Danni O.
Aalborg SV
Seneste Anmeldelse
"Fantastisk arbejde! Det var ekstremt præcist, super hurtigt og helt klart pengene værd. Jeg er meget tilfreds og vil helt sikkert anbefale ham 😊"
Støvsugning og fejning af gulve
Rengøring af skriveborde
Rengøring af kantine
Rengøring af mødelokaler
Dybdegående kontor rengøring
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk gratis forsikring
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
Aalborg SV
"Fantastisk arbejde! Det var ekstremt præcist, super hurtigt og helt klart pengene værd. Jeg er meget tilfreds og vil helt sikkert anbefale ham 😊"
Aalborg SØ
"Rigtig dygtig og grundig."
Brønderslev
"Er fuldt ud tilfreds"
Randers NV
"Effektive gutter."
Jerslev J
"Elena accepterede at rengøre vores lejlighed så den var klar til udflyttersyn. Opgavens størrelse var velbeskrevet, og var prissat som den højest betalende opgave hun har udført her på handyhand. På dagen valgte hun dog at hoppe fra det der var "for beskidt", and kom med et modbud på 6000 kr for at rengøre den 160kvm store lejlighed (køkken og 2 badeværelse). Det er trods at hun blev tilsendt billeder af lejligheden forinden. Kommunikationen startede fint, hurtigt til at svare, men efterhånden blev svarende mere og mere kryptiske, og hun svarede ikke på en besked der blev sendt dagen før opgaven skulle udføres. Så vær opmærksom på at man ikke kan regne med at hun ikke pludseligt siger nej til en opgave selvom detaljerne ellers er planlagt"
Storvorde
"Arbeidet ble utført helt tilfredsstillende. Alt ble gjennomført etter avtalen. Uffe kan virkelig anbefales!"
Skovlunde
"Jeg synes, at hun er dyr, når man skal have ekstra ting lavet."
Aarhus N
"Hurtig svar og god service"
Kan kun sige jeg er super tilfreds, hele lejligheden skinner som om den var ny, endda bedre end da vi flyttede ind! Mega sejt gjort og skide godt resultat!!
Hovedrengøring/fraflytnings rengøring
2,750,-
Virkelig god udflytningsrengøring. :-) Vil bruge Helena igen og anbefaler hende virkelig gerne.
Udflytningsrengøring/hovedrengøring
2,500,-
Virkelig hurtig og fleksibel service. 100% tilfreds med resultatet. Vil klart anbefale Elena 😊
Fraflytnings rengøring af lejlighed på 100m2
1,000,-
Super kommunikation og punktlig. Camilla hjalp min mor med rengøring og alt var godt. Stor anbefaling!
Indendørs rengøring af lille hus 85 kvm
600,-
Anna er punktlig og omhyggeligt.
Fast rengøring i hus
300,-
Flytte rengøring- Det hele er bare super pænt og renligt. Danni har øje for detaljer og har været steder vi ikke selv ville have tænkt over☺️
Fraflytte rengøring
2,000,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Hjælp med at samle Ikea klædeskab
Maler
Klargøring af lejlighed til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Havearbejde
Beskæring af 4 større træer
IT support
Geninstallering af windows + programmer
Elektriker
Installation af Sonos musikanlæg i hus
Rengøring
Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Elektriker
Opsætning af lamper i stue og soveværelse
Catering
3-retters menu til 14 mennesker
Rengøring
2,500 kr
Gandrup
Slutrengøring af 79m2 lejlighed
Rengøring af rækkehus
Gandrup
Rengøring af 80 m2 rækkehus i Gandrup. Det er et dødsbo som er ryddet og nu skal have den helt store rengøring i forbindelse med flyttesyn. Det skal rengøres mandag den 27/9. 27. sep
Kontorrengøring sker normalt først om morgenen eller ved arbejdsdagens slutning for at minimere forstyrrelser og støj. Afhængigt af dit kontors brug vil du sandsynligvis have brug for en regelmæssig kontorrengøring alt fra dagligt til ugentligt. Eller du kan ansætte en kontorrengøringsassistent til lejlighedsvise rengøringer - som når du flytter kontorer efter du har holdt en kontorfest, eller når en vigtig kunde kommer på besøg. En standard kontorrengøringsservice vil normalt inkludere følgende trin:
Din kontorrengøringsperson vil fjerne affald fra skraldespande i hvert kontor og under hver skrivebord. De vil også fjerne affaldet fra eventuelle køkken- og badeværelsesspande. Diskret vil de transportere alt kontoraffald til de store skraldespande udenfor og erstatte skraldeposerne undervejs.
Kontorrengøring vil altid omfatte støvsugning af gulvene med fokus på områder med stor trafik. Din rengøringsassistent vil pletrense synlige pletter for at forhindre dem i at sætte sig. Derefter vil de moppe eventuelle hårde gulvområder ved hjælp af en dampmoppe eller moppe og spand og sætte "vådt gulv" skilte op, hvis der er medarbejdere til stede på kontoret.
Din kontorrengør vil sørge for rene borde, bordplader og gulve i dit personalekøkken. De fleste medarbejdere forventes at vaske og tørre deres egne tallerkener, men din professionelle rengøringsassistent kan inkludere denne service eller hjælpe med at pakke opvaskemaskinen. I dine personalebadeværelser vil de rengøre hver toilet, tørre vaskene og bænkene af og moppe gulvene. De vil bruge "vådt gulv" skilte for at sikre, at medarbejdere og besøgende ikke glider.
Til sidst vil de rengøre eventuelle resterende overflader, der bruges regelmæssigt, med fokus på skriveborde, borde, ventilatorer og vinduer. Din kontorrengøringsperson vil bruge vinduesrens og papirhåndklæde til at fjerne mærker fra interne vinduesoverflader samt eventuelle glaspartitioner og paneler. De vil også desinficere dørhåndtag for at sikre et hygiejnisk miljø og forhåbentlig minimere spredningen af sygdom på din arbejdsplads.
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om Forsikring her.
Har brug for at få kontorrengøring ordnet? Ordentligt rengjorte kontorer vil betyde et mere produktivt, sundt og fredeligt miljø for dit team at arbejde i - og det vil give dem tid og energi til at fokusere på det arbejde, de er ansat til at gøre. Professionelle kontorrengøringstjenester tager sig af alle de irriterende rengøringsopgaver, som du og dit team ikke har tid (eller udstyr) til. Ting som at skifte skraldespande, støvsuge gulvene og tørre den tvivlsomme plet af på personalestuen. Erhvervskontorrengøring er en klog investering, der vil begynde at betale sig med det samme.
Leder du efter det bedste sted at finde kontorrengøringsfolk i dit lokalområde? Handyhand har dig dækket. Vi vil sætte dig i forbindelse med de bedste kommercielle kontorrengøringsfolk og entreprenører i nærheden af dig, som har erfaringen og udstyret til at få dit kontor til at skinne.
Handyhand gør det nemt at finde en kontor rengøringshjælper i gandrup til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien kontor rengøringshjælper.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige kontor rengøringshjælpere i gandrup, i post nr: 7700 til 9990.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Kontor rengøring kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 1,660.00,- til 2,500.00,- kr.
Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!
Vælg det bud som passer dig bedst!
Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.
Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!