Hanne V.
Tilst
Seneste Anmeldelse
"Meget hyggelig i kontakten. Desværre blev rengøringen ikke godkendt så fik betale yderligere 1400 kr til en anden rengøringsfirma efter fraflytning.."
Ægteskabs celebrant
Humanistisk bryllup
Vielse i det frie
Vielse i hjemmet
Alle celebrant behov
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk gratis forsikring
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
Tilst
"Meget hyggelig i kontakten. Desværre blev rengøringen ikke godkendt så fik betale yderligere 1400 kr til en anden rengøringsfirma efter fraflytning.."
Silkeborg
"Arbejdsomme og effektive kvinder🤩"
Brøndby
"Up and beond service 😁"
Ebeltoft
"Meget fleksibel og venlig. Meget tilfreds og anbefalder videre. Tusind tak for hjælp."
Glostrup
"Sandra og Frederik er super profesionelle og agillt. Selvom vi ikke havde en procesplan for hele brylulluppet klar grundet vejret og andre forhold formåede de at få hele arrangementet til at køre superb."
Aarhus C
"Sød ung pige og flot rengøring."
Herlev
"Karina var en kæmpe hjælp til vores konfirmationsfest. Hun arbejdede effektivt, selvstændig og med et kæmpe overblik. Vi kunne læne os tilbage og nyde dagen uden at skænke alt det praktiske en tanke. Vi er fuldt ud tilfredse🙏"
Horsens
"Super arbejde"
Super fint og fleksibelt. Grundet dårligt vejr var der ingen overlevering eller andet, men Lise og kollega tog bare fat og vartede os alke godt op.
Serveringspersonale
2,000,-
Udførteden ønskede opgave.
servering privat fest
2,800,-
Fuldstændig solid indsats som lever op til enhver forventning. Arbejder selvstændigt og værter behøver ikke at bekymre sig om noget 😀👍
Klargøring af buffet cirka 40 pers, afrydning og fylden i opvasker, kaffebrygning og stillen frem
4,000,-
Hanne er meget imødekommende og tager selv initiativ. Vil helt klart anbefale hende!
Barnedåb
1,200,-
Hanne arbejder roligt og effektivt. Sød og rar. Tager initiativ til at løse de opgaver der dukker op som man ikke selv havde tænkt på.
servering
2,000,-
"Super sød, selvstændig og effektiv. En af gæsternes børn begyndte at kalde Hanne for Mormor i løbet af dagen. Det siger alt😃"
Servering Eller Anden Hjælp Til Fest
1,600,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Hjælp med at samle Ikea klædeskab
Maler
Klargøring af lejlighed til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Havearbejde
Beskæring af 4 større træer
IT support
Geninstallering af windows + programmer
Elektriker
Installation af Sonos musikanlæg i hus
Rengøring
Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Elektriker
Opsætning af lamper i stue og soveværelse
Catering
3-retters menu til 14 mennesker
Opsætning af hår til konfirmation
600 kr
Hjortshøj
Håret skal gerne sættes hjemme kl 8
Hjortshøj forsamlingshus Aarhus 3. Juli
Hjortshøj
Hjælp til navngivnings fest søges. Ca 50 gæster. Mad skal anrettes og buffet skal fyldes op fylde vandkander lave kaffe mm samt tage den opvask der kan nås. Vi regner med 8 timer fra 11 til 19 3. Juli. Vh. Henrik 3. Juli 11 til 19
Servering
Hjortshøj
Vi mangler hjælp til anretning/servering/opvask til 60 års fest for ca. 52 personer i Hjortshøj ved Aarhus fra kl. 16 til sent lørdag d. 14. marts 2020. Der kommer mad udefra. Det er buffet. Gæster tager selv drikkevarer. Der er en hurtig opvaskemaskine. Hvor mange forslår du I skal være? Kender du en der kan hjælpe? Oplys venligst timepris. Lørdag d. 14. marts 2020 fra kl. 16 til sent.
Hjælper til fest
Hjortshøj
Vi holder lørdag 7. september fest for 60 mennesker. Vi har brug for to til at hjælpe i løbet af aftenen. Der kommer kok og DJ og du skal hjælpe med servering af champagne løbende oprydning osv så vi får tid til at tale med vores gæstet. Tidsrum ca 17-02 eller hvad der passer dig. Mvh Lykke og Henning Lørdag 7. september aften
Hjælp til konfirmationfest ( anretning af buffet)
Hjortshøj
Vi holder konfirmation i vores beboerhus. Jeg har brug for en til at være i køkkenet. Det bliver buffet som mest vil bestå af kolde retter og enkelte der lige skal lunes. Alt maden er lavet. Dit job vil være at anrette buffet og sørge for at lune det der skal lunes og fylde op på buffetbordet og på drikkelse. Sørge for løbende at vaske og rydde op (der er industriopvasker). Sørge for at alt køre glat i køkkenet så vi kan være mest muligt inde til festen. Der vil være omkring 25 gæster Lørdag d.28 April 2018. Fra ca.9-9.30 og ca. 10 timer frem. I beboerhus i Hjortshøj.
Det er ikke kun spisebordet, der er vigtigt i en spisestue. Stolene omkring bordet er lige så vigtige, da det er her man sidder og hygger sig med familien og vennerne. Derfor kan det være en god idé at overveje at skifte stolene ud, hvis man gerne vil have et nyt udtryk i sin spisestue. Man kan eksempelvis overveje at skifte de klassiske spisestuestole ud med nogle moderne stole, eller måske er et helt hvidt bord mere ens stil. Det kan også være du har en stor spisestue, så der kan være plads til at rundt bord, som kan samle personerne om bordet på en helt anden måde, fordi man alle sammen sidder med front mod hinanden. Dette leder typisk op til en samlet samtale for hele selskabet. Lige meget hvad, så er det vigtigt at have behagelige stole i sin spisestue, da man jo gerne skal kunne sidde der i flere timer ad gangen - især når der er gæster på besøg.
En vielse i det frie er en fantastisk måde at holde sin bryllupsceremoni på. Det giver jer mulighed for at være kreative med jeres bryllup, og I kan have det lige så unikt, som I ønsker det. En vielse i det frie kan foregå på mange forskellige steder - lige fra stranden til parken eller haven. Uanset hvor I holder jeres vielse, så er der nogle ting, I skal huske på. For det første skal I sørge for at have en god PA-anlæg, så alle kan høre præsten eller taleren. Dernæst skal I have taget hensyn til vejret - især hvis I holder jeres vielse udenfor. Sørg for at have noget telt eller pavillon, som kan give jer skygge og beskyttelse mod regnen, hvis den begynder at pisse ned. Endeligt skal I huske at informere jeres gæster om, hvorvidt de skal medbringe stole eller ej. På den måde undgår I, at folk står op under hele ceremonien.
En af de store beslutninger man tager i sit liv, er når man vælger at blive gift. Der er mange overvejelser der skal tages, og det kan være en stor mundfuld for nogle par. For det første skal I have fundet ud af hvor I gerne vil holde jeres bryllup. Skal det være et kirkebryllup eller måske et bryllup i naturen? Eller har I måske allerede en idé om hvor I gerne vil holde jeres reception? Uanset hvad så er der nogle ting I skal have styr på inden I kan gå videre med planlægningen. ..For det første skal I have fundet ud af hvilken type bryllup I ønsker jer. Vil I have et kirkebryllup eller måske et bryllup i naturen? Eller har I måske allerede en idé om hvor I gerne vil holde jeres reception? Uanset hvad så er der nogle ting I skal have styr på inden I kan gå videre med planlægningen. ..Dernæst skal i finde ud af budgettet for jeres bryllupsfest. Her er det vigtigt at have realistiske forventninger, og ikke lade sig rive med af de mange muligheder der findes. Husk på at jo mere simpelt og elegant festen er, jo mindre koster den typisk også - og sommetider kan det være mere smukt end de dyreste festligheder. Noget andet man skal huske på, er at invitere venner og familie til festen - her gælder det samme som med budgettet, at man ikke behøver at invitere alle man kender
En ægteskabs celebrant er en person, der officielt kan vie jer som par. De fleste vælger at bruge en præst eller pastor til dette formål, men i dag er der også mange, der vælger at bruge en ægteskabs celebrant. En ægteskabs celebrant har typisk ikke de samme religiøse forpligtelser som en præst eller pastor, og derfor kan de ofte tilpasse vielsen mere individuelt til jer som par. Det betyder også, at I har mulighed for at vælge jeres egne ceremoni- og bryllupsritualer, hvilket ikke er muligt, hvis I bruger en præst eller pastor. Derudover kan I også selv vælge, hvor vielsen skal foregå - uanset om det er i et kirkerum, på stranden eller måske i jeres have. En anden fordel ved at bruge en ægteskabs celebrant er, at I typisk vil have mere tid til at forberede jer på vielsen sammen med ham eller hende. Dette giver jer mulighed for at få lavet et mere personligt bryllup, da I har haft mulighed for at snakke om jeres forventninger og drømme til dagen.
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om
Hvorfor booke en ægteskabscelebrant med Handyhand? Fordi Handyhand tilbyder erfarne og professionelle celebranter, der skaber personlige og unikke ceremonier, som passer til jeres ønsker og behov. Spar tid og stress - book en ægteskabscelebrant med Handyhand i dag!
Med Handyhand kan du nemt og bekvemt bestille en ægteskabscelebrant til din store dag. Platformen tilbyder et bredt udvalg af kvalificerede celebranter, der passer til dine behov og præferencer. Du kan nemt sammenligne priser, læse anmeldelser og vælge den perfekte celebrant til at skabe en personlig og mindeværdig ceremoni. Spar tid og stress ved at bruge Handyhand til at finde den rette ægteskabscelebrant, der vil gøre jeres bryllup til en uforglemmelig oplevelse.
Handyhand gør det nemt at finde en ægteskabs celebrant i hjortshøj til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien ægteskabs celebrant.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige ægteskabs celebranter i hjortshøj, i post nr: 7100 til 8990.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Ægteskabs celebrant kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 210.00,- til 300.00,- kr.
Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!
Vælg det bud som passer dig bedst!
Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.
Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!