
Zahida Parvin M.
Albertslund
Seneste Anmeldelse
"Zahikda og hendes personale fik vores hus til at skinne på alle områder .... de var søde, meget effektive og meget grundige. Varmt anbefales."
Rengøring efter fester
Dybdegående fest-rengøring
Lejlighedsvis fest-rengøring
Hurtig fest-rengøring
Generel fest-rengøring
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk dækket af gratis skadegodtgørelse
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
Albertslund
"Zahikda og hendes personale fik vores hus til at skinne på alle områder .... de var søde, meget effektive og meget grundige. Varmt anbefales."
Ishøj
"Godt udført arbejde"
Skovlunde
"Jeg synes, at hun er dyr, når man skal have ekstra ting lavet."
Ishøj
"Super service, godt håndværk"
Brøndby Strand
"She did an amazing job! Thanks so much!"
København S
"Malena gjorde sit arbejde, men glemte et enkelt skab, og der var edderkoppespind i stuen."
Store Merløse
"Great!"
Brøndby Strand
"Hurtig og god grundig rengøring."
Booke ikke Asam til rengørings opgaver. Havde booket til en hovedrengøring. Asam tilbyder at hans kone kommer og gør rent. Dagen inden spørge hans kone Nimra om det er ok at Asam også kommer med. Siger jeg ja til. Aftale kl 12. Kl 13.25 får jeg en anmodning at de er færdig. Når jeg kommer hjem, er gulvet i entre klistret da de har brugt for meget rengøringsmidler i vandet. Det er støv i loftet over det hele. Der er mad pletter på gulv i køkken. Som Asam svarer på at vores rengøringsmidler ikke var god nok til. Jeg har selv skrabet dem væk med min nagel. Alt i alt en meget middelmådig almindelig rengøring, og intet med hoved rengøring at gøre. Når jeg skriver dette til Nimra sviner hun mig til på SMS. Anbefalede dem ikke.
Regelmæssig Rengøring og oprydnings hjælp til familie i rækkehus
1.000,-
meget sød person, effektiv og hurtig! Vil helt sikkert bruge hans tjenester i fremtiden
Have
2.500,-
Daniella er meget grundig og udfører et godt stykke arbejde. Kan kun anbefale hende 💪🏻
Rengøring af rækkehus på 82 kvm i tre etager
650,-
A nice job
Rengøring
1.200,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Samle Ikea skab
Maler
Male til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytte til Roskilde
Havearbejde
Beskære 4 træer
IT support
Windows installation
Elektriker
Installere Sonos
Rengøring
Ugentlig rengøring
Flyttehjælp
Flytte indbo
Elektriker
Opsætte lamper
Catering
Middag til 14
VVS
Reparere håndvask
Tømrerarbejde
Bygge bogreol
Hundeluftning
Daglige gåture
Fotografi
Familiefotografering
Webdesign
Lave hjemmeside
Lektiehjælp
Matematik hjælp
Vinduespudsning
Pudse vinduer
Græsslåning
Slå græsplæne
Grafisk Design
Design logo
Handyman
Små reparationer
Rengøringshjælp
2.500 kr
Ishøj
Vi søger 3-4 folk i nogle timer til at hjælpe med at fjerne støv fra lofter og væg, så det er klar til at blive malet. Vi har redskaber m.m.
Rengøring og huslig hjælp
400 kr
Ishøj
Hjælp til rengøring og husligt arbejde (f.eks. skifte sengetøj, vande blomster mv) på ca 120m2. Rækkehus i flere etager bestående af stue/køkken-alrum, toilet, badeværelse, tre soveværelser og loftsrum. Anslået arbejdstid: 3 timer. Jeg har selv rengøringsmidler, men hvis du mangler noget, så kan jeg købe det. Mulighed for fast aftale.
RENGØRING af køleskabe og fryser og køkken skabe
600 kr
Ishøj
Jeg har et lokale hvor der står 2 køleskabe, 1 is fryser, 1 fryser og køkken skabe hvor det hele skal rengøres både indvendigt og udvendigt. Du skal have egne midler og diverse med.
Gulvvask i butik
750 kr
Ishøj
Jeg ønsker at få vasket en forretning på 44 m2. Der er 3 steder hvor der trænger til at blive ekstra rent. De er vist på billederne.
Rengøring af lejet lokale efter fest
2.000 kr
Ishøj
Hjælp til rengøring af lejet festlokale ønskes søndag d.13.4.2025. i tidsrummet kl.12-16 efter afholdt rolig familiefest om lørdagen. Det forventes ikke, at lokalerne vil blive meget beskidte! OBS! Beboerhuset skal være ryddet og rengjort til eftersyn af den tilsynsførende og min aflevering af nøgler senest kl.17. Jeg vil selv være til stede i lokalet søndag og forestå den resterende oprydning, tømning /rengøring af køleskabe og flasker ud, optælling af service m.m. Jeg vil forsøge, selv at få ryddet så meget som muligt af vejen efter festen afsluttes. Dvs. afrydning og aftørring af borde og buffet, service til opvask, madaffald + flasker ud, nedpilning af pynt og lign. Der forefindes støvsuger, kost, rengøringsmidler, rengøringsvogn med gulvmopper. Samlet areal måske 140m2.? Selve festlokalet = 73m2: Der skal aftørres overflader - vindueskarme, skabslåger, dørkarme, buffet... hvor det er nødvendigt. Støvsuges og vaskes gulv, 3 sofaer støvsuges ( der må iflg. reglerne ikke rykkes rundt på sofaerne, for ikke at ridse gulvene) OBS! Spiseborde skal iflg. reglerne være efterladt udslåede i salen for eftersyn af den tilsynsførende ( må ikke klappes sammen og stilles på vognene el. op af væggen) Hvis det nås, at aftørre stolene, ryddes de evt. af vejen dagen før og køres i depot for at lette rengøringen. Der er yderligere en Hovedindgang: -Gulv og måtte støvsuges og gulvet vaskes (flisegulv). - Overflader tørres af hvor det er nødvendigt - vindueskarme, dørkarme, dørhåndtag - En lille mellemgang m. garderobe: støvsugning af måtte + hurtig gulvvask (trægulv) - En mindre mellemgang ved toiletter: gulvvask - 3 toiletter: 2 små samt et handicap med pusleplads : rengøring af toiletter, håndvaske + vægge omkring vasken, pusleplads, spejle, dørkarme, dørhåndtag + gulvvask. Køkkenrengøring: *Jeg hyrer en kok, der ryder op og rengør efter anretning af af maden og afrydning af buffet og opvask efter spisningen. Der skal derfor overordnet rengøres overflader - skabslåger, vægge omkring komfur og vask, aftøring af vindueskarm efter behov, gulvvask (flisegulv), måske rengøres emhætte, komfur /ovne, alt efter hvad kokken har brugt og efterflg. nået selv at rengøre, aftørres opvaskemaskine. - Gulvvask i lille grovkøkken(flisegulv), hvor der står fryser og køleskab. Aftøring på køleskabs og fryserlåge. - Rengøring af indendørs affaldssorteringsbeholder Der er diverse containere i gårdhaven til sortering / bortskafning af evt. restaffald. Billeder af lokalerne kan evt. ses på Svaneredens galleri på hjemmesiden. Jeg har forhørt mig hos en tidligere rengørings inspektør, der selv kender til lokalet og har estimeret hele rengøringsprocessen til at kunne klares på 3t. - (jeg har afsat højst 4 timer), da jeg selv vil være til stede og ordne noget også. Hans bud på en timeløn til en professionel er 500kr. for en upåklagelig rengøring.
Når du booker rengøringshjælp til oprydning og rengøring efter fest, kan det være rart at være forberedt på, hvad servicen indebærer. Her kan du læse mere om, hvad de typiske arbejdsopgaver inden for kategorien ‘rengøring efter fest’ indebærer, og du kan se, hvilket udstyr og hvilke rengøringsprodukter der typisk anvendes. Bliv klogere på det og meget mere, når du dykker ned i afsnittet her.
Rengøringshjælpen, som man hyrer til oprydning og rengøring efter festen, udfører tit og ofte følgende punkter:
Ja, rengøring efter fest kan også kaldes:
Den person eller det firma, som oftest udfører rengøring efter fester, kaldes:
De mest oplagte alternativer til at hyre hjælp til rengøringen efter fest, eller måder at forenkle rengøringen på, er:
Ofte anvender rengøringshjælpen disse forskellige redskaber til oprydning og rengøring efter en fest:
Mange handyhandere medbringer eget udstyr som en del af deres service. Men det kan meget vel være, at stedet, hvor der holdes fest, allerede stiller nogle rengøringsremedier til rådighed, eller at du som ejer af opgaven gør. Derfor kan det betale sig at koordinere og i alle tilfælde aftale med hinanden på forhånd, så alting er parat, når rengøringsarbejdet går i gang.
Ofte indgår følgende rengøringsprodukter i rengøringen efter en fest:
Nogen gange medbringer rengøringshjælpen, man hyrer, egne rengøringsmidler. Andre gange stiller kunden dem til rådighed. Det er alt efter jeres aftale. Sørg derfor for at drøfte i detaljer, hvem der stiller hvad til rådighed for rengøringsarbejdet, og sørg også for, at jeres aftale er afspejlet i buddet.
En festrengøringshjælp benytter sig ofte af bestemte teknikker til sikring af, at rengøringen udføres dybdegående og effektivt, især efter en fest:
Du kan aftale direkte med din rengøringshjælp, hvilke metoder du ønsker, der anvendes.
Tiden, det tager at oprydde og rengøre efter en fest, varierer betydeligt. Rengøringen begynder typisk med en vurdering af det område, der skal rengøres, samt mængden af snavs og affald. Derfor kan det tage alt fra et par timer til en hel dag, afhængigt af hvor stor festen har været, og hvor snavset der er.
Nogle faktorer, der kan forlænge eller forkorte tiden, det tager, er:
Som kunde lægger du ud med at angive et budget ved opgaveoprettelse. Prisen afhænger især af, hvor stor rengøringsopgaven er, og om der stilles særlige krav til rengøringen som følge af, at der måske har været holdt stor fest. Online hos Handyhand kan du få lavet et estimat af prisen ved hjælp af prisberegneren. Handyhandere byder på opgaven, og buddene svarer til faste priser - ikke timepriser - og betalingen foregår gennem Handyhands sikre betalingssystem.
Det kan være værd at undersøge med Skat, om deres servicefradrag træder i kraft specifikt i forbindelse med rengøring efter fest. Læs om, hvad det dækker på Skats hjemmeside om fradrag.
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Skulle uheldet være ude, så er du dækket af vores skadegodtgørelses model. Læs mere om Skadegodtgørelse her.
For at booke rengøringshjælp på Handyhand-platformen til rengøring efter en fest, kan man følge disse enkle trin:
Betalingen af handyhanderen, du hyrer til festrengøringen, foregår sådan her:
I tilfælde af at opgaven annulleres, bliver beløbet returneret til dig som ejer af opgaven i form af en kredit, som du kan vælge at få udbetalt. Sker betalingen uden om Handyhand, går du glip af den beskyttelse og støtte, som platformen tilbyder i tilfælde af uforudsete situationer.
Princippet er, at man modtager bud og henvendelser på baggrund af den opgave, man opretter på platformen. Derfor kan man som udgangspunkt regne med, at de handyhandere, der byder, har tid og mulighed for at udføre rengøringen på det tidspunkt, man har angivet i opgavebeskrivelsen.
Man kan nemt og hurtigt danne sig et overblik over, hvordan man aflyser af en opgave henholdsvis på hjemmesiden og på mobilen, eller man kan følge vejledningen her:
Ved fortrydelse, inden man har accepteret et bud fra en handyhander, gør man sådan:
Ved aflysning, efter at man har accepteret et bud, følger man trin 1-5 ovenfor og tilføjer yderligere trin 6-8:
Udfyld formularen. Husk at forklare, hvorfor opgaven skal annulleres.
Afsend anmodningen.
Vent på handyhanderens godkendelse af aflysningen.
Er der ingen reaktion fra handyhanderens side, godkendes anmodningen automatisk efter 48 timer. Bliver anmodningen afslået, kommer den til en manuel gennemgang hos os i Handyhand. Når annulleringen er gået igennem, sættes pengene ind som kredit på ens Handyhand-profil, hvorfra man kan vælge at få dem overført til sit kort. Man modtager i øvrigt en mail herom.
Man kan altid vælge at genopslå sin opgave på vores platformen, hvis man ønsker det. Handyhand står desuden klar til at hjælpe med at foretage en aflysning, hvis det bliver nødvendigt.
Ja, når du bestiller en tjeneste eller service via Handyhand, er du automatisk dækket af vores stærke skadegodtgørelse. Den godtgør selvrisikoen på din almindelige indboforsikring, hvis der skulle ske et uheld. For en fuld beskrivelse af dækningen kan du læse mere om Handyhands skadegodtgørelse.
Profilerne på Handyhands platform er udstyret med brugeranmeldelser, som giver et indblik i tidligere kunders erfaringer med de forskellige rengøringsfolk, der tilbyder rengøringshjælp efter en fest. Derudover kan man se en 'udførelsesrate', som viser, hvor stor en andel af de accepterede opgaver, der reelt er blevet udført. Alt i alt giver det god mulighed for at vurdere pålideligheden hos den enkelte handyhander, når man søger hjælp til oprydning og rengøring efter fest.
Vi står klar hos Handyhand, hvis du får brug for hjælp. Vi svarer på mange forskellige spørgsmål dagligt om alt fra teknisk assistance på hjemmesiden og i appen til betalingsproblemer eller tvister mellem dig og handyhanderen. Du er velkommen til at kontakte os på følgende måder:
Du og din rengøringshjælp kan trygt kommunikere gennem Handyhands interne beskedsystem. Med dette system får I mulighed for at lave alle vigtige aftaler på skrift, hvilket er en stor fordel, hvis der skulle blive brug for at lave ændringer i aftalen eller behov for support fra Handyhand. Det anbefales derfor at lade kommunikationen mellem jer foregå inden for vores beskedsystem.
Ja. Når rengøringen efter din fest er udført, har du mulighed for at komme med en vurdering af den person, du havde hyret, inde på selve platformen. Således kan du være med til at sørge for, at andre fremover kan træffe gode og velovervejede beslutninger, når de skal vælge en handyhander til samme type opgave.
Som kunde, der efterspørger rengøring efter fest, er det dig, der indleder med at angive et budget, når du opretter opgaven. Det vil sige, at du giver din forventning om prisen for arbejdet til kende. Herefter vil forskellige, interesserede rengøringsfolk afgive deres bud, og deres bud svarer til faste priser, ikke timepriser. På den måde kan du vælge den rengøringshjælp blandt de bydende, hvis tilbud imødekommer dine krav bedst, og selve betalingen foregår gennem Handyhands sikre betalingssystem.
For at finde den bedste rengøringshjælp til opgaven, bør du benytte dig af Handyhands system, som bygger på anmeldelser, bedømmelser og indikationer af mødestabilitet og effektivitet med mere. Disse oplysninger kan tilgås via den enkelte handyhanders profil på platformen, og du kan på den måde vurdere, hvem der vil være den bedste til at løse lige netop din opgave.
Typiske modtagere af hjælpen til rengøring efter fest er:
Uanset, om du falder inden for en af kategorierne eller ej, er du altid velkommen til at slå din opgave op på vores platform.
Nej, når du bruger Handyhand-platformen til at hyre hjælp til rengøring efter en fest, behøver du ikke at lave en separat kontrakt med rengøringshjælpen, du hyrer. Handyhand tager sig af de nødvendige formaliteter fra kommunikation til skadegodtgørelse i tilfælde af uheld, så du kan nøjes med at fokusere på selve opgaven.
Ja, det kan være vigtigt at tage hensyn til overfølsomhed og allergi i forbindelse med rengøring. Især hvis rengøringen skal udføres et sted, hvor beboerne er følsomme. Man kan tage højde for det på følgende måder:
Nej, det kræver ikke en formel uddannelse. Dog kan nogle typer opgaver kræve specialviden - drøft derfor altid din opgaves indhold med den pågældende handyhander. Det kan også være en fordel, hvis handyhanderen har erfaring med lignende opgaver eller har taget kurser i rengøringsteknikker.
Der er mange gode grunde til at hyre hjælp til rengøring efter fest gennem Handyhand-platformen. Se de mange fordele her:
Handyhand gør det nemt at finde en fest-rengøringshjælper i ishøj til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien fest-rengøringshjælper.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige fest-rengøringshjælpere i ishøj, i post nr: 1359 til 2889.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Festrengøring kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 680,00,- til 2.350,00,- kr..
Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!
Vælg det bud som passer dig bedst!
Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.
Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!