Michael K.
Vig
Seneste Anmeldelse
"Flot, grundigt og hurtigt udført arbejde. Efterladt pænt og nydeligt."
Find lokal skraldemand
Indsamling og sortering
Afhentning og bortkørsel
Affald, skrald og skrot
Enhver affaldsopgave
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk gratis forsikring
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
Vig
"Flot, grundigt og hurtigt udført arbejde. Efterladt pænt og nydeligt."
Roskilde
"Emil er super super fed at arbejde med."
Hedehusene
"Great job! We had a language barrier but still managed to communicate fine! Thank you Erkan!"
Rønde
"Kanon arbejde, kan give ham de varmeste anbefalinger."
Ishøj
"Super service, godt håndværk"
Birkerød
"Jesper har hjulpet os ved flere lejligheder og har ikke skuffet! Effektiv, sød og punktlig - og godt udført arbejde!"
Rødovre
"Yder rigtig god service. Meget effektiv flytning samt en meget rar oplevelse flytning udført på en måde hvor behov bliver set og imødekommet og der er en meget venlig kommunikation. ."
Rødovre
"Han kom aldrig, som aftalt."
Flot, grundigt og hurtigt udført arbejde. Efterladt pænt og nydeligt.
Fjernelse af brombærkrat
3,199,-
Super fint arbejde. Alt er efter aftale og ryddet pænt op efter sig, mange tak til Martin, håber du kan hjælpe os en anden gang.
Skralde spand skjuler
6,500,-
Øzkan var hurtig i kommunikationen og hurtig til at udføre opgaven med godt humør.
Afhentning af blandet affald
2,500,-
Fantastisk søde og imødekommende mennesker og enormt effektive
Afhentning af gamle møbler, jord fra opgravet trampolin osv.
2,500,-
Senad var venlig, nem at komme i kontakt med og effektiv.
Rydde skrald på genbrugspladsen
1,500,-
Alt har været så super fint i samarbejdet med Benjamin og hans makker. Kan varmt anbefales 😊
Fjerne terrasse. Fliser og mubrokker
5,000,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Hjælp med at samle Ikea klædeskab
Maler
Klargøring af lejlighed til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Havearbejde
Beskæring af 4 større træer
IT support
Geninstallering af windows + programmer
Elektriker
Installation af Sonos musikanlæg i hus
Rengøring
Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Elektriker
Opsætning af lamper i stue og soveværelse
Catering
3-retters menu til 14 mennesker
Fjernelse af brombærkrat
4,000 kr
Nykøbing Sj
Ca 18 kvm brombærkrat skal opgraves og køres ca 5 km ril haveaffaldsplads. Der er fri adgang også til maskiner m.m.
Fjerne jord
1,000 kr
Kirke Såby
Prisen er til forhandling - skulle bare skrive noget ☺️. Vi har et lille område på godt en kvm. Og 0,5 meter dybt som har lidt olie forurening i sig, og det skal derfor fjernes. Det skal bare graves op, og i en trailer så sørger vi selv for at bortskaffe det. Ergo er hjælpen blot grave arbejde. Vi kan godt sørge for skovl, men tænker det ville være at foretrække hvis pågældende selv har lidt bedre midler. Jeg tænker det er almindelig “blød” jord, det er inde i et åbent skur. Hvis man har erfaring med det, skal der ogås ny jord i, og ligges sten på igen, således at området bliver fint igen.
Bortkørsel af jord
12,000 kr
Roskilde
Vi skal etablerer en ny indkørsel. Vi står selv for alt gravearbejdet, så der er kørsel til og fra, som behøver hjælp til. Bortkørsel af ca 25 stød(kan bæres af en person) samt noget bunddække. Bortkørsel af ca 25 kbm jord. Det skal flyttes 7 km. Læsses med egen grab og tippes af ved ankomst. Levering af ca 30 kbm stabilgrus. Skal gerne grabbes af. Dit tilbud skal indeholde prisen på selve stabilgruset.
Afhentning og bortskaffelse af haveaffald
2,500 kr
Kalundborg
Vi har fældet en del træer og buske i vores have og har en stor bunke haveaffald (blandede grene, få små stykker stamme, blade osv.), der skal afhentes og bortskaffes. Der er ganske meget (en bunke på ca. 5 meter i diameter og 2-3 meter i højden), og vores gartner sagde derfor, at vi skulle få nogen til at komme med lastvogn og grabbe det op på ladet. Bunken ligger i haven ved vejen, så det burde være muligt at grabbe bunken op dérfra. Adressen er Fyrrevænget 42, Kalundborg, og vi modtager meget gerne et tilbud på opgaven :)
Opgravning og bortkørsel af 60 meter ligusterhæk
1,000 kr
Roskilde
Vi skal flytte ind i et hus hvor der for 3 år siden er plantet en ligusterhæk. Denne skal vi have gravet op og kørt væk så vi kan plante en ny hæk (det gør vi selv) Der er ca 60 meter hæk
Bortkørsel af opgravet stabilgrus/lerjord
1,000 kr
Borup
3 - 4 m opgravet stabilgrus/lerjord ønskes bortfjernet. Ligger i indkørslen.
Fjernelse af haveaffald
800 kr
Grevinge
Har en stor bunke haveaffald fra haven, er før blevet hentet med grab - vil tro der er nok til en hel container. Primært grene, ligger lige ud til vej Der står 3 buske på den ene side som ikke skal med til affald men pga plads mangel ligger affald op af disse :)
Når du står over for at skulle booke en affaldsafhentning, er der en række praktiske forhold, som kan være gode at være opmærksomme på. Læs med her og bliv klogere på, hvad man kan forvente af en sådan booking, herunder hvilke typer services der findes, hvad der skal bruges af udstyr og meget mere.
Servicen inden for kategorien ‘afhentning af skrald og affald’ dækker typisk:
Ja, afhentning af skrald og affald kan også omtales som:
Servicen ‘afhentning af skrald og affald’ dækker som udgangspunkt en bred vifte af ydelser, fordi der findes mange typer affald. Vi har forsøgt at give overblik over affaldstyper her, hvor de første punkter især henvender sig private, mens erhvervskunder nævnes til sidst:
Sørg for at finde den rette handyhander, så servicen kan blive tilpasset typen af affald og behov.
Den person eller det firma, der står for afhentning af skrald og affald, kaldes for:
Når du booker en skralde- og affaldsafhentning, er der et par ting, som er gode at have for øje:
Når man skal have afhentet affald, bliver der som regel brug for disse redskaber og hjælpemidler:
Ofte stiller afhenteren en del af dette til rådighed, men det er for eksempel naturligt, at kunden sørger for sække i det omfang, der passer til affaldet. Generelt er det vigtigt med en god dialog om omfang og type af affaldet, så I kan finde ud af, hvilket køretøj m.m. der kræves, og hvem der stiller det forskellige til rådighed.
Prisen for afhentning af affald varierer gerne alt efter mængde og type af affald. Som kunde lægger du ud med at angive et budget ved opgaveoprettelse. Du kan få hjælp til at vurdere prisen med prisberegneren, der findes på Handyhands hjemmeside, som kan give dig et prisskøn.
Handyhanderne byder nu på opgaven, og buddene svarer til faste priser, ikke timepriser. Betalingen foregår gennem Handyhands sikre betalingssystem.
Der findes ikke direkte fradrag for private ved booking af skrald- og affaldsafhentning. Tjek hos din kommune, om man kan søge om økonomisk tilskud der.
Der kan gælde andre regler for virksomheder, og reglerne kan afhænge af affaldstype og -mængde. Det anbefales at undersøge lokale regler og regler for erhverv hos Skat eller hos kommunen.
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om Forsikring her.
Blandt de typiske modtagere af denne service er private husstande, virksomheder, byggeprojekter, eventarrangører og boligforeninger. Repræsenterer disse modtagere ikke dig, så tøv ikke med at slå opgaven op alligevel - Handyhand er indrettet til at imødekomme mange typer behov.
Nej, når man benytter Handyhand-platformen, behøver man ikke at lave en særskilt kontrakt med affaldsafhenteren. Handyhand tager sig af de nødvendige formaliteter vedrørende alt fra betaling til forsikring. Således undgår du bøvlet og kan fokusere på at få udført selve opgaven.
Ja, det giver rigtig god mening at tænke i miljøvenlige løsninger i forhold til håndtering af affald. Det handler især om sortering og korrekt bortskaffelse for at øge mulighederne for genanvendelse af materialer. Når du opretter din opgave på Handyhand-platformen, er det en god idé at gøre opmærksom på, at du leder efter en miljøvenlig afhentningsservice.
Afhentning af skrald, samt bortkørsel af byggeaffald og andet affald, kan principielt ske på ethvert ønsket tidspunkt, men en oplagt begrænsning er åbningstiderne de steder, hvor affaldet skal afleveres. Åbningstiderne kan også være anderledes i weekenden. Desuden kan det i nogle tilfælde være relevant at tænke på støjgener fra arbejdet i forhold til naboer.
For at sikre en gnidningsfri afhentning kan du forberede nogle ting, inden afhentningen skal foregå:
Hvis du eksempelvis har forskellige hold af afhentere, der kommer og henter forskellige typer af skrald og affald, som eksempelvis ved større projekter, der kræver afhentning af betonaffald, er det vigtigt, at du markerer tydeligt, hvad der er hvad, så det er klart for afhenterne, hvad de skal hente. Det kan også være praktisk at informere alle parter om, at der er flere på opgaven.
Nej, som regel ikke. Vær dog opmærksom på eventuelle krav til håndteringen af bestemte affaldstyper - der kan være krav om godkendelser eller beviser for at måtte håndtere forskellige typer affald, således at gældende lovgivning og miljøstandarder overholdes.
I forhold til sikkerhed er det især relevant, når det er farligt affald eller større genstande, der skal afhentes. Sikkerheden skal både være i orden for den, der henter affaldet, det vil sige, at handyhanderen skal kunne håndtere genstandene på rette vis for at passe på sig selv. Derudover skal håndteringen af især det farlige affald ske forsvarligt af hensyn til miljø.
Når du finder din næste affaldsafhenter gennem Handyhand, sikrer du dig en lang række fordele:
Handyhand gør det nemt at finde en afhentning service i fårevejle til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien afhentning service.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige afhentning services i fårevejle, i post nr: 4000 til 4632.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Afhentning af skrald og affald kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 1,000.00,- til 5,000.00,- kr.
Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!
Vælg det bud som passer dig bedst!
Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.
Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!