Helena C.
Brønderslev
Seneste Anmeldelse
"Er fuldt ud tilfreds"
Støvsugning og fejning af gulve
Rengøring af skriveborde
Rengøring af kantine
Rengøring af mødelokaler
Dybdegående kontor rengøring
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk gratis forsikring
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
Brønderslev
"Er fuldt ud tilfreds"
Aalborg SV
"Fantastisk arbejde! Det var ekstremt præcist, super hurtigt og helt klart pengene værd. Jeg er meget tilfreds og vil helt sikkert anbefale ham 😊"
Jerslev J
"Elena accepterede at rengøre vores lejlighed så den var klar til udflyttersyn. Opgavens størrelse var velbeskrevet, og var prissat som den højest betalende opgave hun har udført her på handyhand. På dagen valgte hun dog at hoppe fra det der var "for beskidt", and kom med et modbud på 6000 kr for at rengøre den 160kvm store lejlighed (køkken og 2 badeværelse). Det er trods at hun blev tilsendt billeder af lejligheden forinden. Kommunikationen startede fint, hurtigt til at svare, men efterhånden blev svarende mere og mere kryptiske, og hun svarede ikke på en besked der blev sendt dagen før opgaven skulle udføres. Så vær opmærksom på at man ikke kan regne med at hun ikke pludseligt siger nej til en opgave selvom detaljerne ellers er planlagt"
Aalborg SØ
"Rigtig dygtig og grundig."
Randers NV
"Effektive gutter."
Skovlunde
"Jeg synes, at hun er dyr, når man skal have ekstra ting lavet."
Aarhus N
"Hurtig svar og god service"
København S
"Malena var punktlig og grundig."
Er fuldt ud tilfreds
Slut rengøring i lejlighed
1,000,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Hjælp med at samle Ikea klædeskab
Maler
Klargøring af lejlighed til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Havearbejde
Beskæring af 4 større træer
IT support
Geninstallering af windows + programmer
Elektriker
Installation af Sonos musikanlæg i hus
Rengøring
Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Elektriker
Opsætning af lamper i stue og soveværelse
Catering
3-retters menu til 14 mennesker
Slut rengøring i lejlighed
1,000 kr
Hjallerup
Gøre hovedrengøring efter fra flytning i en 3 værelses lejlighed på 68 km2. 1 køkken, 1 badeværelse,1 soveværelse,1 stue og gang
Flytte rengøring
1,500 kr
Hjallerup
Flytte rengøring 74 kv2 . Stue, køkken, badeværelse, gang og et værelse
2 x 3 personers lys grå uld sofaer
1,500 kr
Hjallerup
Jeg skal have renset 2 3 personers uldsofaer med en del pletter fra mad
Rengøring
1,000 kr
Hjallerup
Hej, Jeg har et hus som skal gøres rent. Huset er på 200 kvm og består af køkken, badværelse, toilet, to stuer og fire værelser. Huset er helt tomt og der skal støvsuges og vaskes gulve over alt. Nogle af gulvene er nyslebet og skal vaskes med sæbespåner - det stiller vi til rådighed. Derudover skal toiletterne og køkkenet gøres rent. Der er noget byggestøv i nogle af rummene og byggestøvsuger kan stilles til rådighed. Der er ikke rengøringsmidler eller andre redskaber til rådighed. Opgaven skal udføres mandag formiddag før kl 11.
Rengøring
Hjørring
Hovedrengøring køkken og bad. Måske der kan komme flere opgaver løbende eller evt. en fast aftale.
Bilpleje: rengøring og polering af bil ønskes
Hjørring
Opel Corsa fra 2012, trænger til en grundig rengøring. Sæder skal renses, gerne dybde rens , evt. Med damp.Og så en komplet rengøring indvendigt. Udvendig skal den polereres helt op, da den har en masse Vaskeridser. Og gerne afslutte med lak forsegler.
Fast rengøring af sommerhus i Nørlev
Hjørring
Vi har et sommerhus på Nørlev strand på ca. 127 kvm, som er let at gå til. Det søger vi en fast rengøringshjælp til at rengøre før og efter gæster i weekenderne, da vi lejer det meget ud. Derm vil også være enkelte hverdage det kan blive nødvendigt, da vi ikke altid lejer ud fra lørdag til lørdag.
Rengøring i huset
Hjørring
Rengøring af køkken , badeværelse , vinduer og køkken skaber.
Stue , køkken , badeværelset
Hjørring
Hus på 132 m2, uden gulv vask
Flytterengøring
Aalborg
Flytterengøring i hus på 200 kvm Før den 1 oktober
Kontorrengøring sker normalt først om morgenen eller ved arbejdsdagens slutning for at minimere forstyrrelser og støj. Afhængigt af dit kontors brug vil du sandsynligvis have brug for en regelmæssig kontorrengøring alt fra dagligt til ugentligt. Eller du kan ansætte en kontorrengøringsassistent til lejlighedsvise rengøringer - som når du flytter kontorer efter du har holdt en kontorfest, eller når en vigtig kunde kommer på besøg. En standard kontorrengøringsservice vil normalt inkludere følgende trin:
Din kontorrengøringsperson vil fjerne affald fra skraldespande i hvert kontor og under hver skrivebord. De vil også fjerne affaldet fra eventuelle køkken- og badeværelsesspande. Diskret vil de transportere alt kontoraffald til de store skraldespande udenfor og erstatte skraldeposerne undervejs.
Kontorrengøring vil altid omfatte støvsugning af gulvene med fokus på områder med stor trafik. Din rengøringsassistent vil pletrense synlige pletter for at forhindre dem i at sætte sig. Derefter vil de moppe eventuelle hårde gulvområder ved hjælp af en dampmoppe eller moppe og spand og sætte "vådt gulv" skilte op, hvis der er medarbejdere til stede på kontoret.
Din kontorrengør vil sørge for rene borde, bordplader og gulve i dit personalekøkken. De fleste medarbejdere forventes at vaske og tørre deres egne tallerkener, men din professionelle rengøringsassistent kan inkludere denne service eller hjælpe med at pakke opvaskemaskinen. I dine personalebadeværelser vil de rengøre hver toilet, tørre vaskene og bænkene af og moppe gulvene. De vil bruge "vådt gulv" skilte for at sikre, at medarbejdere og besøgende ikke glider.
Til sidst vil de rengøre eventuelle resterende overflader, der bruges regelmæssigt, med fokus på skriveborde, borde, ventilatorer og vinduer. Din kontorrengøringsperson vil bruge vinduesrens og papirhåndklæde til at fjerne mærker fra interne vinduesoverflader samt eventuelle glaspartitioner og paneler. De vil også desinficere dørhåndtag for at sikre et hygiejnisk miljø og forhåbentlig minimere spredningen af sygdom på din arbejdsplads.
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om Forsikring her.
Har brug for at få kontorrengøring ordnet? Ordentligt rengjorte kontorer vil betyde et mere produktivt, sundt og fredeligt miljø for dit team at arbejde i - og det vil give dem tid og energi til at fokusere på det arbejde, de er ansat til at gøre. Professionelle kontorrengøringstjenester tager sig af alle de irriterende rengøringsopgaver, som du og dit team ikke har tid (eller udstyr) til. Ting som at skifte skraldespande, støvsuge gulvene og tørre den tvivlsomme plet af på personalestuen. Erhvervskontorrengøring er en klog investering, der vil begynde at betale sig med det samme.
Leder du efter det bedste sted at finde kontorrengøringsfolk i dit lokalområde? Handyhand har dig dækket. Vi vil sætte dig i forbindelse med de bedste kommercielle kontorrengøringsfolk og entreprenører i nærheden af dig, som har erfaringen og udstyret til at få dit kontor til at skinne.
Handyhand gør det nemt at finde en kontor rengøringshjælper i hjallerup til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien kontor rengøringshjælper.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige kontor rengøringshjælpere i hjallerup, i post nr: 7700 til 9990.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Kontor rengøring kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 1,220.00,- til 1,500.00,- kr.
Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!
Vælg det bud som passer dig bedst!
Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.
Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!