
Erkan S.
Hedehusene
Seneste Anmeldelse
"Super venlige og udførte arbejdet godt. Vil klart bruge jer igen til næste opgave."
Find lokal skraldemand
Indsamling og sortering
Afhentning og bortkørsel
Affald, skrald og skrot
Enhver affaldsopgave
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk dækket af gratis skadegodtgørelse
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
Hedehusene
"Super venlige og udførte arbejdet godt. Vil klart bruge jer igen til næste opgave."
Hillerød
"Daniel lavede et kanon stykke arbejde med beskæring af 10 træer i forskellige størrelser. Han forstod hvad det var jeg ønskede. Flot oprydning efter arbejdet. Super let at kommunikere med - de varmeste anbefalinger til Daniel herfra"
Rødovre
"Michael er rigtig god og behagelig at arbejde med, vil anbefale ham, og gerne bruge ham igen."
Birkerød
"Jesper kom til tiden og udførte opgaven som aftalt - jeg vil bestemt anbefale Jesper."
Allerød
"Det er nemt at lave en aftale med Karsten, og den overholdes til punkt og prikke."
Helsinge
"Kan klart anbefale Qais. De var to søde mænd, der kom og gravede vores trampolin ned og bortskaf jorden med det samme.. Det er blevet mega godt og trampolinen holder sig meget stabil. De havde øje for alle deltajerne. Kæmpe anbefaling herfra."
Birkerød
"Nick er super venlig. Har ikne fået udført arbejde af ham endnu, men han er helt klart topvalget når jeg skal have udført noget."
Hillerød
"Asker var både meget venlig og effektiv. Kunne ikke have været bedre."
2 friske gutter. Kom og hentede jorden til aftalt tid. Kan kun give dem min anbefaling herfra.
Afhentning af jord
1.000,-
Fantastisk energi og nem kommunikation
Afhentning af affald plus træflis og div mindre træstammer fra grund
4.800,-
Mike klaret opgaven til UG.
Afhentning af byggeaffald
2.500,-
Samir var hurtig og effektiv, kom som planlagt og var rigtig venlig. Kan varmt anbefales 👍
Fjerne storskrald
1.400,-
Super arbejder, og meget effektiv. Kan varmt anbefale Joselo.
Fjernelse og bortkørsel af fliser
4.000,-
En stor indsats. Er meget glad og tilfreds.
Jord og haveaffald fjernelse
800,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Samle Ikea skab
Maler
Male til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytte til Roskilde
Havearbejde
Beskære 4 træer
IT support
Windows installation
Elektriker
Installere Sonos
Rengøring
Ugentlig rengøring
Flyttehjælp
Flytte indbo
Elektriker
Opsætte lamper
Catering
Middag til 14
VVS
Reparere håndvask
Tømrerarbejde
Bygge bogreol
Hundeluftning
Daglige gåture
Fotografi
Familiefotografering
Webdesign
Lave hjemmeside
Lektiehjælp
Matematik hjælp
Vinduespudsning
Pudse vinduer
Græsslåning
Slå græsplæne
Grafisk Design
Design logo
Handyman
Små reparationer
Bortskaffelse af herregårdsfliser
2.000 kr
Hillerød
Jeg tager 40 m2 herregårdsfliser op fra en terrasse og lægger dem i en bunke i indkørslen. Jeg har brug for hjælp til at bortskaffe bunken af fliser efterfølgende. Der er nem adgeng til indkørslen og fire km til genbrugsplads
Bortskaffelse af jordbunke
9.000 kr
Værløse
Vi skal have fjernet en jordbunke med sten og buske samt en mindre bunke kompostjord fra vores have. Der skal en mindre gravemaskine til - man kan komme igennem havelågen, som måler 155 cm i bredden.
Afhentning af jord og skåret træer
3.880 kr
Ølstykke
Afhentning af en del jord jeg har gravet op og afskåret træer med rødder
Bortkørsel af jord
6.000 kr
Ålsgårde
Bortkørsel + bortskaffelse af ca 15m3 jord. Jord er opgravet og ligger klar ud til vej. Det er en blanding af muldjord, ler og grus. Krav til afhentning med lastbil og grab!
Når du står over for at skulle booke en affaldsafhentning, er der en række praktiske forhold, som kan være gode at være opmærksomme på. Læs med her og bliv klogere på, hvad man kan forvente af en sådan booking, herunder hvilke typer services der findes, hvad der skal bruges af udstyr og meget mere.
Servicen inden for kategorien ‘afhentning af skrald og affald’ dækker typisk:
Ja, afhentning af skrald og affald kan også omtales som:
Servicen ‘afhentning af skrald og affald’ dækker som udgangspunkt en bred vifte af ydelser, fordi der findes mange typer affald. Vi har forsøgt at give overblik over affaldstyper her, hvor de første punkter især henvender sig private, mens erhvervskunder nævnes til sidst:
Sørg for at finde den rette handyhander, så servicen kan blive tilpasset typen af affald og behov.
Den person eller det firma, der står for afhentning af skrald og affald, kaldes for:
Når du booker en skralde- og affaldsafhentning, er der et par ting, som er gode at have for øje:
Når man skal have afhentet affald, bliver der som regel brug for disse redskaber og hjælpemidler:
Ofte stiller afhenteren en del af dette til rådighed, men det er for eksempel naturligt, at kunden sørger for sække i det omfang, der passer til affaldet. Generelt er det vigtigt med en god dialog om omfang og type af affaldet, så I kan finde ud af, hvilket køretøj m.m. der kræves, og hvem der stiller det forskellige til rådighed.
Prisen for afhentning af affald varierer gerne alt efter mængde og type af affald. Som kunde lægger du ud med at angive et budget ved opgaveoprettelse. Du kan få hjælp til at vurdere prisen med prisberegneren, der findes på Handyhands hjemmeside, som kan give dig et prisskøn.
Handyhanderne byder nu på opgaven, og buddene svarer til faste priser, ikke timepriser. Betalingen foregår gennem Handyhands sikre betalingssystem.
Der findes ikke direkte fradrag for private ved booking af skrald- og affaldsafhentning. Tjek hos din kommune, om man kan søge om økonomisk tilskud der.
Der kan gælde andre regler for virksomheder, og reglerne kan afhænge af affaldstype og -mængde. Det anbefales at undersøge lokale regler og regler for erhverv hos Skat eller hos kommunen.
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Skulle uheldet være ude, så er du dækket af vores skadegodtgørelses model. Læs mere om Skadegodtgørelse her.
Blandt de typiske modtagere af denne service er private husstande, virksomheder, byggeprojekter, eventarrangører og boligforeninger. Repræsenterer disse modtagere ikke dig, så tøv ikke med at slå opgaven op alligevel - Handyhand er indrettet til at imødekomme mange typer behov.
Nej, når man benytter Handyhand-platformen, behøver man ikke at lave en særskilt kontrakt med affaldsafhenteren. Handyhand tager sig af de nødvendige formaliteter vedrørende betaling. Således undgår du bøvlet og kan fokusere på at få udført selve opgaven.
Ja, det giver rigtig god mening at tænke i miljøvenlige løsninger i forhold til håndtering af affald. Det handler især om sortering og korrekt bortskaffelse for at øge mulighederne for genanvendelse af materialer. Når du opretter din opgave på Handyhand-platformen, er det en god idé at gøre opmærksom på, at du leder efter en miljøvenlig afhentningsservice.
Afhentning af skrald, samt bortkørsel af byggeaffald og andet affald, kan principielt ske på ethvert ønsket tidspunkt, men en oplagt begrænsning er åbningstiderne de steder, hvor affaldet skal afleveres. Åbningstiderne kan også være anderledes i weekenden. Desuden kan det i nogle tilfælde være relevant at tænke på støjgener fra arbejdet i forhold til naboer.
For at sikre en gnidningsfri afhentning kan du forberede nogle ting, inden afhentningen skal foregå:
Hvis du eksempelvis har forskellige hold af afhentere, der kommer og henter forskellige typer af skrald og affald, som eksempelvis ved større projekter, der kræver afhentning af betonaffald, er det vigtigt, at du markerer tydeligt, hvad der er hvad, så det er klart for afhenterne, hvad de skal hente. Det kan også være praktisk at informere alle parter om, at der er flere på opgaven.
Nej, som regel ikke. Vær dog opmærksom på eventuelle krav til håndteringen af bestemte affaldstyper - der kan være krav om godkendelser eller beviser for at måtte håndtere forskellige typer affald, således at gældende lovgivning og miljøstandarder overholdes.
I forhold til sikkerhed er det især relevant, når det er farligt affald eller større genstande, der skal afhentes. Sikkerheden skal både være i orden for den, der henter affaldet, det vil sige, at handyhanderen skal kunne håndtere genstandene på rette vis for at passe på sig selv. Derudover skal håndteringen af især det farlige affald ske forsvarligt af hensyn til miljø.
Når du finder din næste affaldsafhenter gennem Handyhand, sikrer du dig en lang række fordele:
Handyhand gør det nemt at finde en afhentning service i gørløse til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien afhentning service.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige afhentning services i gørløse, i post nr: 3366 til 3646.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Afhentning af skrald og affald kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 2.000,00,- til 9.250,00,- kr..
Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!
Vælg det bud som passer dig bedst!
Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.
Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!