
Zahida Parvin M.
Albertslund
Seneste Anmeldelse
"Zahikda og hendes personale fik vores hus til at skinne på alle områder .... de var søde, meget effektive og meget grundige. Varmt anbefales."
Rengøring af lejlighed
Dyb lejlighedsrengøring
Rengøring af kælderrum
Forårsrengøring
Generelt lejligheds rengøring
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk dækket af gratis skadegodtgørelse
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
Albertslund
"Zahikda og hendes personale fik vores hus til at skinne på alle områder .... de var søde, meget effektive og meget grundige. Varmt anbefales."
Ishøj
"Super hjælp til både flytning og samling af møbler. Et par klasse fyre, venlige, imødekommende og hyggelige. Stor anbefaling."
Skovlunde
"Jeg synes, at hun er dyr, når man skal have ekstra ting lavet."
Ishøj
"Super service, godt håndværk"
Brøndby Strand
"She did an amazing job! Thanks so much!"
København S
"Malena gjorde sit arbejde, men glemte et enkelt skab, og der var edderkoppespind i stuen."
Store Merløse
"God kommunikation, effektiv rengøring og venlig"
København S
"Jeg har kun gode ting at sige! Svarer altid hurtigt på beskeder, tilfredsstillende rengøring og hun har tilmed været fleksibel ift. at hjælpe mig med nøgleudlevering osv selvom det ikke var en del af opgaven 🙏🏼"
Booke ikke Asam til rengørings opgaver. Havde booket til en hovedrengøring. Asam tilbyder at hans kone kommer og gør rent. Dagen inden spørge hans kone Nimra om det er ok at Asam også kommer med. Siger jeg ja til. Aftale kl 12. Kl 13.25 får jeg en anmodning at de er færdig. Når jeg kommer hjem, er gulvet i entre klistret da de har brugt for meget rengøringsmidler i vandet. Det er støv i loftet over det hele. Der er mad pletter på gulv i køkken. Som Asam svarer på at vores rengøringsmidler ikke var god nok til. Jeg har selv skrabet dem væk med min nagel. Alt i alt en meget middelmådig almindelig rengøring, og intet med hoved rengøring at gøre. Når jeg skriver dette til Nimra sviner hun mig til på SMS. Anbefalede dem ikke.
Regelmæssig Rengøring og oprydnings hjælp til familie i rækkehus
1.000,-
A nice job
Rengøring
1.200,-
Daniella er meget grundig og udfører et godt stykke arbejde. Kan kun anbefale hende 💪🏻
Rengøring af rækkehus på 82 kvm i tre etager
650,-
meget sød person, effektiv og hurtig! Vil helt sikkert bruge hans tjenester i fremtiden
Have
2.500,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Samle Ikea skab
Maler
Male til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytte til Roskilde
Havearbejde
Beskære 4 træer
IT support
Windows installation
Elektriker
Installere Sonos
Rengøring
Ugentlig rengøring
Flyttehjælp
Flytte indbo
Elektriker
Opsætte lamper
Catering
Middag til 14
VVS
Reparere håndvask
Tømrerarbejde
Bygge bogreol
Hundeluftning
Daglige gåture
Fotografi
Familiefotografering
Webdesign
Lave hjemmeside
Lektiehjælp
Matematik hjælp
Vinduespudsning
Pudse vinduer
Græsslåning
Slå græsplæne
Grafisk Design
Design logo
Handyman
Små reparationer
Rengøring og huslig hjælp
400 kr
Ishøj
Hjælp til rengøring og husligt arbejde (f.eks. skifte sengetøj, vande blomster mv) på ca 120m2. Rækkehus i flere etager bestående af stue/køkken-alrum, toilet, badeværelse, tre soveværelser og loftsrum. Anslået arbejdstid: 3 timer. Jeg har selv rengøringsmidler, men hvis du mangler noget, så kan jeg købe det. Mulighed for fast aftale.
RENGØRING af køleskabe og fryser og køkken skabe
600 kr
Ishøj
Jeg har et lokale hvor der står 2 køleskabe, 1 is fryser, 1 fryser og køkken skabe hvor det hele skal rengøres både indvendigt og udvendigt. Du skal have egne midler og diverse med.
Gulvvask i butik
750 kr
Ishøj
Jeg ønsker at få vasket en forretning på 44 m2. Der er 3 steder hvor der trænger til at blive ekstra rent. De er vist på billederne.
Rengøring af lejet lokale efter fest
2.000 kr
Ishøj
Hjælp til rengøring af lejet festlokale ønskes søndag d.13.4.2025. i tidsrummet kl.12-16 efter afholdt rolig familiefest om lørdagen. Det forventes ikke, at lokalerne vil blive meget beskidte! OBS! Beboerhuset skal være ryddet og rengjort til eftersyn af den tilsynsførende og min aflevering af nøgler senest kl.17. Jeg vil selv være til stede i lokalet søndag og forestå den resterende oprydning, tømning /rengøring af køleskabe og flasker ud, optælling af service m.m. Jeg vil forsøge, selv at få ryddet så meget som muligt af vejen efter festen afsluttes. Dvs. afrydning og aftørring af borde og buffet, service til opvask, madaffald + flasker ud, nedpilning af pynt og lign. Der forefindes støvsuger, kost, rengøringsmidler, rengøringsvogn med gulvmopper. Samlet areal måske 140m2.? Selve festlokalet = 73m2: Der skal aftørres overflader - vindueskarme, skabslåger, dørkarme, buffet... hvor det er nødvendigt. Støvsuges og vaskes gulv, 3 sofaer støvsuges ( der må iflg. reglerne ikke rykkes rundt på sofaerne, for ikke at ridse gulvene) OBS! Spiseborde skal iflg. reglerne være efterladt udslåede i salen for eftersyn af den tilsynsførende ( må ikke klappes sammen og stilles på vognene el. op af væggen) Hvis det nås, at aftørre stolene, ryddes de evt. af vejen dagen før og køres i depot for at lette rengøringen. Der er yderligere en Hovedindgang: -Gulv og måtte støvsuges og gulvet vaskes (flisegulv). - Overflader tørres af hvor det er nødvendigt - vindueskarme, dørkarme, dørhåndtag - En lille mellemgang m. garderobe: støvsugning af måtte + hurtig gulvvask (trægulv) - En mindre mellemgang ved toiletter: gulvvask - 3 toiletter: 2 små samt et handicap med pusleplads : rengøring af toiletter, håndvaske + vægge omkring vasken, pusleplads, spejle, dørkarme, dørhåndtag + gulvvask. Køkkenrengøring: *Jeg hyrer en kok, der ryder op og rengør efter anretning af af maden og afrydning af buffet og opvask efter spisningen. Der skal derfor overordnet rengøres overflader - skabslåger, vægge omkring komfur og vask, aftøring af vindueskarm efter behov, gulvvask (flisegulv), måske rengøres emhætte, komfur /ovne, alt efter hvad kokken har brugt og efterflg. nået selv at rengøre, aftørres opvaskemaskine. - Gulvvask i lille grovkøkken(flisegulv), hvor der står fryser og køleskab. Aftøring på køleskabs og fryserlåge. - Rengøring af indendørs affaldssorteringsbeholder Der er diverse containere i gårdhaven til sortering / bortskafning af evt. restaffald. Billeder af lokalerne kan evt. ses på Svaneredens galleri på hjemmesiden. Jeg har forhørt mig hos en tidligere rengørings inspektør, der selv kender til lokalet og har estimeret hele rengøringsprocessen til at kunne klares på 3t. - (jeg har afsat højst 4 timer), da jeg selv vil være til stede og ordne noget også. Hans bud på en timeløn til en professionel er 500kr. for en upåklagelig rengøring.
Rengøring
1.200 kr
Ishøj
Hovedrengøring af 60m2, vask af parketgulv, døre, kontakter, dørkarme,fodpaneler samt 10m2 badeværelse og køkken. Alt er pænt og velholdt samt ikke ryger. Vigtigt der må ikke bruges parfumeret rengøringsartikler. Det forefindes.Alt er pænt tilgængeligt.
Det kan rejse en hel del spørgsmål at skulle booke hjælp til rengøring af sin lejlighed. Her vil vi komme ind på, hvad man mere konkret kan forvente, for eksempel om hvilken type service der tilbydes, eller hvilket udstyr arbejdet kræver. På den måde kan du være bedst muligt forberedt, når du booker hjælp til rengøring af din lejlighed.
Som regel tilbyder rengøringshjælpen f.eks. følgende kategorier af rengøring:
Mere konkret omfatter rengøringsarbejdet ofte disse opgaver:
Den person eller det firma, der udfører rengøringsopgaverne betegnes ofte som:
Som regel anvender rengøringshjælpen disse forskellige redskaber:
Mange handyhandere medbringer eget udstyr for at sikre, at de har det nødvendige for at klare opgaven. Dog er det altid en god idé at drøfte det på forhånd, så begge parter er enige. Det kan også være, at du selv har redskaber liggende, som du gerne vil stille til rådighed for arbejdet.
Blandt de mest almindelige produkter til brug ved rengøring af en lejlighed er:
Rengøringshjælpen vil ofte medbringe produkterne selv, men det er en god idé at drøfte dette indbyrdes på forhånd - måske har du særlige ønsker til valg af produkter, eller der skal tages hensyn til allergi.
Frekvensen af rengøring derhjemme afhænger af personlige behov og præferencer. Dog kan man med fordel tænke på, at hyppigere rengøring kan være med til at forhindre ophobning af støv og skidt, hvilket gør den overordnede rengøringsopgave mere overskuelig og hurtigere. Det kan også være, at hyring af rengøringshjælp fungerer som et supplement til egen rengøring.
Du lægger selv ud med at angive et budget ved opgaveoprettelse. Det er også muligt at få hjælp til at vurdere prisen med prisberegneren, der findes på Handyhands hjemmeside, som kan give dig et prisestimat.
Herefter vil forskellige handyhandere give dig deres bud via Handyhand, og disse bud svarer til faste priser, ikke timepriser. Du vælger nu den handyhander, der passer dig og din økonomi bedst. Selve betalingen foregår gennem Handyhands sikre betalingssystem.
Prisen for rengøring af lejlighed kan afhænge af en række faktorer, herunder:
Ja, under kategorien servicefradrag hos Skat finder man fradraget for rengøringshjælp udført i hjemmet eller i din fritidsbolig. Læs nærmere om, hvad det dækker, og om hvilke særlige krav der er, på Skats hjemmeside om fradrag.
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Skulle uheldet være ude, så er du dækket af vores skadegodtgørelses model. Læs mere om Skadegodtgørelse her.
Trinene, man skal igennem, når man vil booke rengøringshjælp, ser ud som følger:
For at betale handyhanderen, der udfører rengøringen af din lejlighed, foregår betalingen som følger:
I tilfælde af at opgaven annulleres, bliver beløbet returneret til ejeren af opgaven, altså til dig, som en kredit, du kan vælge at få udbetalt.
Foregår betalingen uden om Handyhand, går du glip af den beskyttelse og støtte, som platformen tilbyder i tilfælde af uforudsete situationer.
Du modtager kun tilbud og henvendelser fra handyhandere på baggrund af den rengøringsopgave, du har oprettet. På den måde vil det kun være handyhandere, som har tid til og mulighed for at tage sig af opgaven.
Hvis du ønsker at aflyse eller fortryde en Handyhand-opgave med rengøring, afhænger proceduren af, om det er før eller efter, du har sagt ja til et tilbud fra en handyhander:
Før du har accepteret et bud:
Efter du har accepteret et bud:
Reagerer handyhanderen ikke på anmodningen, godkendes den automatisk efter 48 timer. Afslår vedkommende anmodningen, sendes den til en manuel gennemgang hos Handyhand.
Når annulleringen er gået igennem, vil pengene blive sat ind som kredit på din Handyhand-profil. Her kan de overføres til det kort, de oprindeligt blev indbetalt fra. Du modtager en mail om dette, når annulleringen er gennemført.
Handyhand er altid klar til at hjælpe med eventuelle aflysninger, men det anbefales først og fremmest at håndtere aflysninger gennem platformen som beskrevet. Du er også velkommen til at se en video om, hvordan man annullerer, efter at man har accepteret et bud, enten på hjemmesiden eller på mobilen.
Vi anbefaler, at du udnytter vores smarte system på Handyhand-platformen, hvor man kan læse anmeldelser af handyhanderne fra tidligere kunder og få et indtryk af, hvad den enkelte kan tilbyde, og hvordan vedkommende har udført tidligere opgaver. Dette er udgangspunktet for at tage en velovervejet beslutning og at finde en ærlig og troværdig rengøringshjælp, du kan samarbejde med.
Vil du i kontakt med os her i Handyhand, er der flere måder at gøre det på:
Vi står klar til at hjælpe med mange typer af spørgsmål - alt fra teknisk assistance på hjemmesiden og i appen til betalingsproblemer eller uoverensstemmelser mellem dig og handyhanderen. Vi tager også gerne imod feedback, så vi hele tiden kan forbedre vores service.
For at kommunikere med hinanden før, under og efter opgavens udførelse, bør I benytte Handyhands interne beskedsystem:
Det er vigtigt, at jeres kommunikation foregår via Handyhands platform, for at vi hos Handyhand kan træde til og assistere, hvis behovet skulle opstå.
Når rengøringen af lejligheden er overstået, har du mulighed for at vurdere og bedømme den rengøringshjælp, du havde hyret, inde på Handyhand-platformen. Det er værdifuldt at komme med denne feedback, så andre også kan drage nytte af dine erfaringer fremover, når de skal booke hjælp til f.eks. en rengøring af lejlighed ved fraflytning.
Du lægger selv ud med at angive et budget for opgaven, når du opretter den - det vil sige, at du oplyser om din forventning til prisen. Herefter vil forskellige handyhandere give deres bud på opgaven. Disse bud svarer til faste priser, ikke timepriser.
På den måde kan du nu vælge lige netop den handyhander, hvis tilbud passer bedst til dine behov. Selve betalingen foregår gennem Handyhands sikre betalingssystem.
En bred vifte af folk kan få gavn af at booke hjælp til rengøring, her er nogle eksempler:
Nej, når du benytter Handyhand som platform, behøver du ikke at lave en særskilt kontrakt.
Ja, det er vigtigt at tage hensyn til overfølsomhed og allergi, når der skal gøres rent. Man kan tage højde for det på følgende måder:
Og så findes der også nogle miljømæssige tiltag, man kan indføre:
Mange, der yder rengøringshjælp, er vant til at arbejde i hjem, hvor beboeren ikke er til stede. Det er dog op til dig at afgøre, om du er tryg ved det. Bedømmelser og anbefalinger af en handyhander kan være med til at give tryghed, men vurdér selv, om du synes, det er en god idé. Overvej dette:
For at give de bedste betingelser for, at rengøringshjælpen kan arbejde effektivt, kan du gøre nogle forberedende ting inden:
Nej, det kræver ikke en formel uddannelse. Dog kan nogle typer opgaver kræve specialviden - drøft derfor altid din opgaves indhold med den pågældende handyhander.
Nej, rengøringshjælpen skal som udgangspunkt ikke have særlige godkendelser eller certificeringer til almindeligt rengøringsarbejde.
At booke rengøringshjælp til din lejlighed gennem Handyhand anbefales på grund af en lang række fordele:
Handyhand gør det nemt at finde en lejlighed rengøringshjælper i ishøj til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien lejlighed rengøringshjælper.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige lejlighed rengøringshjælpere i ishøj, i post nr: 1359 til 2889.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Lejligheds rengøring kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 680,00,- til 1.780,00,- kr..
Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!
Vælg det bud som passer dig bedst!
Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.
Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!