Helena C.
Brønderslev
Seneste Anmeldelse
"Er fuldt ud tilfreds"
Ægteskabs celebrant
Humanistisk bryllup
Vielse i det frie
Vielse i hjemmet
Alle celebrant behov
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk gratis forsikring
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
Brønderslev
"Er fuldt ud tilfreds"
Silkeborg
"Lise og co. fik gjort det der skulle gøres og fulgte planen. Venlig og smilende. Ganske udmærket service"
Brøndby
"Vi har kun gode ting at sige om samarbejdet med Christine hun er meget professionel og nem at tale med så vi var i gode hænder og kunne nyde festen"
Birkerød
"Lotte lavede et fantastisk arbejde!! Vi er så taknemlige for Lottes hjælp til min mands runde fødselsdag. 😊"
Tilst
"God og arbejdsom."
Aalborg
"Smilende, imødekommende, arbejdsom og effektiv. Stor anbefaling🌟🫶🏽"
Aalborg
"Fuldt ud tilfreds.😊😀"
det var rigtigt fint alt fyldt tilfredsstillende :-)
Servering til 60 års fødselsdag på Lynggaarden ved Tranum, Brovst
3,000,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Hjælp med at samle Ikea klædeskab
Maler
Klargøring af lejlighed til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Havearbejde
Beskæring af 4 større træer
IT support
Geninstallering af windows + programmer
Elektriker
Installation af Sonos musikanlæg i hus
Rengøring
Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Elektriker
Opsætning af lamper i stue og soveværelse
Catering
3-retters menu til 14 mennesker
Firmafest
3,500 kr
Aalborg SØ
Mad til 21 stk. Gerne rejecocktail, steg osv samt bananasplit.
servicere til julefrokost
3,000 kr
Svenstrup J
Afrydning af service omkring 50-60 kuverter. Sætte i opvasker. Stor industri opvasker. Servere basis alkohol/cocktail (4-5 forud bestemt cocktails) Julefrokost i virksomhedens kantine, hvor fuld køkken/industri opvasker står til rådighed. Antal deltagere; 50-60
Place to Cook food for 500 people
2,500 kr
Ålbæk
We are organising an event for which we need to cook Indian food for 500 people and are looking for a rental kitchen to cook the same. Kitchen will be required for 6 hours with a possibility of 6 persons cooking at the same time.
Min mor holder damefrokost til sin 60 års fødselsdag. Min søster og jeg vil gerne have et musikalsk indslag på 3-4 sange :)
500 kr
Jerslev J
Min mors 60 års fødselsdag/damefrokost. Hun vil ikke have taler så vi vil gerne give et musikalsk indslag på 3-4 sange. Så et indslag på ca. et kvarter. Sangeren skal helst synge uden mikrofon og gerne selv have guitar med. Sangene må gerne være kendte danske sange. Gerne en kvindelige sanger. Det er et selskab på ca. 35 og festen foregår i Jerslev ca. 10 min. fra Brønderslev.
Servering og køkken hjælp til bryllupsfest
1,600 kr
Dronninglund
Vi skal holde en bryllupsfest med cirka 30 kuverter i et mindre forsamlingshus med alt i køkkenet som der må blive behov for. Slagteren står for alt servering af hovedret. Servicehjælp ønskes til løbende rydning af borde, rengøring af service, opfyldning af drikkevarer og lignende opgaver så vi som værter kan slappe af og nyde vores fest. Der vil være fadølsanlæg som gæster selv kan benytte. Vin vil være sat frem. Opfyldning vil primært være kolde sodavand. Forventet behov er 6-8 timer, fra cirka 12.00. Efter festens afslutning vil vi selv stå for større hovedrengøring.
Bryllups koordinator
10,000 kr
Strandby
Jeg skal bruge en bryllups koordinator, som der kan stå for stort set det hele omkring at planlægge et bryllup. Lokation af brylluppet, leverandør af de forskellige ting m.m
Kaffemaskine reparation
300 kr
Aalborg
Nespresso kaffemaskine lækker kaffe / vand. Idet kaffe løber ned i koppen, er der en læk hvor kaffe løber ned i opsamlings bakke. Bakken fyldes fyldes hurtigt, efter bare 3-4 kopper. Model: se foto. Maskinen har ikke været repareret tidligere. Den er ca. 12 aar gammel. Vi har ingen reservedele.
Kok til bryllup
450 kr
Aalborg SØ
Vi er på jagt efter en kok, som kna lave lækker mad til vores bryllup. Det skal bestå af: 3 retter og evt. Natmad Gerne med servering og oprydning efter.
Servering til bryllup
2,555 kr
Frederikshavn
Håndtering af tre retter cateringmad samt anretning og tallerkenservering for 85 kuverter. Inklusiv oprydning, opvask mv. på dagen. Udstyr er til rådighed.
Bryllupskage
1,000 kr
Aalborg
Til 20 personer plus otte boern
Bartender
1,777 kr
Thisted
Bryllup i Thisted . Espresso Martini skal serveres ved receptionen og cocktails senere på aftenen (ca. 4 forskellige) Ca. 80 gæster - gennemsnit 4 cocktails pr. Person Der vil være et dedikeret barområde til festen.
Menu kort til pizzaria
3,000 kr
Vadum
Skal have lavet helt nye menu kort og lavet nyt skilt til pizzaraiet kontakt mig på **...**...**..**..
Zumba til polterabend 13. juli
400 kr
Fjerritslev
Vil gerne have ca 1 times Zumba til min søsters polterabend d. 13. juli 2023. Håber det kan lade sig gøre. Vi er ca 8 (halv piger, halv drenge). Det ville være super, hvis det kunne foregå udendørs.
Sjov tale til bryllup
1,500 kr
Thisted
Vi kommer med input til personen som kan underholde med lidt sjov til et brudepar ( vi er forældre og søskende). Skal kunne lave "en sjov tale" mm
Det er ikke kun spisebordet, der er vigtigt i en spisestue. Stolene omkring bordet er lige så vigtige, da det er her man sidder og hygger sig med familien og vennerne. Derfor kan det være en god idé at overveje at skifte stolene ud, hvis man gerne vil have et nyt udtryk i sin spisestue. Man kan eksempelvis overveje at skifte de klassiske spisestuestole ud med nogle moderne stole, eller måske er et helt hvidt bord mere ens stil. Det kan også være du har en stor spisestue, så der kan være plads til at rundt bord, som kan samle personerne om bordet på en helt anden måde, fordi man alle sammen sidder med front mod hinanden. Dette leder typisk op til en samlet samtale for hele selskabet. Lige meget hvad, så er det vigtigt at have behagelige stole i sin spisestue, da man jo gerne skal kunne sidde der i flere timer ad gangen - især når der er gæster på besøg.
En vielse i det frie er en fantastisk måde at holde sin bryllupsceremoni på. Det giver jer mulighed for at være kreative med jeres bryllup, og I kan have det lige så unikt, som I ønsker det. En vielse i det frie kan foregå på mange forskellige steder - lige fra stranden til parken eller haven. Uanset hvor I holder jeres vielse, så er der nogle ting, I skal huske på. For det første skal I sørge for at have en god PA-anlæg, så alle kan høre præsten eller taleren. Dernæst skal I have taget hensyn til vejret - især hvis I holder jeres vielse udenfor. Sørg for at have noget telt eller pavillon, som kan give jer skygge og beskyttelse mod regnen, hvis den begynder at pisse ned. Endeligt skal I huske at informere jeres gæster om, hvorvidt de skal medbringe stole eller ej. På den måde undgår I, at folk står op under hele ceremonien.
En af de store beslutninger man tager i sit liv, er når man vælger at blive gift. Der er mange overvejelser der skal tages, og det kan være en stor mundfuld for nogle par. For det første skal I have fundet ud af hvor I gerne vil holde jeres bryllup. Skal det være et kirkebryllup eller måske et bryllup i naturen? Eller har I måske allerede en idé om hvor I gerne vil holde jeres reception? Uanset hvad så er der nogle ting I skal have styr på inden I kan gå videre med planlægningen. ..For det første skal I have fundet ud af hvilken type bryllup I ønsker jer. Vil I have et kirkebryllup eller måske et bryllup i naturen? Eller har I måske allerede en idé om hvor I gerne vil holde jeres reception? Uanset hvad så er der nogle ting I skal have styr på inden I kan gå videre med planlægningen. ..Dernæst skal i finde ud af budgettet for jeres bryllupsfest. Her er det vigtigt at have realistiske forventninger, og ikke lade sig rive med af de mange muligheder der findes. Husk på at jo mere simpelt og elegant festen er, jo mindre koster den typisk også - og sommetider kan det være mere smukt end de dyreste festligheder. Noget andet man skal huske på, er at invitere venner og familie til festen - her gælder det samme som med budgettet, at man ikke behøver at invitere alle man kender
En ægteskabs celebrant er en person, der officielt kan vie jer som par. De fleste vælger at bruge en præst eller pastor til dette formål, men i dag er der også mange, der vælger at bruge en ægteskabs celebrant. En ægteskabs celebrant har typisk ikke de samme religiøse forpligtelser som en præst eller pastor, og derfor kan de ofte tilpasse vielsen mere individuelt til jer som par. Det betyder også, at I har mulighed for at vælge jeres egne ceremoni- og bryllupsritualer, hvilket ikke er muligt, hvis I bruger en præst eller pastor. Derudover kan I også selv vælge, hvor vielsen skal foregå - uanset om det er i et kirkerum, på stranden eller måske i jeres have. En anden fordel ved at bruge en ægteskabs celebrant er, at I typisk vil have mere tid til at forberede jer på vielsen sammen med ham eller hende. Dette giver jer mulighed for at få lavet et mere personligt bryllup, da I har haft mulighed for at snakke om jeres forventninger og drømme til dagen.
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om Forsikring her.
Hvorfor booke en ægteskabscelebrant med Handyhand? Fordi Handyhand tilbyder erfarne og professionelle celebranter, der skaber personlige og unikke ceremonier, som passer til jeres ønsker og behov. Spar tid og stress - book en ægteskabscelebrant med Handyhand i dag!
Med Handyhand kan du nemt og bekvemt bestille en ægteskabscelebrant til din store dag. Platformen tilbyder et bredt udvalg af kvalificerede celebranter, der passer til dine behov og præferencer. Du kan nemt sammenligne priser, læse anmeldelser og vælge den perfekte celebrant til at skabe en personlig og mindeværdig ceremoni. Spar tid og stress ved at bruge Handyhand til at finde den rette ægteskabscelebrant, der vil gøre jeres bryllup til en uforglemmelig oplevelse.
Handyhand gør det nemt at finde en ægteskabs celebrant i tylstrup til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien ægteskabs celebrant.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige ægteskabs celebranter i tylstrup, i post nr: 7700 til 9990.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Ægteskabs celebrant kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 1,150.00,- til 3,000.00,- kr.
Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!
Vælg det bud som passer dig bedst!
Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.
Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!