Vejledende priser
500 - 1.295 kr.

Oplev hvordan du løser problemet med, at computere ikke kan åbne mit.id på begge vores pc'er. Denne prisguide, baseret på faktiske tilbud fra Handyhand-platformen, giver dig værdifulde løsninger til en rimelig pris.
500 - 1.295 kr.
Hjælp til Computer relateret
Opret en opgave, modtag bud og få opgaven udført
Her er et eksempel på en rigtig opgave, der blev løst på Handyhand, Computere kan ikke åbne mit.id på begge vores pc. Dette er en god måde at få en idé om, hvad andre har betalt for en lignende opgave.
har to pc der ikke vil åbne mit.id tænker bare og kommer ikke videre lenovo 2 stk ? ingen fejlmelding har haft en til at kikke på den, uden løsning
Opgaven omhandler to Lenovo-pc'er, der ikke kan åbne hjemmesiden mit.id. Problemet viser sig som en tæller, der "tænker", men uden at komme videre til selve siden. Da der ikke er nogen fejlmeddelelser, er fejlfindingen mere udfordrende. Tidligere har en tekniker været involveret uden at finde en løsning. For at løse problemet vil arbejdet inkludere en række specifikke trin, som vil hjælpe med at diagnosticere og løse problemet. Ifølge data fra Handyhands findes der forskellige prisniveauer for denne service.
| Prisniveau | Pris | Dette får du |
|---|---|---|
| Lav | 500 kr | Grundlæggende diagnose og kontrol af netværksforbindelse |
| Gennemsnit | 865 kr | Omfattende diagnose inkl. browserkontrol og sikkerhedsindstillinger |
| Høj | 1.295 kr | Fuldt serviceforløb inkl. support fra mit.id |
Kvalitet: Dette niveau tilbyder en grundlæggende service, der fokuserer på de mest essentielle trin i diagnosticeringen.
Kvalitet: Dette niveau inkluderer en mere omfattende service, der dækker flere aspekter af problemet.
Kvalitet: Dette niveau tilbyder en fuld servicepakke, der sikrer, at alle aspekter af problemet bliver behandlet.
Beskriv din opgave og modtag et onlineestimat ud fra de bedst bedømte udbydere, på under 1 minut
Baseret på 300k+ opgaver
Bruger AI til at udregne pris
Matcher med rigtige opgaver
Når computere ikke kan åbne mit.id, er det vigtigt at finde den rette fagperson til at hjælpe. Flere relevante faggrupper kan assistere, herunder IT-konsulenter og teknikere, som har erfaring med softwareproblemer og systemfejl.
Du kan finde hjælp til IT-problemer på Handyhand.
Ja, du kan forsøge at rydde browserens cache og cookies samt kontrollere netværksforbindelsen. Vær dog opmærksom på, at mere komplekse problemer kan kræve professionel hjælp.
Typisk tager det mellem 30 minutter og 2 timer at diagnosticere og løse adgangsproblemer. Tiden afhænger af problemets kompleksitet og de nødvendige løsninger.
Du skal bruge en internetbrowser til at teste forbindelsen og eventuelt et netværksdiagnoseværktøj til at kontrollere forbindelsen. Desuden kan en anden enhed være nyttig til at udelukke hardwareproblemer.