Elena N.
Valby
Seneste Anmeldelse
"god kommunikation, jeg anbefaler det til enhver mission"
Fest rengøring
Dybdegående fest rengøring
Lejlighedsvis fest rengøring
Hurtig fest rengøring
Generel fest rengøring
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk gratis forsikring
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
Valby
"god kommunikation, jeg anbefaler det til enhver mission"
København S
"Det var fint"
København S
"Meget udførlig rengøring. Det bedste valg vi længe har taget!"
Allerød
"Amazing experience! Would truly recommend. The 30 windows were perfectly cleaned and Tatiana is a very kind, professional and service minded person"
Copenhagen
"Meget sød og god hjælp."
Skovlunde
"Det var en hovedrengøring efter en renovering og den klarede Renu til UG. Hun får de bedste anbefalinger herfra. :-)"
Søborg
"Super flor arbejde!"
Hedehusene
"I like that I got very quick replies from him. He was friendly and professional. The work was an excellent cost-benefit."
Aron er simpelthen det mest effektive arbejder man nogensinde kan så , han er simpelthen så effektiv , grundig og iøjnefaldende grundig og han er ihvertfald det skønneste menneske man kan snakke med og høflig SÅ EN STOR ANBEFALING HERFRA
Rengøring , vaske gulv , pudse vinduer og rengøring vindues karme mm
1,200,-
Sigrid er meget grundig og springer ikke over nogle steder. Perfekt rengøring. Så overholder hun en aftale, og kommer til tiden. Jeg kan kun give de bedste anbefalinger til Sigrid.
Rengøring af hus på 94m2
700,-
Søde og venlige, grundige. Kom til tiden og brugte den tid, der skulle bruges.
Fraflytningsrengøring
2,500,-
Super god oplevelse og et flot resultat.
Rengøring og oliering af terasse
2,500,-
"Det har været fint at samarbejdemed Reyes, god kommunikation og intet at klage over😊"
Rengøring
1,000,-
"Super arbejde og venlig kommunikation"
Hovedrengøring af lejlighed på 75m2 (fraflytning)
2,000,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Hjælp med at samle Ikea klædeskab
Maler
Klargøring af lejlighed til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Havearbejde
Beskæring af 4 større træer
IT support
Geninstallering af windows + programmer
Elektriker
Installation af Sonos musikanlæg i hus
Rengøring
Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Elektriker
Opsætning af lamper i stue og soveværelse
Catering
3-retters menu til 14 mennesker
Hjælpe med at rode op efter fest
2,500 kr
Regstrup
i skal rode op efter en fest og lokalen er på 100 mm2 og vi bliver omkring 70 unge mensker. der skal vaskes golv og rengør toileter og køken. glovet er lavet a klinker så det skal vaskes mer end en gang.
Rengøring
350 kr
Regstrup
Søvsuge of vask af gulve. Rengøring af badeværelse. Rengøring af køkkenlåger og bord 45 m2. 2 værelser, bad, bryggers og indgang Hver tredje uge
Tørre støv af, støvsuge og vandet gulv
400 kr
Regstrup
Normal rengøring hver 14 dag. Alle rum indvendig i hus (150 kvm). Tørre støv af, støvsuge og vaske gulv
Søger hjælp til rengøring i vores sommerhus
Regstrup
Jeg mangler en person til at gøre grundigt rent mellem Airbnb gæster i 3 timer. Sommerhuset ligger Regstrup er 80 kvm. Du får en intro når vi mødes 😊 Start d. 7. august. Eller senere tidspunkter kan også komme på tale.
rengøring i 2v lejlighed
Regstrup
Søvsuge og vaske alle gulve (50 m2) Rengøring af badeværelse/toilet Hver 14. dag
Rengøring
Holbæk
Privat rengøring tilbyder.
Rengøring
Holbæk
Jeg tilbyder almindelige rengøring med gulvvask og støvsuger.
rengøring i 2v lejlighed
Regstrup
Søvsuge og vaske alle gulve (50 m2), Rengøring af badeværelse/toilet
Ugentlig rengøring af 200 m2 stuehus 10 km syd for Holbæk
Regstrup
Vi ønsker en ugentlig dags hjælp til at rengøre vores hus, Aftørring af støv, støvsugning og vask af gulve osv. nærmere beskrivelse vil foreligge. Vi har 2 ældre labrador hunde som er i huset.
Ugentlig rengøring af 200 m2 stuehus 10 km syd for Holbæk
Regstrup
Vi ønsker en ugentlig dags hjælp til at rengøre vores hus Aftørring af støv støvsugning og vask af gulve osv. nærmere beskrivelse vil foreligge. Vi har 2 ældre labrador hunde som er i huset. 1 gang om ugen tidspunkt kan aftales nærmere.
Rengøring til sommerhus pr. udlejning
Regstrup
Vi har brug for en fleksibel person der kan gøre rent efter hvert udlejning af vores sommerhus så det står skinnende rent til hvert gæst. Ca. 3 timer. Sommerhuset er 80 kvm og inkluderer klassisk rengøring med tørring og vask af alle overflader støve af fjerne spindelvæv støvsuge gulvvask sætte en vask over mm. Sommerhuset er lige sat til leje så vi ved endnu ikke hvordan det ser ud med bookinger. Hvis du kan gøre rent med en varsel på 3 dage ville det et ekstra plus. Det varierer - vi har derfor brug for en meget fleksibel person. Regn med ca. 2-3 gange om måneden.
Rengøring på 4420 adresse
Regstrup
Generel alm rengøring i parcelhus som ikke kan foretages pga. langvarigt brækket ben . Vil dog gerne kunne bede om opgaver foretaget over 120 cm fra gulvhøjde ellers afstøvning af flader overfladevask m. Klud gulvvaskordne toilet/badeværelse køkken svarende til ca 3. Timer hver anden uge. Ca. hver anden uge ikke i weekends I etplanshus ret ligetil at gøre rent i. En gang i mellem en særopgave som at ordne køkeskab/køkkenskabe etc.
Rengøring efter fest omfatter at tage sig af dit rod før eller efter enhver begivenhed. Lad rengøringshjælpere gøre det beskidte arbejde, så du kan fokusere din tid og energi på at planlægge og styre din begivenhed. Uanset om det er en fødselsdagsfest, en sammenkomst med vennerne, en firmafest eller en særlig feriebegivenhed, kan Handyhandere sørge for, at intet hjørne efterlades urørt. Her er, hvad eventrengøring kan gøre for dig:
Festplanlægning indebærer en masse tidskrævende opgaver: at finde på et tema, koordinere menuen med din caterer, organisere aktiviteterne og arrangere bordplanen og opstillingen, blandt andet. En af de vigtigste ting, du skal prioritere, især før din fest, er at sørge for, at dit lokale er rent og klar til dine gæster. Uanset om det er en intim sammenkomst i huset eller en kæmpe fest, er rene og pæne omgivelser nøglen til, at alle får en god oplevelse. I stedet for at gøre panikrent, mens dine gæster kommer ind ad døren, kan du få en rengøringsservice før festen, så du kan få lidt ro, inden festlighederne begynder! Din rengøringshjælp kan hjælpe dig med: Støvsugning, fejning og mopping af alle festområder, polering af møbler, aftørring af spejle og lysarmaturer, rengøring af toiletter, badeværelser og køkkenoverflader. Du er velkommen til at diskutere detaljerne med din Handyhander, f.eks. om der er et bestemt rum eller område, der har brug for en mere grundig rengøring. Derudover kan vi også sætte dig i forbindelse med nogen, der kan hjælpe med at sætte dit lokale op, hvilket dækker over borde, stole, bordplaner og andre ting, der skal organiseres.
Efter en lang nat med fest og sjov kommer den mest irriterende og udmattende del: at rydde op! Ville du ikke bare ønske, at du kunne gå direkte i seng og få noget velfortjent søvn efter et vellykket arrangement? Rengøringsservice efter festen kan få det til at ske! Du behøver ikke at bruge timer på at få dit hus eller festlokale i orden igen. Rengøringsfolkene kan tage sig af den beskidte opvask, spildt mad og væsker og eventuelle knuste glas, hvis der er nogen.
Derudover kan de pakke madrester, fjerne festdekorationer, skille borde og stole ad og sætte alle møbler på plads igen. Din rengøringsassistent kan også samle de ting op, som dine gæster har efterladt, så du nemt kan aflevere dem tilbage til deres ejere. Du kan være sikker på, at dit festlokale vil være skinnende rent på ingen tid - det vil være, som om rodet aldrig var sket!
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om
At ansætte en festrengøringsservice gennem Handyhand er et bekvemt og smart valg. Eksperterne har den nødvendige erfaring til at bekæmpe pletter og lugte, der har en tendens til at blive hængende efter en fest. Du kan se hver af deres profiler, bedømmelser og anmeldelser for at se, hvad andre siger om deres service. Vi forbinder dig kun med betroede festrengøringsservices i nærheden af dig!
At planlægge en begivenhed eller en fest kan være spændende. Men med alt det, der følger med forberedelsen, kan det også være drænende. Det er altid bedst at holde styr på det, fokusere på de vigtige opgaver og lade andre tage sig af de mindre vigtige, som rengøring. Under din fest behøver du ikke engang bekymre dig om katastrofen, der venter lige efter. Nyd aftenen, for du kan være sikker på, at der er en effektiv rengøringsservice, der kan klare alt for dig!
At booke en før/efter festrengøringsservice kan helt sikkert spare dig masser af tid og give dig stor lettelse. Så tryk på knappen "Opret en opgave" nu og sæt din festmode i gang!
Handyhand gør det nemt at finde en fast rengøringshjælper i regstrup til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien fast rengøringshjælper.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige fast rengøringshjælpere i regstrup, i post nr: 4000 til 4632.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Rengøring efter fest kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 330.00,- til 600.00,- kr.
Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!
Vælg det bud som passer dig bedst!
Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.
Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!