Helena C.
Brønderslev
Seneste Anmeldelse
"Er fuldt ud tilfreds"
Styring af event
Planlægning
Organisering
Event eksperter
Alle bryllups behov
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk gratis forsikring
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
Brønderslev
"Er fuldt ud tilfreds"
Silkeborg
"Lise og co. fik gjort det der skulle gøres og fulgte planen. Venlig og smilende. Ganske udmærket service"
Brøndby
"Vi har kun gode ting at sige om samarbejdet med Christine hun er meget professionel og nem at tale med så vi var i gode hænder og kunne nyde festen"
Birkerød
"Lotte lavede et fantastisk arbejde!! Vi er så taknemlige for Lottes hjælp til min mands runde fødselsdag. 😊"
Tilst
"God og arbejdsom."
Aalborg
"Smilende, imødekommende, arbejdsom og effektiv. Stor anbefaling🌟🫶🏽"
Aalborg
"Fuldt ud tilfreds.😊😀"
det var rigtigt fint alt fyldt tilfredsstillende :-)
Servering til 60 års fødselsdag på Lynggaarden ved Tranum, Brovst
3,000,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Hjælp med at samle Ikea klædeskab
Maler
Klargøring af lejlighed til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Havearbejde
Beskæring af 4 større træer
IT support
Geninstallering af windows + programmer
Elektriker
Installation af Sonos musikanlæg i hus
Rengøring
Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Elektriker
Opsætning af lamper i stue og soveværelse
Catering
3-retters menu til 14 mennesker
Firmafest
3,500 kr
Aalborg SØ
Mad til 21 stk. Gerne rejecocktail, steg osv samt bananasplit.
servicere til julefrokost
3,000 kr
Svenstrup J
Afrydning af service omkring 50-60 kuverter. Sætte i opvasker. Stor industri opvasker. Servere basis alkohol/cocktail (4-5 forud bestemt cocktails) Julefrokost i virksomhedens kantine, hvor fuld køkken/industri opvasker står til rådighed. Antal deltagere; 50-60
Place to Cook food for 500 people
2,500 kr
Ålbæk
We are organising an event for which we need to cook Indian food for 500 people and are looking for a rental kitchen to cook the same. Kitchen will be required for 6 hours with a possibility of 6 persons cooking at the same time.
Min mor holder damefrokost til sin 60 års fødselsdag. Min søster og jeg vil gerne have et musikalsk indslag på 3-4 sange :)
500 kr
Jerslev J
Min mors 60 års fødselsdag/damefrokost. Hun vil ikke have taler så vi vil gerne give et musikalsk indslag på 3-4 sange. Så et indslag på ca. et kvarter. Sangeren skal helst synge uden mikrofon og gerne selv have guitar med. Sangene må gerne være kendte danske sange. Gerne en kvindelige sanger. Det er et selskab på ca. 35 og festen foregår i Jerslev ca. 10 min. fra Brønderslev.
Servering og køkken hjælp til bryllupsfest
1,600 kr
Dronninglund
Vi skal holde en bryllupsfest med cirka 30 kuverter i et mindre forsamlingshus med alt i køkkenet som der må blive behov for. Slagteren står for alt servering af hovedret. Servicehjælp ønskes til løbende rydning af borde, rengøring af service, opfyldning af drikkevarer og lignende opgaver så vi som værter kan slappe af og nyde vores fest. Der vil være fadølsanlæg som gæster selv kan benytte. Vin vil være sat frem. Opfyldning vil primært være kolde sodavand. Forventet behov er 6-8 timer, fra cirka 12.00. Efter festens afslutning vil vi selv stå for større hovedrengøring.
Bryllups koordinator
10,000 kr
Strandby
Jeg skal bruge en bryllups koordinator, som der kan stå for stort set det hele omkring at planlægge et bryllup. Lokation af brylluppet, leverandør af de forskellige ting m.m
Kaffemaskine reparation
300 kr
Aalborg
Nespresso kaffemaskine lækker kaffe / vand. Idet kaffe løber ned i koppen, er der en læk hvor kaffe løber ned i opsamlings bakke. Bakken fyldes fyldes hurtigt, efter bare 3-4 kopper. Model: se foto. Maskinen har ikke været repareret tidligere. Den er ca. 12 aar gammel. Vi har ingen reservedele.
Kok til bryllup
450 kr
Aalborg SØ
Vi er på jagt efter en kok, som kna lave lækker mad til vores bryllup. Det skal bestå af: 3 retter og evt. Natmad Gerne med servering og oprydning efter.
Servering til bryllup
2,555 kr
Frederikshavn
Håndtering af tre retter cateringmad samt anretning og tallerkenservering for 85 kuverter. Inklusiv oprydning, opvask mv. på dagen. Udstyr er til rådighed.
Bryllupskage
1,000 kr
Aalborg
Til 20 personer plus otte boern
Bartender
1,777 kr
Thisted
Bryllup i Thisted . Espresso Martini skal serveres ved receptionen og cocktails senere på aftenen (ca. 4 forskellige) Ca. 80 gæster - gennemsnit 4 cocktails pr. Person Der vil være et dedikeret barområde til festen.
Menu kort til pizzaria
3,000 kr
Vadum
Skal have lavet helt nye menu kort og lavet nyt skilt til pizzaraiet kontakt mig på **...**...**..**..
Zumba til polterabend 13. juli
400 kr
Fjerritslev
Vil gerne have ca 1 times Zumba til min søsters polterabend d. 13. juli 2023. Håber det kan lade sig gøre. Vi er ca 8 (halv piger, halv drenge). Det ville være super, hvis det kunne foregå udendørs.
Sjov tale til bryllup
1,500 kr
Thisted
Vi kommer med input til personen som kan underholde med lidt sjov til et brudepar ( vi er forældre og søskende). Skal kunne lave "en sjov tale" mm
Din bryllupsdag kan være lige så fortryllende, som du forestiller dig, men kun en dygtig og erfaren bryllupsplanlægger kan gøre det muligt. Og selvom omfanget af færdigheder og tjenester kan variere fra Handyhand til Handyhand, er her hvad din professionelle bryllupsplanlægger kan få gjort, når du hyrer dem gennem Handyhand:
Planlægger du et charmerende lille havebryllup? Hvad med et boho-chic et? Uanset hvilket tema du og din ægtefælle har i tankerne, kan din bryllupsarrangør hjælpe dig med at videreudvikle det. Din Handyhand kan komme med et stemningsbræt eller en digital præsentation med foreslåede farvepaletter, dekorationer og buketstilarter, der bringer din idé til live. Derefter kan de hjælpe dig med at finde de nødvendige materialer og kontakte andre professionelle for at hjælpe med at bygge, designe og installere eventuelle specialfremstillede indretninger og arrangementer.
Mange par kæmper med at oprette og holde sig til et budget. Heldigvis kan din Handyhand hjælpe med at oprette et budget, så du og din kommende ægtefælle ikke kommer ud af kurs. Desuden kan de også hjælpe med at spore og dokumentere omkostninger, opsummere forventede og faktiske udgifter og oprette detaljerede rapporter. På denne måde kan du se frem til rene og organiserede økonomi før og efter brylluppet.
Efter at have fundet dit tema og udarbejdet dit budget, kan din Handyhand hjælpe dig med at finde det perfekte sted. Uanset om du drømmer om et kirkebryllup eller en ceremoni ved stranden, kan din bryllupsplanlægger hjælpe dig med at søge efter og booke dine ceremoni- og receptionsområder. En bryllupsplanlægger til destinationer kan også hjælpe dig med at undersøge resorts, booke hotelværelser og arbejde sammen med en rejseagent om alt andet, du måtte have brug for til turen.
Bag hver bryllup er der et omfattende team bestående af blomsterhandlere, kokke, entertainere, fotografer og designere. Og for par, der vælger at klare deres bryllup selv, kan det være stressende og overvældende at forhandle med og koordinere alle disse professionelle. En certificeret bryllupsplanlægger kan hjælpe med at udarbejde kontrakter, forhandle med og afslutte aftaler med alle slags bryllupsleverandører. De kan endda arbejde sammen med din bryllupsdagskoordinator under din prøvemiddag.
Dagen er kommet, og hvis der er nogen, der kan hjælpe dig ned ad kirkegulvet, så er det din bryllupsplanlægger. Din luksus bryllupsplanlægger kan hjælpe med at styre din gæsteliste, overvåge gaver og personlige ejendele, og arrangere transport af eventuelle materialer eller udstyr, der skal flyttes fra et sted til et andet. Din Handyhand kan også hjælpe dig med at komme op med og udføre aktiviteter for dine gæster og andre rejseplan detaljer for destination bryllupper.
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om Forsikring her.
At planlægge dit bryllup bør føles som en drøm, der går i opfyldelse, men det kan være mere stressende end du tror. Fra at konceptualisere dit tema til at underholde dine gæster kan hele processen være udmattende og overvældende. Heldigvis kan du og din ægtefælle ansætte en bryllupsarrangør til at hjælpe jer med at forberede jer til den store dag.
Takket være Handyhand har det aldrig været så nemt at ansætte bryllupsplanlægningstjenester. Du skal blot indsende din opgave på vores platform og forvente dusinvis af tilbud fra bryllupsplanlæggere i nærheden af dig. Du kan også se anmeldelser fra andre nygifte par, så du kan finde den professionelle, der matcher dine drømme, din vision og dit budget.
Mange bryllupsprofessionelle kan være overprissat, men ikke på Handyhand. Når du opretter din opgave på Handyhand, kan du angive den pris, som du og din ægtefælle har råd til. Vores platform kan forbinde dig til pålidelige og troværdige tjenester fra erfarne bryllupsplanlæggere i nærheden af dig. Book i dag, og du kan se frem til et stressfrit bryllup med kærligheden i dit liv!
Handyhand gør det nemt at finde en bryllups planlægger i tylstrup til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien bryllups planlægger.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige bryllups planlæggere i tylstrup, i post nr: 7700 til 9990.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Bryllupsplanlægger kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 1,150.00,- til 3,000.00,- kr.
Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!
Vælg det bud som passer dig bedst!
Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.
Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!