Hanne V.
Tilst
Seneste Anmeldelse
"Meget hyggelig i kontakten. Desværre blev rengøringen ikke godkendt så fik betale yderligere 1400 kr til en anden rengøringsfirma efter fraflytning.."
Styring af event
Planlægning
Organisering
Event eksperter
Alle bryllups behov
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk gratis forsikring
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
Tilst
"Meget hyggelig i kontakten. Desværre blev rengøringen ikke godkendt så fik betale yderligere 1400 kr til en anden rengøringsfirma efter fraflytning.."
Silkeborg
"Arbejdsomme og effektive kvinder🤩"
Aarhus C
"Sød ung pige og flot rengøring."
Brøndby
"Havde en fantastisk oplevelse med Christine til min datters konfirmation. Der var styr på det hele, og jeg kunne bruge dagen på at være sammen med gæsterne og at nyde dem om min datter. Vi havde bestilt mad udefra, og hun styrede bare opsætning, udskiftning, afrydning af både mad og borde, samtidig med at køkkenet var nydeligt og ryddet. De største anbefalinger herfra, og klart en tanke om at bruge hende gang vores yngste datter skal konfirmeres eller i anden tilsvarende sammenhæng."
Ebeltoft
"Jeg er så tilfreds 🤗"
Horsens
"Super arbejde"
Glostrup
"Sandra og Frederik er super profesionelle og agillt. Selvom vi ikke havde en procesplan for hele brylulluppet klar grundet vejret og andre forhold formåede de at få hele arrangementet til at køre superb."
Brande
""Diana er gaven til festen! Hun har overblik over hele festen og sørger for alt. Hun var den bedste hjælp, som man kunne ønske sig.""
Lise er en uvurderlig hjælp til din fest. Hun er meget hurtig til at skabe sig et overblik af maden, servering og opvask. Lise er meget engageret og er med til at lave rammerne for, at din fest bliver god. Lise har et meget vindende væsen og du får et super arrangement med hende. Jeg anbefaler Lise til din fest.
Hjælp i køkkenet til fest
1,250,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Hjælp med at samle Ikea klædeskab
Maler
Klargøring af lejlighed til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Havearbejde
Beskæring af 4 større træer
IT support
Geninstallering af windows + programmer
Elektriker
Installation af Sonos musikanlæg i hus
Rengøring
Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Elektriker
Opsætning af lamper i stue og soveværelse
Catering
3-retters menu til 14 mennesker
Jeg søger en køkkenansvarlig,/kok der gerne vil prøve kræfter med at være selvstændig.
5,000 kr
Aarhus N
Lave, mad, holde selskaber, især mindehøjtideligheden. Leje sig ind i vores fantastiske køkken
Serveringshjælp til en navngivningsfest for 45 mennesker
1,200 kr
Aarhus N
Vi holder en navngivningsfest for 45 mennesker, hvor der vil blive anrettet en buffet. Personalet skal stille an og rydde af, samt sørge for at der er vand på bordene. Herudover skal der laves kaffe og stilles kage an. Opgaven er fra §§§§§§§§§§§.
Lokale efter fest
1,500 kr
Aarhus N
Vi holder personale fest for omkring 60 mennesker. Vi sørger selv for pant og dåse. Opgaven går ud på at vaske borde, gulv, fjerne due, rengøre køkken og toilet. Evt smide pynt ud stille borde på plads. Næsten rengøres hele lokalet
Hjælp til anretning af buffet, tage ud af bordene, afskyl og opvask af porcelæn og bestik. Lave kaff
250 kr
Aarhus N
Hjælp til anretning af buffet og tage ud af bordet efter spisning. Afskyl og opvask af porcelæn og bestik. Lave kaffe og dække borde med kopper og termokander. Der er 23 damer til frokost i haven.
Hjælp i køkkenet til fest
250 kr
Aarhus N
Hjælp ønskes til anretning af buffet, tage ud af bordet efter maden, afskyl og og opvask af service, lave kaffe og dække op til kaffe. Der er inviteret 22 gæster til frokost kl. 12.30 og festen foregår i haven.
Hjælp til at holde styr på buffet og køkken til 60 års fødselsdag. Det er en frokost fest.
1,500 kr
Aarhus N
Hjælp i køkkenet til at styre buffet og at putte opvak i plast kasser. Opvasken ordnes andet sted. Sørge for der et vand og vin på bordene.
Bartender
1,600 kr
Aarhus N
Vi mangler 2 bartendere til at lave cocktails til vores bryllup. Det er 4-5 forskellige cocktails som skal kunne laves, blandt andet: Gin og Tonic, Espresso Martini og Whiskey Sour Tidsrum ca. 22.00-3.00 Vi medbringer selv spiritus og alt tilbehør. *Total pris for begge!
Hjælp til servering og oprydning ved barnedåb (kort varsel)
Aarhus
Vi holder barnedåb på Trøjborg (Århus N) Søndag den 28. Juni og har brug for en hjælpende hånd til at: - tage imod den færdige mad som ankommer om formiddagen mens vi er i kirken. - forberede/anrette maden (sætte på fade og lune nogle af retterne i ovnen) - fylde op og tage af bordene - vaske op / rydde op under og efter festen (vi hjælper naturligvis til) Vi har brug for du er der fem timer fra kl 10:00 til kl 15:00. Maden ankommer mellem 10:00 og 11:30 så det er vigtigt du kan være der til at tage imod. Vi har dækket bordene på forhånd så de første timer går med at arrangere maden på fade og stille den frem. Selskabet (på ca 35 personer) ankommer ca 11:45 hvorefter vi spiser og hygger. Vi (familien) hjælper selvfølgelig til i det omfang vi kan under festen. Opgaven skal udføres Søndag den 28. Juni fra 10:00-15:00. Ring til os senest torsdag den 25. for at aftale detaljerne.
Privat fest i Århus midtby. Servering og oprydning.
Aarhus
Hej Jeg skal holde en privat fest for ca. 50 mennesker i Århus midtby lørdag den 13. september. Jeg bestiller mad udefra og det bliver buffet. Dvs. opgaven går ud på at pakke maden ud på bordet stille drikkevarer rundt på bordene lave kaffe og rydde op /vaske op (der er selvfølgelig en opvaskemaskine i køkkenet) undervejs. Det drejer sig om ca. 45 timers arbejde - fra kl. 17.30-22.00.
Privat fest i Århus midtby
Aarhus
Hej Jeg skal holde en privat fest for ca. 45 mennesker i Århus midtby lørdag den 13. september. Jeg bestiller mad udefra og det bliver buffet. Dvs. opgaven går ud på at pakke maden ud på bordet stille drikkevarer rundt på bordene lave kaffe og rydde op /vaske op (der er selvfølgelig en opvaskemaskine i køkkenet) undervejs. Det drejer sig om ca. 45 timers arbejde - fra kl. 17.30-22.00.
Din bryllupsdag kan være lige så fortryllende, som du forestiller dig, men kun en dygtig og erfaren bryllupsplanlægger kan gøre det muligt. Og selvom omfanget af færdigheder og tjenester kan variere fra Handyhand til Handyhand, er her hvad din professionelle bryllupsplanlægger kan få gjort, når du hyrer dem gennem Handyhand:
Planlægger du et charmerende lille havebryllup? Hvad med et boho-chic et? Uanset hvilket tema du og din ægtefælle har i tankerne, kan din bryllupsarrangør hjælpe dig med at videreudvikle det. Din Handyhand kan komme med et stemningsbræt eller en digital præsentation med foreslåede farvepaletter, dekorationer og buketstilarter, der bringer din idé til live. Derefter kan de hjælpe dig med at finde de nødvendige materialer og kontakte andre professionelle for at hjælpe med at bygge, designe og installere eventuelle specialfremstillede indretninger og arrangementer.
Mange par kæmper med at oprette og holde sig til et budget. Heldigvis kan din Handyhand hjælpe med at oprette et budget, så du og din kommende ægtefælle ikke kommer ud af kurs. Desuden kan de også hjælpe med at spore og dokumentere omkostninger, opsummere forventede og faktiske udgifter og oprette detaljerede rapporter. På denne måde kan du se frem til rene og organiserede økonomi før og efter brylluppet.
Efter at have fundet dit tema og udarbejdet dit budget, kan din Handyhand hjælpe dig med at finde det perfekte sted. Uanset om du drømmer om et kirkebryllup eller en ceremoni ved stranden, kan din bryllupsplanlægger hjælpe dig med at søge efter og booke dine ceremoni- og receptionsområder. En bryllupsplanlægger til destinationer kan også hjælpe dig med at undersøge resorts, booke hotelværelser og arbejde sammen med en rejseagent om alt andet, du måtte have brug for til turen.
Bag hver bryllup er der et omfattende team bestående af blomsterhandlere, kokke, entertainere, fotografer og designere. Og for par, der vælger at klare deres bryllup selv, kan det være stressende og overvældende at forhandle med og koordinere alle disse professionelle. En certificeret bryllupsplanlægger kan hjælpe med at udarbejde kontrakter, forhandle med og afslutte aftaler med alle slags bryllupsleverandører. De kan endda arbejde sammen med din bryllupsdagskoordinator under din prøvemiddag.
Dagen er kommet, og hvis der er nogen, der kan hjælpe dig ned ad kirkegulvet, så er det din bryllupsplanlægger. Din luksus bryllupsplanlægger kan hjælpe med at styre din gæsteliste, overvåge gaver og personlige ejendele, og arrangere transport af eventuelle materialer eller udstyr, der skal flyttes fra et sted til et andet. Din Handyhand kan også hjælpe dig med at komme op med og udføre aktiviteter for dine gæster og andre rejseplan detaljer for destination bryllupper.
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om
At planlægge dit bryllup bør føles som en drøm, der går i opfyldelse, men det kan være mere stressende end du tror. Fra at konceptualisere dit tema til at underholde dine gæster kan hele processen være udmattende og overvældende. Heldigvis kan du og din ægtefælle ansætte en bryllupsarrangør til at hjælpe jer med at forberede jer til den store dag.
Takket være Handyhand har det aldrig været så nemt at ansætte bryllupsplanlægningstjenester. Du skal blot indsende din opgave på vores platform og forvente dusinvis af tilbud fra bryllupsplanlæggere i nærheden af dig. Du kan også se anmeldelser fra andre nygifte par, så du kan finde den professionelle, der matcher dine drømme, din vision og dit budget.
Mange bryllupsprofessionelle kan være overprissat, men ikke på Handyhand. Når du opretter din opgave på Handyhand, kan du angive den pris, som du og din ægtefælle har råd til. Vores platform kan forbinde dig til pålidelige og troværdige tjenester fra erfarne bryllupsplanlæggere i nærheden af dig. Book i dag, og du kan se frem til et stressfrit bryllup med kærligheden i dit liv!
Handyhand gør det nemt at finde en bryllups planlægger i aarhus n til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien bryllups planlægger.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige bryllups planlæggere i aarhus n, i post nr: 7100 til 8990.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Bryllupsplanlægger kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 1,200.00,- til 1,500.00,- kr.
Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!
Vælg det bud som passer dig bedst!
Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.
Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!