Emil D.
Roskilde
Seneste Anmeldelse
"Emil er super super fed at arbejde med."
Flytning af møbler
Transport af købte genstande
By til by levering
Transport af store artikler
Andet…
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk gratis forsikring
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
Roskilde
"Emil er super super fed at arbejde med."
Hedehusene
"Super hurtige og søde! Det var så effektivt og ordentligt. Min varmeste anbefaling."
Kokkedal
"Super indsats!"
København N
"Hurtigt til sit arbejde!"
Holbæk
"Vi vil til enhver tid anbefale Niklas. Vi er så glade for det arbejde han har gjort !"
Hvidovre
"Meget flink person, hurtig og effektiv. Nemt med kommunikation. Meget tilfreds med hans service."
Hvidovre
":))"
Rødovre
"Super punktlig og venlig."
Super hjælp fra Martin, han hentede og leverede vores campingvogn og blev bare instrueret, og klarede resten selv. Helt perfekt og nemt:)
Flytning af campingvogn Sjælland
900,-
"Super venlig at kommunikere med og hurtig til at svare. Opgaven blev løst til perfektion. Mange anbefalinger herfra"
Fragtet et spisebord fra Holbæk til Frederiksberg
1,600,-
Super service! Blev ordnet samme dag (en søndag!) og det gik hurtigt og der var ingen problemer!! Vil klart anbefale Emil!
90x200 Boxmadras bæres op fra stuen til 1.sal og en briks 80x200 skal bæres ned. Trappen har et knæk
1,950,-
They arrived on time. Although it was raining at the beginning, they waited a bit and decided to start when the rain was milder. They worked professionally, even in the rain. Good and patient communication. Recommended!
Hedge trimming + cuttings removed
2,500,-
Kan supergodt anbefales!!
Flytte en motionscykel
450,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Hjælp med at samle Ikea klædeskab
Maler
Klargøring af lejlighed til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Havearbejde
Beskæring af 4 større træer
IT support
Geninstallering af windows + programmer
Elektriker
Installation af Sonos musikanlæg i hus
Rengøring
Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Elektriker
Opsætning af lamper i stue og soveværelse
Catering
3-retters menu til 14 mennesker
Opgave
1,132 kr
Holbæk
Hej Sanne, Umiddelbart er det jo en mindre opgave du beskriver, men Holbæk er et stykke vej væk for mig. Så jeg må sætte tilbuddet ift. den ekstra kørsel, når omfanget ikke er større.
Opgave
1,132 kr
Holbæk
Hej Sanne, Umiddelbart er det jo en mindre opgave du beskriver, men Holbæk er et stykke vej væk for mig. Så jeg må sætte tilbuddet ift. den ekstra kørsel, når omfanget ikke er større.
Kørsel af 9 personer ca 7km tiæ færgekroen
1,750 kr
Holbæk
9 personer afhentes fra fest og køres til **********. ca 7km
Køre t/r fysioterapeut et par gange pr. uge
250 kr
Holbæk
Min far på 86 år har brug for at blive kørt i bil et par gange om ugen til træning hos fysioterapeut: Det er en kort tur på 1 km. hver vej, men vigtig for min fars helbred. Det kræver blot at der er plads til ham på forsædet af en bil, som han selv kan komme ind og ud af. Evt. kan chaufføren vente på min far under træningen
Hedge trimming + cuttings removed
1,500 kr
Holbæk
Hedge-trimming for a house's surrounding before winter. Probably 50-60 meters in total. Easy access. I do have stair if needed. Cuttings need to be removed.
Flytning af genstande fra 13m2 opbevaringsrum fra Holbæk til Brenderup på Fyn
5,000 kr
Holbæk
Det meste af mit hjem er opmagasineret. Kasser og møbler. Skal flyttes fra opmagasinering i stueetage Holbæk til stueetage i Brenderup på Fyn
Afhentning af 2 lukkede big bags med asbest (75 plader)
2,000 kr
Holbæk
sommerhus to-***** ***, **** holbæk. har 75 x b6 asbestplader pakket i 2 x big bags lukkede med skørt tæt ved vej. i alt 1300kg. skal afleveres audebo *********** 11 km væk. er anmeldt til kommune og afventer deklaration. er tungt og kræver kranbil.
Transporterer et “juletræ” fra Holbæk til Hedehusene
500 kr
Holbæk
Bil med anhængertræk og trailer skal bruges da jeg ikke selv har. Et “juletræ” jeg selv har lavet til min veninde. Det er dog et projekt jeg selv har bygget med grene, så dvs. der ikke er nogle blade osv på. (Billedet er ikke selve træet jeg har lavet, bare en vision)
flytning
2,000 kr
Holbæk
Møbler og flyttekasser fra 3 m2 opbevaringsrum fra "Den lille grønne" Holbæk til Tuse. Har selv trailer 3 trailerfulde.
Når du står over for at skulle bestille hjælp til transport af nogle genstande, er der forskellige ting, der er værd at være opmærksom på. Her vil vi komme nærmere ind på, hvad en transporthjælper præcist kan tilbyde, vigtige overvejelser, du bør gøre dig inden bookingen samt nødvendigt udstyr og forberedelser, du kan gøre dig, inden din handyhander kommer.
Typisk omfatter servicen følgende:
Typiske genstande kan være:
Sørg for at fortælle i detaljer, hvad der er, du har brug for hjælp til, så servicen kan tilpasses dine behov bedst muligt.
Den person eller det firma, der kan tilbyde denne service, betegnes som regel som:
Brugen af disse betegnelser afhænger af faktorer som transportens omfang og formål.
Ja, afhængigt af konteksten kan denne type service også gå under betegnelser som:
Alt efter, hvad og hvor meget du skal have flyttet fra et sted til et andet, kan du overveje nogle af følgende alternativer:
Der er flere faktorer, du bør tænke over på forhånd for at sikre, at dine genstande bliver behandlet korrekt:
En handyhander, der påtager sig opgaven at transportere ting for dig, bruger typisk en række vigtige redskaber til at gøre transporten sikker og effektiv. Det omfatter f.eks.:
I de fleste tilfælde medbringer transportøren selv udstyr, men bobleplast og mærkater er eksempelvis ideelle for kunden selv at sørge for, så ting og genstande kan blive gjort klar, inden transportøren kommer. Aftal i øvrigt altid på forhånd med hinanden, hvem der sørger for hvad, også hvis der er behov for særlige remedier til opgaven.
En transporthjælper bruger en række vigtige teknikker under udførelsen af arbejdet:
Du lægger selv ud med at angive et budget for opgaven, når du opretter den. Det er også muligt at få hjælp til at vurdere prisen med prisberegneren, der findes på Handyhands hjemmeside, som kan give dig et prisestimat.
Herefter vil forskellige handyhandere, der kan hjælpe med at transportere dine genstande, give deres bud på opgaven. Disse bud svarer til faste priser, ikke timepriser. De forskellige bud kan gives ud fra, om det er transport af store ting, og om det kræver flere køreture. Du vælger nu den handyhander, der passer dig og din økonomi bedst.
Prisen for transport af møbler og andre genstande fastlægges gerne ud fra en række kriterier:
Selve betalingen foregår gennem Handyhands sikre betalingssystem.
Der er som udgangspunkt ikke mulighed for at få skattefradrag for opgaver med transport af ting og genstande. I særlige tilfælde kan kommunen yde økonomisk hjælp i forbindelse med flytning. Undersøg, om din situation ryger ind under denne ordning.
Hold dig ellers opdateres på Skats hjemmeside angående muligheder og betingelser for at få fradrag.
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om Forsikring her.
Det kan en bred vifte af kunder, og det er f.eks.:
Ved professionel eller privat transport af ting, er det en stor fordel, hvis den, som skal transportere genstande for dig, besidder nogle særlige evner for at kunne udføre opgaven sikkert og effektivt:
Under transport af møbler og genstande kan følgende behov opstå:
Nej, når du booker via Handyhand, behøver I ikke at lave en kontrakt. Handyhand tager sig af alt det administrative, fra betaling til forsikring, så du slipper for besværet.
Servicen udføres der, hvor du henholdsvis ønsker genstandene transporteret fra og til. Det er vigtigt at angive nøjagtige adresser og give eventuelt særlige instruktioner til den, der skal komme og hjælpe dig, så processen bliver så smidig som muligt.
Der findes nogle tiltag, man kan gøre, opgavens udførelse bliver lidt grønnere:
Når du opretter din opgave, er det en god idé at gøre det klart, hvis du ønsker at gøre brug af miljøvenlige tiltag.
Transport af genstande kan som udgangspunkt foregå når som helst, såfremt det passer den enkelte transportør. Men hvis du planlægger en transport af møbler eller andet uden for normal arbejdstid, skal du være opmærksom på følgende:
Som regel kan transporten godt foregå, uden at du er hjemme, men det er op til dig at afgøre, om det er en god idé. Bedømmelser og anbefalinger kan eventuelt være med til at give tryghed, men vurder selv, om det er en god idé, at du ikke selv er til stede.
Ved overvejelser om at lade handyhanderen udføre jobbet uden din tilstedeværelse , kan du afhængigt af opgavebetingelserne tage følgende med i overvejelserne:
Inden din transport hjælper kommer, er det en god idé at forberede nogle ting, så forløbet bliver så smidigt som muligt:
Her er nogle gode ideer til at få et mere smidigt forløb, når der er flere involverede i projektet:
I forbindelse med transport af møbler og genstande er der primært fokus på en sikker og effektiv levering af genstandene det rette sted. Når transporten er gennemført, er der normalt ikke behov for efterfølgende at kontrollere eller efterse arbejdet.
Man behøver ikke nødvendigvis en bestemt uddannelse for at tage sig af transport af genstande. Men der kan være genstande, der kræver særlig håndtering. Mange, der hjælper med at bringe ting fra et sted til et andet, har denne baggrund:
Sørg for at informere den, der skal hjælpe dig, hvis der er særlige behov i forbindelse med flytningen af dine ting.
Ved transport af almindelige genstande kræver det ikke særlige certificeringer fra transportørens side. Dog kan der være regler for transport af særlige og eventuelt farlige genstande. Det er altid en god idé at undersøge gældende regler, så disse overholdes.
Sikkerhed er altid afgørende, og man bør især være opmærksom på dette:
Når du booker hjælp til transport af ting og genstande via Handyhand følger der en lang række fordele med:
Handyhand gør det nemt at finde en transporthjælper i holbæk til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien transporthjælper.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige transporthjælpere i holbæk, i post nr: 4000 til 4632.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Transport af genstande kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 2,000.00,- til 4,000.00,- kr.
Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!
Vælg det bud som passer dig bedst!
Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.
Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!