Reyes A.
Kokkedal
Seneste Anmeldelse
"Super indsats!"
Find lokal skraldemand
Indsamling og sortering
Afhentning og bortkørsel
Affald, skrald og skrot
Enhver affaldsopgave
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk gratis forsikring
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
Kokkedal
"Super indsats!"
Birkerød
"Jesper har hjulpet os ved flere lejligheder og har ikke skuffet! Effektiv, sød og punktlig - og godt udført arbejde!"
Fredensborg
"Mathias løste tilfredsstillende opgaven med flytning af jord og fliser, og får helt klart min anbefaling. Tak for indsatsen."
Fredensborg
"Flink og effektiv fyr! Jeg ringer gerne efter Jonas en anden gang 😊"
Rødovre
"Yder rigtig god service. Meget effektiv flytning samt en meget rar oplevelse flytning udført på en måde hvor behov bliver set og imødekommet og der er en meget venlig kommunikation. ."
Hedehusene
"Godt stykke arbejde👍🏻"
Værløse
"Opgaven godt udført"
Birkerød
"Flink mand, der har fuldstændig styr på hvad han gør! Kan klart anbefale Nick."
Fantastisk energi og nem kommunikation
Afhentning af affald plus træflis og div mindre træstammer fra grund
4,800,-
Mike klaret opgaven til UG.
Afhentning af byggeaffald
2,500,-
2 friske gutter. Kom og hentede jorden til aftalt tid. Kan kun give dem min anbefaling herfra.
Afhentning af jord
1,000,-
Super arbejder, og meget effektiv. Kan varmt anbefale Joselo.
Fjernelse og bortkørsel af fliser
4,000,-
En stor indsats. Er meget glad og tilfreds.
Jord og haveaffald fjernelse
800,-
Samir var hurtig og effektiv, kom som planlagt og var rigtig venlig. Kan varmt anbefales 👍
Fjerne storskrald
1,400,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Hjælp med at samle Ikea klædeskab
Maler
Klargøring af lejlighed til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Havearbejde
Beskæring af 4 større træer
IT support
Geninstallering af windows + programmer
Elektriker
Installation af Sonos musikanlæg i hus
Rengøring
Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Elektriker
Opsætning af lamper i stue og soveværelse
Catering
3-retters menu til 14 mennesker
Fjerne storskrald
2,000 kr
Helsinge
Fjerne storskrald som består af fliser, tapet, skabe og skabslåger, vaskemaskine, malerspande og andet restaffald som vises på billedet. Det står udenfor vores indgang og der kan parkeres lige foran.
Bortkørsel af fliser
1,000 kr
Tisvildeleje
Jeg skal have kørt 10 tunge betonfliser + nogle stumper og enkelte mindre fliser væk Fliserne måler 62,5x40x7,5 Fliserne ligger tilgængelige bag mit hus, og der er fin adgang med en trailer.
Fjerne 6 hybenroser fra græsplæne
800 kr
Hundested
Grave 6 mindre hybenroser op fra græsplæne. Lette at komme til. Skal ikke køres væk. Kan fjernes med maskine eller spade
Afhentning og læsning af større bunke haveaffald efter fældning af forhave. Cirka et mindre vognlæs i mængde.
1,600 kr
Hillerød
Haveaffaldet ligger parat i samlet bunke i forhaven. Kan let nås med grab. Blandet træer og buske. Skal køres til haveaffaldsordning på Hillerød genbrugsstation. Ingen hindringer for grab - læsset ligger i forhave med lav beplantning.
Fliser under affaldsbeholdere
5,500 kr
Fredensborg
Jeg har 4 affaldsbeholdere i indkørslen. Jeg vil have et lille flisebelagt område hvor de kan stå. dvs. ca. 1 x 3 m. Det er plads ved siden af indkørslen men der skal graves 20 cm. jord og rødder væk og lægges grus. Der er let adgang for en maskine.
Når du står over for at skulle booke en affaldsafhentning, er der en række praktiske forhold, som kan være gode at være opmærksomme på. Læs med her og bliv klogere på, hvad man kan forvente af en sådan booking, herunder hvilke typer services der findes, hvad der skal bruges af udstyr og meget mere.
Servicen inden for kategorien ‘afhentning af skrald og affald’ dækker typisk:
Ja, afhentning af skrald og affald kan også omtales som:
Servicen ‘afhentning af skrald og affald’ dækker som udgangspunkt en bred vifte af ydelser, fordi der findes mange typer affald. Vi har forsøgt at give overblik over affaldstyper her, hvor de første punkter især henvender sig private, mens erhvervskunder nævnes til sidst:
Sørg for at finde den rette handyhander, så servicen kan blive tilpasset typen af affald og behov.
Den person eller det firma, der står for afhentning af skrald og affald, kaldes for:
Når du booker en skralde- og affaldsafhentning, er der et par ting, som er gode at have for øje:
Når man skal have afhentet affald, bliver der som regel brug for disse redskaber og hjælpemidler:
Ofte stiller afhenteren en del af dette til rådighed, men det er for eksempel naturligt, at kunden sørger for sække i det omfang, der passer til affaldet. Generelt er det vigtigt med en god dialog om omfang og type af affaldet, så I kan finde ud af, hvilket køretøj m.m. der kræves, og hvem der stiller det forskellige til rådighed.
Prisen for afhentning af affald varierer gerne alt efter mængde og type af affald. Som kunde lægger du ud med at angive et budget ved opgaveoprettelse. Du kan få hjælp til at vurdere prisen med prisberegneren, der findes på Handyhands hjemmeside, som kan give dig et prisskøn.
Handyhanderne byder nu på opgaven, og buddene svarer til faste priser, ikke timepriser. Betalingen foregår gennem Handyhands sikre betalingssystem.
Der findes ikke direkte fradrag for private ved booking af skrald- og affaldsafhentning. Tjek hos din kommune, om man kan søge om økonomisk tilskud der.
Der kan gælde andre regler for virksomheder, og reglerne kan afhænge af affaldstype og -mængde. Det anbefales at undersøge lokale regler og regler for erhverv hos Skat eller hos kommunen.
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om Forsikring her.
Blandt de typiske modtagere af denne service er private husstande, virksomheder, byggeprojekter, eventarrangører og boligforeninger. Repræsenterer disse modtagere ikke dig, så tøv ikke med at slå opgaven op alligevel - Handyhand er indrettet til at imødekomme mange typer behov.
Nej, når man benytter Handyhand-platformen, behøver man ikke at lave en særskilt kontrakt med affaldsafhenteren. Handyhand tager sig af de nødvendige formaliteter vedrørende alt fra betaling til forsikring. Således undgår du bøvlet og kan fokusere på at få udført selve opgaven.
Ja, det giver rigtig god mening at tænke i miljøvenlige løsninger i forhold til håndtering af affald. Det handler især om sortering og korrekt bortskaffelse for at øge mulighederne for genanvendelse af materialer. Når du opretter din opgave på Handyhand-platformen, er det en god idé at gøre opmærksom på, at du leder efter en miljøvenlig afhentningsservice.
Afhentning af skrald, samt bortkørsel af byggeaffald og andet affald, kan principielt ske på ethvert ønsket tidspunkt, men en oplagt begrænsning er åbningstiderne de steder, hvor affaldet skal afleveres. Åbningstiderne kan også være anderledes i weekenden. Desuden kan det i nogle tilfælde være relevant at tænke på støjgener fra arbejdet i forhold til naboer.
For at sikre en gnidningsfri afhentning kan du forberede nogle ting, inden afhentningen skal foregå:
Hvis du eksempelvis har forskellige hold af afhentere, der kommer og henter forskellige typer af skrald og affald, som eksempelvis ved større projekter, der kræver afhentning af betonaffald, er det vigtigt, at du markerer tydeligt, hvad der er hvad, så det er klart for afhenterne, hvad de skal hente. Det kan også være praktisk at informere alle parter om, at der er flere på opgaven.
Nej, som regel ikke. Vær dog opmærksom på eventuelle krav til håndteringen af bestemte affaldstyper - der kan være krav om godkendelser eller beviser for at måtte håndtere forskellige typer affald, således at gældende lovgivning og miljøstandarder overholdes.
I forhold til sikkerhed er det især relevant, når det er farligt affald eller større genstande, der skal afhentes. Sikkerheden skal både være i orden for den, der henter affaldet, det vil sige, at handyhanderen skal kunne håndtere genstandene på rette vis for at passe på sig selv. Derudover skal håndteringen af især det farlige affald ske forsvarligt af hensyn til miljø.
Når du finder din næste affaldsafhenter gennem Handyhand, sikrer du dig en lang række fordele:
Handyhand gør det nemt at finde en afhentning service i nivå til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien afhentning service.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige afhentning services i nivå, i post nr: 2942 til 3670.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Afhentning af skrald og affald kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 1,000.00,- til 3,400.00,- kr.
Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!
Vælg det bud som passer dig bedst!
Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.
Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!