eternit plader (ej asbest)
8,000 kr
Vordingborg
Afhentning af brugte eternitplader fra lade. Laden er 32 x 12 meter.
Fjerne affald
500 kr
Maribo
Hey Kasper Jeg kan komme i morgen og fjerne det da jeg alligevel er i området Udfra at der er 1/3 af hvad der var i går kan jeg gøre det for 500kr inkl moms
Bortskaffelse af asbest-tagplader ca 70 stk
600 kr
Nakskov
Bortskaffelse af asbest-tagplader ca. 70 stk. Fordelt på 2 paller. Skal afhentes med palleløfter og lastbil, vil jeg tro
Bortskaffelse af asbest tagplader ca 70 stk
3,690 kr
Nakskov
Bortskaffelse af asbest tagplader ca 70 stk. Fordelt på to paller.
Fjernelse af affald - træ og plast
1,270 kr
Maribo
Pap plast og træ skal fjernes
Moving help- furniture up 2 floors by stairs and assembly
700 kr
Nykøbing F
******** ****: bring several big& small packages with unassembled furniture up for 2 floors with no elevator, and then assembly them in the apartment. all things will be brought by us with a trailer near the entrance in the building. we will be there to assist.
Bortskaffelse af eternit tagplader med asbest
7,260 kr
Horslunde
Bortskaffelse af eternit tagplader med asbest De er nedtaget og ligger i bunker på jorden.
Når du overvejer at booke en affaldsafhenter til at hente og køre dit affald væk, kan det være godt at være klædt på med lidt praktisk viden. Vi har samlet nogle oplysninger om de forskellige services, der typisk tilbydes inden for kategorien ‘Kørsel til affaldsstationen / afhentning af affald’. Her kan du blandt andet også læse om, hvilket udstyr der typisk indgår i arbejdet. Læs med og bliv klædt på til at træffe nogle gode beslutninger.
Opgaven, som affaldsafhenteren løser, indeholder typisk disse trin:
Når det gælder ‘kørsel til affaldsstationen / afhentning af affald', kan man tale om forskellige typer services, som knytter sig til følgende typer affald:
Sørg for at gøre det klart allerede i opgavebeskrivelsen, hvad du skal have hentet og bragt til en affaldsstation, hvis det er muligt.
Den person eller det firma, der udfører denne service, kaldes for:
Undervejs i udførelsen af opgaven med afhentning af genbrug vil dette eller lignende udstyr formentligt blive nødvendigt:
Ofte kan handyhanderen, du hyrer, tilbyde at medbringe mange af tingene som en del af servicen. Andre gange kan det være praktisk, hvis kunden for eksempel kan stille trillebør til rådighed på stedet. Eller måske har du som kunde allerede organiseret affaldet i sække. Det er op til dig og affaldsafhenteren at drøfte en eventuel fordeling mellem jer med hensyn til, hvem der sørger for hvad. Sørg for at drøfte detaljerne og at blive enige forud for opgavestart.
I forbindelse med afhentning af skrald og affald og efterfølgende transport af det, er det blandt andet disse metoder, der kommer i brug:
Som kunde lægger du ud med at angive et budget ved opgaveoprettelse. Prisen afhænger overordnet af mængden og typen af affald, det handler om. Online hos Handyhand kan du få lavet et estimat af prisen ved hjælp af prisberegneren.
Der bydes nu på opgaven, og buddene fra handyhanderne svarer til faste priser - ikke timepriser. Betalingen foregår trygt og sikkert gennem Handyhands betalingssystem.
Der findes ikke direkte fradrag for private borgere for booking af affaldsafhentning. Men tjek hos din kommune, om man kan søge om økonomisk tilskud der.
Der kan eventuelt gælde andre regler for virksomheder. Det anbefales at undersøge lokale regler og regler for erhverv hos Skat eller på kommunen.
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om Forsikring her.
Modtagerne af denne service kan være mange, og blandt de typiske modtagere er:
Repræsenterer disse modtagere ikke dig, så tøv ikke med at slå opgaven op alligevel. Handyhand er indrettet til at imødekomme mange forskellige typer behov.
Nej, når man benytter sig af Handyhand-platformen til at booke affaldsafhentning, behøver man ikke at lave en særskilt kontrakt med handyhanderen. Handyhand tager sig af de nødvendige formaliteter fra kommunikation til forsikring, så du slipper for det administrative bøvl og kan fokusere på at få udført selve opgaven.
Afhentning af affald og transport til en affaldsstation kan ske på flere forskellige tidspunkter af dagen, men det er oplagt at tilpasse det åbningstiderne på de affaldsstationer, affaldet skal afleveres på. Bemærk, at åbningstiderne kan også være anderledes i weekenden.
Derudover kan det i nogle tilfælde være relevant at tænke på støjgener fra arbejdet i forhold til naboer.
Det kan ofte godt arrangeres, ja, men kræver måske lidt mere koordinering. Det er op til dig som kunde at afgøre, om du er tryg ved at lade en handyhander arbejde alene hjemme hos dig. Anmeldelser og bedømmelser kan eventuelt være med til at give tryghed. Dernæst kan du tage dette i betragtning:
Det er helt afgørende, at du og affaldsafhenteren er enige om jeres aftale. Drøft derfor i god tid inden, hvordan I bedst planlægger, at handyhanderen kan arbejde på egen hånd hos dig.
For at sikre en gnidningsfri afhentning og kørsel til en genbrugsplads kan du forberede nogle ting, inden afhentningen skal ske:
Nej, jobbet til at udføre afhentning af genbrug kræver som regel ikke en uddannelse, men vær opmærksom på eventuelle regler om håndteringen af bestemte affaldstyper - der kan være krav om godkendelser til eller beviser for at måtte håndtere forskellige typer affald, så gældende lovgivning og miljøstandarder overholdes.
I forhold til sikkerhed er det især relevant, når det drejer sig om farligt affald eller større genstande, der skal afhentes. Sikkerheden skal være i orden for den, der henter affaldet. Det vil sige, at handyhanderen for eksempel bør benytte det nødvendige udstyr til håndteringen af store og tunge genstande med henblik på at beskytte sig selv. Derudover skal håndteringen af især farligt affald ske forsvarligt af hensyn til miljøet.
Når du finder din næste affaldsafhenter gennem Handyhand, sikrer du dig en lang række fordele:
Handyhand gør det nemt at finde en affaldsafhenter i stokkemarke til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien affaldsafhenter.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige affalds afhentere i stokkemarke, i post nr: 4633 til 4990.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Kørsel til affaldsstationen / afhentning af affald kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 1,000.00,- til 4,800.00,- kr.
Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!
Vælg det bud som passer dig bedst!
Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.
Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!