Reyes A.
Kokkedal
Seneste Anmeldelse
"Hurtig og effektiv opgaveløsning. Høflig og venlig fremtoning. Klar anbefaling herfra."
Flytning af møbler
Transport af købte genstande
By til by levering
Transport af store artikler
Andet…
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk gratis forsikring
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
Kokkedal
"Hurtig og effektiv opgaveløsning. Høflig og venlig fremtoning. Klar anbefaling herfra."
Roskilde
"Emil udførte opgaven fuldt tilfredsstillende på alle parametre."
Hedehusene
"Super god service, imødekommende og ordentlige. :)"
København N
"Super service"
Hvidovre
"Høflig mand med god service:D Også hurtig til at svare og få opgaven udført."
Malmö
"Joe er hårdtarbejdende og meget flink at omgås"
Værløse
"Michael er meget sympatisk, punktlig og professionel og jeg fik en rigtig god behandling"
Gentofte
"Nicolai var behagelig, effektiv, vidste tydeligvis hvad han gjorde - og ryddede op efter sig. Kan kun anbefale ham!"
Top service, hurtig og effektic!
Transport af bord fra Slagelse til Charlottenlund
1,000,-
Hurtig og effektiv service
Sofatransport København-Lejre
750,-
"Professional, punctual, clear communication, great work."
En transport job. Mangler bil+ trailer
300,-
Super hjælpsom og rimelig i pris
transport af 140x200cm seng fra drømmeland holbæk
250,-
Super oplevelse, jeg kan kun anbefale de unge menmesker😀👏👏
Sofa og puk
600,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Hjælp med at samle Ikea klædeskab
Maler
Klargøring af lejlighed til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Havearbejde
Beskæring af 4 større træer
IT support
Geninstallering af windows + programmer
Elektriker
Installation af Sonos musikanlæg i hus
Rengøring
Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Elektriker
Opsætning af lamper i stue og soveværelse
Catering
3-retters menu til 14 mennesker
Rydning og flytterengøring
4,000 kr
Ringsted
100kvm lejlighed 1.sal med elevator ved døren ryddes for det sidste indbo efter beboeren er flyttet i plejebolig Reolsystem-vaskemaskine,100 liter kummefryser, skænk (125x250cm, hjørneskænk, 3pers sofa +stol, sofabord, skrivebord, et par spisebordsstole, stort klædeskab (200x250cm kan skilles ad) diverse småting + flytterengøring
Flytning af altandør
1,000 kr
Roskilde
Flytning af altandør fra parkeringsplads til anden sal. Der er maks 100 meter fra ******* hvor pakken læsses af til opgangen, med asfalt. Der er ikke elevator. Pakken er ca 150 x 240 x 20 cm - vægt ca 110 kg.
Sofatransport Jyllinge til ****
1,000 kr
Jyllinge
Jeg skal have flyttet en sofa fra Jyllinge til ****
Transport af stor sofa
500 kr
Korsør
Transport af stor sofa (mål ca 3m x 1,5 m på bredeste sted, den er med chaiselong). Transport afstand ca 600 m i bil, der ønskes hjælp til udbæring, pålæsning samt aflæsning. Både afhentnings adresse samt leverings adresse er i stueplan.
Sofa transport Holmegård
1,000 kr
Slagelse
Det der en sofa der skal hentes fra ************ til *********** ** ******** Holmegård
Bæring af karlekammerskab, 3. sal
500 kr
Roskilde
Et karlekammerskab skal bæres op til 3. Sal. Kan ikke hjælpe til.
Flytning af tunge kampesten
1,500 kr
Køge
30-35 kampesten - en del af dem er meget tunge og umulige at løfte. Derfor kræver det rigtigt materiel til det
Flyt personlige ejendele Kalundborg til Kastrup/Dragør (INGEN tunge løft)
1,000 kr
Kalundborg
Jeg søger en person til at køre en billæs med personlige ejendele (to kufferter, en hundekasse - ingen hunde, og mange små tasker og ting) fra **********, Kalundborg **00 til Eg*******, Kastrup/Dragør 27**. Det er et nemt arbejde! Afstanden mellem poserne og din bil bliver 2 meter i Kalundborg. Afstanden mellem bilen og hvor poserne skal i Kastrup er ~5 meter (inklusive 2 trin op i huset). Du behøver ikke være stærk for at udføre dette job, da du kan blive løftet af en enkelt rask person. Jeg ville normalt selv gøre det, men jeg har for nylig skadet mig selv. Jeg vil være tilstede ved afhentning og en ven vil være til stede ved aflevering. Det er et enkeltmandsjob - ingen tunge løft. Den tungeste ting er en kuffert (max 30 kg) Køreturen er 90 minutter hver vej, der er to stop på ruten for at indsamle små forudbetalte genstande (svarende til en kasse ved hvert stop), og flytningen i hver ende vil maksimalt tage 10-15 minutter. Altså 4 timers arbejde i alt. Jeg vil betale 1000 kr. (250 kr/t) + standand takst for benzin. Du skal have en bil, der er større end gennemsnittet, så stationcar eller større. Hvis du kun kan gøre det lørdag morgen, kan jeg prøve at få det til at fungere, hvis du nævner det med dit bud. Hvis det foretrækkes, kan det også være den 15. eller 16. maj, men foretrækker den 17. maj. Ingen præferencer vedrørende individ eller virksomhed.
Når du står over for at skulle bestille hjælp til transport af nogle genstande, er der forskelligt, der er værd at være opmærksom på. Her vil vi komme nærmere ind på, hvad en transporthjælper præcist kan tilbyde, vigtige overvejelser, du bør gøre dig inden bookingen samt nødvendigt udstyr og forberedelser, du kan gøre dig, inden din handyhander kommer.
Typisk omfatter servicen følgende:
Typiske genstande kan være:
Sørg for at fortælle i detaljer, hvad der er, du har brug for hjælp til, så servicen kan tilpasses dine behov bedst muligt.
Den person eller det firma, der kan tilbyde denne service, betegnes som regel som:
Brugen af disse betegnelser afhænger af faktorer som transportens omfang og formål.
Ja, afhængigt af konteksten kan denne type service også gå under betegnelser som:
Alt efter, hvad og hvor meget du skal have flyttet fra et sted til et andet, kan du overveje nogle af følgende alternativer:
Der er flere faktorer, du bør tænke over på forhånd for at sikre, at dine genstande bliver behandlet korrekt:
En handyhander, der påtager sig opgaven at transportere ting for dig, bruger typisk en række vigtige redskaber til at gøre transporten sikker og effektiv. Det omfatter f.eks.:
I de fleste tilfælde medbringer transportøren selv udstyr, men bobleplast og mærkater er eksempelvis ideelle for kunden selv at sørge for, så ting og genstande kan blive gjort klar, inden transportøren kommer. Aftal i øvrigt altid på forhånd med hinanden, hvem der sørger for hvad, også hvis der er behov for særlige remedier til opgaven.
En transporthjælper bruger en række vigtige teknikker under udførelsen af arbejdet:
Du lægger selv ud med at angive et budget for opgaven, når du opretter den. Det er også muligt at få hjælp til at vurdere prisen med prisberegneren, der findes på Handyhands hjemmeside, som kan give dig et prisestimat.
Herefter vil forskellige handyhandere, der kan hjælpe med at transportere dine genstande, give deres bud på opgaven. Disse bud svarer til faste priser, ikke timepriser. Du vælger nu den handyhander, der passer dig og din økonomi bedst.
Prisen for transport af genstande fastlægges gerne ud fra en række kriterier:
Selve betalingen foregår gennem Handyhands sikre betalingssystem.
Der er som udgangspunkt ikke mulighed for at få skattefradrag for opgaver med transport af ting og genstande. I særlige tilfælde kan kommunen yde økonomisk hjælp i forbindelse med flytning. Undersøg, om din situation ryger ind under denne ordning.
Hold dig ellers opdateres på Skats hjemmeside angående muligheder og betingelser for at få fradrag.
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om
Det kan en bred vifte af kunder, og det er f.eks.:
Det er en stor fordel, hvis den, som skal transportere genstande for dig, besidder nogle særlige evner for at kunne udføre opgaven sikkert og effektivt:
Under transport af genstande kan følgende behov opstå:
Nej, når du booker via Handyhand, behøver I ikke at lave en kontrakt. Handyhand tager sig af alt det administrative fra betaling til forsikring, så du slipper for besværet.
Servicen udføres der, hvor du henholdsvis ønsker genstandene transporteret fra og til. Det er vigtigt at angive nøjagtige adresser og give eventuelt særlige instruktioner til den, der skal komme og hjælpe dig, så processen bliver så smidig som muligt.
Der findes nogle tiltag, man kan gøre, opgavens udførelse bliver lidt grønnere:
Når du opretter din opgave, er det en god idé at gøre det klart, hvis du ønsker at gøre brug af miljøvenlige tiltag.
Transport af genstande kan som udgangspunkt foregå når som helst, såfremt det passer den enkelte transportør. Men hvis du planlægger en transport uden for normal arbejdstid, skal du være opmærksom på følgende:
Som regel kan transporten godt foregå, uden at du er hjemme, men det er op til dig at afgøre, om det er en god idé. Bedømmelser og anbefalinger kan eventuelt være med til at give tryghed, men vurdér selv, om det er en god idé, at du ikke selv er til stede.
Ved overvejelser om at lade handyhanderen udføre jobbet uden din tilstedeværelse , kan du afhængigt af opgavebetingelserne tage følgende med i overvejelserne:
Inden din transport hjælper kommer, er det en god idé at forberede nogle ting, så forløbet bliver så smidigt som muligt:
Her er nogle gode ideer til at få et mere smidigt forløb, når der er flere involverede i projektet:
I forbindelse med transport af genstande er der primært fokus på en sikker og effektiv levering af genstandene det rette sted. Når transporten er gennemført, er der normalt ikke behov for efterfølgende at kontrollere eller efterse arbejdet.
Man behøver ikke nødvendigvis en bestemt uddannelse for at tage sig af transport af genstande. Men der kan være genstande, der kræver særlig håndtering. Mange, der hjælper med at bringe ting fra et sted til et andet, har denne baggrund:
Sørg for at informere den, der skal hjælpe dig, hvis der er særlige behov i forbindelse med flytningen af dine ting.
Ved transport af almindelige genstande kræver det ikke særlige certificeringer fra transportørens side. Dog kan der være regler for transport af særlige og eventuelt farlige genstande. Det er altid en god idé at undersøge gældende regler, så disse overholdes.
Sikkerhed er altid afgørende, og man bør især være opmærksom på dette:
Når du booker hjælp til transport af ting og genstande via Handyhand følger der en lang række fordele med:
Handyhand gør det nemt at finde en transporthjælper i Vestsjælland til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien transporthjælper.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige transporthjælpere i Vestsjælland, i post nr: 4000 til 4632.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Transport af genstande kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 1,350.00,- til 3,750.00,- kr.
Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!
Vælg det bud som passer dig bedst!
Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.
Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!