Christine J.
Brøndby
Seneste Anmeldelse
"Christine kan det hele og selv se hvor hun skal sætte ind. Tak for hjælpen Christine."
Executive Assistant
Kundeservice
Kontorleder
HR receptionist
Og meget mere...
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk gratis forsikring
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
Brøndby
"Christine kan det hele og selv se hvor hun skal sætte ind. Tak for hjælpen Christine."
Silkeborg
"Lise og co. fik gjort det der skulle gøres og fulgte planen. Venlig og smilende. Ganske udmærket service"
Birkerød
"Lotte lavede et fantastisk arbejde!! Vi er så taknemlige for Lottes hjælp til min mands runde fødselsdag. 😊"
Herlev
"Hel Alle. Når I har Karina, kan I sætte Jer stille og roligt med gæsterne, Karina har STYR på alt. Jeg som kræftramt i stadie 4 holdt rund fødselsdag. Sikken oplevelsen for mig og mine gæster. Jeg kan varmt anbefale Karina og gæsterne spurgte til, hvem den dygtige pige der var der 🤗 Vibeke Krabbe Teik"
Ishøj
"Hjælp med anretning og i køkkenet til fødselsdag. Super tilfreds vejen igennem."
Glostrup
"Hun dukkede ikke op - og svarede ikke på opkald og beskeder."
København N
"Super flot service fra de kom til de gik⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️"
København S
"Malena var punktlig og grundig."
En sød og pligtopfyldende pige som kunne det hele Rigtig fint af sådan en ung pige 🙂😊
Hjælp til fest
2,000,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Hjælp med at samle Ikea klædeskab
Maler
Klargøring af lejlighed til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Havearbejde
Beskæring af 4 større træer
IT support
Geninstallering af windows + programmer
Elektriker
Installation af Sonos musikanlæg i hus
Rengøring
Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Elektriker
Opsætning af lamper i stue og soveværelse
Catering
3-retters menu til 14 mennesker
Kok til private dining
2,000 kr
Svendborg
Vi har 12 års men med en nyfødt baby kan vi ikke fejre det ude. Vi ønsker derfor en kok der laver mad til os hjemme.
Hjælp ifm. firmajulefrokost
1,950 kr
Svendborg
Opstilling af julefrokostbuffet (koldt, lunt og risalamande), nedtagning af julefrokostbuffet, betjening af industriopvasker, betjening af fadølsanlæg og mix af simple drinks, fejning og gulvvask. Der er cirka 50 tilmeldte til arrangementet. Alle remedier er sat op på forhånd, og der instrueres i hvordan opvasker og fadølsanlæg betjenes. Sort / mørkt tøj. Der er behov for assistance i tidsrummet fra klokken 14:00 - 24:00.
Navngivning
1,500 kr
Svendborg
Sætte mad frem, oprydning, lave kaffe mm
Konfirmation
1,500 kr
Svendborg
Velkomst drinks + Bruschetta (Det er forlavet dvs riste brød og anrette det) Hjælpe med at sætte mad frem til buffet (Det bliver leveret varmt - bortset fra sovsen der skal varmes) Dessert med lavakage med blød midte i ovnen + Is kugle og et par bær(lavakagen er lavet og skal bare lige varmes) + drikkevarer og tage service fra bordene, rydde pænt op i køkkenet. Ca.40 gæster. Meget rolig stemning. Løn: 150,00 i timen forventet. Start omkring kl.12.00
En fødselsdagskage til d.22.2.24
400 kr
Svendborg
Kan du lave en flot cylinderformet regnbue kage med 6 lag af sandkage i rød, orange, gul, grøn blå, lilla, med smørcreme imellem lagene. Pyntet med fondant rundt om kagen og med tallet '20" på toppen? (Fødselsdagskage) ca. 6-10 personer, så kontakt mig gerne med et tilbud 😊
Servering
1,000 kr
Svendborg
Servere mad til en frokost
Der skal laves Aperol Spritz på Valdemar slot i Svendborg
1,300 kr
Svendborg
Vi skal bruge 2 personer til at servere Aperol Spritz fra en Aperol vogn. Ingen erfaring er påkrævet men godt kundeservice hjerte er et must.
Hjælp til fest
2,000 kr
Svendborg
Det er at fylde op med drikkevarer med mere lidt opvask og afrydning ja og et lille smil til gæsterne
Catering, mat, drikke, 65 personer
10,000 kr
Svendborg
Hei, vi ser etter noen som kan fikse litt catering/servering på bryllupsdagen. Det er snakk om apperitif/bobler etter seremonien på ettermiddagen og rydding/serverer vin og drikke under middagen på kvelden. Vi er åpne til tilbud som også inkl. maten ellers fikser vi mat/drikke separat.
Tjenere til fest
600 kr
Svendborg
Vi skal have 2 tjenere til at severe kanapeer og bobler til vores bryllupsreception.
Servering til bryllup 27/8-22
Svendborg
Vi søger 1-2 personer til hjælp med servering til vores bryllup d. 27/8-22 (50 personer). Lokation er ikke afgjort endnu men det bliver i Svendborg omegn (Tåsinge eller Gudbjerg) Opgaverne bliver: - Gøre velkomstdrinks klar - Varme og opsætte buffet - Fylde buffet op efter behov - Rydde af efter buffet - Let opvask - Fylde drikkevarer op 27/8-22
Hjælp til konfirmation den 26. 2022.
Svendborg
Søger to personer til hjælp ved konfirmationsfest i telt i egen have. Opgave består af velkomstdrink servering og anretning af tapas efterfølgende buffet og kagebord ..opfyldning oprydning kaffebrygning osv. evt. den ene til at grille. 26 maj 2022
At ansætte en receptionist i frontdesk vil hjælpe dig med at yde bedre kundeservice. At have en dedikeret person til at assistere kunder, når de ringer eller besøger din placering, vil mindske din stress, fordi du ved, at de bliver taget hånd om. Receptionister eller frontdesk-medarbejdere arbejder også med tidsplaner og virksomhedsdokumentation. De kan også bede om feedback, inden en gæst forlader, for at hjælpe dig med at vurdere dine produkter eller tjenester. Her er nogle virksomheder, der vil få stor gavn af at arbejde sammen med en Handyhand til receptionisttjenester:
Opførslen af en receptionist i fronten af huset sætter tonen for en gæsts oplevelse, når de besøger et hotel eller en restaurant. Den rette person kan løfte stemningen, håndtere ventetider effektivt og få gæsterne til at føle sig velkomne. Udover at have et varmt smil klar til enhver tid kan Handyhands besvare telefoner og håndtere bordplacering eller værelsesfordeling. Nogle Handyhands kan også give en hjælpende hånd og opkræve en timeløn, hvis du kun har brug for en ekstra receptionist i spidsbelastningsperioder. Dette er meget mere praktisk end at ansætte ekstra fuldtidsansatte.
Hvis din virksomhed leverer tjenester til andre virksomheder eller enkeltpersoner, er opkald en regelmæssig del af en kontordag. Det kan være en ineffektiv måde at bruge dine medarbejderes tid på at have dem besvare opkald, mens de er midt i deres opgaver. At have en kontorreceptionist kan hjælpe med at holde dit team fokuseret samtidig med at telefonlinjerne bliver betjent. Uanset hvor stor eller lille din kontor er, kan en Handyhand, der tager sig af denne del af virksomheden, øge produktiviteten og kundetilfredsheden på samme tid. Det er en win-win situation!
Mens læger er trænet til at håndtere patienter godt, er administrative opgaver bedre udført af en Handyhand, hvis eneste fokus er dette. Dette gælder for klinikker, hospitaler, tandlægekontorer, rehabiliteringsfaciliteter og dermatologicentre. På denne måde kan lægerne bedre tage sig af patienterne. En administrativ receptionists opgaver kan omfatte håndtering af medicinske journaler, organisering af aftaler, håndtering af betalinger og hjælp til patienter, når de har brug for grundlæggende sundhedsinformation.
Konceptet med at ansætte en virtuel receptionist bliver nu mere populært. Trods alt kan din virksomheds hjemmeside eller e-handelsplatform være den digitale pendant til din butiksfacade. Kunder vil først tjekke din online tilstedeværelse, før de besøger din fysiske placering. Det giver kun mening at have en teknisk kyndig assistent til at håndtere eventuelle bekymringer, der bliver rejst gennem sociale medier, chat eller e-mail. Denne person kan arbejde med ordrefuldførelse, fællesskabsstyring og social interaktion for startups og et team, når operationerne begynder at udvide.
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om Forsikring her.
Har brug for en ekstra hjælpende hånd til at assistere dine kunder? Ansæt en receptionist her på Handyhand til at hjælpe dig med at få mere arbejde udført og sikre, at gæsterne er glade hver gang de besøger! Der er ingen grund til at jonglere med at drive din virksomhed og opretholde kundeservice på stedet. En deltidsreceptionist kan arbejde med dit nuværende aftalebogføringssystem og sikre, at enhver person, der besøger din placering, er tilfreds og får god assistance.
At ansætte en virksomhedsreceptionist gennem vores platform giver dig mulighed for at identificere, i hvilket omfang en Handyhand kan hjælpe dig. Hvis du har brug for en weekendreceptionist til at dække for en anden medarbejder på orlov, eller hvis du leder efter at ansætte nogen på deltid, er det alt sammen muligt her. Derudover behøver du ikke bekymre dig om dyre agenturgebyrer.
Angiv dit budget, når du opretter en opgave. Du kan være så detaljeret som muligt omkring timer, ansvar og endda særlige krav. Handyhands i dit område vil derefter sende tilbud, som du kan vælge imellem!
Handyhand gør det nemt at finde en receptionist i svendborg til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien receptionist.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige receptionister i svendborg, i post nr: 5000 til 5985.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Receptionist kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 1,500.00,- til 6,000.00,- kr.
Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!
Vælg det bud som passer dig bedst!
Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.
Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!