Person udfører grundig Airbnb rengøring i moderne lejlighed.

Airbnb-rengøring i Lundby

Beskriv kort din opgave og modtag gratis og uforpligtende tilbud fra eksperter i Lundby

Airbnb Rengøringshjælpere til alle dine behov

Airbnb rengøring

Rengøring før leje

Rengøring efter leje

Vask af sengetøj m.m.

Alle rengørings behov

Det tager kun 2 minutter, og så er det gratis
+170.000 kunder

Op til 70% billigere end traditionelle udbydere

Ingen opgave for lille eller stor

Automatisk dækket af gratis skadegodtgørelse

Sikker kontantløs betaling

Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger

De bedste airbnb rengøringshjælpere i Lundby

Opgaveejer for løst opgaver online

Elena A.

Store Merløse

4,9
(69)

Seneste Anmeldelse

"Elena's job on my apartment was simply fantastic! I can only wish it looked that good when I rented!"

Opgaveejer for løst opgaver online

M F.

Køge

4,2
(5)

Seneste Anmeldelse

"Det startede godt, med et fint bud, god kommunikation og på trods af at vi skulle vente lidt tid på at få opgaven udført. Valgte vi Marius, da han virkede pålidelig og faglig dygtigt i hans kommunikation. Desværre blev 1. Aftale aflyst pga vejret, hvilket naturlivis var fair nok. Opgaven drejer sig om maling af en (udendørs)port. Vi aftaler derfor en anden dag, og selvom Marius har travlt og må udskyde ny aftale yderligere en uge. Til lørdagen efter. har vi naturligvis fuld forståelse for fuld kalender. Men tydeliggør også at nr 2 aftale ikke må går i vasken da vi har en stor House Warming - og skal vise vores nye hus frem. Desværre aflyser Marius igen. Nu pga arbejde og hans chef der kalder ham ind på job. Dette gør han to dage før. Herfra bliver vores beskeder om ny aftale ikke længere besvaret, trods de er læst. Vi lader der går endnu et døgn før vi igen prøve at få en ny aftale i hus, via beskeder her på handyhan (som igen bliver læst) men stadivæk intet svar. Vi kan derfor ikke anbefale denne håndværker."

Opgaveejer for løst opgaver online

Zahida Parvin M.

Albertslund

4,9
(57)

Seneste Anmeldelse

"Superhurtig og effektiv. Hun er grundig og fortjener helt klart 5 stjerner. Kan anbefales til enhver tid."

Opgaveejer for løst opgaver online

Elena N.

Skovlunde

4,8
(68)

Seneste Anmeldelse

"Jeg synes, at hun er dyr, når man skal have ekstra ting lavet."

Opgaveejer for løst opgaver online

Malena M.

København S

4,7
(44)

Seneste Anmeldelse

"Malena gjorde sit arbejde, men glemte et enkelt skab, og der var edderkoppespind i stuen."

Opgaveejer for løst opgaver online

Rosaa A.

København S

4,6
(43)

Seneste Anmeldelse

"Fint nok rengøring - dog ikke med øje for detaljer og finish. Resultatet matcher ikke helt arbejdstiden."

Opgaveejer for løst opgaver online

Jacob S.

Roskilde

4,7
(22)

Seneste Anmeldelse

"Søde medarbejder og godt resultatet :-)"

Opgaveejer for løst opgaver online

allan K.

Holbæk

4,9
(58)

Seneste Anmeldelse

"Flot og omhyggeligt arbejde"

Seneste anmeldelser

Seneste anmeldelser

comment.user?.profileImg

Benjamin leverer et godt arbejde, her rengøring og vinduespudsning som vi er meget tilfredse med. Vi vil meget anbefale andre at tage kontakt til Benjamin, hvis der praktiske opgaver, der skal løses.

Rengøring af to sommerhuse på Svinø Strand

3.000,-

Gennemsnitlig anmeldelser af airbnb rengøringshjælpere

Baseret på 2780 Anmeldelser

4.77
2496
124
53
24
83

Opret din opgave på få minutter

Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag

1

Beskriv din opgave

2

Modtag bud

3

Få løst din opgave

opgaver platform services

Møbelsamling

Samle Ikea skab

opgaver platform services

Maler

Male til flyttesyn

opgaver platform services

Flyttehjælp

Flytte til Roskilde

opgaver platform services

Havearbejde

Beskære 4 træer

opgaver platform services

IT support

Windows installation

opgaver platform services

Elektriker

Installere Sonos

opgaver platform services

Rengøring

Ugentlig rengøring

opgaver platform services

Flyttehjælp

Flytte indbo

opgaver platform services

Elektriker

Opsætte lamper

opgaver platform services

Catering

Middag til 14

opgaver platform services

VVS

Reparere håndvask

opgaver platform services

Tømrerarbejde

Bygge bogreol

opgaver platform services

Hundeluftning

Daglige gåture

opgaver platform services

Fotografi

Familiefotografering

opgaver platform services

Webdesign

Lave hjemmeside

opgaver platform services

Lektiehjælp

Matematik hjælp

opgaver platform services

Vinduespudsning

Pudse vinduer

opgaver platform services

Græsslåning

Slå græsplæne

opgaver platform services

Grafisk Design

Design logo

opgaver platform services

Handyman

Små reparationer

Tidligere opgaver I Lundby

Social-rengøring

1.000 kr

Lundby

Anneks på 29kvm skal rengøres for pårørende der er indlagt på psyk. Opgaven består i alm oprydning og opvask… rengøring af køleskab osv…. Hjemmet er “uhumsk” grundet psykisk tilstand på personen der bor der…

Social-rengøring

1.000 kr

Lundby

Anneks på 29kvm Opgaven er det man kalder “social-rengøring” der bor en som er indlagt på psyk. Hjemmet er grundet personens psykiske tilstand “uhumsk.” Opgaven består i rengøring, opvask, affaldshåndtering, tømning af køleskab osv…. Vil gætte på der er 3 timers arbejde

Rengøring

600 kr

Lundby

Rengøring af lille aneks som er beskidt og der skal køres skrald væk Anenekset er 29kvm

Husrengøring

850 kr

Lundby

2badeværelser 2 køkkener støvsugning og gulvvask a ca 75 m2 hver 2 uge

Rengøring

650 kr

Lundby

Re ring af køkken, stue, entré, badeværelse. Støv, spindelvæv, støvsugning, gulvvask, afvaskning af skabe.

40 kvm. husvogn. Vaskes i bund samt gulvtæppe og sofa skal dampes. Vinduer pudses indvendig.

1.500 kr

Lundby

Husvogn hvor der er blevet røget en del. Der er gulvtæpper i “stue” samt sofa der gerne må rengøres grundigt. Badeværelse skal afkalkes og rengøres i bund. Skabe/køleskab/ovn skal ikke ordnes. Hele vognen bærer præg af ikke at være gjort grundig ren et halvt år.

Rengøring af to sommerhuse på Svinø Strand

2.000 kr

Lundby

To sommerhuse der trænger til en ordentlig rengøring, støvsugning, gulvvask, fjerne spindelvæv, køkken og bad gøres grundigt rent. Tidligere firma har brugt Ca 2 timer pr hus. Herudover vil vi gerne have pudset vinduer udvendigt. Det ene hus er Ca 75 m2 og det andet Ca 60.

tjek ph og støvsuge ved udlejning af hus i juli

500 kr

Lundby

Vi har lejet vores hus ud i perioden 16. juli til 3. august. i den periode skal der tjekkes pool værdier og støvsuges 2-3 gange

Rengøring hver anden uge

300 kr

Lundby

støvsugning af i hele huset (ikke særlig stort hus) Vask gulv Rengøring af overflader samt køkken og wc Afkalkning en gang imellem Tænker der bruges 2 timer cirka hver gang - måske 3 en gang imellem, når der skal gøres mere grundig rent. Løn er 150kr i timen og rengøringsmidler står jeg selv for at købe ind

Grundig rengøring af hus

Lundby

Hus på omkring 200 kvm. Søger tilbud på en grundig hovedrengøring af alle flader. Dvs gulve reoler hylder badeværelse køkkenlåger osv. søger en person der er god til selv at se hvor der trænger :-) Aftales nærmere

Hvad tilbyder airbnb rengøringshjælpere

Læs mere

kvinde med telefon

Hvorfor skal jeg bruge Handyhand?

Spar penge

Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave

Støt lokalt

Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund

Føl dig sikker

Bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Skulle uheldet være ude, så er du dækket af vores skadegodtgørelses model. Læs mere om Skadegodtgørelse her.

Relevante spørgsmål

  • Det afhænger af størrelsen og beliggenheden af din Airbnb-lejlighed. Airbnb-rengøring kan koste så lidt som 350 kr. for en lille lejlighed i et mindre travlt område, eller op til 3000 kr. for en stor lejlighed i et mere centralt beliggende område.

  • For at booke den hjælp, du har brug for til at få gjort boligen ren, inden eller efter den har været udlejet, følger du disse simple trin hos Handyhand:

    1. Opret opgave: Opret allerførst din opgave på Handyhand-platformen. Her beskriver du nøjagtigt, hvad du har brug for hjælp til, og hvornår du gerne vil have arbejdet udført.
    2. Angiv budget: Angiv, hvad du er villig til at betale for opgaven, så handyhanderne bedre kan tilpasse deres bud til dine prismæssige forventninger.
    3. Modtag tilbud: Når din opgave er blevet slået op, vil dygtige handyhandere fra dit lokalområde sende dig tilbud.
    4. Vælg en Airbnb-rengøringshjælp: Sammenlign de tilbud, du har fået og vurdér, hvem der vil være den rette til at løse opgaven. 
    5. Acceptér og gå i gang: Når du har accepteret et tilbud fra en rengøringshjælp, kan arbejdet gå i gang med det samme. 
  • Betalingen af handyhanderen, du hyrer til arbejdet, foregår sådan her:

    • Reservation: Efter du har accepteret og bekræftet et bud, trækkes det pågældende beløb fra din konto og reserveres af Handyhand. 
    • Betaling: Når arbejdet er overstået, og opgaven er markeret som udført, overføres beløbet direkte til handyhanderen.

    I tilfælde af at opgaven annulleres, bliver beløbet returneret til ejeren af opgaven, altså til dig, som en kredit, du kan vælge at få udbetalt. Foregår betalingen uden om Handyhand, går du glip af den beskyttelse og støtte, som platformen tilbyder i tilfælde af uforudsete situationer.

  • Eftersom du modtager bud og henvendelser på baggrund af den opgave, du har oprettet, kan du som udgangspunkt regne med, at de rengøringsfolk, der byder, har tid og mulighed for at tage sig af opgaven på det tidspunkt, som du har angivet. 

  • Hvis du ønsker at aflyse eller fortryde en Handyhand-opgave, afhænger proceduren af, om det er før eller efter, du har sagt ja til et tilbud fra en handyhander:

     

    Før du har accepteret et bud:

    1. Log ind på Handyhand.
    2. Gå til “Mine opgaver”. 
    3. Vælg den pågældende opgave.
    4. Vælg “Flere muligheder”.
    5. Tryk “Aflys opgave”.

    Efter du har accepteret et bud:

    1. Log ind på Handyhand.
    2. Gå til “Mine opgaver”. 
    3. Vælg den pågældende opgave.
    4. Vælg “Flere muligheder”.
    5. Tryk “Aflys opgave”.
    6. Udfyld formularen og forklar, hvorfor opgaven skal annulleres.
    7. Send anmodningen af sted.
    8. Afvent handyhanderens godkendelse af aflysningen inden for 48 timer.

     

    Reagerer handyhanderen ikke på anmodningen, godkendes den automatisk efter 48 timer. Afslås anmodningen, sendes den til en manuel gennemgang hos Handyhand.

    Når annulleringen er gået igennem, vil pengene blive sat ind som kredit på din Handyhand-profil. Her kan de overføres til det kort, de oprindeligt blev indbetalt fra. Du modtager en mail med flere informationer. Du er også velkommen til at genopslå opgaven på platformen, hvis du igen får brug for hjælp.


    Handyhand er altid klar til at hjælpe med eventuelle aflysninger, men det anbefales først og fremmest at følge vejledningen ovenfor. Det er også muligt at se en video om, hvordan man annullerer henholdsvis på hjemmesiden eller på mobilen, efter at man har accepteret et bud.

  • Ja, Handyhand sørger for, at du kan blive dækket af vores skadegodtgørelse i tilfælde af uforudsete hændelser eller skader opstået under arbejdets udførelse. For at se den fulde beskrivelse af dækningen anbefaler vi, at du læser mere om Handyhands skadegodtgørelse.

  • Kendskabet til pålidelighed hos den enkelte handyhander bygger primært på to metoder: Først og fremmest er profilerne på Handyhand udstyret med brugeranmeldelser, som giver et indblik i tidligere kunders erfaringer med den pågældende rengøringshjælp. Derudover kan man se det, der hedder 'udførelsesrate', som viser, hvor stor en andel af de accepterede opgaver, der er blevet udført. Alt i alt giver det god mulighed for at vurdere pålideligheden hos den enkelte handyhander.

  • Vil du i kontakt med os her i Handyhand, er der flere måder at gøre det på:

    • Kontaktformular: Besøg os online og send os en besked.
    • Telefon: Ring til os, og vi hjælper dig med det samme. 
    • E-mail: Send os en detaljeret e-mail, og vi vender tilbage hurtigst muligt.

    Vi står klar til at hjælpe med mange typer af spørgsmål - alt fra teknisk assistance på hjemmesiden og i appen til betalingsproblemer eller tvister mellem dig og handyhanderen. Vi tager også gerne i mod feedback, så vi hele tiden kan forbedre vores service.

  • Du kommunikerer nemt og sikkert med personen, du hyrer, gennem Handyhands interne beskedsystem. Beskedsystemet giver jer mulighed for at lave alle vigtige aftaler på skrift og dermed have god adgang til oplysningerne om opgaven. Dette er en stor fordel, både hvis behovet for at foretage ændringer i aftalen opstår, eller hvis der bliver brug for support fra Handyhand. Det anbefales derfor at holde kommunikationen mellem dig og rengøringshjælpen inden for dette beskedsystem.

  • Når servicen er udført, har du mulighed for at komme med en vurdering af den handyhander, du havde hyret, inde på Handyhands platform. På den måde kan du være med til at sørge for, at andre fremover kan træffe gode og velovervejede beslutninger, når de skal finde hjælp til rengøring af en Airbnb-udlejningsbolig. 

  • Du lægger selv ud med at angive et budget for opgaven, når du opretter den - det vil sige, at du giver din forventning om prisen til kende. Prisen afhænger gerne af omfanget af rengøringsopgaven. Nu vil forskellige handyhandere give deres bud på opgaven, og disse bud svarer til faste priser, ikke timepriser. Vælg nu den rengøringshjælp, hvis tilbud imødekommer dine behov bedst. Selve betalingen foregår gennem Handyhands sikre betalingssystem.

  • På baggrund af de anmeldelser, bedømmelser og indikationer af mødestabilitet og effektivitet med mere, som er tilgængelige inde på den enkelte handyhanders profil, har du mulighed for at vurdere, hvem der vil være den bedste til at løse lige netop din opgave. Du kan på den måde træffe et velovervejet valg, når du søger Airbnb hjælp til rengøring.

Værd at vide

Læs mere

Hvorfor hyre en airbnb rengøringshjælper med Handyhand?

Når du finder din Airbnb-rengøringshjælp gennem Handyhand, sikrer du dig en lang række fordele:

  • Effektivt: Du kan nemt og hurtigt oprette din opgave, hvorefter du straks kan modtage tilbud fra handyhandere i nærheden af dig.
  • Sammenlign: Du kan hurtigt sammenligne tilbuddene fra de dygtige rengøringsfolk, så du frit kan vælge det tilbud, der passer dig.
  • Billigt: Med vores budsystem kan du finde konkurrencedygtige priser, der er op til 70 % billigere end hos traditionelle udbydere.
  • Fleksibelt: Handyhand er indrettet til at imødekomme mange forskellige typer behov - uanset om du stiller særlige krav eller eksempelvis ønsker selv at medvirke i arbejdet.
  • Gennemsigtigt: Idet du har adgang til at se anmeldelser fra tidligere kunder, får du bred indsigt i handyhandernes tidligere arbejde og deres kvalifikationer.
  • Skadegodtgørelse: Skadegodtgørelsen træder automatisk i kraft, så længe du har en almindelig skadeforsikring, f.eks. en indboforsikring. På denne måde er opgaver, der udføres via Handyhand, dækket af en skadegodtgørelse i tilfælde af uforudsete skader opstået direkte ved udførelsen. 
  • Sikker betaling: Overfør trygt penge gennem Handyhands betalingssystem, som er både nemt og sikkert at bruge.
  • Lokalt fokus: Vores netværk af lokale rengøringsfolk er afsæt for en service tilpasset lige netop dine ønsker og behov. 

Handyhand gør det nemt at finde en airbnb rengøringshjælper i lundby til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien airbnb rengøringshjælper.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige airbnb rengøringshjælpere i lundby, i post nr: 4942 til 4882.

Prisen på opgaver indenfor kategorien Airbnb rengøring kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 640,00,- til 2.250,00,- kr..

Bud på ingen tid

Ægte anmeldelser

Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!

Bud på ingen tid

Fleksibel pris

Vælg det bud som passer dig bedst!

Bud på ingen tid

Lokale eksperter

Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.

Bud på ingen tid

Bud på ingen tid

Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!