Andreas A.
Roskilde
Seneste Anmeldelse
"Jeg er tilfreds."
Samling af hentningseng
Samling af skabe
Samling af garderboer
Samling af Senge
Alle IKEAopgaver
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk gratis forsikring
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
Roskilde
"Jeg er tilfreds."
Hvidovre
"Anden gang vi har fået hjælp af Mohammad og endnu en gang en fornøjelse. Hurtig svartid, effektiv i udførelse og meget venlig. Stor anbefaling herfra."
Hedehusene
"Super"
Roskilde
"Fantastisk service"
København N
"Effektivt og virkelig veludført opgave."
Kokkedal
"Ok arbejde…. Men jeg fik desværre aldrig en faktura som lovet!"
Nykøbing F
"Super effektiv og behagelig. 💪🏼"
Rødovre
"Behagelige og imødekommende mennesker, kan varmt anbefales"
Flink gut, var der til aftalt tid og udførte opgaven som aftalt.
Afhentning af blandet byggeaffald
1,200,-
Fantastisk arbejde og super flink fyr.
Afhentning af haveaffald
2,275,-
Alt i orden
Afhentning og kørsel til genbrug
1,700,-
Mange tak for hurtigt og effektivt arbejde :).
Bunke med grus/sten afhentes og køres på genbrugspladsen
500,-
Tusind tak for hjælpen og tak for et super godt samarbejde.
Afhentning af affald og aflevering på genbrugsplads
1,500,-
Godt arbejde. Jeg vil gerne arbejde med Simon igen:-)
Afhentning af skrald
1,000,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Hjælp med at samle Ikea klædeskab
Maler
Klargøring af lejlighed til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Havearbejde
Beskæring af 4 større træer
IT support
Geninstallering af windows + programmer
Elektriker
Installation af Sonos musikanlæg i hus
Rengøring
Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Elektriker
Opsætning af lamper i stue og soveværelse
Catering
3-retters menu til 14 mennesker
Hente madras
250 kr
Næstved
Madras 200 x 90 til storskrald
Jeg ønsker at få et klaver bortskaffe . Vi bor i et etplans hus og dørene er brede nok til klaveret. Klaveret står i vores køkken alrum. Højden 130 længde 150 dybde 60. Vægt nok kg 300.
2,000 kr
Næstved
Klaver skal bortskaffes. Højden 130 brede 140 dybde 60. Klaveret vejer nok 300 kg. Skal bæres fra vores køkken alrum gennem stuen og gangen . Alle dørene er brede nok.
Nedtagning og bortskaffelse af køkeskab
1,348 kr
Næstved
Jeg skal have nedtaget og fjernet /kørt på genbrugspladsen mit store køleskab. Jeg bor i hus uden trapper. Man skal gå ca 20 meter fra parkeringsplads. Der er ikke nogen til at hjælpe med at bære, andet end mig ( kvinde)
Afhentning af blandet byggeaffald
1,100 kr
Næstved
Der er tale om 2x bigbags og lidt ekstra blandet affald. 1. bigbag, 70% fyldt, 40-50% blandet byggeaffald 20% blandet affald/skrald Alt fra murer affald, plast, træ osv. 2. Bigbag, 40% fyldt med blandet murer affald 3. en bunke med blandet byggeaffald, lidt rester af klinker, presenning der er forholdsvist ren, og en mindre presenning med lidt murer affald i, lidt rør isolering, en palle, murer spande osv. Se eventuelt billeder med lidt referencer til det der skal hentes. Hvad skal det koste at få hentet det på adressen i Næstved? Kunne ikke få lov til at vedhæfte billeder direkte herinde på handyhand, så har smidt dem i en .pdf istedet. Hvis der er spørgsmål så skriv gerne.
Afhentning af 80 eternitplader
2,470 kr
Næstved
Afhentning af 1 palle med 80 stk. pakkede asbestholdige eternitplader
Rydning af dødsbo
4,000 kr
Næstved
Jeg skal have ryddet og bortskaffet min fars 2 værelses lejlighed (80kvm). Herunder en stor seng, sofaer, spisebord, sofabord, skrivebord, og diverse løsgenstande. Lejligheden er ikke specielt fyldt med ting. Lejligheden er beliggende i en høj stue etage og der er nem adgang til parkering med god plads Opgaven skal løses enten tirsdag d. 26.11 eller onsdag d. 27.11 i dagtimerne. Det er en opgave for minimum 2 mand, men så burde det også kunne gøres hurtigt, da der ikke er specielt mange ting i lejligheden.
Når man vil booke hjælp til at få afhentet en seng, kan det være godt at forberede sig på, hvad man kan forvente. I det følgende får du et overblik over, hvad servicen generelt og konkret kan indebære, hvilket udstyr der indgår i arbejdet og øvrige praktiske forhold. Læs med og bliv klædt godt på til at hyre en sengeafhenter.
Når du hyrer en sengeafhenter, omfatter servicen generelt følgende:
Overordnet set inddeles servicetyperne inden for denne kategori i tre grupper:
Den person eller det firma, der typisk står for at afhente senge, kan have forskellige betegnelser:
To oplagte alternativer til at få en handyhander til at afhente din gamle seng er:
Afhængigt af den konkrete opgave kan det blive nødvendigt med forskellige typer af udstyr til at klare afhentningen af sengen, men generelt indgår følgende udstyr:
I de fleste tilfælde stiller handyhanderen, du hyrer, diverse udstyr til rådighed for arbejdet som en samlet service. Det kan også være, at du ønsker at stille nogle af dine egne remedier eller dit køretøj til rådighed. Tag i alle tilfælde en snak med handyhanderen hurtigst muligt, så I er enige om, hvordan I er dækket ind.
Som kunde lægger du ud med at angive et budget ved opgaveoprettelse. Prisen sættes typisk efter afstanden mellem afhentningsstedet og destinationen samt opgavens overordnede omfang. Du kan få hjælp til at lave et prisskøn med prisberegneren, der findes på Handyhands hjemmeside. Handyhandere byder herefter på opgaven. Buddene svarer til faste priser, ikke timepriser, og betalingen foregår gennem Handyhands sikre betalingssystem.
Håndværkerfradraget blev afskaffet pr. 1. april 2022, og servicefradraget hos Skat omfatter ikke servicen at få afhentet en seng.
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om Forsikring her.
Nogle af de typiske modtagere af hjælpen fra en handyhander, der kan afhente en seng, er:
Nej, når man bruger Handyhand-platformen til at finde sin næste sengeafhenter, behøver man ikke at lave en særskilt kontrakt. Handyhand tager sig af de nødvendige formaliteter fra kommunikation til forsikring. Således undgår du bøvlet og kan fokusere på at få udført selve opgaven.
Ved afhentning af en seng knytter miljøvenlige løsninger sig især til måden, sengen bortskaffes på. Undersøg, hvad mulighederne er for at “affaldssortere” sengens forskellige dele korrekt eller sende sengen til genbrug. Husk at gøre opmærksom på dine ønsker til miljøvenlighed allerede i din opgavebeskrivelse.
Det er ofte en fordel at klare arbejdet med afhentning af seng på et tidspunkt af dagen, hvor genbrugspladsen eller det sted, sengen ønskes leveret på, har åbent. Vær desuden opmærksom på eventuelle støjgener i forhold til naboer, hvis dette er relevant.
Det kan som regel arrangeres, at handyhanderen kommer og henter sengen, uden at du er hjemme. Men det kræver måske lidt mere planlægning end ellers. Vær derfor tidligt ude med at gøre opmærksom på dine ønsker. Desuden er det op til dig som kunde at afgøre, om du er tryg ved, at handyhanderen arbejder alene i dit hjem. Anmeldelser og bedømmelser kan eventuelt være med til at give tryghed. Tænk også over følgende:
Det er vigtigt, at I er enige om betingelserne for arbejdet, så drøft i god tid, hvordan I bedst planlægger, at handyhanderen kan arbejde på egen hånd hjemme hos dig.
Nej, det kræver typisk ikke en bestemt uddannelse at være sengeafhenter. Dog kan erfaring med håndtering af store genstande, herunder med tunge løft, være en meget stor fordel.
Der er en lang række fordele forbundet med at hyre en sengeafhenter via Handyhand - her nævner vi nogle af dem:
Handyhand gør det nemt at finde en sengeafhenter i næstved til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien sengeafhenter.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige senge afhentere i næstved, i post nr: 4633 til 4990.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Afhentning af seng kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 1,190.00,- til 4,130.00,- kr.
Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!
Vælg det bud som passer dig bedst!
Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.
Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!