Person udfører rengøring efter fest, rydder op og støvsuger i stue.

Rengøring efter fest i Lundby

Beskriv kort din opgave og modtag gratis og uforpligtende tilbud fra eksperter i Lundby

Fest-rengøringshjælpere til alle dine behov

Rengøring efter fester

Dybdegående fest-rengøring

Lejlighedsvis fest-rengøring

Hurtig fest-rengøring

Generel fest-rengøring

Det tager kun 2 minutter, og så er det gratis
+170.000 kunder

Op til 70% billigere end traditionelle udbydere

Ingen opgave for lille eller stor

Automatisk dækket af gratis skadegodtgørelse

Sikker kontantløs betaling

Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger

De bedste fest-rengøringshjælpere i Lundby

Opgaveejer for løst opgaver online

Elena A.

Store Merløse

4,9
(68)

Seneste Anmeldelse

"It was quick and professional"

Opgaveejer for løst opgaver online

M F.

Køge

4,2
(5)

Seneste Anmeldelse

"Det startede godt, med et fint bud, god kommunikation og på trods af at vi skulle vente lidt tid på at få opgaven udført. Valgte vi Marius, da han virkede pålidelig og faglig dygtigt i hans kommunikation. Desværre blev 1. Aftale aflyst pga vejret, hvilket naturlivis var fair nok. Opgaven drejer sig om maling af en (udendørs)port. Vi aftaler derfor en anden dag, og selvom Marius har travlt og må udskyde ny aftale yderligere en uge. Til lørdagen efter. har vi naturligvis fuld forståelse for fuld kalender. Men tydeliggør også at nr 2 aftale ikke må går i vasken da vi har en stor House Warming - og skal vise vores nye hus frem. Desværre aflyser Marius igen. Nu pga arbejde og hans chef der kalder ham ind på job. Dette gør han to dage før. Herfra bliver vores beskeder om ny aftale ikke længere besvaret, trods de er læst. Vi lader der går endnu et døgn før vi igen prøve at få en ny aftale i hus, via beskeder her på handyhan (som igen bliver læst) men stadivæk intet svar. Vi kan derfor ikke anbefale denne håndværker."

Opgaveejer for løst opgaver online

Zahida Parvin M.

Albertslund

4,9
(53)

Seneste Anmeldelse

"Jeg bad om en fraflytningsrengøring og bad specifikt om rengøring af komfur, herunder bag og under komfuret. Dette var ikke gjort og jeg måtte betale ekstra til boligselskabet for det. Badeværelsesfliser var ikke afkalkede hvilket også kostede mig ekstra. Lidt ærgerligt, når man beder om en fraflytningsrengøring. Det er jo ikke det samme som almindelig rengøring."

Opgaveejer for løst opgaver online

Elena N.

Skovlunde

4,8
(68)

Seneste Anmeldelse

"Jeg synes, at hun er dyr, når man skal have ekstra ting lavet."

Opgaveejer for løst opgaver online

Malena M.

København S

4,7
(44)

Seneste Anmeldelse

"Malena gjorde sit arbejde, men glemte et enkelt skab, og der var edderkoppespind i stuen."

Opgaveejer for løst opgaver online

Jacob S.

Roskilde

4,7
(22)

Seneste Anmeldelse

"Søde medarbejder og godt resultatet :-)"

Opgaveejer for løst opgaver online

Rosaa A.

København S

4,7
(41)

Seneste Anmeldelse

"Fantastisk resultat! Vi er meget, meget tilfredse og kan varmt anbefale Rosaa."

Opgaveejer for løst opgaver online

allan K.

Holbæk

4,9
(55)

Seneste Anmeldelse

"Virkelig flot arbejde, med øje for detaljerne - grundig og perfektionistisk Allan er super flink! Kan helt sikkert anbefale Allan, og vil selv bruge ham fremadrettet. 5 stjerner herfra!"

Seneste anmeldelser

Seneste anmeldelser

comment.user?.profileImg

Benjamin leverer et godt arbejde, her rengøring og vinduespudsning som vi er meget tilfredse med. Vi vil meget anbefale andre at tage kontakt til Benjamin, hvis der praktiske opgaver, der skal løses.

Rengøring af to sommerhuse på Svinø Strand

3.000,-

Gennemsnitlig anmeldelser af fest-rengøringshjælpere

Baseret på 2745 Anmeldelser

4.77
2463
123
53
24
82

Opret din opgave på få minutter

Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag

1

Beskriv din opgave

2

Modtag bud

3

Få løst din opgave

opgaver platform services

Møbelsamling

Samle Ikea skab

opgaver platform services

Maler

Male til flyttesyn

opgaver platform services

Flyttehjælp

Flytte til Roskilde

opgaver platform services

Havearbejde

Beskære 4 træer

opgaver platform services

IT support

Windows installation

opgaver platform services

Elektriker

Installere Sonos

opgaver platform services

Rengøring

Ugentlig rengøring

opgaver platform services

Flyttehjælp

Flytte indbo

opgaver platform services

Elektriker

Opsætte lamper

opgaver platform services

Catering

Middag til 14

opgaver platform services

VVS

Reparere håndvask

opgaver platform services

Tømrerarbejde

Bygge bogreol

opgaver platform services

Hundeluftning

Daglige gåture

opgaver platform services

Fotografi

Familiefotografering

opgaver platform services

Webdesign

Lave hjemmeside

opgaver platform services

Lektiehjælp

Matematik hjælp

opgaver platform services

Vinduespudsning

Pudse vinduer

opgaver platform services

Græsslåning

Slå græsplæne

opgaver platform services

Grafisk Design

Design logo

opgaver platform services

Handyman

Små reparationer

Tidligere opgaver I Lundby

Social-rengøring

1.000 kr

Lundby

Anneks på 29kvm skal rengøres for pårørende der er indlagt på psyk. Opgaven består i alm oprydning og opvask… rengøring af køleskab osv…. Hjemmet er “uhumsk” grundet psykisk tilstand på personen der bor der…

Social-rengøring

1.000 kr

Lundby

Anneks på 29kvm Opgaven er det man kalder “social-rengøring” der bor en som er indlagt på psyk. Hjemmet er grundet personens psykiske tilstand “uhumsk.” Opgaven består i rengøring, opvask, affaldshåndtering, tømning af køleskab osv…. Vil gætte på der er 3 timers arbejde

Rengøring

600 kr

Lundby

Rengøring af lille aneks som er beskidt og der skal køres skrald væk Anenekset er 29kvm

Husrengøring

850 kr

Lundby

2badeværelser 2 køkkener støvsugning og gulvvask a ca 75 m2 hver 2 uge

Rengøring

650 kr

Lundby

Re ring af køkken, stue, entré, badeværelse. Støv, spindelvæv, støvsugning, gulvvask, afvaskning af skabe.

40 kvm. husvogn. Vaskes i bund samt gulvtæppe og sofa skal dampes. Vinduer pudses indvendig.

1.500 kr

Lundby

Husvogn hvor der er blevet røget en del. Der er gulvtæpper i “stue” samt sofa der gerne må rengøres grundigt. Badeværelse skal afkalkes og rengøres i bund. Skabe/køleskab/ovn skal ikke ordnes. Hele vognen bærer præg af ikke at være gjort grundig ren et halvt år.

Rengøring af to sommerhuse på Svinø Strand

2.000 kr

Lundby

To sommerhuse der trænger til en ordentlig rengøring, støvsugning, gulvvask, fjerne spindelvæv, køkken og bad gøres grundigt rent. Tidligere firma har brugt Ca 2 timer pr hus. Herudover vil vi gerne have pudset vinduer udvendigt. Det ene hus er Ca 75 m2 og det andet Ca 60.

tjek ph og støvsuge ved udlejning af hus i juli

500 kr

Lundby

Vi har lejet vores hus ud i perioden 16. juli til 3. august. i den periode skal der tjekkes pool værdier og støvsuges 2-3 gange

Rengøring hver anden uge

300 kr

Lundby

støvsugning af i hele huset (ikke særlig stort hus) Vask gulv Rengøring af overflader samt køkken og wc Afkalkning en gang imellem Tænker der bruges 2 timer cirka hver gang - måske 3 en gang imellem, når der skal gøres mere grundig rent. Løn er 150kr i timen og rengøringsmidler står jeg selv for at købe ind

Grundig rengøring af hus

Lundby

Hus på omkring 200 kvm. Søger tilbud på en grundig hovedrengøring af alle flader. Dvs gulve reoler hylder badeværelse køkkenlåger osv. søger en person der er god til selv at se hvor der trænger :-) Aftales nærmere

Hvad tilbyder fest-rengøringshjælpere

Læs mere

kvinde med telefon

Hvorfor skal jeg bruge Handyhand?

Spar penge

Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave

Støt lokalt

Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund

Føl dig sikker

Bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Skulle uheldet være ude, så er du dækket af vores skadegodtgørelses model. Læs mere om Skadegodtgørelse her.

Relevante spørgsmål

  • For at booke rengøringshjælp på Handyhand-platformen til rengøring efter en fest, kan man følge disse enkle trin:

    • Opret opgave: Opret som det første din opgave på vores platform. Her beskriver du i detaljer, hvad du har brug for hjælp til, f.eks. hjælp til oprydning og rengøring efter en fest. Angiv også hvornår du gerne vil have det udført. 
    • Angiv budget: Angiv, hvad du er villig til at betale for opgaven. Således kan handyhanderne bedre tilpasse deres bud til dine prismæssige forventninger.
    • Modtag tilbud: Når din opgave er blevet slået op, vil dygtige handyhandere fra dit lokalområde sende dig tilbud.
    • Vælg en handyhander: Sammenlign de tilbud, du har fået, og vurdér, hvem der er den rette til at stå for opgaven. 
    • Acceptér og gå i gang: Når du har accepteret et tilbud fra en handyhander, kan arbejdet gå i gang med det samme. 
  • Betalingen af handyhanderen, du hyrer til festrengøringen, foregår sådan her:

    • Reservation: Efter at have accepteret og bekræftet et bud fra en handyhander trækkes det pågældende beløb fra din konto og reserveres af Handyhand. 
    • Betaling: Når arbejdet er overstået, og opgaven er markeret som udført, overføres beløbet direkte til handyhanderen.

    I tilfælde af at opgaven annulleres, bliver beløbet returneret til dig som ejer af opgaven i form af en kredit, som du kan vælge at få udbetalt. Sker betalingen uden om Handyhand, går du glip af den beskyttelse og støtte, som platformen tilbyder i tilfælde af uforudsete situationer.

  • Princippet er, at man modtager bud og henvendelser på baggrund af den opgave, man opretter på platformen. Derfor kan man som udgangspunkt regne med, at de handyhandere, der byder, har tid og mulighed for at udføre rengøringen på det tidspunkt, man har angivet i opgavebeskrivelsen. 

  • Man kan nemt og hurtigt danne sig et overblik over, hvordan man aflyser af en opgave henholdsvis på hjemmesiden og på mobilen, eller man kan følge vejledningen her: 

    Ved fortrydelse, inden man har accepteret et bud fra en handyhander, gør man sådan:

    1. Logger ind på Handyhand-platformen.
    2. Går til “Mine opgaver”. 
    3. Vælger opgaven.
    4. Trykker “Flere muligheder”.
    5. Trykker “Aflys opgave”.

    Ved aflysning, efter at man har accepteret et bud, følger man trin 1-5 ovenfor og tilføjer yderligere trin 6-8: 

    1. Udfyld formularen. Husk at forklare, hvorfor opgaven skal annulleres.

    2. Afsend anmodningen.

    3. Vent på handyhanderens godkendelse af aflysningen.

    Er der ingen reaktion fra handyhanderens side, godkendes anmodningen automatisk efter 48 timer. Bliver anmodningen afslået, kommer den til en manuel gennemgang hos os i Handyhand. Når annulleringen er gået igennem, sættes pengene ind som kredit på ens Handyhand-profil, hvorfra man kan vælge at få dem overført til sit kort. Man modtager i øvrigt en mail herom. 

    Man kan altid vælge at genopslå sin opgave på vores platformen, hvis man ønsker det. Handyhand står desuden klar til at hjælpe med at foretage en aflysning, hvis det bliver nødvendigt.

  • Ja, når du bestiller en tjeneste eller service via Handyhand, er du automatisk dækket af vores stærke skadegodtgørelse. Den godtgør selvrisikoen på din almindelige indboforsikring, hvis der skulle ske et uheld. For en fuld beskrivelse af dækningen kan du læse mere om Handyhands skadegodtgørelse.


     

  • Profilerne på Handyhands platform er udstyret med brugeranmeldelser, som giver et indblik i tidligere kunders erfaringer med de forskellige rengøringsfolk, der tilbyder rengøringshjælp efter en fest. Derudover kan man se en 'udførelsesrate', som viser, hvor stor en andel af de accepterede opgaver, der reelt er blevet udført. Alt i alt giver det god mulighed for at vurdere pålideligheden hos den enkelte handyhander, når man søger hjælp til oprydning og rengøring efter fest. 

  • Vi står klar hos Handyhand, hvis du får brug for hjælp. Vi svarer på mange forskellige spørgsmål dagligt om alt fra teknisk assistance på hjemmesiden og i appen til betalingsproblemer eller tvister mellem dig og handyhanderen. Du er velkommen til at kontakte os på følgende måder:

    • Kontaktformular: Besøg os online og send os en besked.
    • Telefon: Ring til os, og vi hjælper dig med det samme. 
    • E-mail: Send os en detaljeret e-mail, og vi vender tilbage hurtigst muligt.
  • Du og din rengøringshjælp kan trygt kommunikere gennem Handyhands interne beskedsystem. Med dette system får I mulighed for at lave alle vigtige aftaler på skrift, hvilket er en stor fordel, hvis der skulle blive brug for at lave ændringer i aftalen eller behov for support fra Handyhand. Det anbefales derfor at lade kommunikationen mellem jer foregå inden for vores beskedsystem.

  • Ja. Når rengøringen efter din fest er udført, har du mulighed for at komme med en vurdering af den person, du havde hyret, inde på selve platformen. Således kan du være med til at sørge for, at andre fremover kan træffe gode og velovervejede beslutninger, når de skal vælge en handyhander til samme type opgave. 

  • Som kunde, der efterspørger rengøring efter fest, er det dig, der indleder med at angive et budget, når du opretter opgaven. Det vil sige, at du giver din forventning om prisen for arbejdet til kende. Herefter vil forskellige, interesserede rengøringsfolk afgive deres bud, og deres bud svarer til faste priser, ikke timepriser. På den måde kan du vælge den rengøringshjælp blandt de bydende, hvis tilbud imødekommer dine krav bedst, og selve betalingen foregår gennem Handyhands sikre betalingssystem.

  • For at finde den bedste rengøringshjælp til opgaven, bør du benytte dig af Handyhands system, som bygger på anmeldelser, bedømmelser og indikationer af mødestabilitet og effektivitet med mere. Disse oplysninger kan tilgås via den enkelte handyhanders profil på platformen, og du kan på den måde vurdere, hvem der vil være den bedste til at løse lige netop din opgave. 

Værd at vide

Læs mere

Hvorfor hyre en fest-rengøringshjælper med Handyhand?

Der er mange gode grunde til at hyre hjælp til rengøring efter fest gennem Handyhand-platformen. Se de mange fordele her:

  • Effektivt: Opret nemt og hurtigt din opgave og modtag med det samme tilbud fra handyhandere i nærheden af dig.
  • Sammenlign: Du kan hurtigt sammenligne tilbuddene, du får, så du frit kan vælge det, der matcher, hvad du leder efter. 
  • Fleksibelt: Handyhand er indrettet til at imødekomme mange forskellige slags behov - uanset om du stiller særlige krav.
  • Gennemsigtigt: Idet du har adgang til at se anmeldelser fra tidligere kunder, får du bred indsigt i rengøringsfolkenes tidligere arbejde og deres kvalifikationer.
  • Billigt: Med vores budsystem er det muligt at finde konkurrencedygtige priser, der er op til 70 % billigere end hos traditionelle udbydere af servicen.
  • Online estimat: Få hjælp til at lave et prisskøn med prisberegneren, der findes på vores hjemmeside.
  • Sikker betaling: Overfør trygt penge gennem Handyhands sikre betalingssystem.
  • Skadegodtgørelse: Få godtgjort din selvrisiko på din almindelige indboforsikring, hvis der skulle ske uheld undervejs i en opgave.
  • Kundesupport: Vi står klar til at hjælpe fra start til slut for at sikre et gnidningsfrit forløb fra booking til betaling.
  • Lokalt fokus: Vores netværk af lokale handyhandere er afsæt for en service tilpasset dine ønsker og behov. 

Handyhand gør det nemt at finde en fest-rengøringshjælper i lundby til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien fest-rengøringshjælper.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige fest-rengøringshjælpere i lundby, i post nr: 4758 til 4875.

Prisen på opgaver indenfor kategorien Festrengøring kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 640,00,- til 2.250,00,- kr..

Bud på ingen tid

Ægte anmeldelser

Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!

Bud på ingen tid

Fleksibel pris

Vælg det bud som passer dig bedst!

Bud på ingen tid

Lokale eksperter

Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.

Bud på ingen tid

Bud på ingen tid

Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!