Elena N.
Skovlunde
Seneste Anmeldelse
"Jeg synes, at hun er dyr, når man skal have ekstra ting lavet."
Rengøring ved flytning
Flyt rengøring
Rengøring efter flytning
Rengøring inden flytning
Og meget mere...
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk gratis forsikring
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
Skovlunde
"Jeg synes, at hun er dyr, når man skal have ekstra ting lavet."
København S
"Malena var punktlig og grundig."
Store Merløse
"Det var en virkelig grundig og god rengøring"
Allerød
"Sød og venlig. Arbejdede effektivt"
København S
"Søde mennesker. Veludført arbejde - dygtig til sy-arbejde. Prisen god. Meget tilfreds."
Roskilde
"Hurtig til at pudse vinduer, de blev helt perfekte, meget venlig :)"
Copenhagen
"Meget sød og god hjælp."
Hedehusene
"Super hurtige og søde! Det var så effektivt og ordentligt. Min varmeste anbefaling."
Sigrid er meget grundig og springer ikke over nogle steder. Perfekt rengøring. Så overholder hun en aftale, og kommer til tiden. Jeg kan kun give de bedste anbefalinger til Sigrid.
Rengøring af hus på 94m2
700,-
Jacob kom til tiden og udførte arbejdet til perfektion. Han får top stjerner fra mig. Vil bestemt bruge ham en anden gang.
Rensning/Rengøring af altan i Slagelse
1,500,-
Nicolai var punktlig, effektiv og gjorde et godt stykke arbejde. Han var også hjælpsom og god til at give råd om vedligeholdelse af poolen.
Rengøring af pool
3,000,-
Super god oplevelse og et flot resultat.
Rengøring og oliering af terasse
2,500,-
Aron er simpelthen det mest effektive arbejder man nogensinde kan så , han er simpelthen så effektiv , grundig og iøjnefaldende grundig og han er ihvertfald det skønneste menneske man kan snakke med og høflig SÅ EN STOR ANBEFALING HERFRA
Rengøring , vaske gulv , pudse vinduer og rengøring vindues karme mm
1,200,-
Meget fint. Venlig og fleksibel.
Let rengøring af umøbleret hus
800,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Hjælp med at samle Ikea klædeskab
Maler
Klargøring af lejlighed til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Havearbejde
Beskæring af 4 større træer
IT support
Geninstallering af windows + programmer
Elektriker
Installation af Sonos musikanlæg i hus
Rengøring
Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Elektriker
Opsætning af lamper i stue og soveværelse
Catering
3-retters menu til 14 mennesker
Hjælpe med at rode op efter fest
2,500 kr
Regstrup
i skal rode op efter en fest og lokalen er på 100 mm2 og vi bliver omkring 70 unge mensker. der skal vaskes golv og rengør toileter og køken. glovet er lavet a klinker så det skal vaskes mer end en gang.
Rengøring
350 kr
Regstrup
Søvsuge of vask af gulve. Rengøring af badeværelse. Rengøring af køkkenlåger og bord 45 m2. 2 værelser, bad, bryggers og indgang Hver tredje uge
Tørre støv af, støvsuge og vandet gulv
400 kr
Regstrup
Normal rengøring hver 14 dag. Alle rum indvendig i hus (150 kvm). Tørre støv af, støvsuge og vaske gulv
Søger hjælp til rengøring i vores sommerhus
Regstrup
Jeg mangler en person til at gøre grundigt rent mellem Airbnb gæster i 3 timer. Sommerhuset ligger Regstrup er 80 kvm. Du får en intro når vi mødes 😊 Start d. 7. august. Eller senere tidspunkter kan også komme på tale.
rengøring i 2v lejlighed
Regstrup
Søvsuge og vaske alle gulve (50 m2) Rengøring af badeværelse/toilet Hver 14. dag
Ugentlig rengøring af 200 m2 stuehus 10 km syd for Holbæk
Regstrup
Vi ønsker en ugentlig dags hjælp til at rengøre vores hus, Aftørring af støv, støvsugning og vask af gulve osv. nærmere beskrivelse vil foreligge. Vi har 2 ældre labrador hunde som er i huset.
rengøring i 2v lejlighed
Regstrup
Søvsuge og vaske alle gulve (50 m2), Rengøring af badeværelse/toilet
Rengøring
Holbæk
Jeg tilbyder almindelige rengøring med gulvvask og støvsuger.
Rengøring
Holbæk
Privat rengøring tilbyder.
Ugentlig rengøring af 200 m2 stuehus 10 km syd for Holbæk
Regstrup
Vi ønsker en ugentlig dags hjælp til at rengøre vores hus Aftørring af støv støvsugning og vask af gulve osv. nærmere beskrivelse vil foreligge. Vi har 2 ældre labrador hunde som er i huset. 1 gang om ugen tidspunkt kan aftales nærmere.
Rengøring til sommerhus pr. udlejning
Regstrup
Vi har brug for en fleksibel person der kan gøre rent efter hvert udlejning af vores sommerhus så det står skinnende rent til hvert gæst. Ca. 3 timer. Sommerhuset er 80 kvm og inkluderer klassisk rengøring med tørring og vask af alle overflader støve af fjerne spindelvæv støvsuge gulvvask sætte en vask over mm. Sommerhuset er lige sat til leje så vi ved endnu ikke hvordan det ser ud med bookinger. Hvis du kan gøre rent med en varsel på 3 dage ville det et ekstra plus. Det varierer - vi har derfor brug for en meget fleksibel person. Regn med ca. 2-3 gange om måneden.
Rengøring på 4420 adresse
Regstrup
Generel alm rengøring i parcelhus som ikke kan foretages pga. langvarigt brækket ben . Vil dog gerne kunne bede om opgaver foretaget over 120 cm fra gulvhøjde ellers afstøvning af flader overfladevask m. Klud gulvvaskordne toilet/badeværelse køkken svarende til ca 3. Timer hver anden uge. Ca. hver anden uge ikke i weekends I etplanshus ret ligetil at gøre rent i. En gang i mellem en særopgave som at ordne køkeskab/køkkenskabe etc.
Du kan få din indflytningsrengøring udført af erfarne rengøringsassistenter, som er fortrolige med alle slags rengøringsopgaver i hjemmet. Afhængigt af dine behov kan de feje, tørre af og moppe. De kan også hjælpe dig med at rengøre køkkenmaskiner, badeværelser, tæpper og polstring, blandt andet. Uanset om du er på udkig efter en rengøringshjælp før eller efter, du er flyttet ind, kan vi hjælpe dig med at finde den rette hjælp her på Handyhand. Her er, hvad du kan forvente:
Når du flytter ind kan en rengøringsassistent hjælpe med at desinficere borde, bordplader, køkkenmaskiner og -udstyr. Når de rengør køkkenmaskiner og køleskabe, laver de enten deres rengøringsopløsning med naturige ingredienser eller skrubber dem ned med markedsførte opløsningsmidler - det kommer an på dine præferencer og du vælger selv! Når det gælder skabe og andre opbevaringsbokse, fjerner en rengøringshjælp normalt hylderne og skufferne og rengør dem enkeltvis. Hvis du også har brug for nogen til at installere dine gaskomfurer og ovne, når du flytter ind, er du velkommen til at booke en gasmonteringsservice sammen med din rengøringsservice, så du kan krydse flere ting af på din to-do-liste på én gang, og finde en Handyhander med mange talenter!
Før eller efter du er flyttet ind, kan din rengøringsassistent også desinficere alle hjørner og kroge af dit nye badeværelse - fra toiletter, brusere og vandhaner til fliser, spejle og gulvbelægning. Du kan endda bede dem om at bruge antibakterielle sprays og produkter for at slippe af med eventuelle uønskede bakterier, der måtte være på dit badeværelse. Hvis dit nye hjem endnu ikke har en ordentlig rørforbindelse, kan du på Handyhand komme i kontakt med en række blikkenslagere, der kan installere det for dig.
Med alt det kaos, der følger med flytning af møbler og apparater, har nogle ejere en tendens til at glemme, hvor vigtigt det er at få renset deres tæpper. Efter et liv i det gamle hus, eller under selve flytningen, kan de nemlig suge en masse usynlig snavs til sig. Selv dine nye tæpper er ikke altid fri for snavs, hvilket kan være en smule risikabelt, hvis du har små børn, der elsker at lege og kravle på gulvet. Dygtige rengøringsfolk kan gøre mere end bare at støvsuge. De kender også den bedste måde at fjerne pletter og snavs på dit tæppe og også desinficere det i processen.
Ligesom med tæpper er det bedst at rengøre og desinficere polstringen på møbler, før eller efter du flytter ind i din nye bolig. Det kan hjælpe med at fjerne skadelige forurenende stoffer, skimmelsvampe og støvmider, som kan forværre allergier, astma og andre luftvejsproblemer. Især hvis dit møbel er købt brugt eller har været opbevaret i en længere periode. Rengøringsfolk kan håndtere næsten alle tekstiler, herunder almindelig bomuld, linned og uld. De kender også den sikreste måde at rengøre følsomme materialer som læder og silke på. Har du brug for en Handyhander, der kan bortskaffe alt affaldet efter rengøringen? Tøv ikke med at booke en Handyhander til oprydning på vores platform også! På den måde behøver du ikke at bekymre dig om at komme af med ødelagte og uønskede ting, samtidig med at du flytter ind i dit nye hjem.
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om Forsikring her.
At flytte ind i en ny lejlighed kan være meget spændende, indtil du ser alt det rod, du skal håndtere. Hvis du ikke har tid eller ikke ved noget om at gøre rent i din nye bolig, kan du gøre dit liv lettere ved at bestille en flytte-ind rengøringsservice gennem Handyhand!
Vi sigter mod at gøre din indflytningsoplevelse så stressfri som muligt. Hvis nødvendigt kan eksperter i rengøring skabe en skræddersyet rengøringsplan, der passer til dine prioriteter og budget. Du kan få dem til at rengøre hele dit hjem eller kun bestemte rum og områder. Det er helt op til dig!
Læg din opgave op på vores platform og vær fri til at give masser af detaljer om den rengøringsopgave, du har brug for. Du kan endda angive dit ideelle budget, så du ikke behøver at bekymre dig om at bruge en formue på en flytteklar rengøringsservice. Handyhands vil derefter give dig de mest konkurrencedygtige tilbud, og alt du skal gøre er at vælge den bedste, der passer til dine krav.
Handyhand gør det nemt at finde en flyt ind rengøringspersonale i regstrup til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien flyt ind rengøringspersonale.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige flytte ind rengøringsfolk i regstrup, i post nr: 4000 til 4632.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Indflytnings rengøring kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 330.00,- til 860.00,- kr.
Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!
Vælg det bud som passer dig bedst!
Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.
Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!