Else K.
Sæby
Seneste Anmeldelse
"Meget stor effektivitet."
Støvsugning og fejning af gulve
Rengøring af skriveborde
Rengøring af kantine
Rengøring af mødelokaler
Dybdegående kontor rengøring
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk gratis forsikring
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
Sæby
"Meget stor effektivitet."
Brønderslev
"Selvkørende efter få instruktioner 💪🏽 vil uden tvivl gøre det igen!"
Frederikshavn
"Thomas er en rigtig behagelig og arbejdsom fyr. Opgaven udført til punkt og prikke, kun de bedste anbefalinger."
Jerslev J
"Elena accepterede at rengøre vores lejlighed så den var klar til udflyttersyn. Opgavens størrelse var velbeskrevet, og var prissat som den højest betalende opgave hun har udført her på handyhand. På dagen valgte hun dog at hoppe fra det der var "for beskidt", and kom med et modbud på 6000 kr for at rengøre den 160kvm store lejlighed (køkken og 2 badeværelse). Det er trods at hun blev tilsendt billeder af lejligheden forinden. Kommunikationen startede fint, hurtigt til at svare, men efterhånden blev svarende mere og mere kryptiske, og hun svarede ikke på en besked der blev sendt dagen før opgaven skulle udføres. Så vær opmærksom på at man ikke kan regne med at hun ikke pludseligt siger nej til en opgave selvom detaljerne ellers er planlagt"
Aalborg SV
"Perfekt"
Randers NV
"Virkelig godt arbejde, med hjælp Af sortering og kørelse til genbrugsstationen! Virkelig god effektivitet og struktur i arbejdet! Stor fornøjelse."
Aalborg SØ
"Rigtig dygtig og grundig."
Skovlunde
"Jeg synes, at hun er dyr, når man skal have ekstra ting lavet."
God brug
Flytterengøring af 74 kvm lejlighed
500,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Hjælp med at samle Ikea klædeskab
Maler
Klargøring af lejlighed til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Havearbejde
Beskæring af 4 større træer
IT support
Geninstallering af windows + programmer
Elektriker
Installation af Sonos musikanlæg i hus
Rengøring
Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Elektriker
Opsætning af lamper i stue og soveværelse
Catering
3-retters menu til 14 mennesker
Rengøring
Sæby
Rengøring af hus på ca 150 kvm Tænker det er 2-3 timer om uge vi har brug for hjælp til lidt extra rengøring med støvsugning, Gulv vask, tørre støv af mm. Vis det lyder som noget du kan hjælpe med høre vi grene fra dig Mvh Johan
Hovedrengøring af hus
1,100 kr
Sæby
Total hovedrengøring af hus, 2 værelser, 1 soveværelse, stue 30m2, for og baggang, køkken, 1 toilet
Flytterengøring af 74 kvm lejlighed
500 kr
Sæby
Flytte rengøring af lejlighed på 74 kvm
Hovedrengøring og vedligehold
3,000 kr
Sæby
En Gang Hovedrengøring af køkken skabe og skuffer døre fodlister og støvsugning og guldvask et værelse et soveværelse en stue et køkken en forgang en baggang et badeværelse samt almindelig rengøring hver 14 dag hus på 110 m²
Husrengøring
1,200 kr
Sæby
Rengøring af : køkken,stue,for-baggang, samt soveværelse
Min bolig skal ryddes, da jeg skal på plejehjem
15,000 kr
Sæby
Det er en bolig i 2 plan, med 2 soverum på første sal, og stue, Og Køkken i et plan, og badeværelse samt entre, desuden et redskabsrum. Normal rengøring
Kontorrengøring sker normalt først om morgenen eller ved arbejdsdagens slutning for at minimere forstyrrelser og støj. Afhængigt af dit kontors brug vil du sandsynligvis have brug for en regelmæssig kontorrengøring alt fra dagligt til ugentligt. Eller du kan ansætte en kontorrengøringsassistent til lejlighedsvise rengøringer - som når du flytter kontorer efter du har holdt en kontorfest, eller når en vigtig kunde kommer på besøg. En standard kontorrengøringsservice vil normalt inkludere følgende trin:
Din kontorrengøringsperson vil fjerne affald fra skraldespande i hvert kontor og under hver skrivebord. De vil også fjerne affaldet fra eventuelle køkken- og badeværelsesspande. Diskret vil de transportere alt kontoraffald til de store skraldespande udenfor og erstatte skraldeposerne undervejs.
Kontorrengøring vil altid omfatte støvsugning af gulvene med fokus på områder med stor trafik. Din rengøringsassistent vil pletrense synlige pletter for at forhindre dem i at sætte sig. Derefter vil de moppe eventuelle hårde gulvområder ved hjælp af en dampmoppe eller moppe og spand og sætte "vådt gulv" skilte op, hvis der er medarbejdere til stede på kontoret.
Din kontorrengør vil sørge for rene borde, bordplader og gulve i dit personalekøkken. De fleste medarbejdere forventes at vaske og tørre deres egne tallerkener, men din professionelle rengøringsassistent kan inkludere denne service eller hjælpe med at pakke opvaskemaskinen. I dine personalebadeværelser vil de rengøre hver toilet, tørre vaskene og bænkene af og moppe gulvene. De vil bruge "vådt gulv" skilte for at sikre, at medarbejdere og besøgende ikke glider.
Til sidst vil de rengøre eventuelle resterende overflader, der bruges regelmæssigt, med fokus på skriveborde, borde, ventilatorer og vinduer. Din kontorrengøringsperson vil bruge vinduesrens og papirhåndklæde til at fjerne mærker fra interne vinduesoverflader samt eventuelle glaspartitioner og paneler. De vil også desinficere dørhåndtag for at sikre et hygiejnisk miljø og forhåbentlig minimere spredningen af sygdom på din arbejdsplads.
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om Forsikring her.
Har brug for at få kontorrengøring ordnet? Ordentligt rengjorte kontorer vil betyde et mere produktivt, sundt og fredeligt miljø for dit team at arbejde i - og det vil give dem tid og energi til at fokusere på det arbejde, de er ansat til at gøre. Professionelle kontorrengøringstjenester tager sig af alle de irriterende rengøringsopgaver, som du og dit team ikke har tid (eller udstyr) til. Ting som at skifte skraldespande, støvsuge gulvene og tørre den tvivlsomme plet af på personalestuen. Erhvervskontorrengøring er en klog investering, der vil begynde at betale sig med det samme.
Leder du efter det bedste sted at finde kontorrengøringsfolk i dit lokalområde? Handyhand har dig dækket. Vi vil sætte dig i forbindelse med de bedste kommercielle kontorrengøringsfolk og entreprenører i nærheden af dig, som har erfaringen og udstyret til at få dit kontor til at skinne.
Handyhand gør det nemt at finde en kontor rengøringshjælper i sæby til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien kontor rengøringshjælper.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige kontor rengøringshjælpere i sæby, i post nr: 7700 til 9990.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Kontor rengøring kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 1,050.00,- til 12,000.00,- kr.
Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!
Vælg det bud som passer dig bedst!
Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.
Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!