Elena N.
Valby
Seneste Anmeldelse
"great communication"
Rengøring ved flytning
Flyt rengøring
Rengøring efter flytning
Rengøring inden flytning
Og meget mere...
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk gratis forsikring
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
Valby
"great communication"
København S
"Det var fint"
København S
"Der kom to piger her og troede de var teenager , men midt i 20'verne . De arbejde fint , godt og grundigt . Der manglede godt nok nogle få forskellige steder , men alt blev lavet oprigtigt fint , Så var glade for dem og kan godt anbefale dem begge to"
Copenhagen
"Meget sød og god hjælp."
Hedehusene
"Søde og venlige folk. Opgaven blev udført meget fint."
Allerød
"Tatjana vil have fordel af at kunne mere dansk. Hun vil også få højere score hos mig, hvis hun spørger ind til, hvordan jeg ønsker arbejdet udført. Kort sagt kommunikerer mere."
Skovlunde
"Det var en hovedrengøring efter en renovering og den klarede Renu til UG. Hun får de bedste anbefalinger herfra. :-)"
Søborg
"Super flor arbejde!"
Sigrid er meget grundig og springer ikke over nogle steder. Perfekt rengøring. Så overholder hun en aftale, og kommer til tiden. Jeg kan kun give de bedste anbefalinger til Sigrid.
Rengøring af hus på 94m2
700,-
Søde og venlige, grundige. Kom til tiden og brugte den tid, der skulle bruges.
Fraflytningsrengøring
2,500,-
Super god oplevelse og et flot resultat.
Rengøring og oliering af terasse
2,500,-
Aron er simpelthen det mest effektive arbejder man nogensinde kan så , han er simpelthen så effektiv , grundig og iøjnefaldende grundig og han er ihvertfald det skønneste menneske man kan snakke med og høflig SÅ EN STOR ANBEFALING HERFRA
Rengøring , vaske gulv , pudse vinduer og rengøring vindues karme mm
1,200,-
"Det har været fint at samarbejdemed Reyes, god kommunikation og intet at klage over😊"
Rengøring
1,000,-
"super"
hovedregoering
9,000,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Hjælp med at samle Ikea klædeskab
Maler
Klargøring af lejlighed til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Havearbejde
Beskæring af 4 større træer
IT support
Geninstallering af windows + programmer
Elektriker
Installation af Sonos musikanlæg i hus
Rengøring
Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Elektriker
Opsætning af lamper i stue og soveværelse
Catering
3-retters menu til 14 mennesker
Rengøring af hus 210 kvm
1,000 kr
Lejre
Rengøring af 210 kvm. Støvsuge. Vaske gulve (undtaget klinker 60kvm). Lamper. Flader og fronter. Karme. Sokkel. 3x toilet.
Møbelrensning for kæledyrsejere
800 kr
Lejre
Vi har 2 stk. 2-personer sofaer samt en puf, som vi gerne vil have renset. Vi har 2 langhåret hunde og en kat. Hvad koster det at få møblerne renset?
Hovedrengøring hus
650 kr
Lejre
Interesseret i fast tilknyttet rengøringshjælp. Første gang skal vi have en ordentlig omgang (fx 4 timer). Herefter fx 2 timer om ugen. Tænker vi starter med 4 timer, og så taler vi om det derfra. Jeg har støvsuger, kost og guldmoppe. Der skal medbringes rengøringsmidler, klude, o.lign. Jeg arbejder hjemme (på computer) når der rengøres. Rengøring kan være alt fra støvsuge, vaske gulv, støve af, til at tømme skabe/køleskab og gøre ren indvendigt. Gammelt hus som samler støv og spindelvæv meget hurtigt. Rengøring af badeværelse klarer jeg selv løbende så det er ikke inkl. Er interesseret i billig timepris. Jeg vil ikke betale for transport til/fra, så det skal være afspejlet i prisen.
Hjælp til at gøre rent
400 kr
Lejre
Rengøring af badeværelser Det er to mindre rum Gerne hver 2. uge
Hjælp til oprydning/ samt få styr på hele hjemmet
1,234 kr
Lejre
Min søster trænger rigtig meget til at få en hjælpende hånd til at få ryddet ud og sorteret alt, så det er overskuelig for hende og hendes familie af være tilstede i deres hjem igen! Huset er på 139 kvm inkl en kælder på ca. 50 kvm. Det er et stort kaos og vil bare gerne hjælpe hende med at komme til bunds. Hvad skal det koste?
Rengøring hver 14. Dag
400 kr
Lejre
Hej, vi er en familie på 3 i et 2-etagers rækkehus på 90 kvm der søger rengøringshjælp hver 14 dag. Fx torsdage eller fredage i dagtimerne. Vi forventer vedkommende et grundig og mødestabil, til gengæld er vi fleksible 😊
Rengøring
1,000 kr
Lejre
Hej vores hus er 180 m3. 2 badeværelser. 10 rum i alt. Der er tale om ugentligt rengøring. Vi er fleksible omkring dag/tid.
Hovedrengøring
Osted, Lejre
Hovedrengøring hver 14. dag af hus på 160kvm i Osted ved Lejre. Jeg stiller selv rengøringsmidler m.m. til rådighed. Rengøringen vil også indebære at lægge vasketøj sammen.. Opstart hurtigst muligt
Rengøring
Lejre
Rengøring af hus. Støvsugning vaskning af gulve rengøring af badeværelser mm. 2-3 timer om ugen eller 5 timer hver 14 dag.
Du kan få din indflytningsrengøring udført af erfarne rengøringsassistenter, som er fortrolige med alle slags rengøringsopgaver i hjemmet. Afhængigt af dine behov kan de feje, tørre af og moppe. De kan også hjælpe dig med at rengøre køkkenmaskiner, badeværelser, tæpper og polstring, blandt andet. Uanset om du er på udkig efter en rengøringshjælp før eller efter, du er flyttet ind, kan vi hjælpe dig med at finde den rette hjælp her på Handyhand. Her er, hvad du kan forvente:
Når du flytter ind kan en rengøringsassistent hjælpe med at desinficere borde, bordplader, køkkenmaskiner og -udstyr. Når de rengør køkkenmaskiner og køleskabe, laver de enten deres rengøringsopløsning med naturige ingredienser eller skrubber dem ned med markedsførte opløsningsmidler - det kommer an på dine præferencer og du vælger selv! Når det gælder skabe og andre opbevaringsbokse, fjerner en rengøringshjælp normalt hylderne og skufferne og rengør dem enkeltvis. Hvis du også har brug for nogen til at installere dine gaskomfurer og ovne, når du flytter ind, er du velkommen til at booke en gasmonteringsservice sammen med din rengøringsservice, så du kan krydse flere ting af på din to-do-liste på én gang, og finde en Handyhander med mange talenter!
Før eller efter du er flyttet ind, kan din rengøringsassistent også desinficere alle hjørner og kroge af dit nye badeværelse - fra toiletter, brusere og vandhaner til fliser, spejle og gulvbelægning. Du kan endda bede dem om at bruge antibakterielle sprays og produkter for at slippe af med eventuelle uønskede bakterier, der måtte være på dit badeværelse. Hvis dit nye hjem endnu ikke har en ordentlig rørforbindelse, kan du på Handyhand komme i kontakt med en række blikkenslagere, der kan installere det for dig.
Med alt det kaos, der følger med flytning af møbler og apparater, har nogle ejere en tendens til at glemme, hvor vigtigt det er at få renset deres tæpper. Efter et liv i det gamle hus, eller under selve flytningen, kan de nemlig suge en masse usynlig snavs til sig. Selv dine nye tæpper er ikke altid fri for snavs, hvilket kan være en smule risikabelt, hvis du har små børn, der elsker at lege og kravle på gulvet. Dygtige rengøringsfolk kan gøre mere end bare at støvsuge. De kender også den bedste måde at fjerne pletter og snavs på dit tæppe og også desinficere det i processen.
Ligesom med tæpper er det bedst at rengøre og desinficere polstringen på møbler, før eller efter du flytter ind i din nye bolig. Det kan hjælpe med at fjerne skadelige forurenende stoffer, skimmelsvampe og støvmider, som kan forværre allergier, astma og andre luftvejsproblemer. Især hvis dit møbel er købt brugt eller har været opbevaret i en længere periode. Rengøringsfolk kan håndtere næsten alle tekstiler, herunder almindelig bomuld, linned og uld. De kender også den sikreste måde at rengøre følsomme materialer som læder og silke på. Har du brug for en Handyhander, der kan bortskaffe alt affaldet efter rengøringen? Tøv ikke med at booke en Handyhander til oprydning på vores platform også! På den måde behøver du ikke at bekymre dig om at komme af med ødelagte og uønskede ting, samtidig med at du flytter ind i dit nye hjem.
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om
At flytte ind i en ny lejlighed kan være meget spændende, indtil du ser alt det rod, du skal håndtere. Hvis du ikke har tid eller ikke ved noget om at gøre rent i din nye bolig, kan du gøre dit liv lettere ved at bestille en flytte-ind rengøringsservice gennem Handyhand!
Vi sigter mod at gøre din indflytningsoplevelse så stressfri som muligt. Hvis nødvendigt kan eksperter i rengøring skabe en skræddersyet rengøringsplan, der passer til dine prioriteter og budget. Du kan få dem til at rengøre hele dit hjem eller kun bestemte rum og områder. Det er helt op til dig!
Læg din opgave op på vores platform og vær fri til at give masser af detaljer om den rengøringsopgave, du har brug for. Du kan endda angive dit ideelle budget, så du ikke behøver at bekymre dig om at bruge en formue på en flytteklar rengøringsservice. Handyhands vil derefter give dig de mest konkurrencedygtige tilbud, og alt du skal gøre er at vælge den bedste, der passer til dine krav.
Handyhand gør det nemt at finde en flyt ind rengøringspersonale i lejre til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien flyt ind rengøringspersonale.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige flytte ind rengøringsfolk i lejre, i post nr: 4000 til 4632.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Indflytnings rengøring kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 400.00,- til 1,010.00,- kr.
Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!
Vælg det bud som passer dig bedst!
Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.
Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!