Andreas A.
Roskilde
Seneste Anmeldelse
"Jeg er tilfreds."
Afhentning til affaldsstationen
Kørsel til genbrugsstation
Storskrald
Trailer flyt
Alle affaldsstationsopgaver
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk gratis forsikring
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
Roskilde
"Jeg er tilfreds."
Hvidovre
"Meget imødekommende og venlig person. Kan klart anbefale."
Hedehusene
"Alt var super!"
Roskilde
"Emil was very professional and he was also really good with communication!"
København N
"Super godt arbejde til tiden, venlige folk og meget effektivt. Min varmeste anbefaling."
Kokkedal
"Ok arbejde…. Men jeg fik desværre aldrig en faktura som lovet!"
Nykøbing F
"Hurtigt og effektivt fik de kørt affald væk 💪🏼"
Rødovre
"To gode gutter hjalp med at bære sofa op på 6. etage. De kom hurtigt med kort varsel og var super flinke :)"
Flink gut, var der til aftalt tid og udførte opgaven som aftalt.
Afhentning af blandet byggeaffald
1,200,-
Tusind tak for hjælpen og tak for et super godt samarbejde.
Afhentning af affald og aflevering på genbrugsplads
1,500,-
Mange tak for hurtigt og effektivt arbejde :).
Bunke med grus/sten afhentes og køres på genbrugspladsen
500,-
Godt arbejde. Jeg vil gerne arbejde med Simon igen:-)
Afhentning af skrald
1,000,-
Fantastisk arbejde og super flink fyr.
Afhentning af haveaffald
2,275,-
Alt i orden
Afhentning og kørsel til genbrug
1,700,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Hjælp med at samle Ikea klædeskab
Maler
Klargøring af lejlighed til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Havearbejde
Beskæring af 4 større træer
IT support
Geninstallering af windows + programmer
Elektriker
Installation af Sonos musikanlæg i hus
Rengøring
Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Elektriker
Opsætning af lamper i stue og soveværelse
Catering
3-retters menu til 14 mennesker
Udsmidning af møbler/hårde hvidevarer
1,000 kr
Næstved
Jeg skal have tømt et par tunge møbler/hårde hvidevarer Der skal fjernes: -Et stort PAX ikea skab -Et stort kølefryseskab -et stort spisebord -et tv møbel - 3-4 skabe fra køkken/plader (jeg hjælper med at afmontere) Alle tingene skal smides ud. Der er elevator. Bor på 5. Sal, hvor der er en lille svalegang. Man skal højst sandsynligt være 2 mand eller meget stærk. Mvh, Alexander
Hente madras
250 kr
Næstved
Madras 200 x 90 til storskrald
Jeg ønsker at få et klaver bortskaffe . Vi bor i et etplans hus og dørene er brede nok til klaveret. Klaveret står i vores køkken alrum. Højden 130 længde 150 dybde 60. Vægt nok kg 300.
2,000 kr
Næstved
Klaver skal bortskaffes. Højden 130 brede 140 dybde 60. Klaveret vejer nok 300 kg. Skal bæres fra vores køkken alrum gennem stuen og gangen . Alle dørene er brede nok.
Nedtagning og bortskaffelse af køkeskab
1,348 kr
Næstved
Jeg skal have nedtaget og fjernet /kørt på genbrugspladsen mit store køleskab. Jeg bor i hus uden trapper. Man skal gå ca 20 meter fra parkeringsplads. Der er ikke nogen til at hjælpe med at bære, andet end mig ( kvinde)
Afhentning af blandet byggeaffald
1,100 kr
Næstved
Der er tale om 2x bigbags og lidt ekstra blandet affald. 1. bigbag, 70% fyldt, 40-50% blandet byggeaffald 20% blandet affald/skrald Alt fra murer affald, plast, træ osv. 2. Bigbag, 40% fyldt med blandet murer affald 3. en bunke med blandet byggeaffald, lidt rester af klinker, presenning der er forholdsvist ren, og en mindre presenning med lidt murer affald i, lidt rør isolering, en palle, murer spande osv. Se eventuelt billeder med lidt referencer til det der skal hentes. Hvad skal det koste at få hentet det på adressen i Næstved? Kunne ikke få lov til at vedhæfte billeder direkte herinde på handyhand, så har smidt dem i en .pdf istedet. Hvis der er spørgsmål så skriv gerne.
Afhentning af 80 eternitplader
2,470 kr
Næstved
Afhentning af 1 palle med 80 stk. pakkede asbestholdige eternitplader
Når du overvejer at booke en affaldsafhenter til at hente og køre dit affald væk, kan det være godt at være klædt på med lidt praktisk viden. Vi har samlet nogle oplysninger om de forskellige services, der typisk tilbydes inden for kategorien ‘Kørsel til affaldsstationen / afhentning af affald’. Her kan du blandt andet også læse om, hvilket udstyr der typisk indgår i arbejdet. Læs med og bliv klædt på til at træffe nogle gode beslutninger.
Opgaven, som affaldsafhenteren løser, indeholder typisk disse trin:
Når det gælder ‘kørsel til affaldsstationen / afhentning af affald', kan man tale om forskellige typer services, som knytter sig til følgende typer affald:
Sørg for at gøre det klart allerede i opgavebeskrivelsen, hvad du skal have hentet og bragt til en affaldsstation, hvis det er muligt.
Den person eller det firma, der udfører denne service, kaldes for:
Undervejs i udførelsen af opgaven med afhentning af genbrug vil dette eller lignende udstyr formentligt blive nødvendigt:
Ofte kan handyhanderen, du hyrer, tilbyde at medbringe mange af tingene som en del af servicen. Andre gange kan det være praktisk, hvis kunden for eksempel kan stille trillebør til rådighed på stedet. Eller måske har du som kunde allerede organiseret affaldet i sække. Det er op til dig og affaldsafhenteren at drøfte en eventuel fordeling mellem jer med hensyn til, hvem der sørger for hvad. Sørg for at drøfte detaljerne og at blive enige forud for opgavestart.
I forbindelse med afhentning af skrald og affald og efterfølgende transport af det, er det blandt andet disse metoder, der kommer i brug:
Som kunde lægger du ud med at angive et budget ved opgaveoprettelse. Prisen afhænger overordnet af mængden og typen af affald, det handler om. Online hos Handyhand kan du få lavet et estimat af prisen ved hjælp af prisberegneren.
Der bydes nu på opgaven, og buddene fra handyhanderne svarer til faste priser - ikke timepriser. Betalingen foregår trygt og sikkert gennem Handyhands betalingssystem.
Der findes ikke direkte fradrag for private borgere for booking af affaldsafhentning. Men tjek hos din kommune, om man kan søge om økonomisk tilskud der.
Der kan eventuelt gælde andre regler for virksomheder. Det anbefales at undersøge lokale regler og regler for erhverv hos Skat eller på kommunen.
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om Forsikring her.
Modtagerne af denne service kan være mange, og blandt de typiske modtagere er:
Repræsenterer disse modtagere ikke dig, så tøv ikke med at slå opgaven op alligevel. Handyhand er indrettet til at imødekomme mange forskellige typer behov.
Nej, når man benytter sig af Handyhand-platformen til at booke affaldsafhentning, behøver man ikke at lave en særskilt kontrakt med handyhanderen. Handyhand tager sig af de nødvendige formaliteter fra kommunikation til forsikring, så du slipper for det administrative bøvl og kan fokusere på at få udført selve opgaven.
Afhentning af affald og transport til en affaldsstation kan ske på flere forskellige tidspunkter af dagen, men det er oplagt at tilpasse det åbningstiderne på de affaldsstationer, affaldet skal afleveres på. Bemærk, at åbningstiderne kan også være anderledes i weekenden.
Derudover kan det i nogle tilfælde være relevant at tænke på støjgener fra arbejdet i forhold til naboer.
Det kan ofte godt arrangeres, ja, men kræver måske lidt mere koordinering. Det er op til dig som kunde at afgøre, om du er tryg ved at lade en handyhander arbejde alene hjemme hos dig. Anmeldelser og bedømmelser kan eventuelt være med til at give tryghed. Dernæst kan du tage dette i betragtning:
Det er helt afgørende, at du og affaldsafhenteren er enige om jeres aftale. Drøft derfor i god tid inden, hvordan I bedst planlægger, at handyhanderen kan arbejde på egen hånd hos dig.
For at sikre en gnidningsfri afhentning og kørsel til en genbrugsplads kan du forberede nogle ting, inden afhentningen skal ske:
Nej, jobbet til at udføre afhentning af genbrug kræver som regel ikke en uddannelse, men vær opmærksom på eventuelle regler om håndteringen af bestemte affaldstyper - der kan være krav om godkendelser til eller beviser for at måtte håndtere forskellige typer affald, så gældende lovgivning og miljøstandarder overholdes.
I forhold til sikkerhed er det især relevant, når det drejer sig om farligt affald eller større genstande, der skal afhentes. Sikkerheden skal være i orden for den, der henter affaldet. Det vil sige, at handyhanderen for eksempel bør benytte det nødvendige udstyr til håndteringen af store og tunge genstande med henblik på at beskytte sig selv. Derudover skal håndteringen af især farligt affald ske forsvarligt af hensyn til miljøet.
Når du finder din næste affaldsafhenter gennem Handyhand, sikrer du dig en lang række fordele:
Handyhand gør det nemt at finde en affaldsafhenter i næstved til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien affaldsafhenter.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige affalds afhentere i næstved, i post nr: 4633 til 4990.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Kørsel til affaldsstationen / afhentning af affald kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 1,190.00,- til 2,100.00,- kr.
Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!
Vælg det bud som passer dig bedst!
Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.
Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!