Lise L.
Silkeborg
Seneste Anmeldelse
"Arbejdsomme og effektive kvinder🤩"
Styring af event
Planlægning
Organisering
Event eksperter
Alle bryllups behov
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk gratis forsikring
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
Silkeborg
"Arbejdsomme og effektive kvinder🤩"
Brøndby
"Up and beond service 😁"
Tilst
"Meget hyggelig i kontakten. Desværre blev rengøringen ikke godkendt så fik betale yderligere 1400 kr til en anden rengøringsfirma efter fraflytning.."
Glostrup
"Sandra og Frederik er super profesionelle og agillt. Selvom vi ikke havde en procesplan for hele brylulluppet klar grundet vejret og andre forhold formåede de at få hele arrangementet til at køre superb."
Aalborg
"Fuldt ud tilfreds.😊😀"
Aalborg
""Natascha gør et godt stykke arbejde. Fik hjælp til rengøring, herunder fraflytning af lejlighed. Skinnende resultat. 😀""
Aalborg SØ
"To seje kvinder der hoppede på fraflytning rengørring. De havde styr på det fra første øjeblik de trådte ind af døren."
Herlev
"Karina var en kæmpe hjælp til vores konfirmationsfest. Hun arbejdede effektivt, selvstændig og med et kæmpe overblik. Vi kunne læne os tilbage og nyde dagen uden at skænke alt det praktiske en tanke. Vi er fuldt ud tilfredse🙏"
det var rigtigt fint alt fyldt tilfredsstillende :-)
Servering til 60 års fødselsdag på Lynggaarden ved Tranum, Brovst
3,000,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Hjælp med at samle Ikea klædeskab
Maler
Klargøring af lejlighed til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Havearbejde
Beskæring af 4 større træer
IT support
Geninstallering af windows + programmer
Elektriker
Installation af Sonos musikanlæg i hus
Rengøring
Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Elektriker
Opsætning af lamper i stue og soveværelse
Catering
3-retters menu til 14 mennesker
60 års fødselsdagsfest kl. 19
1,500 kr
Løgstør
60 års fødselsdag gerne kl. 19.00
Køkkenhjælp til konfirmation
2,110 kr
Hjallerup
Køkken personale til konfirmation. 65 gæster.
Henna-tatoveringer til firmafest
2,000 kr
Aalborg
SISSEL EDELBO afholder 20 års fødselsdag for alle vores ansatte (cirka 20 personer), hvor temaet er ******. Vi vil i den forbindelse gerne lave henna-tatoveringer - både få det lavet og lære, hvordan man gør. Færgen til Eg**** koster (20 kr. - betaler vi), og der er tale om 1-2 timer. Kan I give en pris gerne både med og uden materialer/værktøj? På forhånd tak! // Sarah, SISSEL EDELBO
Servering
2,500 kr
Vestbjerg
Hejsa ☀️ Vi søger 2 der kan servere til bryllup d. 25 Maj, fra 11:30 til ud på aftenen. Opgaverne vil være at skænke velkomstdrinks, fylde op på ta’ selv bord, kolde drikke mm., samt oprydning og opvask. Til aften vil det være social dinning - servering af fade/skåle på bordende, samt oprydning heraf. Opfyldning af drikkevare på bordene og i køleskab, samt opvask og nedpakning af overskydende mad. Der kommer to kokke, der står for maden om aftenen.
Køkkenpersonale til konfirmation
1,500 kr
Aalborg
Køkkenpersonale til konfirmation. Modtagelse af mad fra cateringfirma. Opvarming af mad. Klargøring og afrydning af buffet. Lave kaffe efter buffet. Oprydning og opvask af service. Ca. 30 gæster
Servering og generel køkkenhjælp til 30 års fødselsdag
2,000 kr
Aalborg
En 30 års fødselsdagsfest med omtrent 55 gæster - estimeret 8 timers arbejde (omtrent 17:00 - 01:00) Opgaverne består I: Skænke op til velkomstdrinks og servere dette Anrette buffet og skænke vin og vand op Hente tomme flasker og sætter nye drikkevarer ind og sætter nye på køl (hovedsageligt vin og vand, da der vil være fadølsanlæg som gæsterne selv betjener) Sørge for at der bliver brygget kaffe og lavet te Gør klar med kaffe kopper, sukker, mælk og sætte desserten ind (fra leveret catering/buffet) Pakke maden væk (evt. så den kan komme med hjem i poser og skåle, hvis muligt) Hjælpe med at vaske op Hjælp med natmaden (formegentligt hot dogs), mellem opvask, kaffe og afrydning. Der er adgang til to køkkener i fælleshuset med ovn, opvaskemaskine og service (bestik, tallerkner etc.)
Serveringshjælp til konfirmation
1,500 kr
Hals
Serveringshjælp til konfirmation fra kl. ***********. Hjælp med servering af velkomstdrink, vin, vand, oprydning efter forret og hovedret, lave kaffe og te, hjælp med vaske op, fjerne affald og sørge for at ***** *** er fuldt op og rent.
Mad til Nonfirmation søndag d. 5/5 kl. 13:30
4,000 kr
Storvorde
Jeg søger en kok til at lave 3 retters menu til Nonfirmation søndag d. 5/5 kl. 13:30 hjemme i vores hjem. Vi bliver 15 personer: Hovedret skal være med oksekød og Barinaisesovs osv. Forret gerne med rejer. Kan I lave noget for ca. 250 kr pr. person?
Serveringshjælp til barnedåb
2,000 kr
Skagen
Vi skal holde barnedåb for 15 voksne og 3 børn og vil gerne have hjælp til servering (og evt. mad som ellers vil blive bestilt udefra) og aftagning . Vi skal være i kirke kl. 10 og vil herefter komme retur til brunch/frokost
Partybus til polterabend
3,000 kr
Nørresundby
Hej 😊 Vi søger en partybus eller lignende til 8-9 kvinder i anledningen af polterabend. Kørsel fra Støvring til Aalborg omkring kl.18:00.
Ninjago kage til 6 års fødselsdag
400 kr
Hobro
Da jeg er blevet brændt af, med den første bestilling jeg lavede, søger jeg en der kan lave en Ninjago kage, til på søndag d. 24. Marts. Den skal laves til minimum 8 personer. Det skal være den røde Ninjago figur, og der skal også navn og år på.
Jeg serverer til fester
1,234 kr
Hadsund
Jeg serverer til diverse fester i weekender. Så står du og mangler en til at serverer til din næste fest. Så kontakt mig gerne. Jeg har arbejdet som tjener og serveret til flere fester. Lad mig hjælpe dig med at få en fest uden stress og jag. Jeg serverer maden med et smil på læben, og sørger for at der er drikkevarer på bordet. Og hvis det er buffet sørger jeg for at holde den pæn og opfyldt. Jeg kan også hjælpe med opdækning af bordene inden festen. Da dette er noget jeg også går meget op i Prisen er: 130 i timen. (Kan klare op til 30 personer alene. Ellers skal vi 2 personer på)
Bryllupshjælp: blomster og koordinering
1,000 kr
Sæby
En hjælpende hånd til bryllup: sætte blomster op, finde glas, vise vej etc.
Jeg laver kager på bestilling 🎂🍰🧁 fødselsdag, bryllup, konfirmation etc..
400 kr
Brønderslev
Laver kager på bestilling, 40kr /person
Jeg laver kager på bestilling 🎂🍰🧁 fødselsdag, bryllup, konfirmation etc..
400 kr
Brønderslev
Laver kager på bestilling, 40kr /person
Mad og køkkenpersonale til konfirmation
5,000 kr
Storvorde
Vi søger en til at lave mad og stå for køkken og servering/opfyldning af buffen. Faktisk en til at stå for alt vedr maden til konfirmation. Der ønskes forret, buffet til hovedret og evt dessert og natmad. Ca 70 kuverter
Din bryllupsdag kan være lige så fortryllende, som du forestiller dig, men kun en dygtig og erfaren bryllupsplanlægger kan gøre det muligt. Og selvom omfanget af færdigheder og tjenester kan variere fra Handyhand til Handyhand, er her hvad din professionelle bryllupsplanlægger kan få gjort, når du hyrer dem gennem Handyhand:
Planlægger du et charmerende lille havebryllup? Hvad med et boho-chic et? Uanset hvilket tema du og din ægtefælle har i tankerne, kan din bryllupsarrangør hjælpe dig med at videreudvikle det. Din Handyhand kan komme med et stemningsbræt eller en digital præsentation med foreslåede farvepaletter, dekorationer og buketstilarter, der bringer din idé til live. Derefter kan de hjælpe dig med at finde de nødvendige materialer og kontakte andre professionelle for at hjælpe med at bygge, designe og installere eventuelle specialfremstillede indretninger og arrangementer.
Mange par kæmper med at oprette og holde sig til et budget. Heldigvis kan din Handyhand hjælpe med at oprette et budget, så du og din kommende ægtefælle ikke kommer ud af kurs. Desuden kan de også hjælpe med at spore og dokumentere omkostninger, opsummere forventede og faktiske udgifter og oprette detaljerede rapporter. På denne måde kan du se frem til rene og organiserede økonomi før og efter brylluppet.
Efter at have fundet dit tema og udarbejdet dit budget, kan din Handyhand hjælpe dig med at finde det perfekte sted. Uanset om du drømmer om et kirkebryllup eller en ceremoni ved stranden, kan din bryllupsplanlægger hjælpe dig med at søge efter og booke dine ceremoni- og receptionsområder. En bryllupsplanlægger til destinationer kan også hjælpe dig med at undersøge resorts, booke hotelværelser og arbejde sammen med en rejseagent om alt andet, du måtte have brug for til turen.
Bag hver bryllup er der et omfattende team bestående af blomsterhandlere, kokke, entertainere, fotografer og designere. Og for par, der vælger at klare deres bryllup selv, kan det være stressende og overvældende at forhandle med og koordinere alle disse professionelle. En certificeret bryllupsplanlægger kan hjælpe med at udarbejde kontrakter, forhandle med og afslutte aftaler med alle slags bryllupsleverandører. De kan endda arbejde sammen med din bryllupsdagskoordinator under din prøvemiddag.
Dagen er kommet, og hvis der er nogen, der kan hjælpe dig ned ad kirkegulvet, så er det din bryllupsplanlægger. Din luksus bryllupsplanlægger kan hjælpe med at styre din gæsteliste, overvåge gaver og personlige ejendele, og arrangere transport af eventuelle materialer eller udstyr, der skal flyttes fra et sted til et andet. Din Handyhand kan også hjælpe dig med at komme op med og udføre aktiviteter for dine gæster og andre rejseplan detaljer for destination bryllupper.
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om
At planlægge dit bryllup bør føles som en drøm, der går i opfyldelse, men det kan være mere stressende end du tror. Fra at konceptualisere dit tema til at underholde dine gæster kan hele processen være udmattende og overvældende. Heldigvis kan du og din ægtefælle ansætte en bryllupsarrangør til at hjælpe jer med at forberede jer til den store dag.
Takket være Handyhand har det aldrig været så nemt at ansætte bryllupsplanlægningstjenester. Du skal blot indsende din opgave på vores platform og forvente dusinvis af tilbud fra bryllupsplanlæggere i nærheden af dig. Du kan også se anmeldelser fra andre nygifte par, så du kan finde den professionelle, der matcher dine drømme, din vision og dit budget.
Mange bryllupsprofessionelle kan være overprissat, men ikke på Handyhand. Når du opretter din opgave på Handyhand, kan du angive den pris, som du og din ægtefælle har råd til. Vores platform kan forbinde dig til pålidelige og troværdige tjenester fra erfarne bryllupsplanlæggere i nærheden af dig. Book i dag, og du kan se frem til et stressfrit bryllup med kærligheden i dit liv!
Handyhand gør det nemt at finde en bryllups planlægger i saltum til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien bryllups planlægger.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige bryllups planlæggere i saltum, i post nr: 7700 til 9990.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Bryllupsplanlægger kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 1,500.00,- til 4,400.00,- kr.
Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!
Vælg det bud som passer dig bedst!
Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.
Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!