
Se profil
Elena A..
Store Merløse
verificeret
Seneste Anmeldelse
"I’ve booked Elena for the first time and to be honest was the best thing I did. Elena did an amazing job! I definitely would book again 💫"
Verifikationer
Info

Lejlighedsvis festrengøring
Rengøring af hjem og festlokaler
Rengøring efter bryllup, konfirmation, jubilæum, mm.
Køkken, lokaler, toiletter mm.
Og meget mere!
Billigere end traditionelle udbydere
Store og små opgaver
Gratis skadegodtgørelse
Sikker kontantløs betaling
Service samme eller næste dag
Handyhand er en markedsplads med MitID-verificerede hjælpere og ægte anmeldelser – klar til din opgave

Se profil
Store Merløse
verificeret
"I’ve booked Elena for the first time and to be honest was the best thing I did. Elena did an amazing job! I definitely would book again 💫"
Info

Se profil
København S
verificeret
"🔥🔥🔥🔥"
Info

Se profil
Albertslund
verificeret
"Very friendly, easy to communicate with, and professional work."
Info

Se profil
Holbæk
"Effektiv arbejdes indsats, meget o mhyggelig"
Info

Se profil
Stenlille
"Fantastisk søde og imødekommende mennesker og enormt effektive"
Info

Se profil
København N
verificeret
"Jeg har brugt Yuliia flere gange og hver gang er opgaven udført til absolut perfektion. Jeg er utrolig glad for hendes hjælp som er effektiv og grundig. 5⭐️ hele vejen rundt"
Info
Se profil
Rødovre
verificeret
"Thank you!"
Info

Sandie hjalp os med rengøring af vores sommerhus efter udlejning og sommerhuset stod så flot efter Sandies besøg. Alt var gået efter og vi håber bestemt at Sandie kan hjælpe os igen.
Rengøring af lille sommerhus
400,-

Super god oplevelse og et flot resultat.
Rengøring og oliering af terasse
2.500,-

Godt arbejde
Rengøring af terrasse trægulv
3.500,-

Sigrid er meget grundig og springer ikke over nogle steder. Perfekt rengøring. Så overholder hun en aftale, og kommer til tiden. Jeg kan kun give de bedste anbefalinger til Sigrid.
Rengøring af hus på 94m2
700,-

Nicolai var punktlig, effektiv og gjorde et godt stykke arbejde. Han var også hjælpsom og god til at give råd om vedligeholdelse af poolen.
Rengøring af pool
3.000,-

Jacob kom til tiden og udførte arbejdet til perfektion. Han får top stjerner fra mig. Vil bestemt bruge ham en anden gang.
Rensning/Rengøring af altan i Slagelse
1.500,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave

Møbelsamling
Samle Ikea skab

Maler
Male til flyttesyn

Flyttehjælp
Flytte til Roskilde

Havearbejde
Beskære 4 træer

IT support
Windows installation

Elektriker
Installere Sonos

Rengøring
Ugentlig rengøring

Flyttehjælp
Flytte indbo

Elektriker
Opsætte lamper

Catering
Middag til 14

VVS
Reparere håndvask

Tømrerarbejde
Bygge bogreol

Hundeluftning
Daglige gåture

Fotografi
Familiefotografering

Webdesign
Lave hjemmeside

Lektiehjælp
Matematik hjælp

Vinduespudsning
Pudse vinduer

Græsslåning
Slå græsplæne

Grafisk Design
Design logo

Handyman
Små reparationer
Hovedrengøring af 85 kvm lejlighed. samt oprydning i køkken.
3.000 kr
Støv, spindelvæv og beskidte vinduer og gulve. badeværelse lider af kalk og snavs. Køkken er værst og behøver hjælp til oprydning dér. Sække og glasbord er fjernet. skænk er ryddet i soveværelset.
Rengøring af hus på 210kvm med en glad Grand danois
500 kr
Hej, Vi har et stort hus, som hurtigt bliver beskidt, da vi har en stor dejlig grand danois og en kat, samt vi er 3 som bor i huset og det ligger på landet. Du skal derfor nok have kørekort, men det er ikke umuligt at komme ud til os med offentlig transport :-) Jeg har mange bolde i luften til dagligt, og ikke overskud til rengøring. Jeg har brug for en, som kan komme 1 gange om ugen og støve af, støvsuge og vaske gulve samt tage kattebakken. Vi har to etager. Det er alle rum, bortset fra 3 værelser som jeg ønsker får en omgang. Huset består af 3 soveværelser, 1 badeværelse, 2 stuer, 1 køkken og en entre og bryggers. Min hund, Backup, er stadig en ung hvalp på lidt over 1 år - han er fredelig og elsker mennesker - men hans størrelse kan være intimiderende for nogen. Her kan han låses ud i haven, imens du arbejder. Jeg har en god gulvmoppe og to mindre gode støvsugere og alm. rengøringsprodukter derhjemme - så der er frit slag, om du vil bruge dine egne ting eller mine. :-)
Grundig rengøring af tomt hus på 50 kvm.
1.700 kr
Udflytnings rengøring. Grundig vask af køkkenskabe. Støvsugning, gulvvask, fjerne spindelvæv, grundig vask af panelerne, dørkarme og dørlister i stue, køkken og entré.
Rengøring
500 kr
Rengøring af 3 værelser/stuer, lille badeværelse, køkken og entre i alt ca 100 m2 hveranden uge.
Almindelig rengøring af gulve køkken og badeværelse
400 kr
Rengøring af gulve, køkken og badeværelser (2 stk) 3 timer
Hushjælp søges til rengøring vasketøj oprydning
Hej! Vi er en familie på 4 (Mor Far Roar på 5 år og Freja på 3 år) som søger lidt hjælp i hverdagen.Vi har også en hund (flatcoated Retriever). Helt optimalt forestiller jeg mig at vi aftaler et ca. timetal pr. uge fordelt på 2 dage (evt tirsdag og torsdag) hvor du kommer og hjælper med hvad vi har brug for den uge. Det kan være rengøring (alm. plus ekstra såsom at tage køleskabet eller lign) hjælper med vasketøj oprydning. Arbejdstiden vil være om dagen hvor vi er på arbejde/i børnehave. Til at starte med vil det primært være i stueplan vi skal have hjælp. Ca 80 kvm inkl stue køkken 2 gangarealer og et bad og et toilet. Senere hen har vi planer om også gerne ville have hjælp til 1.sal der inkl soveværelse og to børneværelser. Vi glæder os til at høre fra dig! De bedste hilsner Maria og Morten). Hvor 4295 Stenlille Vi vil gerne igang snarest muligt.
offers cleaning services -payment is made according to the number of hours
250 kr
I have experience in all areas of cleaning (schools, kindergartens, restaurants, private homes, etc ..)
Hovedrengøring af Hus
Rengøring af 300 m2 bolig inkl støvsugning gulvvask rengøring af 2 badeværelser 1 x ugentlig gerne fredag i dagtimer
Rengøring af lokaler i Tølløse
Hej vi søger hjælp til rengøring af større opgave på mandag den 9.9.2019 gerne fra kl 6-8 til så længe man ønsker. Der er løn u der vikar ansættelse på opgaven Eller en aftalt Tine pris hvis du er selvstændig og meldes på. Det er normal rengøring af op til 70 timer og det skal stå færdigt kl 7:00 tirsdag morgen. Kontakt mig på §§§§§§§§ for mere information. Og evt tilmeldning af opgave Mandag den 09-09-2019 Fra kl 6:00 frem til så længe man kan. - er færdige på opgaven. Ingen krav
Rengøring i lille bolig
Rengøring og lidt vinduespudsning i lille andelsbolig. Hver 14. dag eller 1 gang om måneden. Det bestemmer du. Jeg er enlig pensionist med lille hund og to katte. Det er ca 1.5 til 2 timer hver gang. Venlig hilsen Lone Batko Vi aftaler fra gang til gang.
Rengøring i lille bolig
Rengøring i 62m2 bolig hver 14 dag.Jeg. bor alene med lille hund og 2 katte.. Jeg er ikke ryger og er en ældre dame på 72 år. Det er støvsugning gulvvask og rengøring af badeværelse.
Når du booker rengøringshjælp til oprydning og rengøring efter fest, kan det være rart at være forberedt på, hvad servicen indebærer. Her kan du læse mere om, hvad de typiske arbejdsopgaver inden for kategorien ‘rengøring efter fest’ indebærer, og du kan se, hvilket udstyr og hvilke rengøringsprodukter der typisk anvendes. Bliv klogere på det og meget mere, når du dykker ned i afsnittet her.
Rengøringshjælpen, som man hyrer til oprydning og rengøring efter festen, udfører tit og ofte følgende punkter:
Ja, rengøring efter fest kan også kaldes:
Den person eller det firma, som oftest udfører rengøring efter fester, kaldes:
De mest oplagte alternativer til at hyre hjælp til rengøringen efter fest, eller måder at forenkle rengøringen på, er:
Ofte anvender rengøringshjælpen disse forskellige redskaber til oprydning og rengøring efter en fest:
Mange handyhandere medbringer eget udstyr som en del af deres service. Men det kan meget vel være, at stedet, hvor der holdes fest, allerede stiller nogle rengøringsremedier til rådighed, eller at du som ejer af opgaven gør. Derfor kan det betale sig at koordinere og i alle tilfælde aftale med hinanden på forhånd, så alting er parat, når rengøringsarbejdet går i gang.
Ofte indgår følgende rengøringsprodukter i rengøringen efter en fest:
Nogen gange medbringer rengøringshjælpen, man hyrer, egne rengøringsmidler. Andre gange stiller kunden dem til rådighed. Det er alt efter jeres aftale. Sørg derfor for at drøfte i detaljer, hvem der stiller hvad til rådighed for rengøringsarbejdet, og sørg også for, at jeres aftale er afspejlet i buddet.
En festrengøringshjælp benytter sig ofte af bestemte teknikker til sikring af, at rengøringen udføres dybdegående og effektivt, især efter en fest:
Du kan aftale direkte med din rengøringshjælp, hvilke metoder du ønsker, der anvendes.
Tiden, det tager at oprydde og rengøre efter en fest, varierer betydeligt. Rengøringen begynder typisk med en vurdering af det område, der skal rengøres, samt mængden af snavs og affald. Derfor kan det tage alt fra et par timer til en hel dag, afhængigt af hvor stor festen har været, og hvor snavset der er.
Nogle faktorer, der kan forlænge eller forkorte tiden, det tager, er:
Som kunde lægger du ud med at angive et budget ved opgaveoprettelse. Prisen afhænger især af, hvor stor rengøringsopgaven er, og om der stilles særlige krav til rengøringen som følge af, at der måske har været holdt stor fest. Online hos Handyhand kan du få lavet et estimat af prisen ved hjælp af prisberegneren. Handyhandere byder på opgaven, og buddene svarer til faste priser - ikke timepriser - og betalingen foregår gennem Handyhands sikre betalingssystem.
Det kan være værd at undersøge med Skat, om deres servicefradrag træder i kraft specifikt i forbindelse med rengøring efter fest. Læs om, hvad det dækker på Skats hjemmeside om fradrag.

Udbetal først når opgaven er fuldført til din tilfredshed
Vælg den rette til opgaven ud fra verificerede anmeldelser og ratings
Dækket af vores skadegodtgørelses model, hvis der skulle opstå uheld. Læs mere om Skadegodtgørelse.
For at booke rengøringshjælp på Handyhand-platformen til rengøring efter en fest, kan man følge disse enkle trin:
Betalingen af handyhanderen, du hyrer til festrengøringen, foregår sådan her:
I tilfælde af at opgaven annulleres, bliver beløbet returneret til dig som ejer af opgaven i form af en kredit, som du kan vælge at få udbetalt. Sker betalingen uden om Handyhand, går du glip af den beskyttelse og støtte, som platformen tilbyder i tilfælde af uforudsete situationer.
Princippet er, at man modtager bud og henvendelser på baggrund af den opgave, man opretter på platformen. Derfor kan man som udgangspunkt regne med, at de handyhandere, der byder, har tid og mulighed for at udføre rengøringen på det tidspunkt, man har angivet i opgavebeskrivelsen.
Man kan nemt og hurtigt danne sig et overblik over, hvordan man aflyser af en opgave henholdsvis på hjemmesiden og på mobilen, eller man kan følge vejledningen her:
Ved fortrydelse, inden man har accepteret et bud fra en handyhander, gør man sådan:
Ved aflysning, efter at man har accepteret et bud, følger man trin 1-5 ovenfor og tilføjer yderligere trin 6-8:
Udfyld formularen. Husk at forklare, hvorfor opgaven skal annulleres.
Afsend anmodningen.
Vent på handyhanderens godkendelse af aflysningen.
Er der ingen reaktion fra handyhanderens side, godkendes anmodningen automatisk efter 48 timer. Bliver anmodningen afslået, kommer den til en manuel gennemgang hos os i Handyhand. Når annulleringen er gået igennem, sættes pengene ind som kredit på ens Handyhand-profil, hvorfra man kan vælge at få dem overført til sit kort. Man modtager i øvrigt en mail herom.
Man kan altid vælge at genopslå sin opgave på vores platformen, hvis man ønsker det. Handyhand står desuden klar til at hjælpe med at foretage en aflysning, hvis det bliver nødvendigt.
Ja, når du bestiller en tjeneste eller service via Handyhand, er du automatisk dækket af vores stærke skadegodtgørelse. Den godtgør selvrisikoen på din almindelige indboforsikring, hvis der skulle ske et uheld. For en fuld beskrivelse af dækningen kan du læse mere om Handyhands skadegodtgørelse.
Profilerne på Handyhands platform er udstyret med brugeranmeldelser, som giver et indblik i tidligere kunders erfaringer med de forskellige rengøringsfolk, der tilbyder rengøringshjælp efter en fest. Derudover kan man se en 'udførelsesrate', som viser, hvor stor en andel af de accepterede opgaver, der reelt er blevet udført. Alt i alt giver det god mulighed for at vurdere pålideligheden hos den enkelte handyhander, når man søger hjælp til oprydning og rengøring efter fest.
Vi står klar hos Handyhand, hvis du får brug for hjælp. Vi svarer på mange forskellige spørgsmål dagligt om alt fra teknisk assistance på hjemmesiden og i appen til betalingsproblemer eller tvister mellem dig og handyhanderen. Du er velkommen til at kontakte os på følgende måder:
Du og din rengøringshjælp kan trygt kommunikere gennem Handyhands interne beskedsystem. Med dette system får I mulighed for at lave alle vigtige aftaler på skrift, hvilket er en stor fordel, hvis der skulle blive brug for at lave ændringer i aftalen eller behov for support fra Handyhand. Det anbefales derfor at lade kommunikationen mellem jer foregå inden for vores beskedsystem.
Ja. Når rengøringen efter din fest er udført, har du mulighed for at komme med en vurdering af den person, du havde hyret, inde på selve platformen. Således kan du være med til at sørge for, at andre fremover kan træffe gode og velovervejede beslutninger, når de skal vælge en handyhander til samme type opgave.
Som kunde, der efterspørger rengøring efter fest, er det dig, der indleder med at angive et budget, når du opretter opgaven. Det vil sige, at du giver din forventning om prisen for arbejdet til kende. Herefter vil forskellige, interesserede rengøringsfolk afgive deres bud, og deres bud svarer til faste priser, ikke timepriser. På den måde kan du vælge den rengøringshjælp blandt de bydende, hvis tilbud imødekommer dine krav bedst, og selve betalingen foregår gennem Handyhands sikre betalingssystem.
For at finde den bedste rengøringshjælp til opgaven, bør du benytte dig af Handyhands system, som bygger på anmeldelser, bedømmelser og indikationer af mødestabilitet og effektivitet med mere. Disse oplysninger kan tilgås via den enkelte handyhanders profil på platformen, og du kan på den måde vurdere, hvem der vil være den bedste til at løse lige netop din opgave.
Typiske modtagere af hjælpen til rengøring efter fest er:
Uanset, om du falder inden for en af kategorierne eller ej, er du altid velkommen til at slå din opgave op på vores platform.
Nej, når du bruger Handyhand-platformen til at hyre hjælp til rengøring efter en fest, behøver du ikke at lave en separat kontrakt med rengøringshjælpen, du hyrer. Handyhand tager sig af de nødvendige formaliteter fra kommunikation til skadegodtgørelse i tilfælde af uheld, så du kan nøjes med at fokusere på selve opgaven.
Ja, det kan være vigtigt at tage hensyn til overfølsomhed og allergi i forbindelse med rengøring. Især hvis rengøringen skal udføres et sted, hvor beboerne er følsomme. Man kan tage højde for det på følgende måder:
Nej, det kræver ikke en formel uddannelse. Dog kan nogle typer opgaver kræve specialviden - drøft derfor altid din opgaves indhold med den pågældende handyhander. Det kan også være en fordel, hvis handyhanderen har erfaring med lignende opgaver eller har taget kurser i rengøringsteknikker.
Der er mange gode grunde til at hyre hjælp til rengøring efter fest gennem Handyhand-platformen. Se de mange fordele her:
Handyhand gør det nemt at finde en fest-rengøringshjælper i stenlille til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien fest-rengøringshjælper.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige fest-rengøringshjælpere i stenlille, i post nr: 4054 til 4388.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Festrengøring kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 380,00,- til 2.550,00,- kr..

Bedøm selv - alle opgaver får en anmeldelse!

Vælg det bud som passer dig bedst!

Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.

Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!