
Se profil
Elena A..
Store Merløse
verificeret
Seneste Anmeldelse
"I’ve booked Elena for the first time and to be honest was the best thing I did. Elena did an amazing job! I definitely would book again 💫"
Verifikationer
Info

Lejlighedsvis festrengøring
Rengøring af hjem og festlokaler
Rengøring efter bryllup, konfirmation, jubilæum, mm.
Køkken, lokaler, toiletter mm.
Og meget mere!
Billigere end traditionelle udbydere
Store og små opgaver
Gratis skadegodtgørelse
Sikker kontantløs betaling
Service samme eller næste dag
Handyhand er en markedsplads med MitID-verificerede hjælpere og ægte anmeldelser – klar til din opgave

Se profil
Store Merløse
verificeret
"I’ve booked Elena for the first time and to be honest was the best thing I did. Elena did an amazing job! I definitely would book again 💫"
Info

Se profil
København S
verificeret
"🔥🔥🔥🔥"
Info

Se profil
Albertslund
verificeret
"Very friendly, easy to communicate with, and professional work."
Info

Se profil
Holbæk
"Effektiv arbejdes indsats, meget o mhyggelig"
Info

Se profil
København N
verificeret
"Jeg har brugt Yuliia flere gange og hver gang er opgaven udført til absolut perfektion. Jeg er utrolig glad for hendes hjælp som er effektiv og grundig. 5⭐️ hele vejen rundt"
Info
Se profil
Rødovre
verificeret
"Thank you!"
Info

Se profil
Bagsværd
verificeret
"Punktlige, søde og meget dygtige!"
Info

Se profil
Regstrup
verificeret
"Nicolai satte lamper og gardiner op til perfektion. Kan kun anbefales"
Info

Sandie hjalp os med rengøring af vores sommerhus efter udlejning og sommerhuset stod så flot efter Sandies besøg. Alt var gået efter og vi håber bestemt at Sandie kan hjælpe os igen.
Rengøring af lille sommerhus
400,-

Super god oplevelse og et flot resultat.
Rengøring og oliering af terasse
2.500,-

Godt arbejde
Rengøring af terrasse trægulv
3.500,-

Sigrid er meget grundig og springer ikke over nogle steder. Perfekt rengøring. Så overholder hun en aftale, og kommer til tiden. Jeg kan kun give de bedste anbefalinger til Sigrid.
Rengøring af hus på 94m2
700,-

Nicolai var punktlig, effektiv og gjorde et godt stykke arbejde. Han var også hjælpsom og god til at give råd om vedligeholdelse af poolen.
Rengøring af pool
3.000,-

Jacob kom til tiden og udførte arbejdet til perfektion. Han får top stjerner fra mig. Vil bestemt bruge ham en anden gang.
Rensning/Rengøring af altan i Slagelse
1.500,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave

Møbelsamling
Samle Ikea skab

Maler
Male til flyttesyn

Flyttehjælp
Flytte til Roskilde

Havearbejde
Beskære 4 træer

IT support
Windows installation

Elektriker
Installere Sonos

Rengøring
Ugentlig rengøring

Flyttehjælp
Flytte indbo

Elektriker
Opsætte lamper

Catering
Middag til 14

VVS
Reparere håndvask

Tømrerarbejde
Bygge bogreol

Hundeluftning
Daglige gåture

Fotografi
Familiefotografering

Webdesign
Lave hjemmeside

Lektiehjælp
Matematik hjælp

Vinduespudsning
Pudse vinduer

Græsslåning
Slå græsplæne

Grafisk Design
Design logo

Handyman
Små reparationer
Rengøring af lejlighed 78 kvm
451 kr
rengøring af tre værelser bad og køkken 78kvm
Rensning af hjørnesofa med chaiselong
970 kr
Rensning af en 6 personer hjørnesofa med chaiselong. 2,80 x 2,7 i brun stof. Det hvor vi plejer at side er mere beskidt. Ja der er plads nok den kan flyttes ud så man kan gå rundt om den Skal gøres i hjemmet
Rengøring af skole og lejligheder villa
Rengøring af lejligheder og villa
Rengøring i privat hjem i Holte
230 kvm, 2 badeværelser, rengøring af alle vindueskarme, støvsugning af alle gulve, vask hver anden uge af gulve, fjerne støv, alm aftørring af låger i køkken
rengøring af parcelhus i dagtimerne
Cleaning of a house 109 sqm on two floors, every 2nd week for 2.5-3h. We are a couple with one baby and two cats. We would like to be able to add areas to be cleaned as necessary (fridge, windows, drawers etc). Vi taler Dansk, engelsk og Tysk. Let me know your hourly price and experience and we can take it from there :)
Søger rengørng til 3 boliger i københavn
Fast rengøring 2-4 gange pr måned i hver bolig. Krav: Du skal selv have bil Ren straffeattest Kørerkort 26280169
Rengøring af hus I Søborg
Hus 175 kvm. Basis rengøring med gulvvask hver anden uge. 2 timer pr uge med mulighed for at købe en ekstra time af og til.
Rengøring af biler
Søger en person der kan hjælpe med rengøring af bilerDet er ca 5 biler om dagenAlle bilerne er i København og omegnRing gerne på:2385 0905
Moving out cleaning
Moving out cleaning to hand over to rental agency:1. Removing kalk and clean bathroom & toiltet (1 room)2. Clean kitchen + oven + fridge & freezer3. Clean the wall & floor corners, vacuum floors4. Clean balcony and wipe out5. Clean window inside & outside80 m2 new apartment from 2007. On 4th floor, has elevator.
Handyman for lights and curtains and light cleaning
Light cleaning' of an empty new apartmentfix lightsfix curtains95 m2, apartment in 4th floor with balcony and elevatorLocation: 2860 Søborog
Rengøring af nyt badeværelse
Rengøring af nyt badeværelse. Afkalkning spejle og rens af afløb.
Grundig ugentlig rengøring af vores dejlige hus
Vores dejlige hus trænger til en ordentlig omgang rengøring i 4 timer/uge, - herunder grundig støvsugning, gulvvask, vaske støv af og meget mere. Vi har to dejlig hunde (golden retrievere), så du skal trives med dyr, og være forberedt på nogle store nullermænd :-). Nogle gange vil der være være brug for oprydning, lægge tøj sammen, hænge tøj op eller andet.Vi er en sød og rar familie, som blot har alt for meget at se til :-) Vi håber du vil hjælpe os.
Søger Rengøringshjælp til 35 boliger
Vi har følgende boliger der skal rengøres fast et par gange om ugen:15 i Nordsjælland10 i København10 i Vestsjælland/SydsjællandVi søger både medarbejdere og underleverandørerKrav:BilErfaringRen straffeattestCVR nrRing gerne på 27838791
Flytterengøring
Fraflytningsrengøring af lejlighed 79 kvm - skal ske mellem d. 10-13 Januar 2022Rengøringen skal bestå af: støvsugning, gulvvask, vinduespudsning, afkalkning af badeværelse, rensning af ovn, vask af alle karme og døre, køkkenskabe både udvendig og udvendig. Lejligheden skal bare skinne :-) giv et tilbud P.s Du/I skal selv have rengøringsmidler og rengøringsting med :-)
Søger hjælp til rengøring af private boliger
Område:København og Nordsjælland- Krav:KørekortErfaring med rengøring
Rengøringsopgaver
Vi har følgende boliger der skal rengøres fast et par gange om ugen:15 i Nordsjælland10 i København10 i Vestsjælland/SydsjællandVi søger både medarbejdere og underleverandørerKrav:ErfaringRen straffeattestRing gerne på 27838791
Fast Rengøring hos travl familie
Vi er en familie på 4 der har behov for rengøring af vores hjem. Huset er ca. 200m2, og derudover har vi en kælder på 120m2 som en sjælden gang imellem skal have en støvsugning/gulvvask. Vi har tidligere haft en fast rengøringsdame, som brugte 2-3 timer pr. Gang. Hun var fantastisk, og vi var meget kede af at miste hende (PGA. Nogle større forandring i hendes lejlighed liv).
Rengøring
Vi søger rengøringsassistenter i København og NordsjællandsområdetJacobsens Rengøring søger rengøringsassistenter til fuldtidsarbejde & deltidsarbejde. Vi har vokseværk og søger flere hænder til vores rengøringsfirmafirma, så hvis du m/k kan se dig selv i rengøringsbranchen og har erfaring indenfor rengøring så kontakt os gerne.Vi har følgende opgaver:Løbende nøglepladser (kontor)- Faste rengøring i private boliger - Områder:KøbenhavnNordsjællandVestsjælland Vores krav:KørekortErfaring inden for rengøringDansktalendeVi tilbyder:God lønGode kollegaEvt en firmabil
Søger en rengøringsmedhjælper til min 20 ugentligt
Det er rengøring i private hjem Krav til dig: Egen bil og kørekort Erfaring inden for rengøring Dansk talende Ring gerne på 26280169
Fast Rengøring hos travl familie
Vi er en familie på 4 der har behov for rengøring af vores hjem. Huset er ca. 200m2 og derudover har vi en kælder på 120m2 som en sjælden gang imellem skal have en støvsugning/gulvvask. Vi har tidligere haft en fast rengøringsdame som brugte 2-3 timer pr. Gang. Hun var fantastisk og vi var meget kede af at miste hende (PGA. Nogle større forandring i hendes lejlighed liv). En gang om ugen ca 2-3 timer. (Meget gerne fredage)
Når du booker rengøringshjælp til oprydning og rengøring efter fest, kan det være rart at være forberedt på, hvad servicen indebærer. Her kan du læse mere om, hvad de typiske arbejdsopgaver inden for kategorien ‘rengøring efter fest’ indebærer, og du kan se, hvilket udstyr og hvilke rengøringsprodukter der typisk anvendes. Bliv klogere på det og meget mere, når du dykker ned i afsnittet her.
Rengøringshjælpen, som man hyrer til oprydning og rengøring efter festen, udfører tit og ofte følgende punkter:
Ja, rengøring efter fest kan også kaldes:
Den person eller det firma, som oftest udfører rengøring efter fester, kaldes:
De mest oplagte alternativer til at hyre hjælp til rengøringen efter fest, eller måder at forenkle rengøringen på, er:
Ofte anvender rengøringshjælpen disse forskellige redskaber til oprydning og rengøring efter en fest:
Mange handyhandere medbringer eget udstyr som en del af deres service. Men det kan meget vel være, at stedet, hvor der holdes fest, allerede stiller nogle rengøringsremedier til rådighed, eller at du som ejer af opgaven gør. Derfor kan det betale sig at koordinere og i alle tilfælde aftale med hinanden på forhånd, så alting er parat, når rengøringsarbejdet går i gang.
Ofte indgår følgende rengøringsprodukter i rengøringen efter en fest:
Nogen gange medbringer rengøringshjælpen, man hyrer, egne rengøringsmidler. Andre gange stiller kunden dem til rådighed. Det er alt efter jeres aftale. Sørg derfor for at drøfte i detaljer, hvem der stiller hvad til rådighed for rengøringsarbejdet, og sørg også for, at jeres aftale er afspejlet i buddet.
En festrengøringshjælp benytter sig ofte af bestemte teknikker til sikring af, at rengøringen udføres dybdegående og effektivt, især efter en fest:
Du kan aftale direkte med din rengøringshjælp, hvilke metoder du ønsker, der anvendes.
Tiden, det tager at oprydde og rengøre efter en fest, varierer betydeligt. Rengøringen begynder typisk med en vurdering af det område, der skal rengøres, samt mængden af snavs og affald. Derfor kan det tage alt fra et par timer til en hel dag, afhængigt af hvor stor festen har været, og hvor snavset der er.
Nogle faktorer, der kan forlænge eller forkorte tiden, det tager, er:
Som kunde lægger du ud med at angive et budget ved opgaveoprettelse. Prisen afhænger især af, hvor stor rengøringsopgaven er, og om der stilles særlige krav til rengøringen som følge af, at der måske har været holdt stor fest. Online hos Handyhand kan du få lavet et estimat af prisen ved hjælp af prisberegneren. Handyhandere byder på opgaven, og buddene svarer til faste priser - ikke timepriser - og betalingen foregår gennem Handyhands sikre betalingssystem.
Det kan være værd at undersøge med Skat, om deres servicefradrag træder i kraft specifikt i forbindelse med rengøring efter fest. Læs om, hvad det dækker på Skats hjemmeside om fradrag.

Udbetal først når opgaven er fuldført til din tilfredshed
Vælg den rette til opgaven ud fra verificerede anmeldelser og ratings
Dækket af vores skadegodtgørelses model, hvis der skulle opstå uheld. Læs mere om Skadegodtgørelse.
For at booke rengøringshjælp på Handyhand-platformen til rengøring efter en fest, kan man følge disse enkle trin:
Betalingen af handyhanderen, du hyrer til festrengøringen, foregår sådan her:
I tilfælde af at opgaven annulleres, bliver beløbet returneret til dig som ejer af opgaven i form af en kredit, som du kan vælge at få udbetalt. Sker betalingen uden om Handyhand, går du glip af den beskyttelse og støtte, som platformen tilbyder i tilfælde af uforudsete situationer.
Princippet er, at man modtager bud og henvendelser på baggrund af den opgave, man opretter på platformen. Derfor kan man som udgangspunkt regne med, at de handyhandere, der byder, har tid og mulighed for at udføre rengøringen på det tidspunkt, man har angivet i opgavebeskrivelsen.
Man kan nemt og hurtigt danne sig et overblik over, hvordan man aflyser af en opgave henholdsvis på hjemmesiden og på mobilen, eller man kan følge vejledningen her:
Ved fortrydelse, inden man har accepteret et bud fra en handyhander, gør man sådan:
Ved aflysning, efter at man har accepteret et bud, følger man trin 1-5 ovenfor og tilføjer yderligere trin 6-8:
Udfyld formularen. Husk at forklare, hvorfor opgaven skal annulleres.
Afsend anmodningen.
Vent på handyhanderens godkendelse af aflysningen.
Er der ingen reaktion fra handyhanderens side, godkendes anmodningen automatisk efter 48 timer. Bliver anmodningen afslået, kommer den til en manuel gennemgang hos os i Handyhand. Når annulleringen er gået igennem, sættes pengene ind som kredit på ens Handyhand-profil, hvorfra man kan vælge at få dem overført til sit kort. Man modtager i øvrigt en mail herom.
Man kan altid vælge at genopslå sin opgave på vores platformen, hvis man ønsker det. Handyhand står desuden klar til at hjælpe med at foretage en aflysning, hvis det bliver nødvendigt.
Ja, når du bestiller en tjeneste eller service via Handyhand, er du automatisk dækket af vores stærke skadegodtgørelse. Den godtgør selvrisikoen på din almindelige indboforsikring, hvis der skulle ske et uheld. For en fuld beskrivelse af dækningen kan du læse mere om Handyhands skadegodtgørelse.
Profilerne på Handyhands platform er udstyret med brugeranmeldelser, som giver et indblik i tidligere kunders erfaringer med de forskellige rengøringsfolk, der tilbyder rengøringshjælp efter en fest. Derudover kan man se en 'udførelsesrate', som viser, hvor stor en andel af de accepterede opgaver, der reelt er blevet udført. Alt i alt giver det god mulighed for at vurdere pålideligheden hos den enkelte handyhander, når man søger hjælp til oprydning og rengøring efter fest.
Vi står klar hos Handyhand, hvis du får brug for hjælp. Vi svarer på mange forskellige spørgsmål dagligt om alt fra teknisk assistance på hjemmesiden og i appen til betalingsproblemer eller tvister mellem dig og handyhanderen. Du er velkommen til at kontakte os på følgende måder:
Du og din rengøringshjælp kan trygt kommunikere gennem Handyhands interne beskedsystem. Med dette system får I mulighed for at lave alle vigtige aftaler på skrift, hvilket er en stor fordel, hvis der skulle blive brug for at lave ændringer i aftalen eller behov for support fra Handyhand. Det anbefales derfor at lade kommunikationen mellem jer foregå inden for vores beskedsystem.
Ja. Når rengøringen efter din fest er udført, har du mulighed for at komme med en vurdering af den person, du havde hyret, inde på selve platformen. Således kan du være med til at sørge for, at andre fremover kan træffe gode og velovervejede beslutninger, når de skal vælge en handyhander til samme type opgave.
Som kunde, der efterspørger rengøring efter fest, er det dig, der indleder med at angive et budget, når du opretter opgaven. Det vil sige, at du giver din forventning om prisen for arbejdet til kende. Herefter vil forskellige, interesserede rengøringsfolk afgive deres bud, og deres bud svarer til faste priser, ikke timepriser. På den måde kan du vælge den rengøringshjælp blandt de bydende, hvis tilbud imødekommer dine krav bedst, og selve betalingen foregår gennem Handyhands sikre betalingssystem.
For at finde den bedste rengøringshjælp til opgaven, bør du benytte dig af Handyhands system, som bygger på anmeldelser, bedømmelser og indikationer af mødestabilitet og effektivitet med mere. Disse oplysninger kan tilgås via den enkelte handyhanders profil på platformen, og du kan på den måde vurdere, hvem der vil være den bedste til at løse lige netop din opgave.
Typiske modtagere af hjælpen til rengøring efter fest er:
Uanset, om du falder inden for en af kategorierne eller ej, er du altid velkommen til at slå din opgave op på vores platform.
Nej, når du bruger Handyhand-platformen til at hyre hjælp til rengøring efter en fest, behøver du ikke at lave en separat kontrakt med rengøringshjælpen, du hyrer. Handyhand tager sig af de nødvendige formaliteter fra kommunikation til skadegodtgørelse i tilfælde af uheld, så du kan nøjes med at fokusere på selve opgaven.
Ja, det kan være vigtigt at tage hensyn til overfølsomhed og allergi i forbindelse med rengøring. Især hvis rengøringen skal udføres et sted, hvor beboerne er følsomme. Man kan tage højde for det på følgende måder:
Nej, det kræver ikke en formel uddannelse. Dog kan nogle typer opgaver kræve specialviden - drøft derfor altid din opgaves indhold med den pågældende handyhander. Det kan også være en fordel, hvis handyhanderen har erfaring med lignende opgaver eller har taget kurser i rengøringsteknikker.
Der er mange gode grunde til at hyre hjælp til rengøring efter fest gennem Handyhand-platformen. Se de mange fordele her:
Handyhand gør det nemt at finde en fest-rengøringshjælper i snertinge til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien fest-rengøringshjælper.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige fest-rengøringshjælpere i snertinge, i post nr: 4054 til 4388.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Festrengøring kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 700,00,- til 1.000,00,- kr..

Bedøm selv - alle opgaver får en anmeldelse!

Vælg det bud som passer dig bedst!

Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.

Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!