Person udfører rengøring efter fest, rydder op og støvsuger i stue.

Rengøring efter fest i Ishøj

Beskriv kort din opgave og modtag gratis og uforpligtende tilbud fra eksperter i Ishøj

Fest-rengøringshjælpere til alle dine behov

Rengøring efter fester

Dybdegående fest-rengøring

Lejlighedsvis fest-rengøring

Hurtig fest-rengøring

Generel fest-rengøring

Det tager kun 2 minutter, og så er det gratis
+170.000 kunder

Op til 70% billigere end traditionelle udbydere

Ingen opgave for lille eller stor

Automatisk dækket af gratis skadegodtgørelse

Sikker kontantløs betaling

Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger

De bedste fest-rengøringshjælpere i Ishøj

Opgaveejer for løst opgaver online

Zahida Parvin M.

Albertslund

4,9
(65)

Seneste Anmeldelse

"Zahikda og hendes personale fik vores hus til at skinne på alle områder .... de var søde, meget effektive og meget grundige. Varmt anbefales."

Opgaveejer for løst opgaver online

T c F.

Ishøj

4,8
(85)

Seneste Anmeldelse

"Godt udført arbejde"

Opgaveejer for løst opgaver online

Elena N.

Skovlunde

4,8
(68)

Seneste Anmeldelse

"Jeg synes, at hun er dyr, når man skal have ekstra ting lavet."

Opgaveejer for løst opgaver online

Henrik K.

Ishøj

5,0
(121)

Seneste Anmeldelse

"Super service, godt håndværk"

Opgaveejer for løst opgaver online

daniella S.

Brøndby Strand

5,0
(20)

Seneste Anmeldelse

"She did an amazing job! Thanks so much!"

Opgaveejer for løst opgaver online

Malena M.

København S

4,7
(44)

Seneste Anmeldelse

"Malena gjorde sit arbejde, men glemte et enkelt skab, og der var edderkoppespind i stuen."

Opgaveejer for løst opgaver online

Elena A.

Store Merløse

4,9
(78)

Seneste Anmeldelse

"Great!"

Opgaveejer for løst opgaver online

Umran A.

Brøndby Strand

4,9
(38)

Seneste Anmeldelse

"Hurtig og god grundig rengøring."

Seneste anmeldelser

Seneste anmeldelser

comment.user?.profileImg

Booke ikke Asam til rengørings opgaver. Havde booket til en hovedrengøring. Asam tilbyder at hans kone kommer og gør rent. Dagen inden spørge hans kone Nimra om det er ok at Asam også kommer med. Siger jeg ja til. Aftale kl 12. Kl 13.25 får jeg en anmodning at de er færdig. Når jeg kommer hjem, er gulvet i entre klistret da de har brugt for meget rengøringsmidler i vandet. Det er støv i loftet over det hele. Der er mad pletter på gulv i køkken. Som Asam svarer på at vores rengøringsmidler ikke var god nok til. Jeg har selv skrabet dem væk med min nagel. Alt i alt en meget middelmådig almindelig rengøring, og intet med hoved rengøring at gøre. Når jeg skriver dette til Nimra sviner hun mig til på SMS. Anbefalede dem ikke.

Regelmæssig Rengøring og oprydnings hjælp til familie i rækkehus

1.000,-

comment.user?.profileImg

meget sød person, effektiv og hurtig! Vil helt sikkert bruge hans tjenester i fremtiden

Have

2.500,-

comment.user?.profileImg

Daniella er meget grundig og udfører et godt stykke arbejde. Kan kun anbefale hende 💪🏻

Rengøring af rækkehus på 82 kvm i tre etager

650,-

comment.user?.profileImg

A nice job

Rengøring

1.200,-

Gennemsnitlig anmeldelser af fest-rengøringshjælpere

Baseret på 3016 Anmeldelser

4.77
2713
128
56
28
91

Opret din opgave på få minutter

Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag

1

Beskriv din opgave

2

Modtag bud

3

Få løst din opgave

opgaver platform services

Møbelsamling

Samle Ikea skab

opgaver platform services

Maler

Male til flyttesyn

opgaver platform services

Flyttehjælp

Flytte til Roskilde

opgaver platform services

Havearbejde

Beskære 4 træer

opgaver platform services

IT support

Windows installation

opgaver platform services

Elektriker

Installere Sonos

opgaver platform services

Rengøring

Ugentlig rengøring

opgaver platform services

Flyttehjælp

Flytte indbo

opgaver platform services

Elektriker

Opsætte lamper

opgaver platform services

Catering

Middag til 14

opgaver platform services

VVS

Reparere håndvask

opgaver platform services

Tømrerarbejde

Bygge bogreol

opgaver platform services

Hundeluftning

Daglige gåture

opgaver platform services

Fotografi

Familiefotografering

opgaver platform services

Webdesign

Lave hjemmeside

opgaver platform services

Lektiehjælp

Matematik hjælp

opgaver platform services

Vinduespudsning

Pudse vinduer

opgaver platform services

Græsslåning

Slå græsplæne

opgaver platform services

Grafisk Design

Design logo

opgaver platform services

Handyman

Små reparationer

Tidligere opgaver I Ishøj

Rengøringshjælp

2.500 kr

Ishøj

Vi søger 3-4 folk i nogle timer til at hjælpe med at fjerne støv fra lofter og væg, så det er klar til at blive malet. Vi har redskaber m.m.

Rengøring og huslig hjælp

400 kr

Ishøj

Hjælp til rengøring og husligt arbejde (f.eks. skifte sengetøj, vande blomster mv) på ca 120m2. Rækkehus i flere etager bestående af stue/køkken-alrum, toilet, badeværelse, tre soveværelser og loftsrum. Anslået arbejdstid: 3 timer. Jeg har selv rengøringsmidler, men hvis du mangler noget, så kan jeg købe det. Mulighed for fast aftale.

RENGØRING af køleskabe og fryser og køkken skabe

600 kr

Ishøj

Jeg har et lokale hvor der står 2 køleskabe, 1 is fryser, 1 fryser og køkken skabe hvor det hele skal rengøres både indvendigt og udvendigt. Du skal have egne midler og diverse med.

Gulvvask i butik

750 kr

Ishøj

Jeg ønsker at få vasket en forretning på 44 m2. Der er 3 steder hvor der trænger til at blive ekstra rent. De er vist på billederne.

Rengøring af lejet lokale efter fest

2.000 kr

Ishøj

Hjælp til rengøring af lejet festlokale ønskes søndag d.13.4.2025. i tidsrummet kl.12-16 efter afholdt rolig familiefest om lørdagen. Det forventes ikke, at lokalerne vil blive meget beskidte! OBS! Beboerhuset skal være ryddet og rengjort til eftersyn af den tilsynsførende og min aflevering af nøgler senest kl.17. Jeg vil selv være til stede i lokalet søndag og forestå den resterende oprydning, tømning /rengøring af køleskabe og flasker ud, optælling af service m.m. Jeg vil forsøge, selv at få ryddet så meget som muligt af vejen efter festen afsluttes. Dvs. afrydning og aftørring af borde og buffet, service til opvask, madaffald + flasker ud, nedpilning af pynt og lign. Der forefindes støvsuger, kost, rengøringsmidler, rengøringsvogn med gulvmopper. Samlet areal måske 140m2.? Selve festlokalet = 73m2: Der skal aftørres overflader - vindueskarme, skabslåger, dørkarme, buffet... hvor det er nødvendigt. Støvsuges og vaskes gulv, 3 sofaer støvsuges ( der må iflg. reglerne ikke rykkes rundt på sofaerne, for ikke at ridse gulvene) OBS! Spiseborde skal iflg. reglerne være efterladt udslåede i salen for eftersyn af den tilsynsførende ( må ikke klappes sammen og stilles på vognene el. op af væggen) Hvis det nås, at aftørre stolene, ryddes de evt. af vejen dagen før og køres i depot for at lette rengøringen. Der er yderligere en Hovedindgang: -Gulv og måtte støvsuges og gulvet vaskes (flisegulv). - Overflader tørres af hvor det er nødvendigt - vindueskarme, dørkarme, dørhåndtag - En lille mellemgang m. garderobe: støvsugning af måtte + hurtig gulvvask (trægulv) - En mindre mellemgang ved toiletter: gulvvask - 3 toiletter: 2 små samt et handicap med pusleplads : rengøring af toiletter, håndvaske + vægge omkring vasken, pusleplads, spejle, dørkarme, dørhåndtag + gulvvask. Køkkenrengøring: *Jeg hyrer en kok, der ryder op og rengør efter anretning af af maden og afrydning af buffet og opvask efter spisningen. Der skal derfor overordnet rengøres overflader - skabslåger, vægge omkring komfur og vask, aftøring af vindueskarm efter behov, gulvvask (flisegulv), måske rengøres emhætte, komfur /ovne, alt efter hvad kokken har brugt og efterflg. nået selv at rengøre, aftørres opvaskemaskine. - Gulvvask i lille grovkøkken(flisegulv), hvor der står fryser og køleskab. Aftøring på køleskabs og fryserlåge. - Rengøring af indendørs affaldssorteringsbeholder Der er diverse containere i gårdhaven til sortering / bortskafning af evt. restaffald. Billeder af lokalerne kan evt. ses på Svaneredens galleri på hjemmesiden. Jeg har forhørt mig hos en tidligere rengørings inspektør, der selv kender til lokalet og har estimeret hele rengøringsprocessen til at kunne klares på 3t. - (jeg har afsat højst 4 timer), da jeg selv vil være til stede og ordne noget også. Hans bud på en timeløn til en professionel er 500kr. for en upåklagelig rengøring.

Hvad tilbyder fest-rengøringshjælpere

Læs mere

kvinde med telefon

Hvorfor skal jeg bruge Handyhand?

Spar penge

Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave

Støt lokalt

Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund

Føl dig sikker

Bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Skulle uheldet være ude, så er du dækket af vores skadegodtgørelses model. Læs mere om Skadegodtgørelse her.

Relevante spørgsmål

  • For at booke rengøringshjælp på Handyhand-platformen til rengøring efter en fest, kan man følge disse enkle trin:

    • Opret opgave: Opret som det første din opgave på vores platform. Her beskriver du i detaljer, hvad du har brug for hjælp til, f.eks. hjælp til oprydning og rengøring efter en fest. Angiv også hvornår du gerne vil have det udført. 
    • Angiv budget: Angiv, hvad du er villig til at betale for opgaven. Således kan handyhanderne bedre tilpasse deres bud til dine prismæssige forventninger.
    • Modtag tilbud: Når din opgave er blevet slået op, vil dygtige handyhandere fra dit lokalområde sende dig tilbud.
    • Vælg en handyhander: Sammenlign de tilbud, du har fået, og vurdér, hvem der er den rette til at stå for opgaven. 
    • Acceptér og gå i gang: Når du har accepteret et tilbud fra en handyhander, kan arbejdet gå i gang med det samme. 
  • Betalingen af handyhanderen, du hyrer til festrengøringen, foregår sådan her:

    • Reservation: Efter at have accepteret og bekræftet et bud fra en handyhander trækkes det pågældende beløb fra din konto og reserveres af Handyhand. 
    • Betaling: Når arbejdet er overstået, og opgaven er markeret som udført, overføres beløbet direkte til handyhanderen.

    I tilfælde af at opgaven annulleres, bliver beløbet returneret til dig som ejer af opgaven i form af en kredit, som du kan vælge at få udbetalt. Sker betalingen uden om Handyhand, går du glip af den beskyttelse og støtte, som platformen tilbyder i tilfælde af uforudsete situationer.

  • Princippet er, at man modtager bud og henvendelser på baggrund af den opgave, man opretter på platformen. Derfor kan man som udgangspunkt regne med, at de handyhandere, der byder, har tid og mulighed for at udføre rengøringen på det tidspunkt, man har angivet i opgavebeskrivelsen. 

  • Man kan nemt og hurtigt danne sig et overblik over, hvordan man aflyser af en opgave henholdsvis på hjemmesiden og på mobilen, eller man kan følge vejledningen her: 

    Ved fortrydelse, inden man har accepteret et bud fra en handyhander, gør man sådan:

    1. Logger ind på Handyhand-platformen.
    2. Går til “Mine opgaver”. 
    3. Vælger opgaven.
    4. Trykker “Flere muligheder”.
    5. Trykker “Aflys opgave”.

    Ved aflysning, efter at man har accepteret et bud, følger man trin 1-5 ovenfor og tilføjer yderligere trin 6-8: 

    1. Udfyld formularen. Husk at forklare, hvorfor opgaven skal annulleres.

    2. Afsend anmodningen.

    3. Vent på handyhanderens godkendelse af aflysningen.

    Er der ingen reaktion fra handyhanderens side, godkendes anmodningen automatisk efter 48 timer. Bliver anmodningen afslået, kommer den til en manuel gennemgang hos os i Handyhand. Når annulleringen er gået igennem, sættes pengene ind som kredit på ens Handyhand-profil, hvorfra man kan vælge at få dem overført til sit kort. Man modtager i øvrigt en mail herom. 

    Man kan altid vælge at genopslå sin opgave på vores platformen, hvis man ønsker det. Handyhand står desuden klar til at hjælpe med at foretage en aflysning, hvis det bliver nødvendigt.

  • Ja, når du bestiller en tjeneste eller service via Handyhand, er du automatisk dækket af vores stærke skadegodtgørelse. Den godtgør selvrisikoen på din almindelige indboforsikring, hvis der skulle ske et uheld. For en fuld beskrivelse af dækningen kan du læse mere om Handyhands skadegodtgørelse.


     

  • Profilerne på Handyhands platform er udstyret med brugeranmeldelser, som giver et indblik i tidligere kunders erfaringer med de forskellige rengøringsfolk, der tilbyder rengøringshjælp efter en fest. Derudover kan man se en 'udførelsesrate', som viser, hvor stor en andel af de accepterede opgaver, der reelt er blevet udført. Alt i alt giver det god mulighed for at vurdere pålideligheden hos den enkelte handyhander, når man søger hjælp til oprydning og rengøring efter fest. 

  • Vi står klar hos Handyhand, hvis du får brug for hjælp. Vi svarer på mange forskellige spørgsmål dagligt om alt fra teknisk assistance på hjemmesiden og i appen til betalingsproblemer eller tvister mellem dig og handyhanderen. Du er velkommen til at kontakte os på følgende måder:

    • Kontaktformular: Besøg os online og send os en besked.
    • Telefon: Ring til os, og vi hjælper dig med det samme. 
    • E-mail: Send os en detaljeret e-mail, og vi vender tilbage hurtigst muligt.
  • Du og din rengøringshjælp kan trygt kommunikere gennem Handyhands interne beskedsystem. Med dette system får I mulighed for at lave alle vigtige aftaler på skrift, hvilket er en stor fordel, hvis der skulle blive brug for at lave ændringer i aftalen eller behov for support fra Handyhand. Det anbefales derfor at lade kommunikationen mellem jer foregå inden for vores beskedsystem.

  • Ja. Når rengøringen efter din fest er udført, har du mulighed for at komme med en vurdering af den person, du havde hyret, inde på selve platformen. Således kan du være med til at sørge for, at andre fremover kan træffe gode og velovervejede beslutninger, når de skal vælge en handyhander til samme type opgave. 

  • Som kunde, der efterspørger rengøring efter fest, er det dig, der indleder med at angive et budget, når du opretter opgaven. Det vil sige, at du giver din forventning om prisen for arbejdet til kende. Herefter vil forskellige, interesserede rengøringsfolk afgive deres bud, og deres bud svarer til faste priser, ikke timepriser. På den måde kan du vælge den rengøringshjælp blandt de bydende, hvis tilbud imødekommer dine krav bedst, og selve betalingen foregår gennem Handyhands sikre betalingssystem.

  • For at finde den bedste rengøringshjælp til opgaven, bør du benytte dig af Handyhands system, som bygger på anmeldelser, bedømmelser og indikationer af mødestabilitet og effektivitet med mere. Disse oplysninger kan tilgås via den enkelte handyhanders profil på platformen, og du kan på den måde vurdere, hvem der vil være den bedste til at løse lige netop din opgave. 

Værd at vide

Læs mere

Hvorfor hyre en fest-rengøringshjælper med Handyhand?

Der er mange gode grunde til at hyre hjælp til rengøring efter fest gennem Handyhand-platformen. Se de mange fordele her:

  • Effektivt: Opret nemt og hurtigt din opgave og modtag med det samme tilbud fra handyhandere i nærheden af dig.
  • Sammenlign: Du kan hurtigt sammenligne tilbuddene, du får, så du frit kan vælge det, der matcher, hvad du leder efter. 
  • Fleksibelt: Handyhand er indrettet til at imødekomme mange forskellige slags behov - uanset om du stiller særlige krav.
  • Gennemsigtigt: Idet du har adgang til at se anmeldelser fra tidligere kunder, får du bred indsigt i rengøringsfolkenes tidligere arbejde og deres kvalifikationer.
  • Billigt: Med vores budsystem er det muligt at finde konkurrencedygtige priser, der er op til 70 % billigere end hos traditionelle udbydere af servicen.
  • Online estimat: Få hjælp til at lave et prisskøn med prisberegneren, der findes på vores hjemmeside.
  • Sikker betaling: Overfør trygt penge gennem Handyhands sikre betalingssystem.
  • Skadegodtgørelse: Få godtgjort din selvrisiko på din almindelige indboforsikring, hvis der skulle ske uheld undervejs i en opgave.
  • Kundesupport: Vi står klar til at hjælpe fra start til slut for at sikre et gnidningsfrit forløb fra booking til betaling.
  • Lokalt fokus: Vores netværk af lokale handyhandere er afsæt for en service tilpasset dine ønsker og behov. 

Handyhand gør det nemt at finde en fest-rengøringshjælper i ishøj til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien fest-rengøringshjælper.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige fest-rengøringshjælpere i ishøj, i post nr: 1359 til 2889.

Prisen på opgaver indenfor kategorien Festrengøring kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 680,00,- til 2.350,00,- kr..

Bud på ingen tid

Ægte anmeldelser

Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!

Bud på ingen tid

Fleksibel pris

Vælg det bud som passer dig bedst!

Bud på ingen tid

Lokale eksperter

Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.

Bud på ingen tid

Bud på ingen tid

Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!