Elena N.
Skovlunde
Seneste Anmeldelse
"Jeg synes, at hun er dyr, når man skal have ekstra ting lavet."
Udflytningsrengøring
Lejlighedsrengøring
Husrengøring
Omfattende rengøring
Alle rengørings behov
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk gratis forsikring
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
Skovlunde
"Jeg synes, at hun er dyr, når man skal have ekstra ting lavet."
Kerteminde
"Tom var sød, imødekommende, venlig og tog opgaven med et smil. Tak for hjælpen :)"
København S
"Malena var punktlig og grundig."
København Ø
"Well made job"
København S
"Søde mennesker. Veludført arbejde - dygtig til sy-arbejde. Prisen god. Meget tilfreds."
Copenhagen
"Alt var fint."
Brønshøj
"Fantastic service, attention to details, very skilled and helpful. Recommend."
Frederiksberg
"Fantastisk handyhand, som altid er der til tiden, god kommunkation og hun kan lagt mere end bare rengøring :-)"
"Elena er grundig og gør din lejlighed skinnende ren. Hun manglede kun at gøre nogle nogle bageplader rene, ellers var alt tip top! Hun forlangte 500kr ekstra, trods jeg havde skrevet, hvad der skulle rengøres og til en pris af 3000kr. Det var en smule ubehageligt, at føle sig presset til ekstra betaling. Jeg havde foretrukket hun havde gjort opmærksom på dette i kommunikationen inden."
Rengøring af 68 kvm. Lejlighed ved fraflytning
3,000,-
Grundigt arbejde :)
Rengøring af 65 kvm lejlighed
600,-
Super god service
Rengøring af lejelighed
450,-
I am incredibly impressed with the cleaning of our apartment. The place looks immaculate, with every detail taken care of to perfection. Zahida was professional, thorough, and left our home looking fantastic. I highly recommend her service for anyone looking for a sparkling clean home. Thank you for such a wonderful job.
Rengøring af 2-værelses lejlighed på 58 m2 i Dyssegård.
550,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Hjælp med at samle Ikea klædeskab
Maler
Klargøring af lejlighed til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Havearbejde
Beskæring af 4 større træer
IT support
Geninstallering af windows + programmer
Elektriker
Installation af Sonos musikanlæg i hus
Rengøring
Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Elektriker
Opsætning af lamper i stue og soveværelse
Catering
3-retters menu til 14 mennesker
Rengøring af 2-værelses lejlighed på 58 m2 i Dyssegård.
500 kr
Dyssegård
Ønsket tidspunkt for opgavens start er kl. 9 morgen. Rengøring af 2-værelses lejlighed på 58 m2 på 4. sal uden elevator. Vi har alt udstyr til opgaven. Opgaven omfatter rengøring af køkken, stue og soveværelse. Afstøvning, støvsugning og gulvvask af hele lejligheden. Opgaven kan godt udføres som regelmæssig fremadrettet, hvis der er et match.
Clean garden
1,000 kr
Dyssegård
We want to remove weeds, trim bushes & clean the garden n general. Garden size is 150 sqm. We have tools, & can take care of the waste too
Polering af marmor sofabord
Dyssegård
Polering af marmorplade på sofabord mål 117 × 56 cm. Ingen dybe ridser eller pletter, pladen flyttes nemt
Rengøring af 65 kvm lejlighed
550 kr
Dyssegård
Rengøring af 65 kvm2 lejlighed. 2,5 time. Køkken, badeværelse, stue, soveværelse. Ingen vinduespudsning. Ingen rengøring af ovn. Rengøringsmidler og udstyr er i lejligheden.
Hushjælp til rengøring og madlavning
1,900 kr
Dyssegård
Hushjælp: Har du lyst til at arbejde med huslige gøremål? Vi er en familie på 4 (2 børn på hhv. 3 og 9 år) og vi kunne godt tænke os hjælp til huslige gøremål 3-4 gange om ugen af 3-4 timer per gang, dvs. 9-16 timer per uge (timeantal vil blive afklaret i løbet af de første par måneder når vi ser hvor lang tid opgaverne tager). Opgaverne er oprydning, støvsugning, rengøring, tøjvask samt hænge op og lægge på plads. Derudover, vil vi gerne have hjælp til at indkøb og madlavning, dvs. at stege og dampe kød og grøntsager og sætte det i bøtter til ugen. Dvs. det er meget simpel madlavning og kræver kun basale kokkeegenskaber. Vi vil gerne finde en, som vi kan samarbejde med i længere tid og søger en person som pålidelig, let at arbejde med og har lyst til at arbejde med oprydning, rengøring og madlavning. Det ville være ideelt hvis det kunne være mandag, onsdag og fredag i tidsrummet 8.30-15.00, samt evt. tirsdag eller torsdag. Du må selv bestemme hvornår i tidsrummet du laver arbejdet. Og alternativt, kan tidsrummene før 8.30 eller mellem 15 og 18 kan også fungere. Angiv venligst den timeløn, som du gerne vil tilbyde, når du skriver.
Oprydning og tøjvask - 3 x 3 timer per uge
1,170 kr
Dyssegård
Vi er en familie på 4 og kunne godt tænke os hjælp til oprydning, tøjvask, indkøb, madlavning herhjemme ca. 3-4 x 3 timer per uge. Vi vil vurdere tidsforbruget løbende ift. om det bliver 3 x 3 timer eller om der er brug for mere for at få løst opgaverne. Det ville være ideelt hvis det kunne være mandag, onsdag og fredag i tidsrummet 8.30-15.00, samt evt. tirsdag og torsdag, hvis det bliver behov. Det drejer sig om at rydde op i køkken-alrum, sætte i opvaskemaskinen, støvsuge samt at vaske tøj og hænge det op. Derudover, vil vi gerne have hjælp til at indkøb og madlavning, dvs. at stege og dampe kød og grøntsager og sætte det i bøtter til ugen (dvs. at det er rimeligt nemt). Vi søger en langtidsløsning og har brug for en som pålidelig, let at arbejde med og har evner indenfor både oprydning, rengøring og madlavning, samt kan præsentere gode referencer. Vi forestiller os en timeløn på 130 DKK/time, men er åben for diskussion af dette, hvis behov.
Når du overvejer at booke hjælp til rengøring ved udflytning, er der flere faktorer, du bør have in mente. Dette afsnit vil dykke ned i, hvad rengøringshjælperens arbejdsopgaver normalt dækker, de forskellige servicer inden for kategorien samt vigtige ting at være opmærksom på. Vi kommer også ind på, hvilket udstyr der benyttes til flytterengøring, og på hvem der står for materialerne.
Ved rengøring af flyttelejligheder og generelt flytterengøring, udfører en rengøringshjælper en række bestemte opgaver for at sikre, at en bolig er i perfekt stand ved fraflytning. Disse opgaver omfatter typisk:
Den præcise liste over opgaver inden for udflytningsrengøring kan variere alt efter kundens behov og rengøringshjælpens tilbud.
Ja, udflytningsrengøring kan også omtales som:
En person, der udfører udflytningsrengøring, kaldes ofte for en:
Når det er et firma, der specialiserer sig i flytterengøring kaldes firmaet tit:
Alternativet til at hyre en hanydhander til udflytningsrengøring er typisk:
Når du booker udflytningsrengøring, er der flere aspekter, du bør eller kan overveje:
Inden for kategorien udflytningsrengøring findes der forskellige servicer til forskellige behov:
Valget af service afhænger af den specifikke boligtype og kundens individuelle behov. Det er altid en god idé at aftale grundigt med den valgte rengøringshjælp, så servicen passer til ens krav og forventninger.
En rengøringshjælp ved udflytning bruger typisk rengøringsmidler som disse:
Kunden skal selv sørge for at have rengøringsmidler til rengøringsopgaver, også til flytterengøring. Hvis du ikke har de nødvendige rengøringsmidler, kan du aftale med din handyhander, at de kan medbringe dem. Dette vil i de fleste tilfælde få prisen til at stige på opgaven.
Udflytningsrengøringshjælpen bruger normalt følgende redskaber, for at sikre en grundig rengøring:
Handyhandere medbringer ikke selv udstyr og redskaber til rengøringsopgaver. Du bør derfor selv stille dem til rådighed, når du hyrer hjælp til udflytningsrengøring. Hvis du ikke har de nødvendige redskaber, kan du aftale med din handyhander, at de kan medbringe dem, hvilket kan få prisen til at stige på opgaven.
Rengøringshjælpens arbejde varierer alt efter hvad der er behov for, men her er nogle af de teknikker, der særligt bruges til opgaver med flytterengøring af en bolig:
Varigheden af en udflytningsrengøring varierer alt efter boligens størrelse og stand, samt kravene til rengøringen ved udflytning. Der er flere faktorer, der kan forlænge eller forkorte opgavens varighed:
Det er derfor altid en god idé at diskutere behovet for flytterengøringen med handyhanderen, inden arbejdet går i gang, for at få en fornemmelse eller et estimat af opgavens tidsramme.
Du lægger selv ud med at angive et budget for opgaven, når du opretter den. Det er også muligt at få hjælp til at vurdere prisen med prisberegneren, der findes på Handyhands hjemmeside, og som kan give dig et prisestimat.
Herefter vil forskellige handyhandere, der kan hjælpe dig med at gøre rent, når du skal flytte ud, give deres bud på opgaven. Disse bud svarer til faste priser, ikke timepriser. Du vælger nu den rengøringshjælp, der passer dig og din økonomi bedst.
Prisen for rengøring ved udflytning vil typisk afhænge af faktorer som:
Selve betalingen foregår gennem Handyhands sikre betalingssystem.
Ifølge Skat kan man få fradrag for såkaldt ‘almindelig rengøring’, som udføres i hjemmet, såsom vask og aftørring af flader og rengøring af toilet og bad. Det er derfor sandsynligt, at dette kan omfatte rengøring i forbindelse med fraflytning fra en bolig, men du bør undersøge mulighederne og betingelserne i lige netop din situation. Besøg Skats hjemmeside for at læse mere om servicefradrag.
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om Forsikring her.
En rengøringshjælper, som udfører rengøring ved udflytning, kan hjælpe forskellige typer af kunder:
Til udflytningsrengøring bør en rengøringshjælper besidde nogle bestemte kvalifikationer:
I sidste ende er det en stor fordel, at en udflytningsrengøringshjælp ikke alene kender til almindelig rengøring, men også er bekendt med de særlige behov og krav, der kan være til flytterengøring.
Under en udflytningsrengøring kan der opstå forskellige uforudsete behov, som eventuelt også kan forlænge arbejdet:
Når man benytter Handyhand til at hyre hjælp til udflytningsrengøring, er der ikke behov for at lave en særskilt kontrakt. I Handyhand håndterer vi de nødvendige formaliteter, så du undgår at skulle beskæftige dig med kontrakter og fakturering. Platformen tager sig af alt fra betaling til forsikring, så du kan fokusere på flytterengøringen. Det giver mindre administrativt arbejde for dig.
Rengøringen udføres i den lejlighed eller bolig, som man er ved at flytte ud af.
Der findes bestemt miljøvenlige muligheder. Når du opretter din opgave hos Handyhand for at finde hjælp til rengøring ved udflytning, er det en god idé at være tydelig i ønsket om miljøvenlig rengøring, hvis dette er tilfældet. Her er nogle grønne tiltag, man kan overveje:
Det er absolut værd at tage hensyn til overfølsomhed og allergi ved udflytningsrengøring - det kan både være for din egen skyld og af hensyn til de næste, der skal indtage boligen:
Udflytningsrengøring udføres som udgangspunkt altid inden for normal arbejdstid, eller mellem kl. 7-17. Dog bør du overveje følgende, hvis du planlægger rengøring uden for normal arbejdstid:
På Handyhand kan du altid finde rengøringshjælpere, der har tid til at udføre flytterengøring næste dag eller kan udføre den service, du søger.
Som regel kan rengøringen godt finde sted, uden at du er hjemme, men det er op til dig at afgøre, om du er tryg ved det. Bedømmelser og anbefalinger kan være med til at give tryghed, når du skal vælge en handyhander til opgaven. Men vurdér selv, om du synes, det er en god idé, at du ikke er til stede, og overvej gerne følgende:
Inden din rengøringshjælp kommer, kan du forberede et par ting, som kan gøre udflytningsrengøringen nem og ligetil:
Hvis der er flere handyhandere involveret i rengøringsopgaven eller eventuelt i andre projekter samme sted, kan du gøre følgende for en nem koordinering:
I de fleste tilfælde er en udflytningsrengøring en engangsopgave, hvor rengøringshjælpen sørger for, at alt er rent og klar til den næste beboer. Derfor bliver flytterengøring ikke efterset, når opgaven er fuldført.
En person, som udfører udflytningsrengøring, behøver ikke en formel uddannelse.
Mange i branchen har dog:
Nej, det er ikke et krav.
Nej, personer, som udfører opgaver som udflytningsrengøring, behøver typisk ikke særlige godkendelser, certificeringer eller autorisationer, for at udføre sit arbejde.
Nogle handyhandere, der yder hjælp til udflytningsrengøring, tilbyder garanti for det arbejde, de leverer. For afklaring er det vigtigt, at du drøfter det med vedkommende, i det tilfælde at du ønsker en garanti for arbejdet.
Når man booker en udflytningsrengøringshjælp, er der nogle sikkerhedskrav, man skal være opmærksom på:
Når du booker en rengøringshjælp ved udflytning hos Handyhand, sikrer du dig mange fordele. Her er nogle af de væsentligste:
Mange har allerede haft gode oplevelser med at benytte Handyhand til at finde den rette rengøringshjælp. Vores platforms gennemsigtighed, skræddersyede services og kundesupport gør, at den ofte anbefales som den nemmeste og mest effektive løsning.
Handyhand gør det nemt at finde en udflytningsrengøringshjælper i dyssegård til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien udflytningsrengøringshjælper.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige udflytningsrengøringshjælpere i dyssegård, i post nr: 900 til 2930.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Udflytnings rengøring kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 550.00,- til 1,000.00,- kr.
Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!
Vælg det bud som passer dig bedst!
Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.
Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!