Arbejdsmand i gang med byggeprojekt, iført sikkerhedshjelm og værktøj, symboliserer pålidelighed og ekspertise.

Arbejdsmand i Otterup

Beskriv kort din opgave og modtag gratis og uforpligtende tilbud fra eksperter i Otterup

Arbejdsmænd til alle dine behov

Arbejdsmand til faglærte

Arbejdsmænd til jord og beton

Pladsmænd

Håndmænd til maskinføring

Oprydningsfolk

Det tager kun 2 minutter, og så er det gratis
+170.000 kunder

Op til 70% billigere end traditionelle udbydere

Ingen opgave for lille eller stor

Automatisk dækket af gratis skadegodtgørelse

Sikker kontantløs betaling

Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger

De bedste arbejdsmænd i Otterup

Opgaveejer for løst opgaver online

Philip H.

Odense S

5,0
(76)

Seneste Anmeldelse

"Flot og hurtigt arbejde. Kan kun anbefales! 😊"

Opgaveejer for løst opgaver online

Michael S.

Odder

5,0
(172)

Seneste Anmeldelse

"Dygtig og professionel hjælp."

Opgaveejer for løst opgaver online

Mohammed S.

Frederiksberg

5,0
(394)

Seneste Anmeldelse

"Meget tilfreds med det arbejde (bygning af paxskab), der blev udført! Mange tak for din hjælp 😊"

Opgaveejer for løst opgaver online

Handy M.

Odense M

4,8
(65)

Seneste Anmeldelse

"Meget pligtopfyldende og veludført arbejde med stubfræsning, rodfræsning og bortskaffelse. Vi kan anbefale dem og ville ikke tøve med at bruge dem igen."

Opgaveejer for løst opgaver online

Brian S.

Odense C

4,9
(232)

Seneste Anmeldelse

"Overholder aftaler, god kommunikation og frem for alt et behageligt menneske."

Opgaveejer for løst opgaver online

Khalil A.

Hvidovre

5,0
(237)

Seneste Anmeldelse

"everything was perfect!"

Opgaveejer for løst opgaver online

Josef E.

Malmö

4,7
(188)

Seneste Anmeldelse

"Udført efter effektivt og helt som aftalt."

Opgaveejer for løst opgaver online

Matin B.

Højbjerg

4,9
(155)

Seneste Anmeldelse

"Hurtigt og effektivt"

Seneste anmeldelser

Seneste anmeldelser

comment.user?.profileImg

Virkelig behageligt menneske og mega effektiv med sans for detaljer 👌 får gerne besøg af ham igen til andre opgaver.

Samle et homegym

3.770,-

Gennemsnitslig anmeldelser af arbejdsmænd

Baseret på 3701 Anmeldelser

4.94
3577
80
14
6
24

Opret din opgave på få minutter

Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag

1

Beskriv din opgave

2

Modtag bud

3

Få løst din opgave

opgaver platform services

Møbelsamling

Samle Ikea skab

opgaver platform services

Maler

Male til flyttesyn

opgaver platform services

Flyttehjælp

Flytte til Roskilde

opgaver platform services

Havearbejde

Beskære 4 træer

opgaver platform services

IT support

Windows installation

opgaver platform services

Elektriker

Installere Sonos

opgaver platform services

Rengøring

Ugentlig rengøring

opgaver platform services

Flyttehjælp

Flytte indbo

opgaver platform services

Elektriker

Opsætte lamper

opgaver platform services

Catering

Middag til 14

opgaver platform services

VVS

Reparere håndvask

opgaver platform services

Tømrerarbejde

Bygge bogreol

opgaver platform services

Hundeluftning

Daglige gåture

opgaver platform services

Fotografi

Familiefotografering

opgaver platform services

Webdesign

Lave hjemmeside

opgaver platform services

Lektiehjælp

Matematik hjælp

opgaver platform services

Vinduespudsning

Pudse vinduer

opgaver platform services

Græsslåning

Slå græsplæne

opgaver platform services

Grafisk Design

Design logo

opgaver platform services

Handyman

Små reparationer

Tidligere opgaver I Otterup

Samle et homegym

3.770 kr

Otterup

Hej, Vi er igang med at samle et TITAN LIFE Homegym 75 kg II, men det driller voldsomt med monteringen, og må erkende at det ikke bliver samlet uden hjælp fra nogen der ved hvad de laver. Vi har samlet noget af det, men er nu gået i stå, se billede. Alt er pakket ud og ligger klart til montering. Der er god plads til at arbejde omkring det og vi kan hjælpe med det. Det er kun homegym der skal samles. Vi har værktøj til at samle det med. Kan I hjælpe med det?

Opsætning af Vida Xl haveskur

4.000 kr

Otterup

Opsætning af Vida Xl haveskur i blik på 15 m2. Skuret kan ses på nettet. Der er flisebelagt areal til opsætningen. Nemme adgangsforhold. Har et mindre tilsvarende skur allerede. Skuret står nu i de leverede papkasser.

Opmåling af grunden til brug for kreditforeninger

10.000 kr

Otterup

Skal bruge en opmåling til brug for omprioritering af kreditforeninger Ca 400m2

Reperation af markise

2.500 kr

Otterup

Udskiftning af beslag i begge sider af svingarme på markise

Handyman

1.000 kr

Otterup

Jeg søger en arbejdsom person til forefaldende arbejde på nyindkøbte slidt sommerhus. Jeg kan bruge en der vil hjælpe mig hver anden weekend 5- 6 timer x 3 , så tror jeg at jeg er kommet et stykke. Der er tale om både græsslåning, optagning af fliser, male arbejde, skrue ting op ( døre), slibe træterasse, samle nyt køkken, ligge trægulv, rense tagrender, slibe træværk ( mange timers arb)... ja alt muligt. Der er mange opgaver for den rette alt- mulig- mand Du må ikke være bange for at tage fat. Jeg vil være tilstede sammen med dig. Start gerne lørdag d 6.5

Save hylder, sætte billeder op, flytte lamper, samle møbler

2.000 kr

Otterup

Hej Jeg er bosat i Otterup, og flyttede i september 2022 ind i en 2 værelses lejlighed, hvor jeg endnu ikke er kommet på plads pga brudte aftaler med “venner/bekendte” der har ville hjælpe, og er blevet forudbetalt men gentagne gange melder afbud pga sygdom, eller er blevet væk uden at give besked. Derfor prøver jeg at søge et par hjælpende hænder herigennem. Opgaver der skal klares er nedenstående. 🪚 Cirka 10 hylder skal saves så de passer til skabe. (2 størrelser) 🪛5-6 lamper sættes op/flyttes i beton loft. 🔧 Opsætning af billeder, kroge, og hylder med mere. 🏬 Evt indkøb af ledninger, ophæng og skruer/beslag osv (indkøb refunderes) 🔨3-5 møbler samles. Der er tale om et lille spisebord til køkken, skoreol, samt sofabord. (muligvis TV bord og kommode) ⚒️Ledninger sættes fast langs paneler/vægge. 🚛 Fjerne større affald og lign. (Noget til losseplads, og noget til kælderrum) 🚽 Muligvis udskiftning af håndvask, vandhane/armatur, og toilet på badeværelse.(kræver godkendelse af udlejer hvilket jeg ikke har endnu) 💰/ 🗓️ Budget og dato er ikke fastsat, men der skal tastes beløb, og dato for at man kan færdigøre oprettelse af søgning. Tidsrum for udførelse af opgaver er bedst fra omkring kl 12.00. Ved henvendelse vil jeg godt vil have oplyst fast timepris, og om der kan gives fast pris når opgaver/hjemmet er besigtiget, samt cirka forventet arbejdstimer, og om jeg kan forlade hjemmet når arbejdsopgaver er besigtiget/gennemgået. De opgaver der kun er “muligvis opgaver” skal ikke medregnes i fast timepris/pris og cirka tidsforbrug, da det er opgaver der ikke er afklaret med sikkerhed. (Dog er de omtalt så det vides at der kan komme mere undervejs mod ekstra betaling) Venlig hilsen Heidi

Hjlælp med demontering af køkkenmøbler og paneler

12.345 kr

Otterup

Hej Jeg har brug for hjælp til at skille køkkenmøbler ad, afmontere gamle paneler, tørre gulvet efter oversvømmelse og montere nye paneler ( 12 m ). Kan nogen gøre dette og for hvor meget? :)

Montering af TV

1.000 kr

Otterup

Ophæng tv på væggen i stuen

Hvad tilbyder arbejdsmænd

Læs mere

kvinde med telefon

Hvorfor skal jeg bruge Handyhand?

Spar penge

Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave

Støt lokalt

Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund

Føl dig sikker

Bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Skulle uheldet være ude, så er du dækket af vores skadegodtgørelses model. Læs mere om Skadegodtgørelse her.

Relevante spørgsmål

  • For at finde og hyre en arbejdsmand på Handyhand-platformen, følger du disse enkle trin:

    1. Opret din opgave: Indled med at beskrive nøjagtigt, hvad du har brug for hjælp til, f.eks. anlægsarbejde eller at leje en bestemt type arbejdsmand. Det indebærer også detaljer om opgaven, samt det ønskede tidspunkt for dens udførelse.
    2. Angiv et budget: Dette vil give handyhandere en idé om dine prismæssige forventninger og gøre dem i stand til at tilpasse deres bud.
    3. Modtag tilbud: Efter oprettelse af din opgave vil du modtage tilbud på din opgave fra arbejdsmænd fra dit lokalområde.
    4. Vælg en arbejdsmand: Gennemse de tilbud, du modtager, og vælg den handyhander, der bedst opfylder dine krav.
    5. Bekræft og start: Når du har valgt en arbejdsmand, kan arbejdet begynde. 
  • Når du skal betale din arbejdsmand, foregår det sådan her:

    • Reservation: Når du har accepteret og bekræftet et bud fra en handyhander, trækkes beløbet fra din konto og reserveres af Handyhand. 
    • Betaling: Når arbejdet så er overstået, og opgaven er markeret som udført, overføres beløbet direkte til handyhanderen.

    Skulle opgaven blive annulleret, returneres beløbet til dig som kunde og ejer af opgaven i form af en kredit, du kan vælge at få udbetalt. Sker betalingen uden om Handyhand, mister du den beskyttelse og støtte, som vi som platform tilbyder i tilfælde af uforudsete situationer.

  • Princippet er, at man modtager bud og henvendelser på baggrund af den opgave, man har oprettet. Derfor kan man som udgangspunkt regne med, at de handyhandere, der stiller sig til rådighed for leje af en arbejdsmand, har tid og mulighed for at tage sig af opgaven på det tidspunkt, man har ønsket. 

  • Her kan du se en video om, hvordan man annullerer på hjemmesiden eller på mobilen, efter at man har accepteret et bud. Hos Handyhand er vi klar til at hjælpe med at foretage en aflysning, hvis det er nødvendigt. Men vi anbefaler først og fremmest, at man følger vejledningen nedenunder. 

    Proceduren for fortrydelse eller aflysning af en Handyhand-opgave afhænger af, om du allerede har sagt ja til et tilbud fra en handyhander:

    Hvis det er inden, du har accepteret et bud, gør du sådan:

    1. Logger ind på Handyhand-platformen.
    2. Går til “Mine opgaver”. 
    3. Vælger opgaven, det handler om.
    4. Trykker “Flere muligheder”.
    5. Trykker “Aflys opgave”.

    Hvis det er efter, du har accepteret et bud, følger du samme trin 1-5 som ovenfor og tilføjer trin 6-8: 

    1. Udfyld formularen. Forklar, hvorfor opgaven skal annulleres.
    2. Afsend din anmodning.
    3. Afvent handyhanderen godkendelse af aflysningen inden for 48 timer.       

    Reagerer handyhanderen ikke på anmodningen, godkendes den automatisk efter 48 timer. Bliver anmodningen afslået, kommer den til en manuel gennemgang hos os i Handyhand. Når annulleringen er gået igennem, sættes pengene ind som kredit på din Handyhand-profil, og herfra kan de overføres til det kort, de oprindeligt blev indbetalt fra. Du modtager også en mail med informationer. 

    Du er til enhver tid velkommen til at slå din opgave op på platformen igen, hvis du ønsker det.

  • Ja, når du bestiller en tjeneste eller service via Handyhand, er du automatisk dækket af vores stærke skadegodtgørelse. Den godtgør selvrisikoen på din almindelige indboforsikring, hvis der skulle ske et uheld. For en fuld beskrivelse af dækningen kan du læse mere om Handyhands skadegodtgørelse.


     

  • Profilerne på Handyhand er udstyret med brugeranmeldelser, som giver et indblik i tidligere kunders erfaringer med hver af arbejdsmændene. Man kan også se en 'udførelsesrate', som viser, hvor stor en andel af de accepterede opgaver der reelt er blevet udført. Alt i alt giver det god mulighed for at vurdere pålideligheden hos den enkelte arbejdsmand, som man lejer. 

  • Vi står klar, hvis du får brug for hjælp. Vi svarer på mange forskellige spørgsmål om alt fra teknisk assistance på hjemmesiden og i appen til betalingsproblemer eller uoverensstemmelser mellem dig og arbejdsmanden. 

    Du er velkommen til at kontakte os på en af følgende måder:

    • Kontaktformular: Besøg os online og send os en besked.
    • Telefon: Ring til os, og vi hjælper dig med det samme. 
    • E-mail: Send os en detaljeret e-mail, og vi vender tilbage hurtigst muligt.
  • Du og arbejdsmanden, du hyrer, kan trygt og nemt kommunikere via Handyhands interne beskedsystem, hvor I kan lave alle vigtige aftaler på skrift. Dette er en stor fordel, hvis I skulle få brug for at lave ændringer i jeres aftale, eller I ønsker at modtage support fra os i Handyhand. Derfor anbefaler vi, at man kommunikerer med hinanden inden for dette beskedsystem.

  • Ja, når servicen er udført, kan du komme med en vurdering af den handyhander, du havde hyret, inde på Handyhands platform. På den måde er du med til at sørge for, at andre fremover kan træffe gode og velovervejede beslutninger, når de skal leje en arbejdsmand til samme type opgave. 

  • Som kunde og ejer af opgaven lægger du ud med at angive et budget for opgaven, når du opretter den – det vil sige, at du giver din forventning om prisen til kende. Herefter vil forskellige arbejdsmænd give deres bud på opgaven, og disse bud svarer til faste priser, ikke timepriser. På den måde kan du nu vælge at leje den arbejdsmand, hvis tilbud imødekommer dine krav bedst. Selve betalingen foregår gennem Handyhands sikre betalingssystem.

  • Træf den bedste beslutning om at leje en arbejdsmand ved at gøre brug af de anmeldelser, bedømmelser og indikationer af mødestabilitet og effektivitet med mere, som er tilgængelige inde på profilerne på platformen. Brug dem til at danne dig et indtryk af de forskellige handyhandere og deres kvalifikationer.

Værd at vide

Læs mere

Hvorfor hyre en arbejdsmand med Handyhand?

Når du booker og lejer en arbejdsmand via Handyhand, sikrer du dig en lang række fordele:

  • Effektivt: Opret nemt og hurtigt din opgave og modtag straks tilbud fra handyhandere i nærheden af dig.
  • Sammenlign: Du kan hurtigt sammenligne tilbuddene fra de dygtige arbejdsmænd, så du frit kan vælge det tilbud, der passer dig.
  • Fleksibelt: Handyhand er indrettet til at imødekomme mange forskellige typer behov - uanset om du stiller særlige krav til opgaven. 
  • Gennemsigtigt: Fordi du har adgang til anmeldelser fra andre kunder, kan du danne dig et overblik over, hvad alle arbejdsmændene har af kvalifikationer.
  • Billigt: Vores budsystem gør det muligt at finde konkurrencedygtige priser, der er op til 70 % billigere end hos traditionelle udbydere.
  • Online estimat: Få hjælp til at lave et prisskøn med prisberegneren, der findes på Handyhands hjemmeside.
  • Sikker betaling: Overfør trygt penge gennem Handyhands sikre og brugervenlige betalingssystem.
  • Skadegodtgørelse: Få godtgjort din selvrisiko på din almindelige indboforsikring, hvis der skulle ske uheld undervejs i en opgave.
  • Kundesupport: Vi står klar til at hjælpe fra start til slut for at sikre et gnidningsfrit forløb.
  • Lokalt fokus: Vores netværk af lokale handyhandere danner grundlag for en service tilpasset dine ønsker og behov. 

Handyhand gør det nemt at finde en arbejdsmand i otterup til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien arbejdsmand.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige arbejdsmænd i otterup, i post nr: 5109 til 5832.

Prisen på opgaver indenfor kategorien Arbejdsmand kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 1.000,00,- til 3.950,00,- kr..

Bud på ingen tid

Ægte anmeldelser

Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!

Bud på ingen tid

Fleksibel pris

Vælg det bud som passer dig bedst!

Bud på ingen tid

Lokale eksperter

Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.

Bud på ingen tid

Bud på ingen tid

Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!