Elena N.
Valby
Seneste Anmeldelse
"great communication"
Fest rengøring
Dybdegående fest rengøring
Lejlighedsvis fest rengøring
Hurtig fest rengøring
Generel fest rengøring
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk gratis forsikring
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
Valby
"great communication"
København S
"Det var fint"
København S
"Meget venlig, hjælpsom og grundig🌸"
Søborg
"Tom var super venlig, kom til tiden og løste opgaven (maling af carport) hurtigt og tilfredsstillende :-)"
Allerød
"Super"
Skovlunde
"Det var en hovedrengøring efter en renovering og den klarede Renu til UG. Hun får de bedste anbefalinger herfra. :-)"
Copenhagen
"Meget sød og god hjælp."
København Ø
"Great work!"
He is very dedicated and go extra miles to complete his task. I highly recommend him for any cleaning task for sure
Cleaning calc
250,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Hjælp med at samle Ikea klædeskab
Maler
Klargøring af lejlighed til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Havearbejde
Beskæring af 4 større træer
IT support
Geninstallering af windows + programmer
Elektriker
Installation af Sonos musikanlæg i hus
Rengøring
Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Elektriker
Opsætning af lamper i stue og soveværelse
Catering
3-retters menu til 14 mennesker
Rengøring én gang om måneden
800 kr
Virum
Grundig rengøring én gang om måneden (4 timer). Støvsugning, gulvvask, aftørring af støv, vask af vinduer indvendigt (hver 2. måned), rengøring af ovn og køleskab samt rengøring af badeværelse.
Massør
300 kr
Virum
Jeg søger billigt privat massør.
rengøring af hus
600 kr
Virum
Normal rengøring af rækkehus på 140 m2. stue, køkken, entre med trappe, bryggers. 1 badeværelse samt 3 værelser. Trægulve overalt og terrasso i bad.
Totalrengøring
2,320 kr
Virum
Total hovedrengøring inden fraflytningssyn og efter boligen er blevet istandsat. Der er stue og køkken med spiseplads, samt depotrum i stueplan - trappe til 1 sal. 3 værelser, repos og badeværelse på 1 sal. Der skal pudses vinduer, støvsuges, vaskes gulve, alle skabe og skuffer rengøres udvendig og indvendig, ordnes badeværelse med afkalkning af diverse sanitet. Rengøring af køle/fryseskab samt komfur. Det er en udflytning.
Hjælp til at gøre rent
800 kr
Virum
Hejsa, Er du en grundig og erfaren hjælp til hjemmet? Vi har et lille hus på to etager (110kvm). Vi ønsker rengøring hver anden uge om onsdagen. - Køkken, stue, spisestue, to badeværelser (ét er meget lille), mellemgang, trappe, 3 værelser. - Al normal rengøring som gulvvask, støvsugning, aftørring af flader, rengøring af toiletter/bad. - Derudover vil vi gerne også have sørget for at flader hvor der står genstande + lamper etc også bliver ordnet. Det er naturligvis mere tidskrævende. - Mulighed for lejlighedsvis at tilkøbe engangsydelser som rengøring af ovn, hovedrengøring etc. Vi er indforståede med at opgaven naturligvis tager ekstra tid når alt ovenstående skal laves. Vh Christoffer
Rensning/renovering af sofa
2,500 kr
Virum
Der er kommet nogle blækpletter i min sofa. Jeg har prøvet rense dem væk, men det er mislykket og der er kommet nogle grimme områder i stoffet. Ideelt vil jeg fortsat gerne have den renset, men tror ikke det er muligt. Alternativt tænker jeg der måske kan ske en reparation ved en delvis ombetrækning eller der lægges nyt stof på de ødelagte områder.
Rengøring efter fest omfatter at tage sig af dit rod før eller efter enhver begivenhed. Lad rengøringshjælpere gøre det beskidte arbejde, så du kan fokusere din tid og energi på at planlægge og styre din begivenhed. Uanset om det er en fødselsdagsfest, en sammenkomst med vennerne, en firmafest eller en særlig feriebegivenhed, kan Handyhandere sørge for, at intet hjørne efterlades urørt. Her er, hvad eventrengøring kan gøre for dig:
Festplanlægning indebærer en masse tidskrævende opgaver: at finde på et tema, koordinere menuen med din caterer, organisere aktiviteterne og arrangere bordplanen og opstillingen, blandt andet. En af de vigtigste ting, du skal prioritere, især før din fest, er at sørge for, at dit lokale er rent og klar til dine gæster. Uanset om det er en intim sammenkomst i huset eller en kæmpe fest, er rene og pæne omgivelser nøglen til, at alle får en god oplevelse. I stedet for at gøre panikrent, mens dine gæster kommer ind ad døren, kan du få en rengøringsservice før festen, så du kan få lidt ro, inden festlighederne begynder! Din rengøringshjælp kan hjælpe dig med: Støvsugning, fejning og mopping af alle festområder, polering af møbler, aftørring af spejle og lysarmaturer, rengøring af toiletter, badeværelser og køkkenoverflader. Du er velkommen til at diskutere detaljerne med din Handyhander, f.eks. om der er et bestemt rum eller område, der har brug for en mere grundig rengøring. Derudover kan vi også sætte dig i forbindelse med nogen, der kan hjælpe med at sætte dit lokale op, hvilket dækker over borde, stole, bordplaner og andre ting, der skal organiseres.
Efter en lang nat med fest og sjov kommer den mest irriterende og udmattende del: at rydde op! Ville du ikke bare ønske, at du kunne gå direkte i seng og få noget velfortjent søvn efter et vellykket arrangement? Rengøringsservice efter festen kan få det til at ske! Du behøver ikke at bruge timer på at få dit hus eller festlokale i orden igen. Rengøringsfolkene kan tage sig af den beskidte opvask, spildt mad og væsker og eventuelle knuste glas, hvis der er nogen.
Derudover kan de pakke madrester, fjerne festdekorationer, skille borde og stole ad og sætte alle møbler på plads igen. Din rengøringsassistent kan også samle de ting op, som dine gæster har efterladt, så du nemt kan aflevere dem tilbage til deres ejere. Du kan være sikker på, at dit festlokale vil være skinnende rent på ingen tid - det vil være, som om rodet aldrig var sket!
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om
At ansætte en festrengøringsservice gennem Handyhand er et bekvemt og smart valg. Eksperterne har den nødvendige erfaring til at bekæmpe pletter og lugte, der har en tendens til at blive hængende efter en fest. Du kan se hver af deres profiler, bedømmelser og anmeldelser for at se, hvad andre siger om deres service. Vi forbinder dig kun med betroede festrengøringsservices i nærheden af dig!
At planlægge en begivenhed eller en fest kan være spændende. Men med alt det, der følger med forberedelsen, kan det også være drænende. Det er altid bedst at holde styr på det, fokusere på de vigtige opgaver og lade andre tage sig af de mindre vigtige, som rengøring. Under din fest behøver du ikke engang bekymre dig om katastrofen, der venter lige efter. Nyd aftenen, for du kan være sikker på, at der er en effektiv rengøringsservice, der kan klare alt for dig!
At booke en før/efter festrengøringsservice kan helt sikkert spare dig masser af tid og give dig stor lettelse. Så tryk på knappen "Opret en opgave" nu og sæt din festmode i gang!
Handyhand gør det nemt at finde en fast rengøringshjælper i virum til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien fast rengøringshjælper.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige fast rengøringshjælpere i virum, i post nr: 900 til 2930.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Rengøring efter fest kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 800.00,- til 2,410.00,- kr.
Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!
Vælg det bud som passer dig bedst!
Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.
Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!