Arbejdsmand i gang med byggeprojekt, iført sikkerhedshjelm og værktøj, symboliserer pålidelighed og ekspertise.

Arbejdsmand i Nyborg

Udfyld en kort formular og modtag bud fra private og virksomheder i Nyborg

Arbejdsmænd til alle dine behov

Arbejdsmand til faglærte

Arbejdsmænd til jord og beton

Pladsmænd

Håndmænd til maskinføring

Oprydningsfolk

Det tager kun 2 minutter, og så er det gratis
+300.000 kunder

Billigere end traditionelle udbydere

Store og små opgaver

Gratis skadegodtgørelse

Sikker kontantløs betaling

Service samme eller næste dag

De bedste arbejdsmænd i Nyborg

Handyhand er en markedsplads med MitID-verificerede hjælpere og ægte anmeldelser – klar til din opgave

Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Brian S..

Odense C

4,9
429 anmeldelser

Seneste Anmeldelse

"Super samarbejde og udført opgave 👏🏼"

Verifikationer

Info

anmeldser
Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Khalil A..

Hvidovre

5,0
237 anmeldelser

Seneste Anmeldelse

"everything was perfect!"

Verifikationer

Info

anmeldser
Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Philip H..

Odense S

5,0
92 anmeldelser

mit id verificeret verificeret

Seneste Anmeldelse

"Philip er både rutineret, serviceminded og seriøs i sit arbejde. - Jeg er således godt tilfreds med den opgave, som Philip har udført for mig."

Verifikationer

Info

mit id verificering
anmeldser
Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Michael S..

Odder

5,0
174 anmeldelser

Seneste Anmeldelse

"Tak til Michael for et super flot stykke arbejde, som krævede gode ideer til arbejdets udførelse og en god og dygtig håndværker. Det er Michael, han kommer med gode ideer og det har hjulpet os til at få det bedste lavet i vores have. Et redskabsskur og en 8 meter lang trappe ned til skuret. Alle aftaler var overholdt og Michael svarede altid på beskeder. Vi giver Michael 5 fulde stjerner."

Verifikationer

Info

anmeldser
Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

DHS - ..

Ishøj

5,0
121 anmeldelser

mit id verificeret verificeret

Seneste Anmeldelse

"Super service, godt håndværk"

Verifikationer

Info

mit id verificering
anmeldser
firma registreted
Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Veselin V..

Ishøj

5,0
135 anmeldelser

Seneste Anmeldelse

"Utrolig grundig og pænt arbejde med at sætte vores mange lamper op. Veselin var ud over meget dygtig, punktlig og rar. Jeg vil til hver en tid få hjælp fra ham igen og kan kun anbefale."

Verifikationer

Info

anmeldser
Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Henrik K..

Birkerød

5,0
154 anmeldelser

mit id verificeret verificeret

Seneste Anmeldelse

"👍🏼💪🏼"

Verifikationer

Info

mit id verificering
anmeldser
firma registreted
Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Matin B..

Højbjerg

4,9
166 anmeldelser

Seneste Anmeldelse

"Han udførte arbejdet til perfektion. De varmeste anbefaling herfra."

Verifikationer

Info

anmeldser

Seneste anmeldelser

Seneste anmeldelser

comment.user?.profileImg

Professionel, effektiv, opmærksom. Jacob var en super god hjælp for os, ifm vi skulle have opsat ca 40 palle reoler i vores lagerhal. Vi kan stærkt anbefale at booke Jacob!

Opsætning af pallereoler

4.000,-

comment.user?.profileImg

"Meget godt og effektivt arbejde, ham ringer jeg til igen når jeg skal ha lavet noget i mit hjem"

Samling af butterfly stol og ophængning af butterfly stol og opsætning af rullegardiner

910,-

comment.user?.profileImg

"Super godt og effektivt 👍🏻"

Opsætning af velux vindue skrå væg

1.000,-

comment.user?.profileImg

Fint arbejde 👌

Opsætning af gardiner og lamper

2.000,-

Gennemsnitlig anmeldelser af arbejdsmænd

Baseret på 4208 Anmeldelser

4.93
4056
94
19
7
32

Opret din opgave på få minutter

Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag

1

Beskriv din opgave

2

Modtag bud

3

Få løst din opgave

opgaver platform services

Møbelsamling

Samle Ikea skab

opgaver platform services

Maler

Male til flyttesyn

opgaver platform services

Flyttehjælp

Flytte til Roskilde

opgaver platform services

Havearbejde

Beskære 4 træer

opgaver platform services

IT support

Windows installation

opgaver platform services

Elektriker

Installere Sonos

opgaver platform services

Rengøring

Ugentlig rengøring

opgaver platform services

Flyttehjælp

Flytte indbo

opgaver platform services

Elektriker

Opsætte lamper

opgaver platform services

Catering

Middag til 14

opgaver platform services

VVS

Reparere håndvask

opgaver platform services

Tømrerarbejde

Bygge bogreol

opgaver platform services

Hundeluftning

Daglige gåture

opgaver platform services

Fotografi

Familiefotografering

opgaver platform services

Webdesign

Lave hjemmeside

opgaver platform services

Lektiehjælp

Matematik hjælp

opgaver platform services

Vinduespudsning

Pudse vinduer

opgaver platform services

Græsslåning

Slå græsplæne

opgaver platform services

Grafisk Design

Design logo

opgaver platform services

Handyman

Små reparationer

Tidligere opgaver I Nyborg

Montering badeværelsesmøbel

1.000 kr

Skifte midt nuværende badeværelsesmøbel med et nyt

Selvklæbende folie på køkkenbordet

1.000 kr

Der skal lægges noget selvklæbende folie/linoleum på køkkenbordet. Lille køkkenbord - ca 2 m langt, ca 80 bredt. Håndvasken skal skæres fri eller tages op? Selve bordpladen nu, er glat, og ren inden start. Det skal sidde helt uden folder. Jeg har folie, og nogle redskaber, men ved ikke om de er gode nok.

puch maxi reaperation

4.000 kr

En puch maxi der skal gøres lovlig

topkapning og styning

4.970 kr

Styring af stort træ 12 m ask ikke nemt særlig udstyr ja

Ophængning af markise

2.830 kr

Min markise er 4 m bred, jeg ved jeg skal have købt 3 stk spærbeslag for at få hængt min markise op

Opsætning af pallereoler

4.000 kr

Opsætning af ca 40 pallereoler hvoraf nogen skal skrues/Monteres i sten.

Fræsning af ca. 400 kvm have, så det er klar til at få sået græs.

5.000 kr

Ca 400 kvm have. Haven er stort set ryddet for græs, det skal fræses og evt rettes til med lidt ekstra jord så vi kan så nyt græs. Der er nem adgang. Der er små rødder tilbage enkelte steder

Rep. af Quooker Fusion Round rustfri stål greb sidder fast

2.000 kr

Greb sidder fast på Quooker Fusion Round rustfri stål. Det virker som om det er svært at lukke helt af for vandet møske noget med pakningen. Grebet kan ikke køres over til position med koldt vand.

Køkkenskuffe sidder fast

450 kr

Noget sidder i klemme i øverste køkkenskuffe så den ikke kan åbnes. Det er et hth skuffeskab med bestikindsats, det er enten en rulle staniol eller witawrap der har rykket sig

Opsætning af markise på altan

2.200 kr

Opsætning af markise. Markisen (essence) 250x200 - har vægbeslag. Markisen skal sættes op på altan med udhæng, som er skråt (tror det er med 45 grader ?) Mangler beslag til opsætningen på rem/spær.

Complete assembly of wheelbarrow/trillebør

220 kr

We believe we have correctly assembled the wheelbarrow frame, however we are unable to attach the tray to the frame. We have full assembly instructions and remaining screws/washers. Photo attached.

Skal have sat ny postkasse op og nogle knager. Evt. rensning af tagrende på baghus.

700 kr

Ny postkasse sættes op og den gamle fjernes. Knager og sæbeholder monteres på badeværelset. Evt. rensning af tagrende på baghuset.

Hvad tilbyder arbejdsmænd

Læs mere

kvinde med telefon

Hvorfor skal jeg bruge Handyhand?

calendar

Sikker betaling

Udbetal først når opgaven er fuldført til din tilfredshed

star

Verificerede anmeldelser

Vælg den rette til opgaven ud fra verificerede anmeldelser og ratings

shield

Skadegodtgørelse

Dækket af vores skadegodtgørelses model, hvis der skulle opstå uheld. Læs mere om Skadegodtgørelse.

Relevante spørgsmål

  • For at finde og hyre en arbejdsmand på Handyhand-platformen, følger du disse enkle trin:

    1. Opret din opgave: Indled med at beskrive nøjagtigt, hvad du har brug for hjælp til, f.eks. anlægsarbejde eller at leje en bestemt type arbejdsmand. Det indebærer også detaljer om opgaven, samt det ønskede tidspunkt for dens udførelse.
    2. Angiv et budget: Dette vil give handyhandere en idé om dine prismæssige forventninger og gøre dem i stand til at tilpasse deres bud.
    3. Modtag tilbud: Efter oprettelse af din opgave vil du modtage tilbud på din opgave fra arbejdsmænd fra dit lokalområde.
    4. Vælg en arbejdsmand: Gennemse de tilbud, du modtager, og vælg den handyhander, der bedst opfylder dine krav.
    5. Bekræft og start: Når du har valgt en arbejdsmand, kan arbejdet begynde. 
  • Når du skal betale din arbejdsmand, foregår det sådan her:

    • Reservation: Når du har accepteret og bekræftet et bud fra en handyhander, trækkes beløbet fra din konto og reserveres af Handyhand. 
    • Betaling: Når arbejdet så er overstået, og opgaven er markeret som udført, overføres beløbet direkte til handyhanderen.

    Skulle opgaven blive annulleret, returneres beløbet til dig som kunde og ejer af opgaven i form af en kredit, du kan vælge at få udbetalt. Sker betalingen uden om Handyhand, mister du den beskyttelse og støtte, som vi som platform tilbyder i tilfælde af uforudsete situationer.

  • Princippet er, at man modtager bud og henvendelser på baggrund af den opgave, man har oprettet. Derfor kan man som udgangspunkt regne med, at de handyhandere, der stiller sig til rådighed for leje af en arbejdsmand, har tid og mulighed for at tage sig af opgaven på det tidspunkt, man har ønsket. 

  • Her kan du se en video om, hvordan man annullerer på hjemmesiden eller på mobilen, efter at man har accepteret et bud. Hos Handyhand er vi klar til at hjælpe med at foretage en aflysning, hvis det er nødvendigt. Men vi anbefaler først og fremmest, at man følger vejledningen nedenunder. 

    Proceduren for fortrydelse eller aflysning af en Handyhand-opgave afhænger af, om du allerede har sagt ja til et tilbud fra en handyhander:

    Hvis det er inden, du har accepteret et bud, gør du sådan:

    1. Logger ind på Handyhand-platformen.
    2. Går til “Mine opgaver”. 
    3. Vælger opgaven, det handler om.
    4. Trykker “Flere muligheder”.
    5. Trykker “Aflys opgave”.

    Hvis det er efter, du har accepteret et bud, følger du samme trin 1-5 som ovenfor og tilføjer trin 6-8: 

    1. Udfyld formularen. Forklar, hvorfor opgaven skal annulleres.
    2. Afsend din anmodning.
    3. Afvent handyhanderen godkendelse af aflysningen inden for 48 timer.       

    Reagerer handyhanderen ikke på anmodningen, godkendes den automatisk efter 48 timer. Bliver anmodningen afslået, kommer den til en manuel gennemgang hos os i Handyhand. Når annulleringen er gået igennem, sættes pengene ind som kredit på din Handyhand-profil, og herfra kan de overføres til det kort, de oprindeligt blev indbetalt fra. Du modtager også en mail med informationer. 

    Du er til enhver tid velkommen til at slå din opgave op på platformen igen, hvis du ønsker det.

  • Ja, når du bestiller en tjeneste eller service via Handyhand, er du automatisk dækket af vores stærke skadegodtgørelse. Den godtgør selvrisikoen på din almindelige indboforsikring, hvis der skulle ske et uheld. For en fuld beskrivelse af dækningen kan du læse mere om Handyhands skadegodtgørelse.


     

  • Profilerne på Handyhand er udstyret med brugeranmeldelser, som giver et indblik i tidligere kunders erfaringer med hver af arbejdsmændene. Man kan også se en 'udførelsesrate', som viser, hvor stor en andel af de accepterede opgaver der reelt er blevet udført. Alt i alt giver det god mulighed for at vurdere pålideligheden hos den enkelte arbejdsmand, som man lejer. 

  • Vi står klar, hvis du får brug for hjælp. Vi svarer på mange forskellige spørgsmål om alt fra teknisk assistance på hjemmesiden og i appen til betalingsproblemer eller uoverensstemmelser mellem dig og arbejdsmanden. 

    Du er velkommen til at kontakte os på en af følgende måder:

    • Kontaktformular: Besøg os online og send os en besked.
    • Telefon: Ring til os, og vi hjælper dig med det samme. 
    • E-mail: Send os en detaljeret e-mail, og vi vender tilbage hurtigst muligt.
  • Du og arbejdsmanden, du hyrer, kan trygt og nemt kommunikere via Handyhands interne beskedsystem, hvor I kan lave alle vigtige aftaler på skrift. Dette er en stor fordel, hvis I skulle få brug for at lave ændringer i jeres aftale, eller I ønsker at modtage support fra os i Handyhand. Derfor anbefaler vi, at man kommunikerer med hinanden inden for dette beskedsystem.

  • Ja, når servicen er udført, kan du komme med en vurdering af den handyhander, du havde hyret, inde på Handyhands platform. På den måde er du med til at sørge for, at andre fremover kan træffe gode og velovervejede beslutninger, når de skal leje en arbejdsmand til samme type opgave. 

  • Som kunde og ejer af opgaven lægger du ud med at angive et budget for opgaven, når du opretter den – det vil sige, at du giver din forventning om prisen til kende. Herefter vil forskellige arbejdsmænd give deres bud på opgaven, og disse bud svarer til faste priser, ikke timepriser. På den måde kan du nu vælge at leje den arbejdsmand, hvis tilbud imødekommer dine krav bedst. Selve betalingen foregår gennem Handyhands sikre betalingssystem.

  • Træf den bedste beslutning om at leje en arbejdsmand ved at gøre brug af de anmeldelser, bedømmelser og indikationer af mødestabilitet og effektivitet med mere, som er tilgængelige inde på profilerne på platformen. Brug dem til at danne dig et indtryk af de forskellige handyhandere og deres kvalifikationer.

Værd at vide

Læs mere

Hvorfor hyre en arbejdsmand med Handyhand?

Når du booker og lejer en arbejdsmand via Handyhand, sikrer du dig en lang række fordele:

  • Effektivt: Opret nemt og hurtigt din opgave og modtag straks tilbud fra handyhandere i nærheden af dig.
  • Sammenlign: Du kan hurtigt sammenligne tilbuddene fra de dygtige arbejdsmænd, så du frit kan vælge det tilbud, der passer dig.
  • Fleksibelt: Handyhand er indrettet til at imødekomme mange forskellige typer behov - uanset om du stiller særlige krav til opgaven. 
  • Gennemsigtigt: Fordi du har adgang til anmeldelser fra andre kunder, kan du danne dig et overblik over, hvad alle arbejdsmændene har af kvalifikationer.
  • Billigt: Vores budsystem gør det muligt at finde konkurrencedygtige priser, der er op til 70 % billigere end hos traditionelle udbydere.
  • Online estimat: Få hjælp til at lave et prisskøn med prisberegneren, der findes på Handyhands hjemmeside.
  • Sikker betaling: Overfør trygt penge gennem Handyhands sikre og brugervenlige betalingssystem.
  • Skadegodtgørelse: Få godtgjort din selvrisiko på din almindelige indboforsikring, hvis der skulle ske uheld undervejs i en opgave.
  • Kundesupport: Vi står klar til at hjælpe fra start til slut for at sikre et gnidningsfrit forløb.
  • Lokalt fokus: Vores netværk af lokale handyhandere danner grundlag for en service tilpasset dine ønsker og behov. 

Handyhand gør det nemt at finde en arbejdsmand i nyborg til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien arbejdsmand.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige arbejdsmænd i nyborg, i post nr: 5109 til 5832.

Prisen på opgaver indenfor kategorien Arbejdsmand kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 1.300,00,- til 4.130,00,- kr..

Bud på ingen tid

Ægte anmeldelser

Bedøm selv - alle opgaver får en anmeldelse!

Bud på ingen tid

Fleksibel pris

Vælg det bud som passer dig bedst!

Bud på ingen tid

Lokale eksperter

Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.

Bud på ingen tid

Bud på ingen tid

Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!