Person afhenter skrald og affald for Handyhand service.

Afhentning af skrald og affald i Aarup

Beskriv kort din opgave, og modtag gratis og uforpligtende tilbud fra lokale skraldemænd nær dig i Aarup

Skraldemænd til alle dine behov

Find lokal skraldemand

Indsamling og sortering

Afhentning og bortkørsel

Affald, skrald og skrot

Enhver affaldsopgave

Det tager kun 2 minutter, og så er det gratis
+300.000 kunder

Billigere end traditionelle udbydere

Store og små opgaver

Gratis skadegodtgørelse

Sikker kontantløs betaling

Service samme eller næste dag

De bedste skraldemænd i Aarup

Handyhand er en markedsplads med MitID-verificerede hjælpere og ægte anmeldelser – klar til din opgave

Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Mathias H..

Esbjerg

4,6
9 anmeldelser

mit id verificeret verificeret

Seneste Anmeldelse

"Måtte afbryde opgaven - Mathias tog munden alt for fuld og sagde ja til en opgave, han ikke kunne overskue, desværre"

Verifikationer

Info

mit id verificering
Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Mathias H..

Odense SØ

4,6
21 anmeldelser

Seneste Anmeldelse

"Stor opgave med at rydde hus med stueetage og kælder hvor der var samlet rigtig mange ting og ikke været gjort rent i mange år. Alt er ryddet ud som aftalt og fik fjernet planter foran køkkenvinduet som en ekstra aftale der blevet lavet undervejs. Vi har kun skrevet sammen i Handyhand appen, har været super venlig hele tiden. En smule svær at få fat på, men sådan er det nok når man venter spændt på hvordan det går. Tak for en KÆMPE hjælp og kan kun anbefale Mathias på det varmeste. Hilsen An-Marie."

Verifikationer

Info

anmeldser
Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Marius B..

Odense C

5,0
28 anmeldelser

mit id verificeret verificeret

Seneste Anmeldelse

"Arbejder hurtigt"

Verifikationer

Info

mit id verificering
anmeldser
Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Simon L..

Odense C

4,9
10 anmeldelser

mit id verificeret verificeret

Seneste Anmeldelse

"Søde drenge der nåede i mål"

Verifikationer

Info

mit id verificering
anmeldser
Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Simon D..

Middelfart

5,0
277 anmeldelser

Seneste Anmeldelse

"Simon er super sød og mega stærk !! Han var fuldstændig uundværlig! Høj anbefaling"

Verifikationer

Info

anmeldser
Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Erkan S..

Hedehusene

4,8
1504 anmeldelser

mit id verificeret verificeret

Seneste Anmeldelse

"Erkan og hans makker var hurtige og effektive."

Verifikationer

Info

mit id verificering
anmeldser
firma registreted
Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Benjamin B..

Ejby

5,0
27 anmeldelser

Seneste Anmeldelse

"Meget effektiv, grundigt og hurtigt arbejde. Vil helt klart booke ham igen :)"

Verifikationer

Info

anmeldser

Seneste anmeldelser

Seneste anmeldelser

comment.user?.profileImg

Mathias hjalp os med at flytte en kæmpe bunke jord til lossepladsen. Han var særdeles venlig, og udførte opgaven præcis som aftalt. Han kom hurtigt i gang og var desuden god til at kommunikere undervejs. Kan varmt anbefales her fra!

Bortskaffelse af jord

2.500,-

comment.user?.profileImg

Hurtig og effektiv og godt stykke arbejde gjort til stor tilfredshed

Gravet Ca 1m2 græs af , samt bortkørsel af jorden

1.000,-

comment.user?.profileImg

Godt arbejde, meget effektiv

Terrasse fliser renses og affald køres væk

850,-

comment.user?.profileImg

Meget hurtig. Det tog ikke mere end 30 min, så var opgaven udført.

Afhentning af bygge affald

500,-

comment.user?.profileImg

Klarede opgaven hurtigt og effektivt.

Bortskaffelse af jord

3.000,-

comment.user?.profileImg

Kan varmt anbefales 👍

Fjerne betonaffald og jord

1.600,-

Gennemsnitlig anmeldelser af afhentning services

Baseret på 560 Anmeldelser

4.80
512
19
9
3
17

Opret din opgave på få minutter

Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag

1

Beskriv din opgave

2

Modtag bud

3

Få løst din opgave

opgaver platform services

Møbelsamling

Samle Ikea skab

opgaver platform services

Maler

Male til flyttesyn

opgaver platform services

Flyttehjælp

Flytte til Roskilde

opgaver platform services

Havearbejde

Beskære 4 træer

opgaver platform services

IT support

Windows installation

opgaver platform services

Elektriker

Installere Sonos

opgaver platform services

Rengøring

Ugentlig rengøring

opgaver platform services

Flyttehjælp

Flytte indbo

opgaver platform services

Elektriker

Opsætte lamper

opgaver platform services

Catering

Middag til 14

opgaver platform services

VVS

Reparere håndvask

opgaver platform services

Tømrerarbejde

Bygge bogreol

opgaver platform services

Hundeluftning

Daglige gåture

opgaver platform services

Fotografi

Familiefotografering

opgaver platform services

Webdesign

Lave hjemmeside

opgaver platform services

Lektiehjælp

Matematik hjælp

opgaver platform services

Vinduespudsning

Pudse vinduer

opgaver platform services

Græsslåning

Slå græsplæne

opgaver platform services

Grafisk Design

Design logo

opgaver platform services

Handyman

Små reparationer

Tidligere opgaver I Aarup

Afhentning af bygge affald

500 kr

Jeg havde nogle murere til at lave noget arbejde på huset. De har dog ikke ryddet op efter sig selv, og svarer ikke længere. Jeg ønsker at få afhentet bygge affald som indeholder diverse mursten, mørtel, vand slange, træ og beton klodser. Se vedhæftede billeder. Det står ved min garage. Skal køres på genbrugs pladsen

Kørsel af jord til genbrugsstationl

800 kr

Jeg søger hjælp til at få kørt en større mængde opgravet jord , som ses på billederne. Opgaven består af: • Læsning af jord i trailer eller bil • Kørsel til genbrugsstationen • Let oprydning bagefter Adgangsforhold: Materialet ligger i haven,

Afhentning efter renovation

820 kr

Vi har en bunke af ting stående efter tilbygning og renoveringsarbejde. Det er primært gammelt køkken og trægulv, en terasse og ødelagte fliser. Der er også lidt andre ting som badekar og gennemsigtige plastplader fra overdækket terasse. Der er adgang fra indkørsel.

Afhentnings af haveaffald og tagpap

300 kr

Plastikposer med haveaffald (græs, æbler osv.) Jordbunke skal fjernes - har en skovl. Tagpap, der ligger i mange stykker i indkørslen. Det hele skal på lossepladsen, som ligger 5min herfra. Se billeder. Hjælper gerne selv med pålæsning. Trailer er nødvendig.

matrasse pick up

need to pick up matrasse to the recyle center

Afhentning og levering af grus

1.000 kr

Hent 3 t grus og 1,5 ton stenmel i Koledhus grusgrav, Ørbæk (grusgraven hjælper med at læsse det). Kør det til Marstrandsvej, 5230 Odense M og læs af med grab fra kantsten over lille hæk. Lægges i to bunker

Fjerne græstørv og lægge grus plant til drivhus

18.000 kr

Der skal graves græstørv op og de skal transporteres væk. Der efter skal der lægges grus plant, så der kan lægges fliser.

Jordkørsel

700 kr

1-2 ton små-kompakt jord, blandet med små sten, afhentes/køres væk. Til opfyldning hul på mark osv. Er IKKE forurenet. Ligger lige ud til vej, og er derfor nemt tilgængeligt. Der vil være brug for at grappe jorden på lad eller deslignende, medbring derfor maskine.

Ophugning af beton og udgravning, samt bortskaffelse.

12.750 kr

Beton er ophugget langs alle rør. Derfor skal der ikke tages højde for dette. Der kan være armeringsjern. Det drejer sig om ca. 65kvm hvor alt inventar er fjernet.

Hvad tilbyder skraldemænd?

Læs mere

kvinde med telefon

Hvorfor skal jeg bruge Handyhand?

calendar

Sikker betaling

Udbetal først når opgaven er fuldført til din tilfredshed

star

Verificerede anmeldelser

Vælg den rette til opgaven ud fra verificerede anmeldelser og ratings

shield

Skadegodtgørelse

Dækket af vores skadegodtgørelses model, hvis der skulle opstå uheld. Læs mere om Skadegodtgørelse.

Relevante spørgsmål til affaldsindsamling

  • For at finde en affaldsafhenter via Handyhand, følger du disse enkle trin:

    1. Opret opgave: Opret opgaven og beskriv detaljeret, hvad du har brug for hjælp til og hvilke typer affald, du skal have afhentet. Angiv også, hvornår du vil have det gjort.
    2. Angiv budget: Giv et skøn over din ønskede pris, så de bydende handyhandere bedre kan tilpasse deres tilbud til dine forventninger. 
    3. Modtag tilbud: Når opgaven er oprettet, vil du hurtigt begynde at modtage tilbud fra affaldsafhentere fra dit nærområde.
    4. Vælg en handyhander: Gennemse tilbuddene og vælg den handyhander, der imødekommer dine krav og dit budget bedst.
    5. Gå i gang: Når du har valgt en til at hente affaldet og accepteret tilbuddet, kan afhentningen gå i gang.
  • Betalingen af handyhanderen, du hyrer, foregår sådan her:

    • Reservation: Efter at have accepteret og bekræftet et bud fra en handyhander trækkes det pågældende beløb fra din konto og reserveres af Handyhand. 
    • Betaling: Når arbejdet er overstået, og opgaven er markeret som udført, overføres beløbet direkte til handyhanderen.

    I tilfælde af at opgaven annulleres, bliver beløbet returneret til ejeren af opgaven, altså til dig, som en kredit, du kan vælge at få udbetalt. 

    Foregår betalingen uden om Handyhand, går du glip af den beskyttelse og støtte, som platformen tilbyder i tilfælde af uforudsete situationer.

  • Eftersom du modtager bud og henvendelser på baggrund af den opgave, du har oprettet, kan du som udgangspunkt regne med, at de handyhandere, du hører fra, har tid og mulighed for at tage sig af opgaven på det tidspunkt, som du har angivet. 

  • Hvis du fortryder eller ønsker at annullere en opgave, der handler om at få afhentet affald, afhænger proceduren af, om det er før eller efter, du har sagt ja til et tilbud fra en handyhander:

     

    Før du har accepteret et bud:

    1. Log ind på Handyhand.
    2. Gå til “Mine opgaver”. 
    3. Vælg den pågældende opgave.
    4. Vælg “Flere muligheder”.
    5. Tryk “Aflys opgave”.

     

    Efter du har accepteret et bud:

    1. Log ind på Handyhand.
    2. Gå til “Mine opgaver”. 
    3. Vælg den pågældende opgave.
    4. Vælg “Flere muligheder”.
    5. Tryk “Aflys opgave”.
    6. Udfyld formularen og forklar, hvorfor opgaven skal annulleres.
    7. Send anmodningen af sted.
    8. Afvent handyhanderens godkendelse af aflysningen inden for 48 timer.

     

    Reagerer handyhanderen ikke på anmodningen, godkendes den automatisk efter 48 timer. Afslås anmodningen, sendes den til en manuel gennemgang hos Handyhand.

    Når annulleringen er gået igennem, vil pengene blive sat ind som kredit på din Handyhand-profil. Du modtager en mail om dette, når annulleringen er gennemført. Du er også meget velkommen til at genopslå opgaven på platformen, hvis du igen får brug for hjælpen.

     
    Handyhand er altid klar til at hjælpe med en aflysning, men det anbefales først og fremmest at tage sig af en aflysning som beskrevet. Man kan også se en video om, hvordan man annullerer henholdsvis på hjemmesiden eller på mobilen, efter at man har accepteret et bud.

  • Ja, Handyhand sørger for, at du kan blive dækket af vores skadegodtgørelse i tilfælde af uforudsete hændelser eller skader opstået under arbejdets udførelse. For at se den fulde beskrivelse af dækningen anbefaler vi, at du læser mere om Handyhands skadegodtgørelse.

  • Kendskabet til pålidelighed hos den enkelte affaldsafhenter eller renovationsarbejder bygger primært på to metoder: Først og fremmest er profilerne på Handyhand udstyret med brugeranmeldelser, som giver et indblik i tidligere kunders erfaringer med den pågældende handyhander. Derudover kan man se det, der hedder 'udførelsesrate', som viser, hvor stor en andel af de accepterede opgaver, der er blevet udført. Alt i alt giver det god mulighed for at vurdere pålideligheden hos den enkelte renovationsarbejder, man finder via Handyhand. 

  • Vil du i kontakt med os her i Handyhand, er der flere måder at gøre det på:

    • Kontaktformular: Besøg os online og send os en besked.
    • Telefon: Ring til os, og vi hjælper dig med det samme. 
    • E-mail: Send os en detaljeret e-mail, og vi vender tilbage hurtigst muligt.

    Vi står klar til at hjælpe med mange typer af spørgsmål - alt fra teknisk assistance på hjemmesiden og i appen til betalingsproblemer eller tvister mellem dig og handyhanderen. Vi tager også gerne i mod feedback, så vi hele tiden kan forbedre vores service.

  • Du kommunikerer nemt og sikkert med personen, du hyrer, gennem Handyhands interne beskedsystem. Beskedsystemet giver jer mulighed for at lave alle vigtige aftaler på skrift og dermed have god adgang til oplysningerne om opgaven. Dette er en stor fordel, både hvis behovet for at foretage ændringer i aftalen opstår, eller hvis der bliver brug for support fra Handyhand. Det anbefales derfor at holde kommunikationen mellem dig og afhenteren inden for dette beskedsystem.

  • Når servicen med afhentning af skrald, affald og byggeaffald er udført, har du mulighed for at komme med en vurdering af den handyhander, du havde hyret, inde på Handyhands platform. På den måde er du med til at sørge for, at andre fremover kan træffe gode og velovervejede beslutninger, når de skal finde en handyhander til samme type opgave. 

  • Du lægger selv ud med at angive et budget for opgaven, når du opretter den - det vil sige, at du giver din forventning om prisen til kende. Herefter vil forskellige handyhandere give deres bud på opgaven. Disse bud svarer til faste priser, ikke timepriser. 

    På den måde kan du nu vælge lige netop den handyhander, hvis tilbud imødekommer dine behov allerbedst, og selve betalingen foregår så gennem Handyhands sikre betalingssystem.

  • På baggrund af de anmeldelser, bedømmelser og indikationer af mødestabilitet og effektivitet med mere, som er tilgængelige inde på den enkelte handyhanders profil, har du mulighed for at vurdere, hvem der vil være den bedste til at løse lige netop din opgave. Du kan på den måde træffe et velovervejet valg.

Værd at vide om afhentning af affald

Læs mere

Hvorfor finde hjælp til afhentning af affald med Handyhand?

Når du finder din næste affaldsafhenter gennem Handyhand, sikrer du dig en lang række fordele:

  • Effektivt: Du kan nemt og hurtigt oprette din opgave, hvorefter du straks kan modtage tilbud fra handyhandere i nærheden af dig.
  • Sammenlign: Du kan hurtigt sammenligne tilbuddene fra de dygtige handyhandere, så du frit kan vælge det tilbud, der imødekommer dine behov bedst.
  • Billigt: Med vores budsystem kan du finde konkurrencedygtige priser, der er op til 70% billigere end hos traditionelle udbydere.
  • Fleksibelt: Handyhand er indrettet til at imødekomme mange typer behov - uanset om du stiller særlige krav eller ønsker selv at medvirke i arbejdet. Tøv ikke med at slå opgaven op.
  • Gennemsigtigt: Idet du har adgang til at se anmeldelser fra tidligere kunder, får du bred indsigt i handyhandernes tidligere arbejde og i, hvad de kan.
  • Skadegodtgørelse: For at give ekstra tryghed kan alle opgaver, der udføres via Handyhand, blive dækket af en skadegodtgørelse, såfremt man har en skadeforsikring, f.eks. en indboforsikring.
  • Sikker betaling: Overfør trygt penge gennem Handyhands betalingssystem, som er både nemt og sikkert at bruge.
  • Lokalt fokus: Vores netværk af lokale eksperter er afsæt for en service tilpasset lige netop dine ønsker og behov. 

Handyhand gør det nemt at finde en afhentning service i aarup til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien afhentning service.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige afhentning services i aarup, i post nr: 5109 til 5832.

Prisen på opgaver indenfor kategorien Afhentning af skrald og affald kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 450,00,- til 9.860,00,- kr..

Bud på ingen tid

Ægte anmeldelser

Bedøm selv - alle opgaver får en anmeldelse!

Bud på ingen tid

Fleksibel pris

Vælg det bud som passer dig bedst!

Bud på ingen tid

Lokale eksperter

Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.

Bud på ingen tid

Bud på ingen tid

Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!