Se profil
Hanne V..
Tilst
Seneste Anmeldelse
"Hanne udførte opgaven eksemplarisk i kort tid. Alle tre stykke passer perfekt og kan bruges igen."
Verifikationer
Info

Ægteskabs celebrant
Humanistisk bryllup
Vielse i det frie
Vielse i hjemmet
Alle celebrant behov
Billigere end traditionelle udbydere
Store og små opgaver
Gratis skadegodtgørelse
Sikker kontantløs betaling
Service samme eller næste dag
Handyhand er en markedsplads med MitID-verificerede hjælpere og ægte anmeldelser – klar til din opgave
Se profil
Tilst
"Hanne udførte opgaven eksemplarisk i kort tid. Alle tre stykke passer perfekt og kan bruges igen."
Info

Se profil
Aarhus N
verificeret
"Fin kommunikation inden arrangement, styr på køkken og anretning af mad, selvkørende, effektiv. Mange gæster bemærkede Julias store hjælp. Kan i høj grad anbefale Julia."
Info

Se profil
Silkeborg
"Lise & Claire var fantastiske og var en af grundene til at vores aften forløb helt perfekt 👌 Vi kan kun anbefale disse to skønne kvinder, hvis man f.eks. som os, skal bruge hjælp i køkkenet, så man selv kan slappe af og nyde sin fest!"
Info

Se profil
Aarhus C
"Super arbejde"
Info

Se profil
Tilst
verificeret
"Virkelig dygtig og effektiv."
Info
Se profil
Aarhus C
"Mette var en dygtig og kompetent hjælpende hånd til vores barnedåb. Hun hjælp både med servering og rengøring, og gik selvstændigt til opgaven. Derudover flink og smilende, og vi vil helt sikkert bruge hende igen."
Info
Lise er en uvurderlig hjælp til din fest. Hun er meget hurtig til at skabe sig et overblik af maden, servering og opvask. Lise er meget engageret og er med til at lave rammerne for, at din fest bliver god. Lise har et meget vindende væsen og du får et super arrangement med hende. Jeg anbefaler Lise til din fest.
Hjælp i køkkenet til fest
1.250,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave

Møbelsamling
Samle Ikea skab

Maler
Male til flyttesyn

Flyttehjælp
Flytte til Roskilde

Havearbejde
Beskære 4 træer

IT support
Windows installation

Elektriker
Installere Sonos

Rengøring
Ugentlig rengøring

Flyttehjælp
Flytte indbo

Elektriker
Opsætte lamper

Catering
Middag til 14

VVS
Reparere håndvask

Tømrerarbejde
Bygge bogreol

Hundeluftning
Daglige gåture

Fotografi
Familiefotografering

Webdesign
Lave hjemmeside

Lektiehjælp
Matematik hjælp

Vinduespudsning
Pudse vinduer

Græsslåning
Slå græsplæne

Grafisk Design
Design logo

Handyman
Små reparationer
Julemand til private hjem
410 kr.
Udendørs julearrangement hvor julemanden kommer med en sæk med gotteposer til børn og voksne der skal uddelses. Måske skal julemanden lige fortælle et sjov lill juleeventyr.
Rydde af bordet efter mad til fødselsdag
250 kr.
Der skal ryddes tallerkener og bestik af bordet til en fødselsdag. Og smides i industriopvasker. 60 mennesker. Tager 30-45 min maks.
1 års fødselsdag
10.000 kr.
1 års fødselsdag. Vi bliver 44 voksne og 17 børn. Sørger selv for mad og drikkevarer. Lokalet er indenfor og der er borde og stole til rådighed. Resten skal vi bede om hjælp til (pynt, borddækning mm)
Madlavningskursus i bofællesskab
5.257 kr.
Vi bor 20 mennesker sammen i et socialpsykiatrisk bofælleskab. Vi kunne godt tænke os at få nogen ud, som kunne inspirere os til at lave noget sund, lækker og nærende kost sammen med os. Vi tror måske 7 personer kunne være interesseret i at deltage. Det omhandler aftensmad og start af madlavning efter kl. 16. Vi kunne tænke os 4-5 gange, måske 2-3 timers varighed? Vi skal nok stå for indkøb af varer. Vi har to store køkkener og køkkenredskaber. Det ville være hyggeligt at spise sammen efterfølgende Man må gerne komme ud og besøge os inden, for at møde hinanden. Betaling skal forgå ved at der sendes en faktura via EAN. Dette kan evt. oprettes på virk. dk (en offentlig service). Kærlig hilsen Bofællesskabet Skejbyhave P.s. vi er beliggende i Århus N.
Serveringspersonale til bryllup og barnedåb
8.000 kr.
Vi holder en fest med 70 gæster, og det er kombineret dåb og bryllup. Vi skal bruge hjælp til reception (14:30 - 18:00), middag (18.00 - 21.00) og i baren (21.00 - 02.00). Det handler om at stille mad og drikke frem, samle service ind, vaske op, og så selvfølgelig bartending i den sidste del, hvor der skal laves drinks. Vi skal bruge cirka fire praktiske personer til at hjælpe, nogen der har prøvet det før, eller har flair for at tage fat. Antal personer er afhængig af, om det er nogen der er der hele vejen, eller kun til noget af det. Det er i Nye, ved Lystrup. Og det bliver også hyggeligt og sjovt. :-)
3 tjenere til bryllup i Aarhus
5.500 kr.
Gaester: omkring 100. Drikkevarer: primaert vin, oel, champagne, og en cocktail, mens der kommer bartendere senere paa dagen. Oprydning: ja, det ville vaere godt, hvis tjenere kan vaske op og saette paa plads, og generelt smaa ting med oprydning. Erfaring: der kraeves ikke tidligere erfaring, men lidt er selvfoelgelig altid godt. Jeg mangler 3 tjenere, der kan hjaelpe til bryllup loerdag d. 20 juli 2024 (lidt snart) i Aarhus. Dagens program lyder: Gaesterne ankommer omkring kl. 14.30, hvorefter vi holder ceremonien ved stedet mellem ***********. Vi forestiller os at have en drink klar til folk naar de ankommer (fra 14:30), saasom et glas champagne eller en oel, som det ville vaere godt, hvis tjenerene kunne hjaelpe med at servere fra 14:30. Efter ceremonien er der cocktail reception cirka mellem 16:00 - 19:00 (hvor det igen ville vaere dejligt hvis tjenerene kan hjaelpe med at servere drinks, i.e. vin, oel, champagne og aperol spritz). Derudover ville der ogsaa vaere nogen smaa bidder, men de kan nemt stilles paa et bord, hvis nemmere. Middagen er mellem 19:00 - 22:00. Forretten er serveret per tallerken, hovedretten er social dining, og desserten bliver stillet paa et bord (en servering per person), saa folk kan gaa rundt paa det tidspunkt. Derudover ville nogle nemme poelsehorn skulle opvarmes til natmad omkring kl. 12.00. Vi har tre kokke, som kommer fra restauranten, saa jeg tror ikke at der er brug for hjaelp til at skaere mad etc. Derudover kommer der ogsaa en hovedtjener fra restauranten, og en ven som hjaelper som tjener. Vi forestiller os derfor at der er brug for 3 andre tjenere.
Jeg søger en køkkenansvarlig,/kok der gerne vil prøve kræfter med at være selvstændig.
5.000 kr.
Lave, mad, holde selskaber, især mindehøjtideligheden. Leje sig ind i vores fantastiske køkken
Serveringshjælp til en navngivningsfest for 45 mennesker
1.200 kr.
Vi holder en navngivningsfest for 45 mennesker, hvor der vil blive anrettet en buffet. Personalet skal stille an og rydde af, samt sørge for at der er vand på bordene. Herudover skal der laves kaffe og stilles kage an. Opgaven er fra §§§§§§§§§§§.
Det er ikke kun spisebordet, der er vigtigt i en spisestue. Stolene omkring bordet er lige så vigtige, da det er her man sidder og hygger sig med familien og vennerne. Derfor kan det være en god idé at overveje at skifte stolene ud, hvis man gerne vil have et nyt udtryk i sin spisestue. Man kan eksempelvis overveje at skifte de klassiske spisestuestole ud med nogle moderne stole, eller måske er et helt hvidt bord mere ens stil. Det kan også være du har en stor spisestue, så der kan være plads til at rundt bord, som kan samle personerne om bordet på en helt anden måde, fordi man alle sammen sidder med front mod hinanden. Dette leder typisk op til en samlet samtale for hele selskabet. Lige meget hvad, så er det vigtigt at have behagelige stole i sin spisestue, da man jo gerne skal kunne sidde der i flere timer ad gangen - især når der er gæster på besøg.
En vielse i det frie er en fantastisk måde at holde sin bryllupsceremoni på. Det giver jer mulighed for at være kreative med jeres bryllup, og I kan have det lige så unikt, som I ønsker det. En vielse i det frie kan foregå på mange forskellige steder - lige fra stranden til parken eller haven. Uanset hvor I holder jeres vielse, så er der nogle ting, I skal huske på. For det første skal I sørge for at have en god PA-anlæg, så alle kan høre præsten eller taleren. Dernæst skal I have taget hensyn til vejret - især hvis I holder jeres vielse udenfor. Sørg for at have noget telt eller pavillon, som kan give jer skygge og beskyttelse mod regnen, hvis den begynder at pisse ned. Endeligt skal I huske at informere jeres gæster om, hvorvidt de skal medbringe stole eller ej. På den måde undgår I, at folk står op under hele ceremonien.
En af de store beslutninger man tager i sit liv, er når man vælger at blive gift. Der er mange overvejelser der skal tages, og det kan være en stor mundfuld for nogle par. For det første skal I have fundet ud af hvor I gerne vil holde jeres bryllup. Skal det være et kirkebryllup eller måske et bryllup i naturen? Eller har I måske allerede en idé om hvor I gerne vil holde jeres reception? Uanset hvad så er der nogle ting I skal have styr på inden I kan gå videre med planlægningen. ..For det første skal I have fundet ud af hvilken type bryllup I ønsker jer. Vil I have et kirkebryllup eller måske et bryllup i naturen? Eller har I måske allerede en idé om hvor I gerne vil holde jeres reception? Uanset hvad så er der nogle ting I skal have styr på inden I kan gå videre med planlægningen. ..Dernæst skal i finde ud af budgettet for jeres bryllupsfest. Her er det vigtigt at have realistiske forventninger, og ikke lade sig rive med af de mange muligheder der findes. Husk på at jo mere simpelt og elegant festen er, jo mindre koster den typisk også - og sommetider kan det være mere smukt end de dyreste festligheder. Noget andet man skal huske på, er at invitere venner og familie til festen - her gælder det samme som med budgettet, at man ikke behøver at invitere alle man kender
En ægteskabs celebrant er en person, der officielt kan vie jer som par. De fleste vælger at bruge en præst eller pastor til dette formål, men i dag er der også mange, der vælger at bruge en ægteskabs celebrant. En ægteskabs celebrant har typisk ikke de samme religiøse forpligtelser som en præst eller pastor, og derfor kan de ofte tilpasse vielsen mere individuelt til jer som par. Det betyder også, at I har mulighed for at vælge jeres egne ceremoni- og bryllupsritualer, hvilket ikke er muligt, hvis I bruger en præst eller pastor. Derudover kan I også selv vælge, hvor vielsen skal foregå - uanset om det er i et kirkerum, på stranden eller måske i jeres have. En anden fordel ved at bruge en ægteskabs celebrant er, at I typisk vil have mere tid til at forberede jer på vielsen sammen med ham eller hende. Dette giver jer mulighed for at få lavet et mere personligt bryllup, da I har haft mulighed for at snakke om jeres forventninger og drømme til dagen.

Udbetal først når opgaven er fuldført til din tilfredshed
Vælg den rette til opgaven ud fra verificerede anmeldelser og ratings
Dækket af vores skadegodtgørelses model, hvis der skulle opstå uheld. Læs mere om Skadegodtgørelse.
Der er mange ting, man skal være opmærksom på, når man skal hyre en ægteskabs celebrant. Først og fremmest skal man sørge for at finde en celebrant, der passer til ens personlighed og stil. Dette kan være svært, da der er mange forskellige celebrants på markedet. Derfor kan det være en god idé at spørge venner og familie, hvis de kender nogen, eller om de har hørt godt om nogen. På den måde kan man få et indtryk af, hvem der er i stand til at give en god ceremoni. Dernæst skal man sørge for at have et budget på plads. Ceremonien kan hurtigt blive dyr, hvis man ikke er opmærksom på dette fra starten af. Derfor er det vigtigt at have et budget på plads, så man ikke ender med at bruge flere penge, end man havde planlagt. Endelig skal man sørge for at have alle de nødvendige papirer i orden. Dette gælder især ægtepagten, som er et dokument, der bekræfter ægteskabet juridisk set. Uden denne pagt er ægteskabet ikke gyldigt i Danmark.
En ægteskabs celebrant bruger typisk omkring to timer på at forberede sig til et bryllup. Dette inkluderer tid til at tale med bruden og gommen, for at få et indtryk af deres personligheder, og hvad de ønsker for deres bryllup. Yderligere bruger en ægteskabs celebrant også tid på at skrive en tale, der passer til bruden og gommens personligheder, samt den type bryllup de ønsker. Endelig vil en ægteskabs celebrant også bruge tid på selve dagen, hvor der typisk er flere ting der skal koordineres - såsom timingen af talerne, musikken osv. På selve dagen kan det være en god idé at have en assistent med, som kan tage sig af nogle af disse opgaver, så celebranten kan fokusere på at være til stede i nuet.
En ægteskabs celebrant er en person, der officielt kan vie jer som par. De fleste ægteskabscelebranter har en uddannelse inden for området, og de fleste af dem vil have taget et kursus i både jura og ceremonier. Derudover skal man også betale et gebyr for at få lov til at bruge deres tjenester. Gebyret varierer alt efter hvor meget arbejde der er involveret i planlægningen af jeres vielsesceremoni, og hvor langt tid det tager at gennemføre den. I nogle tilfælde kan man også vælge at få en ægteskabs celebrant til at stå for al planlægningen af vielsen, så man ikke selv skal bekymre sig om dette.
Hvorfor booke en ægteskabscelebrant med Handyhand? Fordi Handyhand tilbyder erfarne og professionelle celebranter, der skaber personlige og unikke ceremonier, som passer til jeres ønsker og behov. Spar tid og stress - book en ægteskabscelebrant med Handyhand i dag!
Med Handyhand kan du nemt og bekvemt bestille en ægteskabscelebrant til din store dag. Platformen tilbyder et bredt udvalg af kvalificerede celebranter, der passer til dine behov og præferencer. Du kan nemt sammenligne priser, læse anmeldelser og vælge den perfekte celebrant til at skabe en personlig og mindeværdig ceremoni. Spar tid og stress ved at bruge Handyhand til at finde den rette ægteskabscelebrant, der vil gøre jeres bryllup til en uforglemmelig oplevelse.
Handyhand gør det nemt at finde en ægteskabs celebrant i aarhus n til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien ægteskabs celebrant.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige ægteskabs celebranter i aarhus n, i post nr: 7113 til 8653.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Ægteskabs celebrant kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 5.320,00,- til 10.000,00,- kr..

Bedøm selv - alle opgaver får en anmeldelse!

Vælg det bud som passer dig bedst!

Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.

Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!