Person udfører udflytningsrengøring i tom lejlighed, klar til nye beboere.

Udflytnings rengøring i Herlev

Beskriv kort din opgave og modtag gratis og uforpligtende tilbud fra lokale rengøringsassistenter i Herlev

Rengøringsassistenter til alle dine behov

Lejlighed og hus

Ejer- og lejeboliger

Til private, boligselskaber og virksomheder

Få depositum tilbage

Og meget mere!

Det tager kun 2 minutter, og så er det gratis
+300.000 kunder

Billigere end traditionelle udbydere

Store og små opgaver

Gratis skadegodtgørelse

Sikker kontantløs betaling

Service samme eller næste dag

De bedste rengøringsassistenter i Herlev

Handyhand er en markedsplads med MitID-verificerede hjælpere og ægte anmeldelser – klar til din opgave

Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Zahida Parvin M..

Albertslund

4,9
102 anmeldelser

mit id verificeret verificeret

Seneste Anmeldelse

"Opgaven er udført fuldt tilfredsstillende med stor venlighed, grundighed og dygtighed"

Verifikationer

Info

mit id verificering
anmeldser
firma registreted
Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Katarzyna G..

Bagsværd

4,8
46 anmeldelser

mit id verificeret verificeret

Seneste Anmeldelse

"Punktlige, søde og meget dygtige!"

Verifikationer

Info

mit id verificering
anmeldser
Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Fatou K..

Brønshøj

4,8
40 anmeldelser

mit id verificeret verificeret

Seneste Anmeldelse

"Vi nåede ikke"

Verifikationer

Info

mit id verificering
anmeldser
Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Yuliia V..

København N

4,9
75 anmeldelser

mit id verificeret verificeret

Seneste Anmeldelse

"Jeg har brugt Yuliia flere gange og hver gang er opgaven udført til absolut perfektion. Jeg er utrolig glad for hendes hjælp som er effektiv og grundig. 5⭐️ hele vejen rundt"

Verifikationer

Info

mit id verificering
anmeldser
Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Elena N..

Rødovre

4,9
71 anmeldelser

mit id verificeret verificeret

Seneste Anmeldelse

"Thank you!"

Verifikationer

Info

mit id verificering
anmeldser
Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Renu E..

Skovlunde

4,7
14 anmeldelser

Seneste Anmeldelse

"Det var en hovedrengøring efter en renovering og den klarede Renu til UG. Hun får de bedste anbefalinger herfra. :-)"

Verifikationer

Info

anmeldser
Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Nada A..

Brønshøj

4,9
17 anmeldelser

mit id verificeret verificeret

Seneste Anmeldelse

"Måtte aflyse aftalen. Og havde først ikke set datoen så jeg måtte rykke planerne for flytningen, men aflyste derefter kort tid før."

Verifikationer

Info

mit id verificering
anmeldser
Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Umran A..

Brøndby Strand

4,9
188 anmeldelser

mit id verificeret verificeret

Seneste Anmeldelse

"Virkelig godt udført arbejde, og Umran er virkelig sød 😊"

Verifikationer

Info

mit id verificering
anmeldser

Seneste anmeldelser

Seneste anmeldelser

comment.user?.profileImg

Elena kom og gjorde min mors hus på 110 m2 fuldstændig rent. Alt skinner, alle flader er rengjorte, også helt ind til alle hjørner🤗 Vi kan meget anbefale Elena. Vi kommer til at bruge hende igen.

Rengøring af hus 110m2

500,-

comment.user?.profileImg

Fatou gjorde et fantastisk stykke arbejde, fik rengjort en ret beskidt ovn som nu skinner. Behagelig og rolig personlighed. Kan stærkt anbefale Fatou

Grundig rengøring af ovn

500,-

comment.user?.profileImg

Har gjordt et god indtryk og meget dygtig

Rengøring af hus på 130 m2

500,-

comment.user?.profileImg

Kan klart anbefales ♥️Fantastisk rengøring med sans for grundighed, lækre svanemærket produkter og et hjem efterladt med en rent og velduftende finish!! Wow hvor er I gode 😁

Slutrengøring af lejlighed

650,-

comment.user?.profileImg

Grundig, flittig og effektiv. Vores bedste anbefalinger herfra.

Vask af træterrasse med brun sæbe og derefter algefjerner behandles.

1.300,-

comment.user?.profileImg

Er god til sit arbejde

Reng

500,-

Gennemsnitlig anmeldelser af udflytningsrengøringshjælpere

Baseret på 4249 Anmeldelser

4.76
3805
182
84
37
141

Opret din opgave på få minutter

Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag

1

Beskriv din opgave

2

Modtag bud

3

Få løst din opgave

opgaver platform services

Møbelsamling

Samle Ikea skab

opgaver platform services

Maler

Male til flyttesyn

opgaver platform services

Flyttehjælp

Flytte til Roskilde

opgaver platform services

Havearbejde

Beskære 4 træer

opgaver platform services

IT support

Windows installation

opgaver platform services

Elektriker

Installere Sonos

opgaver platform services

Rengøring

Ugentlig rengøring

opgaver platform services

Flyttehjælp

Flytte indbo

opgaver platform services

Elektriker

Opsætte lamper

opgaver platform services

Catering

Middag til 14

opgaver platform services

VVS

Reparere håndvask

opgaver platform services

Tømrerarbejde

Bygge bogreol

opgaver platform services

Hundeluftning

Daglige gåture

opgaver platform services

Fotografi

Familiefotografering

opgaver platform services

Webdesign

Lave hjemmeside

opgaver platform services

Lektiehjælp

Matematik hjælp

opgaver platform services

Vinduespudsning

Pudse vinduer

opgaver platform services

Græsslåning

Slå græsplæne

opgaver platform services

Grafisk Design

Design logo

opgaver platform services

Handyman

Små reparationer

Tidligere opgaver I Herlev

Massage

600 kr

Ønsker 90 min helkropsmassage. Fleksibel på dag og tidspunkt, fortæl mig gerne når du har mulighed.

Rengøring

340 kr

Gør 50 kvadratmeter boligen ren Gør ren i badeværelset, køkkenet, stue og soveværelse Skifter sengetøj

Kitchen sink drain cleaning

680 kr

I am writing to you about blocking of kitchen sink. Sink in my kitchen blocks every 2- 3 days. It clears after removing all the pipes or after using the cleaning agents but blocks again in 2-3 days days. This has been happening since i bought the house 6 months ago. Earlier the down pipe used to be clear. If water is poured it used to go through. But now even down pipe looks blocked. It fills in after 2-4 liters of water. Need help fixing the problem.

Hushjælp / oprydning / rengøring

1.500 kr

Vi søger en hjælpende hånd til at få hverdagen i vores travle familie til at hænge sammen. Det drejer sig om almindelig rengøring (badeværelser, gulve, støve af) og at holde huset nogenlunde ryddeligt (fylde/tømme opvaskemaskinen, samle legetøj op, skifte og vaske sengetøj, en gang imellem rengøring af køleskab, opvaskemaskine og vaskemaskine). Derudover også folde tøj og lidt strygning. Vi bor i en villa på 280 kvm og har to børn – en pige på 1 år og en dreng på 3 år. Det handler ikke om at have et super rent hjem, men at få frigjort tid til børn og arbejde. Så vi leder efter en der kan bare kan blive en del af vores hverdag og hjælpe med at få det hele til at glide lidt bedre. Helst et par gange om ugen i stedet for mange timer på én dag – men vi ved godt, det kan være svært at få til at passe. Timepris kan aftales afhængig af erfaring ----- We are looking for a helping hand to make everyday life in our busy family come together. It’s about general cleaning (bathrooms, floors, dusting) and keeping the house reasonably tidy (loading/unloading the dishwasher, picking up toys, changing and washing bed linen, occasionally cleaning the fridge, dishwasher, and washing machine). In addition, folding laundry and a bit of ironing. We live in a 280 sqm villa and have two children – a 1-year-old girl and a 3-year-old boy. It’s not about having a super clean home, but about freeing up time for the kids and work. So we’re looking for someone who can simply become part of our everyday life and help make everything run a little smoother. Preferably a couple of times a week instead of many hours in one day – but we understand that can be hard to arrange. Hourly rate can be negotiated depending on experience.

Rengøring

640 kr

Rengøring af 55 m2 lejlighed, år 2024, så næsten ny, uden køleskab og ovn. Det er en udflytning, nøglerne skal afleveres tirsdag d. 16/9. Se link her:*********************/taghaverne-bolig/?boligID=3099

Hvad indebærer flytterengøring?

Læs mere

kvinde med telefon

Hvorfor skal jeg bruge Handyhand?

calendar

Sikker betaling

Udbetal først når opgaven er fuldført til din tilfredshed

star

Verificerede anmeldelser

Vælg den rette til opgaven ud fra verificerede anmeldelser og ratings

shield

Skadegodtgørelse

Dækket af vores skadegodtgørelses model, hvis der skulle opstå uheld. Læs mere om Skadegodtgørelse.

Typiske spørgsmål til flytterengøring

  • At booke en rengøringshjælp ved udflytning via Handyhand er enkelt og nemt:

    1. Opret din opgave: Beskriv nøjagtigt, hvad du har brug for på Handyhands platform, inklusiv detaljerne om opgaven og det ønskede tidspunkt for udførelsen.
    2. Angiv et budget: Vurdér, hvad du forventer at betale for opgaven. Dette gør det nemmere for handyhandere at komme med tilbud til dig.
    3. Modtag tilbud: Når opgaven er oprettet, vil handyhandere fra dit område sende dig tilbud på flytterengøringen.
    4. Vælg den rette: Sammenlign tilbuddene og vælg den rengøringshjælp, som bedst matcher dine forventninger.
    5. Bekræft og start opgaven: Når du har valgt en handyhander, bekræfter du vedkommende, og de kan påbegynde med arbejdet. 
  • Betalingen for udflytningsrengøring foregår således gennem Handyhands sikre betalingssystem:

    • Reservation: Efter at have accepteret et bud fra en handyhander, der kan hjælpe dig med udflytningsrengøring, trækkes det pågældende beløb fra din konto og reserveres af Handyhand. 
    • Betaling: Når opgaven af flytterengøringen er markeret som udført, overføres beløbet direkte til handyhanderen.

    I tilfælde af at opgaven annulleres, bliver beløbet returneret til opgave-ejeren, altså til dig, som en kredit, man kan vælge at få udbetalt. 

    Betaler du uden om Handyhand, går du glip af den beskyttelse og støtte, som platformen tilbyder i tilfælde af uforudsete situationer.

  • Når du har oprettet en opgave om udflytningsrengøring vil du kun modtage bud eller henvendelser fra en rengøringshjælp, som er klar og har tid til opgaven.

  • Når du vil aflyse eller fortryde en aftale vedrørende udflytningsrengøring afhænger processen af, om det er før eller efter, du har sagt ja til et bud fra en rengøringshjælp:

    Før du har accepteret et bud:

    1. Log ind på Handyhand.dk.
    2. Gå til “Mine opgaver”. 
    3. Vælg den pågældende opgave.
    4. Vælg “Flere muligheder”.
    5. Tryk “Aflys opgave”.

     

    Efter du har accepteret et bud:

    1. Gå til “Mine opgaver”. 
    2. Vælg den pågældende opgave.
    3. Vælg “Flere muligheder”.
    4. Tryk “Aflys opgave”.
    5. Udfyld formularen og forklar, hvorfor opgaven annulleres.
    6. Send anmodningen afsted.
    7. Afvent rengøringshjælpens godkendelse af aflysningen inden for 48 timer.

     

    Reagerer rengøringshjælpen ikke på anmodningen, godkendes den automatisk efter 48 timer. Afslår rengøringshjælpen anmodningen, sendes den til en manuel gennemgang hos Handyhand.

    Når annulleringen er gået igennem, vil pengene blive sat ind som kredit på din profil på platformen. Her kan de overføres til det kort, de oprindeligt blev indbetalt fra. Du modtager en mail om dette, når annulleringen er gået igennem. 

  • Af Handyhands platform fremgår både anmeldelser og 'udførelsesrate' på profilerne. Dette giver dig som kunde mulighed for nemt at vurdere erfaringer og kompetencer hos den enkelte handyhander, så du kan vælge den bedste hjælper til din flytterengøring. Anmeldelserne giver dig blandt andet også indblik i tidligere kunders oplevelser.

  • Opstår behovet for at komme i kontakt med os her i Handyhand, så kan det ske på flere måder:

    • Kontaktformular: Besøg os online og send os en besked.
    • Telefonisk kontakt: Ring til os, og vi hjælper dig med det samme. 
    • E-mail-kontakt: Send os en detaljeret e-mail - så vender vi tilbage til dig hurtigst muligt.

    Vi står klar til at hjælpe med en bred vifte af spørgsmål, alt fra teknisk assistance på hjemmesiden og app'en til betalingsproblemer eller uoverensstemmelse mellem dig og handyhander. Vi sætter også pris på din feedback, så vi kan blive ved med at forbedre vores service.

  • Når du booker en hjælp til udflytningsrengøring gennem Handyhand, kommunikerer I nemt og sikkert via vores interne beskedsystem. Her er nogle af de fordele, der er ved systemet:

    • Skriftlig aftale: Alt, hvad I aftaler, står i systemet, og det skaber tryghed og klarhed for begge parter.
    • Let adgang: Uanset om det er før, under, eller efter arbejdet, er beskeder og oplysninger tilgængelige for dig.
    • Hurtige opdateringer: Skulle der ske ændringer eller behov for yderligere koordinering eller flytterengøring, kan I hurtigt orientere hinanden gennem beskedsystemet.

    Det er afgørende, at I kun kommunikerer på Handyhands platform, så vi hos Handyhand kan hjælpe jer, hvis der mod forventning skulle opstå tvister.

  • Efter at opgaven er udført, har du mulighed for at give den, der hjalp dig med rengøringen ved udflytningen, en anmeldelse inde på platformen. Du kan både bedømme kvaliteten af arbejdet og den generelle oplevelse med rengøringshjælpen. På den måde kan andre kunder få glæde af din erfaring, næste gang de skal hyre en til at gøre rent ved udflytning af en bolig.

  • Du lægger selv ud med at angive et budget for opgaven, når du opretter den, dvs. din forventning til prisen. Herefter vil forskellige handyhandere, der kan hjælpe dig med at gøre rent, når du skal flytte, give deres bud på opgaven. Disse bud svarer til faste priser, ikke timepriser. På den måde kan du vælge lige netop den rengøringshjælp, hvis tilbud passer bedst til dine behov og din økonomi. Selve betalingen foregår så gennem Handyhands sikre betalingssystem.

  • For at finde den bedste handyhander til opgaven med rengøring ved udflytning anbefales det at benytte Handyhands platform. Den viser anmeldelser af handyhanderne fra tidligere kunder og giver et indblik i den enkelte rengøringshjælps evner og tidligere arbejde. På den måde har du mulighed for at træffe en velovervejet beslutning. 

Værd at vide om flytterengøring

Læs mere

Hvorfor hyre flytterengøring gennem Handyhand?

Når du booker en rengøringshjælp ved udflytning hos Handyhand, sikrer du dig mange fordele. Her er nogle af de væsentligste:

  1. Effektivitet: Du kan nemt og hurtigt oprette din opgave, hvorefter du straks kan modtage tilbud fra lokale handyhandere.
  2. Sammenligning af tilbud: Du har mulighed for at modtage og sammenligne flere tilbud fra dygtige handyhandere. Dette giver dig frihed til at vælge den, der passer bedst til dig.
  3. Fleksibilitet: Handyhand er designet til at imødekomme forskelligartede behov - uanset om du ønsker at deltage i arbejdet selv eller stiller specifikke krav til flytterengøringen.
  4. Økonomisk fordelagtigt: Med vores konkurrenceprægede budsystem får du fordelagtige priser på kvalitetsarbejde.
  5. Sikker betaling: Overfør trygt penge gennem Handyhands betalingssystem, som er både nemt og sikkert at bruge.
  6. Lokalt fokus: Handyhands netværk af lokale eksperter danner grundlaget for en service, der let kan udføres i dit nærområde.

Mange har allerede haft gode oplevelser med at benytte Handyhand til at finde den rette rengøringshjælp. Vores platforms gennemsigtighed, skræddersyede services og kundesupport gør, at den ofte anbefales som den nemmeste og mest effektive løsning.

Handyhand gør det nemt at finde en udflytningsrengøringshjælper i herlev til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien udflytningsrengøringshjælper.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige udflytningsrengøringshjælpere i herlev, i post nr: 1359 til 2889.

Prisen på opgaver indenfor kategorien Udflytnings rengøring kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 640,00,- til 1.500,00,- kr..

Bud på ingen tid

Ægte anmeldelser

Bedøm selv - alle opgaver får en anmeldelse!

Bud på ingen tid

Fleksibel pris

Vælg det bud som passer dig bedst!

Bud på ingen tid

Lokale eksperter

Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.

Bud på ingen tid

Bud på ingen tid

Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!