Professionel receptionist byder gæster velkommen ved skranken.

Receptionist i Odense N

Udfyld en kort formular og modtag bud fra private og virksomheder i Odense N

Receptionister til alle dine behov

Executive Assistant

Kundeservice

Kontorleder

HR receptionist

Og meget mere...

Det tager kun 2 minutter, og så er det gratis
+300.000 kunder

Billigere end traditionelle udbydere

Store og små opgaver

Gratis skadegodtgørelse

Sikker kontantløs betaling

Service samme eller næste dag

De bedste receptionister i Odense N

Handyhand er en markedsplads med MitID-verificerede hjælpere og ægte anmeldelser – klar til din opgave

Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Lulu Maria T..

Odense C

5,0
4 anmeldelser

Seneste Anmeldelse

""Maria er et meget behageligt menneske, som evner at retter ind efter situationen. Kommer i god tid og mødte også op INDEN arrangementet for at se lokalerne inden festen. Er god til at spørge for at være helt sikkert. Styrede køkkenet med grundighed. Jeg følte mig tryg med Maria i køkkenet.""

Verifikationer

Info

Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Christine J..

Brøndby

5,0
36 anmeldelser

Seneste Anmeldelse

"Kære næste kunde Vi har netop holdt 100 års fødselsdag med tapas og grill. Christine og Jesper løftede i den grad hele ansvaret omkring mad, anretning og grill-ning af mine skuldre på forbilledlig vis. Tillige var kommunikation med Christine nem, hjertelig og klar. Christine tog sig dertil tid og energi i at gennemgå indkøbslister og kom med særdeles brugbare ideer om hvad der skal være og mængder. 50 mennesker nød i den grad godt af Christine og Jespers høje humør og flittige udførsel af opgaven - konstant i kontrol. Og ikke mindst frisatte mig til at være den afslappede opmærksomme vært 🇩🇰 Christine har og får mine varmeste anbefalinger. T A K 🙏🏻 Morten"

Verifikationer

Info

anmeldser
Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Mette E..

Odense C

4,0
1 anmeldelser

Seneste Anmeldelse

"God hjælp, kan anbefales"

Verifikationer

Info

Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Lise L..

Silkeborg

4,8
16 anmeldelser

Seneste Anmeldelse

"Lise & Claire var fantastiske og var en af grundene til at vores aften forløb helt perfekt 👌 Vi kan kun anbefale disse to skønne kvinder, hvis man f.eks. som os, skal bruge hjælp i køkkenet, så man selv kan slappe af og nyde sin fest!"

Verifikationer

Info

anmeldser
Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Lisa N..

København S

5,0
20 anmeldelser

mit id verificeret verificeret

Seneste Anmeldelse

"Lisa er super god, venlig, kommunikerende og dygtig. Hun arbejdede selvstændigt og effektivt til vores barnedåb med servering, fylde buffet, afrydde, vaske op m.v. Vi anbefaler hende varmt."

Verifikationer

Info

mit id verificering
anmeldser
Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Karina O..

Herlev

5,0
24 anmeldelser

mit id verificeret verificeret

Seneste Anmeldelse

"Sød og perfekt hjælp udover alle grænser. Vil helt klart bruge Karina igen og kan kun give hende de bedste anbefalinger."

Verifikationer

Info

mit id verificering
anmeldser
Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Pernille M..

Ryslinge

4,8
34 anmeldelser

mit id verificeret verificeret

Seneste Anmeldelse

"Det var på alle måder en fornøjelse at have besøg af Pernille 🤗"

Verifikationer

Info

mit id verificering
anmeldser
Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Ken M..

Ishøj

4,9
62 anmeldelser

mit id verificeret verificeret

Seneste Anmeldelse

"Ankom til tiden, arbejdede effektivt og godt."

Verifikationer

Info

mit id verificering
anmeldser

Seneste anmeldelser

Seneste anmeldelser

comment.user?.profileImg

Pernille var med til at give os den bedste fest, fordi vi kunne overlade det hele til hende og nyde tiden med vores gæster. Pernille levede mere end op til vores aftale og der var styr på det både i og uden for køkkenet.

Hjælp til konfirmation

1.600,-

comment.user?.profileImg

Super fedt og Simon var fantastisk

En bartender

1.480,-

Gennemsnitlig anmeldelser af receptionister

Baseret på 610 Anmeldelser

4.87
577
14
4
2
13

Opret din opgave på få minutter

Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag

1

Beskriv din opgave

2

Modtag bud

3

Få løst din opgave

opgaver platform services

Møbelsamling

Samle Ikea skab

opgaver platform services

Maler

Male til flyttesyn

opgaver platform services

Flyttehjælp

Flytte til Roskilde

opgaver platform services

Havearbejde

Beskære 4 træer

opgaver platform services

IT support

Windows installation

opgaver platform services

Elektriker

Installere Sonos

opgaver platform services

Rengøring

Ugentlig rengøring

opgaver platform services

Flyttehjælp

Flytte indbo

opgaver platform services

Elektriker

Opsætte lamper

opgaver platform services

Catering

Middag til 14

opgaver platform services

VVS

Reparere håndvask

opgaver platform services

Tømrerarbejde

Bygge bogreol

opgaver platform services

Hundeluftning

Daglige gåture

opgaver platform services

Fotografi

Familiefotografering

opgaver platform services

Webdesign

Lave hjemmeside

opgaver platform services

Lektiehjælp

Matematik hjælp

opgaver platform services

Vinduespudsning

Pudse vinduer

opgaver platform services

Græsslåning

Slå græsplæne

opgaver platform services

Grafisk Design

Design logo

opgaver platform services

Handyman

Små reparationer

Tidligere opgaver I Odense N

Hjælp til konfirmation

1.600 kr

Hjælp til konfirmationsfest: Affrydning, opvask, kaffe. Vi har brug for en hjælpende hånd eller 2 til en konfirmationsfrokost med ca. 60 personer. Ophældning af velkomstdrink, indsamling af service efter hovedret, kaffe og te brygning og opstilling af dessertbuffet (forret og hovedret opstilling står cateringfirma for).

Konfirmation 24. Maj festsang

400 kr

Festsangen på glad let melodi til en dreng på 13 år Marcus skal holdes 24.maj ********

Privat kok til mindre bryllupsarrangement

12.000 kr

Vi skal giftes og holder et intimt bryllup med den tætteste familie (13 kuverter) den 14. oktober 2023 i Odense. Min forlovede er fra Schweiz, så hendes familie flyver ind. Vi vil gerne have en oplevelse, vi vil kunne huske. Vi forestiller os 5 retter, hvor der er én dansk ret og en schweizisk ret, som er nytænkt og anderledes. Maden skal serveres omkring kl. 13-14. Vi kan hjælpe med at levere råvarer fra Schweiz (fx ost), hvis nødvendigt. Det er mennesker, som er vant til gastronomiske oplevelser, så det må gerne være en rigtig god oplevelse. Vi sørger selv for vin. Lad os gerne høre om I har tid og lyst til dette, og meget gerne komme med et prisoverslag, så kan vi drøfte nærmere om menuen også.

Hjælp i køkkenet under en fest

600 kr

Hjælp med at sætte mad på bordet, gøre rent i køkkenet, vaske op og rydde op efter spisning. Fra kl. 16 til 22.

Varmet mad og kolde drikkevarer stillet frem til et tag-selv-bord, samt afrydning

600 kr

Der kommer mad udefra som skal varmes. dvs kartofler og sovs. Gæsterne starter med en udflugt og maden skal gøre klar og stilles frem til vi ankommer til adressen. Drikkevarer stilles frem.

Hjælp til servering/oprydning til familie studenterfest

Hej jeg opretter denne opgave igen da den søde pige der gerne ville hjælpe os ikke kunne komme alligevel. Vi holder studentergilde den 3/7 hvor vi ca. bliver 32 voksne og nogle børn. Vi mangler en der kan hjælpe med at stille mad på bordet og sørge for at der er fyldt vand mad og drikke op. Så skal vi ha hjælp til at ta af borde og skylde af og stille værk. Vi skal ikke vaske op blot still væk. Jeg vil også hjælpe til samt der er mange hænder hvis der er brug for det. Du skal nok komme kl. 17.00 og 4-5 timer frem det er i odense N. Jerg håber du har tid og lyst til at hjælpe os til at få en god aften. Festen er på Lørdag og fra kl. 17.00 og 4-5 timer frem. Vi bor i Odense N området.

Hjælp til servering/oprydning til familie studenterfest

Har brug for hjælp til at fylde mad op og sørge for drikke var er fyldt op samt vand på borde. Har brug for at skylle servise af og stille væk og pakke mad rester ned. Der skal ikke vaskes op alt servise skal bare skylles af og stilles i plastik kasser det er kommet i. Festen er den 3/7 fra klokken 17.00 og 4-5 timer frem.

En bartender

1.230 kr

En bartender til at stå og lave drinks til min mands 40 års d. 11/9. Tænker fra 20-02

Serveringshjælp til navngivningsfest

Festen bliver holdt på vores egen adresse forhåbentlig som en havefest og vi bliver ca. 30 personer. Vi søger hjælp til køkkenet (vi har bestilt buffet udefra) oprydning løbende opfyldning af drikkevarer mm. Vi holder festen lørdag d. 1. august.

Hjælp til konfirmation

Vi søger en eller to søde ansvarsfulde hjælpende hænder til min datters konfirmation d.12/5-2019 hvor der vil være 34 i alt inklusiv os selv. Vi har brug for hjælp til: At den bestilte mad modtages... sætte drikkelse og snacks frem til velkomst... få maden pakket ud og gjort klar (der er ovn gaskomfur og køleskabe) servere forret og buffet samt løbende fylde buffeten op... sørge for at fylde op af drikkevare løbende... tage ind og ud samt skylle af og vaske op (der er opvaskemaskine)... anrette dessert og lave kaffe og the... Søndag d.12/5-2019 Fra kl.11 (maden ankommer) ca. kl.13:00 (Spisning) til ca. kl.18-19

Hvad tilbyder receptionister

Læs mere

kvinde med telefon

Hvorfor skal jeg bruge Handyhand?

calendar

Sikker betaling

Udbetal først når opgaven er fuldført til din tilfredshed

star

Verificerede anmeldelser

Vælg den rette til opgaven ud fra verificerede anmeldelser og ratings

shield

Skadegodtgørelse

Dækket af vores skadegodtgørelses model, hvis der skulle opstå uheld. Læs mere om Skadegodtgørelse.

Relevante spørgsmål

  • Ja, det er en udbredt misforståelse, at receptionister kun er ansvarlige for at byde gæster velkommen og besvare telefonopkald. Faktisk er de ofte ansvarlige for at planlægge aftaler, der er lavet gennem både opkald og walk-ins, hjælpe kunder og organisere receptionens optegnelser. Hvis du har andre administrative opgaver, er det vigtigt at gennemgå dem og sikre, at de passer ind i de arbejdstimer, du har aftalt, så forventningerne er passende.

  • Normalt er det ikke et krav, at receptionister har en uddannelse, så længe de er i stand til at kommunikere effektivt. Dog kan kravene variere afhængigt af branchen. For eksempel kan en receptionist på en sundhedsfacilitet have forskellig træning end en administrativ receptionist på et kontor. Nogle arbejdsgivere kan også kræve certificeringer eller erfaring inden for engelsk, matematik og grundlæggende tekniske færdigheder. Det er også en fordel at have stærke organisatoriske færdigheder.

  • Hvis du overvejer at ansætte gennem Handyhand, er det vigtigt at være opmærksom på deres kommunikation, både når de sender tilbud og når du chatter med dem via den indbyggede beskedfunktion. Det kan være en god idé at planlægge videokald eller ansigt-til-ansigt-interviews for at få et bedre indtryk af, hvordan Handyhand opfører sig. Det er vigtigt at tage både skriftlige og mundtlige færdigheder i betragtning, når du vælger en Handyhand-ansøger.

  • Vi er opmærksomme på, at dine opgaver muligvis kræver øjeblikkelig udførelse, og derfor kan det være mere bekvemt for dig at kende den nærmeste Handyhand, der kan imødekomme dine behov. Derudover kan en lokal receptionist hurtigt komme til og fra din placering, og deres kendskab til området og den lokale kultur kan også hjælpe med at assistere dine kunder.

  • Det afhænger af den specifikke opgave, som du ønsker, at de skal udføre. Hvis du har brug for at indsamle nødvendig information under telefonopkald, kan et script være en hjælp. Hvis du ikke har tid til at skrive et script, kan du give grundlæggende oplysninger såsom virksomhedsinformation og en liste over klientoplysninger, der skal indsamles under telefonopkald eller ved personligt fremmøde.

  • Receptionist er en betegnelse, som nogle virksomheder ikke længere anvender. Der er dog alternative titler, som du kan vælge, såsom front desk executive, information officer, front-of-house attendant, office clerk og phone operator. I hospitality-branchen, såsom hoteller, resorts og restauranter, kan betegnelsen klient- eller kunderelationsmanager også anvendes. Det afhænger af din personlige præference.

Hvorfor hyre en receptionist med Handyhand?

Har brug for en ekstra hjælpende hånd til at assistere dine kunder? Ansæt en receptionist her på Handyhand til at hjælpe dig med at få mere arbejde udført og sikre, at gæsterne er glade hver gang de besøger! Der er ingen grund til at jonglere med at drive din virksomhed og opretholde kundeservice på stedet. En deltidsreceptionist kan arbejde med dit nuværende aftalebogføringssystem og sikre, at enhver person, der besøger din placering, er tilfreds og får god assistance.


At ansætte en virksomhedsreceptionist gennem vores platform giver dig mulighed for at identificere, i hvilket omfang en Handyhand kan hjælpe dig. Hvis du har brug for en weekendreceptionist til at dække for en anden medarbejder på orlov, eller hvis du leder efter at ansætte nogen på deltid, er det alt sammen muligt her. Derudover behøver du ikke bekymre dig om dyre agenturgebyrer.


Angiv dit budget, når du opretter en opgave. Du kan være så detaljeret som muligt omkring timer, ansvar og endda særlige krav. Handyhands i dit område vil derefter sende tilbud, som du kan vælge imellem!

Handyhand gør det nemt at finde en receptionist i odense n til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien receptionist.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige receptionister i odense n, i post nr: 5109 til 5832.

Prisen på opgaver indenfor kategorien Receptionist kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 450,00,- til 1.600,00,- kr..

Bud på ingen tid

Ægte anmeldelser

Bedøm selv - alle opgaver får en anmeldelse!

Bud på ingen tid

Fleksibel pris

Vælg det bud som passer dig bedst!

Bud på ingen tid

Lokale eksperter

Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.

Bud på ingen tid

Bud på ingen tid

Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!