
Zahida Parvin M.
Albertslund
Seneste Anmeldelse
"Zahikda og hendes personale fik vores hus til at skinne på alle områder .... de var søde, meget effektive og meget grundige. Varmt anbefales."
Uafhængige husholdningsassistenter i nærheden af mig
Husrengøringstjenester
Deltids husholderske
Executive husholderske
Og meget mere...
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk dækket af gratis skadegodtgørelse
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
Albertslund
"Zahikda og hendes personale fik vores hus til at skinne på alle områder .... de var søde, meget effektive og meget grundige. Varmt anbefales."
Ishøj
"Godt udført arbejde"
Skovlunde
"Jeg synes, at hun er dyr, når man skal have ekstra ting lavet."
Ishøj
"Super service, godt håndværk"
Brøndby Strand
"She did an amazing job! Thanks so much!"
København S
"Malena gjorde sit arbejde, men glemte et enkelt skab, og der var edderkoppespind i stuen."
Store Merløse
"Great!"
Brøndby Strand
"Hurtig og god grundig rengøring."
Booke ikke Asam til rengørings opgaver. Havde booket til en hovedrengøring. Asam tilbyder at hans kone kommer og gør rent. Dagen inden spørge hans kone Nimra om det er ok at Asam også kommer med. Siger jeg ja til. Aftale kl 12. Kl 13.25 får jeg en anmodning at de er færdig. Når jeg kommer hjem, er gulvet i entre klistret da de har brugt for meget rengøringsmidler i vandet. Det er støv i loftet over det hele. Der er mad pletter på gulv i køkken. Som Asam svarer på at vores rengøringsmidler ikke var god nok til. Jeg har selv skrabet dem væk med min nagel. Alt i alt en meget middelmådig almindelig rengøring, og intet med hoved rengøring at gøre. Når jeg skriver dette til Nimra sviner hun mig til på SMS. Anbefalede dem ikke.
Regelmæssig Rengøring og oprydnings hjælp til familie i rækkehus
1.000,-
Daniella er meget grundig og udfører et godt stykke arbejde. Kan kun anbefale hende 💪🏻
Rengøring af rækkehus på 82 kvm i tre etager
650,-
meget sød person, effektiv og hurtig! Vil helt sikkert bruge hans tjenester i fremtiden
Have
2.500,-
A nice job
Rengøring
1.200,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Samle Ikea skab
Maler
Male til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytte til Roskilde
Havearbejde
Beskære 4 træer
IT support
Windows installation
Elektriker
Installere Sonos
Rengøring
Ugentlig rengøring
Flyttehjælp
Flytte indbo
Elektriker
Opsætte lamper
Catering
Middag til 14
VVS
Reparere håndvask
Tømrerarbejde
Bygge bogreol
Hundeluftning
Daglige gåture
Fotografi
Familiefotografering
Webdesign
Lave hjemmeside
Lektiehjælp
Matematik hjælp
Vinduespudsning
Pudse vinduer
Græsslåning
Slå græsplæne
Grafisk Design
Design logo
Handyman
Små reparationer
Rengøringshjælp
2.500 kr
Ishøj
Vi søger 3-4 folk i nogle timer til at hjælpe med at fjerne støv fra lofter og væg, så det er klar til at blive malet. Vi har redskaber m.m.
Rengøring og huslig hjælp
400 kr
Ishøj
Hjælp til rengøring og husligt arbejde (f.eks. skifte sengetøj, vande blomster mv) på ca 120m2. Rækkehus i flere etager bestående af stue/køkken-alrum, toilet, badeværelse, tre soveværelser og loftsrum. Anslået arbejdstid: 3 timer. Jeg har selv rengøringsmidler, men hvis du mangler noget, så kan jeg købe det. Mulighed for fast aftale.
RENGØRING af køleskabe og fryser og køkken skabe
600 kr
Ishøj
Jeg har et lokale hvor der står 2 køleskabe, 1 is fryser, 1 fryser og køkken skabe hvor det hele skal rengøres både indvendigt og udvendigt. Du skal have egne midler og diverse med.
Gulvvask i butik
750 kr
Ishøj
Jeg ønsker at få vasket en forretning på 44 m2. Der er 3 steder hvor der trænger til at blive ekstra rent. De er vist på billederne.
Rengøring af lejet lokale efter fest
2.000 kr
Ishøj
Hjælp til rengøring af lejet festlokale ønskes søndag d.13.4.2025. i tidsrummet kl.12-16 efter afholdt rolig familiefest om lørdagen. Det forventes ikke, at lokalerne vil blive meget beskidte! OBS! Beboerhuset skal være ryddet og rengjort til eftersyn af den tilsynsførende og min aflevering af nøgler senest kl.17. Jeg vil selv være til stede i lokalet søndag og forestå den resterende oprydning, tømning /rengøring af køleskabe og flasker ud, optælling af service m.m. Jeg vil forsøge, selv at få ryddet så meget som muligt af vejen efter festen afsluttes. Dvs. afrydning og aftørring af borde og buffet, service til opvask, madaffald + flasker ud, nedpilning af pynt og lign. Der forefindes støvsuger, kost, rengøringsmidler, rengøringsvogn med gulvmopper. Samlet areal måske 140m2.? Selve festlokalet = 73m2: Der skal aftørres overflader - vindueskarme, skabslåger, dørkarme, buffet... hvor det er nødvendigt. Støvsuges og vaskes gulv, 3 sofaer støvsuges ( der må iflg. reglerne ikke rykkes rundt på sofaerne, for ikke at ridse gulvene) OBS! Spiseborde skal iflg. reglerne være efterladt udslåede i salen for eftersyn af den tilsynsførende ( må ikke klappes sammen og stilles på vognene el. op af væggen) Hvis det nås, at aftørre stolene, ryddes de evt. af vejen dagen før og køres i depot for at lette rengøringen. Der er yderligere en Hovedindgang: -Gulv og måtte støvsuges og gulvet vaskes (flisegulv). - Overflader tørres af hvor det er nødvendigt - vindueskarme, dørkarme, dørhåndtag - En lille mellemgang m. garderobe: støvsugning af måtte + hurtig gulvvask (trægulv) - En mindre mellemgang ved toiletter: gulvvask - 3 toiletter: 2 små samt et handicap med pusleplads : rengøring af toiletter, håndvaske + vægge omkring vasken, pusleplads, spejle, dørkarme, dørhåndtag + gulvvask. Køkkenrengøring: *Jeg hyrer en kok, der ryder op og rengør efter anretning af af maden og afrydning af buffet og opvask efter spisningen. Der skal derfor overordnet rengøres overflader - skabslåger, vægge omkring komfur og vask, aftøring af vindueskarm efter behov, gulvvask (flisegulv), måske rengøres emhætte, komfur /ovne, alt efter hvad kokken har brugt og efterflg. nået selv at rengøre, aftørres opvaskemaskine. - Gulvvask i lille grovkøkken(flisegulv), hvor der står fryser og køleskab. Aftøring på køleskabs og fryserlåge. - Rengøring af indendørs affaldssorteringsbeholder Der er diverse containere i gårdhaven til sortering / bortskafning af evt. restaffald. Billeder af lokalerne kan evt. ses på Svaneredens galleri på hjemmesiden. Jeg har forhørt mig hos en tidligere rengørings inspektør, der selv kender til lokalet og har estimeret hele rengøringsprocessen til at kunne klares på 3t. - (jeg har afsat højst 4 timer), da jeg selv vil være til stede og ordne noget også. Hans bud på en timeløn til en professionel er 500kr. for en upåklagelig rengøring.
Husassistenter kan hjælpe som engangsydelser eller med regelmæssige huslige opgaver (dagligt, ugentligt eller hver 14. dag). De kan tage sig af alt fra rengøring og madlavning til vedligeholdelse af hjemmet, alt efter aftale og om I laver en kontrakt eller lignende. Din husassistent medbringer alle de produkter og det udstyr, de skal bruge til at rengøre og vedligeholde dit hjem, hvis du ønsker det - du skal bare fortælle dem, hvad du har brug for. Her er, hvordan de kan hjælpe:
Den mest almindelige husholdningsservice, som husassistenter hjælper med, involverer rengøring. Det kan være almindelig rengøring som støvsugning, gulvvask, afstøvning og rengøring af badeværelse. Eller det kan være detaljeret rengøring som rengøring af sofaer, gardiner, gulve, køleskabe og tæpper. Afhængigt af antallet af opgaver, du gerne vil have din hushjælp til at udføre, kan de gøre rent i bare en time eller op til hele dagen. Din husassistent vil diskutere et tidspunkt, der passer dig, de opgaver, du har brug for at få udført, og den tidsramme, det vil tage at udføre disse opgaver. Hvis det er nødvendigt, kan de medbringe deres egne rengøringsartikler som støvsuger og fjerkost.
Mange rengøringsassistenter tilbyder professionel oprydningsservice, hvor de hjælper med at organisere og rydde op i alle områder af dit hjem. Det omfatter skriveborde, arkivskabe, papirvarer, linned, garderobeskabe, legetøj, køkkenskabe, garageindretning og meget mere. De finder alle tingene frem, organiserer dem efter kategori og hjælper dig med at vælge, hvad du skal beholde, donere eller smide ud. De kan også hjælpe med at anbefale passende opbevaringsløsninger, så du kan holde dit hjem ryddeligt i længere tid.
Nogle husassistenter kan hjælpe med at lave mad i dit hjem. De kan tilberede et par snacks eller hjælpe med at forberede flere måltider i forvejen, så du ikke behøver at bekymre dig om madlavningen. Din hushjælp kan præsentere dig for menuer og opskrifter, som du kan vælge imellem, og bruge dine ingredienser og køkkenudstyr til at tilberede alt i dit køkken. Når de er færdige, stiller de den frisklavede mad forsvarligt væk (med opvarmningsinstruktioner) og rydder op efter sig.
Begynder vasketøj og strygetøj at hobe sig op? En husassistent kan hjælpe med at lægge vasketøj i maskinen og starte den, hænge tøj op, fylde tørretumbleren, folde vasketøj, stryge og endda lægge det væk. De tjekker vaskemærkaterne for at sikre, at der bruges passende vaske-/tørremetoder, før de går i gang. Med lidt ekstra hjælp er du hurtigt i mål med vasketøjet.
Mange husassistenter er dygtige til grundlæggende vedligeholdelsesopgaver i hjemmet. Men hvis de ikke selv er i stand til at udføre arbejdet, hjælper de med at organisere og føre tilsyn med andre dygtige Handyhandere, der kan hjælpe med at udføre reparationer og vedligeholdelse i og omkring dit hjem.
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Skulle uheldet være ude, så er du dækket af vores skadegodtgørelses model. Læs mere om Skadegodtgørelse her.
En husholderske kan have ansvaret for en bred vifte af huslige opgaver, herunder rengøring, organisering, vask og madlavning.
En husholderske bør besidde kompetencer til at udføre grundlæggende huslige pligter på en høj standard. Det er vigtigt, at de har en omhyggelig opmærksomhed på detaljer og er i stand til at følge instruktioner nøje.
Ja, visse husholdningsopgaver kan kræve professionel assistance udover en husholderskes færdigheder. Generelt fokuserer husholdersker på opgaver indenfor hjemmet og ikke på havevedligeholdelse eller andre udendørs opgaver.
Nogle mennesker har en hushjælp til at assistere dem i deres daglige rutiner, mens andre kun har brug for hjælp en gang om ugen, månedligt eller ved særlige lejligheder for at få hjælp til at indhente.
Husholdningsbureauer er en populær løsning, men de kan ofte mangle fleksibilitet og kontrol. Ved at ansætte en husholderske direkte, har du mulighed for at vælge din foretrukne husholderske baseret på vurderinger, anmeldelser og færdigheder. Dette giver dig en større grad af kontrol og fleksibilitet i forhold til at finde den rette person til at tage sig af dit hjem.
Omkostningerne ved husholdning afhænger hovedsageligt af den ønskede arbejdstid for din hushjælp. På Handyhand er det typisk, at folk bruger mellem 270-675 DKK på husholdningstjenester, hvilket svarer til en arbejdstid på 4,5 timer om ugen til en timepris på 60-150 DKK.
Har du en travl husstand? Føler du, at du aldrig kan holde styr på bjergene af ugentlige, daglige og månedlige pligter? At ansætte en hushjælp kan tage presset af, så du kan tilbringe mere kvalitetstid med din familie eller gøre noget sjovt og afslappende. Uanset om det er strygning, rengøring eller en generel oprydning, vil din hushjælp skære timer af dine pligter fra din to-do-liste hver uge.
Det bedste sted at ansætte en pålidelig hushjælp i Australien er på Handyhand. Vælg mellem topvurderede hushjælpere i nærheden af dig til regelmæssige eller engangs husholdningsopgaver og slap af med visheden om, at alt bliver taget hånd om.
Handyhand gør det nemt at finde en husholdningstjeneste i ishøj til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien husholdningstjeneste.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige husholdningstjenester i ishøj, i post nr: 1359 til 2889.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Husassistenter kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 680,00,- til 2.350,00,- kr..
Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!
Vælg det bud som passer dig bedst!
Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.
Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!