Person udfører huspasningstjenester i et hjemmemiljø.

Huspasning i Virum

Beskriv kort din opgave og modtag gratis og uforpligtende tilbud fra eksperter i Virum

Huspassere til alle dine behov

Passe på dit hjem

Vande din planter

Fodre katten

Aflevere nøgler

Meget mere…

Det tager kun 2 minutter, og så er det gratis
+170.000 kunder

Op til 70% billigere end traditionelle udbydere

Ingen opgave for lille eller stor

Automatisk dækket af gratis skadegodtgørelse

Sikker kontantløs betaling

Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger

De bedste huspassere i Virum

Opgaveejer for løst opgaver online

Michael CHARLIE T.

Nærum

5,0
(5)

Seneste Anmeldelse

"Fantastisk person med passion for opgaven og tjenersind."

Opgaveejer for løst opgaver online

Christian H.

København Ø

5,0
(2)

Seneste Anmeldelse

"Super job"

Opgaveejer for løst opgaver online

Peter L.

Frederiksberg

5,0
(222)

Seneste Anmeldelse

"Klar anbefaling herfra"

Opgaveejer for løst opgaver online

Kresten J.

København SV

5,0
(15)

Seneste Anmeldelse

"Kresten får fem stjerner herfra 💫"

Opgaveejer for løst opgaver online

Mehmet G.

København S

5,0
(5)

Seneste Anmeldelse

"Mehmet er så sød og jeg er meget tilfreds :-)"

Opgaveejer for løst opgaver online

Semir K.

Hvidovre

5,0
(39)

Seneste Anmeldelse

"Super arbejde."

Opgaveejer for løst opgaver online

Kaspar W.

Espergærde

4,8
(16)

Seneste Anmeldelse

"Jeg kan klart anbefale Kasper. Han lavede lige det stykke arbejde som vi ønskede, og var enorm effektiv. Derudover venlig og behagelig."

Opgaveejer for løst opgaver online

Michal Z.

Hedehusene

5,0
(32)

Seneste Anmeldelse

"Job has been done. Fast and effective."

Seneste anmeldelser

Seneste anmeldelser

comment.user?.profileImg

Det er desværre ikke muligt at give et korrekt indtryk, da Dan aldrig mødte fysisk op, men ændrede mødedato og sted for til sidst slet ikke at møde op til den sidst aftalte tid som var kl. 09.00 kl. 10.40 var han stadig ikke mødt og jeg kontaktede ham for at få at vide, hvor han blev af, da fortalte han at bilen var punkteret og han skulle med det offentlige med materialer mm. Derfor var det best at annulleret mit projekt,, da det ikke så ud til at at Dan var interesseret i at komme og ej heller at give besked om hvorfor det hele tiden skulle laves om og at han til sidst ikke mødte op.

Spa-klargøring og filterbytte

2.000,-

comment.user?.profileImg

Jeg giver Kresten mine bedste anbefalinger

Lodning elektronik

300,-

comment.user?.profileImg

"Det findes ingen problemer - kun opgaver". Det er CHARLIE's motto, og det levede CHARLIE fuldt ud op til.

Kabel i en af min markisens knækarme er knækket.

3.500,-

comment.user?.profileImg

Stor anbefaling. Rigtig godt stykke arbejde og dejligt behageligt menneske med stor ansvarsfølelse.

Børnesikring og myggenetsdør

1.000,-

Gennemsnitlig anmeldelser af huspassere

Baseret på 17 Anmeldelser

4.82
16
0
0
1
0

Opret din opgave på få minutter

Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag

1

Beskriv din opgave

2

Modtag bud

3

Få løst din opgave

opgaver platform services

Møbelsamling

Samle Ikea skab

opgaver platform services

Maler

Male til flyttesyn

opgaver platform services

Flyttehjælp

Flytte til Roskilde

opgaver platform services

Havearbejde

Beskære 4 træer

opgaver platform services

IT support

Windows installation

opgaver platform services

Elektriker

Installere Sonos

opgaver platform services

Rengøring

Ugentlig rengøring

opgaver platform services

Flyttehjælp

Flytte indbo

opgaver platform services

Elektriker

Opsætte lamper

opgaver platform services

Catering

Middag til 14

opgaver platform services

VVS

Reparere håndvask

opgaver platform services

Tømrerarbejde

Bygge bogreol

opgaver platform services

Hundeluftning

Daglige gåture

opgaver platform services

Fotografi

Familiefotografering

opgaver platform services

Webdesign

Lave hjemmeside

opgaver platform services

Lektiehjælp

Matematik hjælp

opgaver platform services

Vinduespudsning

Pudse vinduer

opgaver platform services

Græsslåning

Slå græsplæne

opgaver platform services

Grafisk Design

Design logo

opgaver platform services

Handyman

Små reparationer

Tidligere opgaver I Virum

Bagskærm er knækket og skal bruge en ny

300 kr

Rødovre

Bagskærmen er knækket og skal udskiftes men baglygten virker stadig

Oprydning og organisering

1.000 kr

Valby

Vi har især et børneværelse inkl nogle skuffer med tøj og legesager som har brug for organisering og oprydning.

Stablet Brænde

700 kr

Nærum

Stablet 10 rummeter løs brænde og 25m ned til carport. Ønskes klaret idag eller imorgen. Der er lys derude.

Bassinvirkning

1.000 kr

København Ø

Skal have lavet bassinvirkning på 30 mm høj v dørtrin til badeværelse

test haha

800 kr

Brønshøj

Test test test test test test

Stemme et klaver

500 kr

København S

Stemning af et horning og møller pianette.. Leder efter en privat klaverstemmer vi kan bruge nu og fremover. Sidst stemt over 2 år siden.

Levering af jord

5.000 kr

Solrød Strand

Vi mangler ca 32kbm jord til opfyldning og nedlæggelse af pool. Hvad koster det leveret i Solrød, og aflæsset med grab. ?

Dørmand

1.750 kr

København S

Hej! Jeg søger en entrevært/dørmand til at tjekke stempel på hånden til en privat julefrokost i et privat lokale.

Fjerne en tøj alarm med væske i.

250 kr

Charlottenlund

alarmen sidder i nakken, og kan ikke fjernes med alm. alarmaftsher. blusen er købt i *** *******

Sym orbit 3 9.000 km servise

1.000 kr

Brøndby Strand

sym orbit 3 9.000 km vedligeholdelse

Tale om Ukraine

København S

hej, vi planlaegger et seminar om U k r a i n e og undrer om du gerne vil bidrage? det ville vaere rigtig godt med et dansk-ukrainsk historisk perspektiv. det bliver ingen direkte loen men vi godt kan betale din rejse? Det er på den anden side af broen

Hvad tilbyder huspassere

Læs mere

kvinde med telefon

Hvorfor skal jeg bruge Handyhand?

Spar penge

Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave

Støt lokalt

Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund

Føl dig sikker

Bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Skulle uheldet være ude, så er du dækket af vores skadegodtgørelses model. Læs mere om Skadegodtgørelse her.

Relevante spørgsmål

  • For at hyre en person gennem Handyhand til at passe dit hus, mens du er væk, følger du blot disse enkle trin: 

    1. Opret din opgave: Begynd ved at beskrive opgaven på platformen. Vær præcis omkring dine behov, f.eks. huspasning med fokus på vanding af planter eller luftning af kæledyr. Angiv også hvornår opgaven skal udføres.
    2. Sæt et budget: Oplys, hvad du er villig til at betale for pasningen af dit hjem. Det gør det nemmere for handyhanderne at komme med bud.
    3. Modtag tilbud: Kort efter oprettelsen af opgaven vil interesserede handyhandere fra dit lokalområde begynde at sende dig deres tilbud.
    4. Vælg en huspasser: Gennemgå tilbuddene og vælg den handyhander, der matcher dine krav og dit budget.
    5. Start opgaven: Når du har accepteret et tilbud, kan opgaven indledes med det samme.
  • Når du skal betale den handyhander, du booker, foregår det sådan her:

    • Reservation: Efter at have accepteret og bekræftet et bud på platformen trækkes det pågældende beløb fra din konto og reserveres af Handyhand. 
    • Betaling: Når pasningen af huset er overstået, og opgaven er markeret som udført, overføres beløbet direkte til huspasseren.

    Skulle opgaven gå hen og blive annulleret, returneres beløbet til ejeren af opgaven – altså til dig som kunde. Det sker i form af en kredit, du også kan vælge at få udbetalt. Det er vigtigt at lade betalingen ske gennem Handyhand, da man ellers mister den beskyttelse og støtte, vi som platform tilbyder ved uforudsete situationer.

  • Eftersom du modtager bud og henvendelser på baggrund af den opgave, du har oprettet, kan du som udgangspunkt regne med, at de handyhandere, der melder sig, har tid og mulighed. Ved oprettelsen af din opgave bør du nemlig have angivet et ønsket tidspunkt for pasning af huset. 

  • Hvis du ønsker at aflyse, eller du fortryder at have oprettet en opgave, så afhænger proceduren af, om du allerede har sagt ja til et tilbud fra en handyhander eller ej:

    Før du har accepteret et bud:

    1. Log ind på Handyhand.
    2. Gå til “Mine opgaver”. 
    3. Vælg opgaven, det handler om.
    4. Tryk “Flere muligheder”.
    5. Tryk “Aflys opgave”.

    Efter du har accepteret et bud:

    1. Log ind på Handyhand.
    2. Gå til “Mine opgaver”. 
    3. Vælg opgaven.
    4. Tryk “Flere muligheder”.
    5. Tryk “Aflys opgave”.
    6. Udfyld formularen. Forklar, hvorfor opgaven annulleres.
    7. Afsend anmodningen.
    8. Afvent handyhanderens godkendelse af aflysningen.

    Reagerer handyhanderen ikke på anmodningen, godkendes den automatisk efter 48 timer. Afslås den, sendes den til en manuel gennemgang hos os. 

    Når annulleringen er gået igennem, sættes pengene ind som kredit på din Handyhand-profil, og herfra kan de overføres til det kort, du oprindeligt indbetalte penge med. Du modtager også en mail om dette.

    Du er altid velkommen til at slå din opgave op på platformen igen senere. 
    Vi tilbyder også, at man kan se de vejledende videoer om aflysning på hjemmesiden eller på mobilen, og ellers står Handyhand altid klar til at hjælpe.

  • For at få et indtryk af de forskellige huspassere, der tilbyder deres service gennem platformen, bør du tjekke brugeranmeldelserne, der findes på platformen. De giver et indblik i tidligere kunders erfaringer med huspasserne. En 'udførelsesrate' viser desuden, hvor stor en andel af de accepterede opgaver der reelt er blevet udført. Alt i alt giver det god mulighed for at vurdere pålideligheden hos den enkelte handyhander, når du søger hjælp til huspasning. 

  • Vil du i kontakt med os her i Handyhand, er der flere måder at komme det på:

    • Kontaktformular: Besøg os online og send os en besked.
    • Telefon: Ring til os, og vi hjælper med det samme. 
    • E-mail: Send os en e-mail med en detaljeret beskrivelse, og vi vender tilbage hurtigst muligt.

    Vi står klar til at hjælpe med mange forskellige spørgsmål – lige fra teknisk hjælp på hjemmesiden og i appen til betalingsproblemer eller tvister mellem dig og handyhanderen. Vi tager også gerne imod feedback, så vi hele tiden kan forbedre vores service.

  • Du kommunikerer nemt og sikkert med den person, du hyrer, gennem Handyhands interne beskedsystem. Beskedsystemet gør det muligt at lave alle aftaler på skrift og dermed have god adgang til oplysningerne om opgaven. Det er især en stor fordel, hvis man senere vil lave ændringer i aftalen eller ønsker at modtage support hos os. 

  • Ja. Når pasningen af dit hus er overstået, kan du give en vurdering af den handyhander, du havde hyret. Det gør du på Handyhands platform. På den måde er du med til at gøre det nemmere for fremtidige brugere af platformen. De kan nemlig bruge din anmeldelse til at træffe gode og velovervejede beslutninger, når de er på udkig efter en handyhander til pasning af huset. 

  • Du lægger ud med at angive et budget for opgaven, når du opretter den – du giver med andre ord din forventning om prisen til kende. Nu vil forskellige handyhandere give deres bud på opgaven, og deres bud svarer til faste priser – ikke timepriser. Således kan du vælge lige den handyhander, du ønsker skal tage sig af opgaven. Selve betalingen foregår gennem Handyhands sikre betalingssystem.

  • Til at afgøre hvem der er den bedste til at passe dit hus, bør du gøre brug af de anmeldelser, bedømmelser og indikationer af mødestabilitet og effektivitet med mere, som ligger på vores platform. Ved hjælp af dem har du selv mulighed for at vurdere, hvem der vil være den rette til huspasning. 

Værd at vide

Læs mere

Hvorfor hyre en huspasser med Handyhand?

Når du finder din næste huspasser gennem Handyhand, sikrer du dig en lang række fordele:

  • Effektivt: Opret nemt og hurtigt din opgave på platformen. Modtag straks tilbud fra interesserede handyhandere i dit nærområde.
  • Sammenlign: Du kan hurtigt sammenligne de tilbud, du får, og frit vælge det tilbud, der passer dig.
  • Fleksibelt: Handyhand er indrettet til at imødekomme mange forskellige slags behov – uanset om du stiller særlige krav til pasningen af dit hus.
  • Gennemsigtigt: Fordi du har adgang anmeldelserne og bedømmelserne på platformen, får du bred indsigt i huspassernes kvalifikationer.
  • Billigt: Ved hjælp af vores budsystem kan du finde konkurrencedygtige priser, der er op til 70 % billigere end hos traditionelle udbydere.
  • Online estimat: Få hjælp til at lave et prisskøn, når du bruger prisberegneren på vores hjemmeside.
  • Sikker betaling: Overfør trygt penge gennem Handyhands sikre og brugervenlige betalingssystem.
  • Kundesupport: Vi står klar til at hjælpe fra start til slut for at sikre et gnidningsfrit forløb fra booking til betaling.
  • Lokalt fokus: Vores netværk af lokale handyhandere er basis for en service tilpasset dine ønsker og behov. 

Handyhand gør det nemt at finde en huspasser i virum til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien huspasser.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige huspassere i virum, i post nr: 1359 til 2889.

Prisen på opgaver indenfor kategorien Huspasning kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 1.000,00,- til 1.750,00,- kr..

Bud på ingen tid

Ægte anmeldelser

Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!

Bud på ingen tid

Fleksibel pris

Vælg det bud som passer dig bedst!

Bud på ingen tid

Lokale eksperter

Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.

Bud på ingen tid

Bud på ingen tid

Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!