Bryllups planlægger i Aarhus N

Beskriv kort din opgave og modtag gratis og uforpligtende tilbud fra eksperter i Aarhus N

Bryllups Planlæggere til alle dine behov

Styring af event

Planlægning

Organisering

Event eksperter

Alle bryllups behov

Det tager kun 2 minutter, og så er det gratis
+150.000 kunder

Op til 70% billigere end traditionelle udbydere

Ingen opgave for lille eller stor

Automatisk gratis forsikring

Sikker kontantløs betaling

Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger

De bedste bryllups planlæggere i Aarhus N

Opgaveejer for løst opgaver online

Hanne V.

Tilst

4.9
(19)

Seneste Anmeldelse

"Meget hyggelig i kontakten. Desværre blev rengøringen ikke godkendt så fik betale yderligere 1400 kr til en anden rengøringsfirma efter fraflytning.."

Opgaveejer for løst opgaver online

Lise L.

Silkeborg

4.8
(10)

Seneste Anmeldelse

"Arbejdsomme og effektive kvinder🤩"

Opgaveejer for løst opgaver online

Mette Sonne R.

Aarhus C

5.0
(1)

Seneste Anmeldelse

"Sød ung pige og flot rengøring."

Opgaveejer for løst opgaver online

Christine J.

Brøndby

5.0
(29)

Seneste Anmeldelse

"Havde en fantastisk oplevelse med Christine til min datters konfirmation. Der var styr på det hele, og jeg kunne bruge dagen på at være sammen med gæsterne og at nyde dem om min datter. Vi havde bestilt mad udefra, og hun styrede bare opsætning, udskiftning, afrydning af både mad og borde, samtidig med at køkkenet var nydeligt og ryddet. De største anbefalinger herfra, og klart en tanke om at bruge hende gang vores yngste datter skal konfirmeres eller i anden tilsvarende sammenhæng."

Opgaveejer for løst opgaver online

Praveenan P.

Ebeltoft

5.0
(28)

Seneste Anmeldelse

"Jeg er så tilfreds 🤗"

Opgaveejer for løst opgaver online

Nicoline Emilie F.

Horsens

4.7
(3)

Seneste Anmeldelse

"Super arbejde"

Opgaveejer for løst opgaver online

Sandra S.

Glostrup

4.9
(10)

Seneste Anmeldelse

"Sandra og Frederik er super profesionelle og agillt. Selvom vi ikke havde en procesplan for hele brylulluppet klar grundet vejret og andre forhold formåede de at få hele arrangementet til at køre superb."

Opgaveejer for løst opgaver online

Diana B.

Brande

5.0
(19)

Seneste Anmeldelse

""Diana er gaven til festen! Hun har overblik over hele festen og sørger for alt. Hun var den bedste hjælp, som man kunne ønske sig.""

Seneste anmeldelser

Seneste anmeldelser

comment.user?.profileImg

Lise er en uvurderlig hjælp til din fest. Hun er meget hurtig til at skabe sig et overblik af maden, servering og opvask. Lise er meget engageret og er med til at lave rammerne for, at din fest bliver god. Lise har et meget vindende væsen og du får et super arrangement med hende. Jeg anbefaler Lise til din fest.

Hjælp i køkkenet til fest

1,250,-

Gennemsnitslig anmeldelser af bryllups planlæggere

Baseret på 208 Anmeldelser

4.88
195
6
3
2
2

Opret din første opgave på få minutter

Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag

1

Beskriv din opgave

2

Modtag bud

3

Få løst din opgave

opgaver platform services

Møbelsamling

Hjælp med at samle Ikea klædeskab

opgaver platform services

Maler

Klargøring af lejlighed til flyttesyn

opgaver platform services

Flyttehjælp

Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København

opgaver platform services

Havearbejde

Beskæring af 4 større træer

opgaver platform services

IT support

Geninstallering af windows + programmer

opgaver platform services

Elektriker

Installation af Sonos musikanlæg i hus

opgaver platform services

Rengøring

Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)

opgaver platform services

Flyttehjælp

Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København

opgaver platform services

Elektriker

Opsætning af lamper i stue og soveværelse

opgaver platform services

Catering

3-retters menu til 14 mennesker

Tidligere opgaver I Aarhus N

Jeg søger en køkkenansvarlig,/kok der gerne vil prøve kræfter med at være selvstændig.

5,000 kr

Aarhus N

Lave, mad, holde selskaber, især mindehøjtideligheden. Leje sig ind i vores fantastiske køkken

Serveringshjælp til en navngivningsfest for 45 mennesker

1,200 kr

Aarhus N

Vi holder en navngivningsfest for 45 mennesker, hvor der vil blive anrettet en buffet. Personalet skal stille an og rydde af, samt sørge for at der er vand på bordene. Herudover skal der laves kaffe og stilles kage an. Opgaven er fra §§§§§§§§§§§.

Lokale efter fest

1,500 kr

Aarhus N

Vi holder personale fest for omkring 60 mennesker. Vi sørger selv for pant og dåse. Opgaven går ud på at vaske borde, gulv, fjerne due, rengøre køkken og toilet. Evt smide pynt ud stille borde på plads. Næsten rengøres hele lokalet

Hjælp til anretning af buffet, tage ud af bordene, afskyl og opvask af porcelæn og bestik. Lave kaff

250 kr

Aarhus N

Hjælp til anretning af buffet og tage ud af bordet efter spisning. Afskyl og opvask af porcelæn og bestik. Lave kaffe og dække borde med kopper og termokander. Der er 23 damer til frokost i haven.

Hjælp i køkkenet til fest

250 kr

Aarhus N

Hjælp ønskes til anretning af buffet, tage ud af bordet efter maden, afskyl og og opvask af service, lave kaffe og dække op til kaffe. Der er inviteret 22 gæster til frokost kl. 12.30 og festen foregår i haven.

Hjælp til at holde styr på buffet og køkken til 60 års fødselsdag. Det er en frokost fest.

1,500 kr

Aarhus N

Hjælp i køkkenet til at styre buffet og at putte opvak i plast kasser. Opvasken ordnes andet sted. Sørge for der et vand og vin på bordene.

Bartender

1,600 kr

Aarhus N

Vi mangler 2 bartendere til at lave cocktails til vores bryllup. Det er 4-5 forskellige cocktails som skal kunne laves, blandt andet: Gin og Tonic, Espresso Martini og Whiskey Sour Tidsrum ca. 22.00-3.00 Vi medbringer selv spiritus og alt tilbehør. *Total pris for begge!

Hjælp til servering og oprydning ved barnedåb (kort varsel)

Aarhus

Vi holder barnedåb på Trøjborg (Århus N) Søndag den 28. Juni og har brug for en hjælpende hånd til at: - tage imod den færdige mad som ankommer om formiddagen mens vi er i kirken. - forberede/anrette maden (sætte på fade og lune nogle af retterne i ovnen) - fylde op og tage af bordene - vaske op / rydde op under og efter festen (vi hjælper naturligvis til) Vi har brug for du er der fem timer fra kl 10:00 til kl 15:00. Maden ankommer mellem 10:00 og 11:30 så det er vigtigt du kan være der til at tage imod. Vi har dækket bordene på forhånd så de første timer går med at arrangere maden på fade og stille den frem. Selskabet (på ca 35 personer) ankommer ca 11:45 hvorefter vi spiser og hygger. Vi (familien) hjælper selvfølgelig til i det omfang vi kan under festen. Opgaven skal udføres Søndag den 28. Juni fra 10:00-15:00. Ring til os senest torsdag den 25. for at aftale detaljerne.

Privat fest i Århus midtby. Servering og oprydning.

Aarhus

Hej Jeg skal holde en privat fest for ca. 50 mennesker i Århus midtby lørdag den 13. september. Jeg bestiller mad udefra og det bliver buffet. Dvs. opgaven går ud på at pakke maden ud på bordet stille drikkevarer rundt på bordene lave kaffe og rydde op /vaske op (der er selvfølgelig en opvaskemaskine i køkkenet) undervejs. Det drejer sig om ca. 45 timers arbejde - fra kl. 17.30-22.00.

Privat fest i Århus midtby

Aarhus

Hej Jeg skal holde en privat fest for ca. 45 mennesker i Århus midtby lørdag den 13. september. Jeg bestiller mad udefra og det bliver buffet. Dvs. opgaven går ud på at pakke maden ud på bordet stille drikkevarer rundt på bordene lave kaffe og rydde op /vaske op (der er selvfølgelig en opvaskemaskine i køkkenet) undervejs. Det drejer sig om ca. 45 timers arbejde - fra kl. 17.30-22.00.

Hvad tilbyder bryllups planlæggere

Læs mere

kvinde med telefon

Hvorfor skal jeg bruge Handyhand?

Spar penge

Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave

Støt lokalt

Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund

Føl dig sikker

Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om

Hvorfor hyre en bryllups planlægger med Handyhand?

At planlægge dit bryllup bør føles som en drøm, der går i opfyldelse, men det kan være mere stressende end du tror. Fra at konceptualisere dit tema til at underholde dine gæster kan hele processen være udmattende og overvældende. Heldigvis kan du og din ægtefælle ansætte en bryllupsarrangør til at hjælpe jer med at forberede jer til den store dag.


Takket være Handyhand har det aldrig været så nemt at ansætte bryllupsplanlægningstjenester. Du skal blot indsende din opgave på vores platform og forvente dusinvis af tilbud fra bryllupsplanlæggere i nærheden af dig. Du kan også se anmeldelser fra andre nygifte par, så du kan finde den professionelle, der matcher dine drømme, din vision og dit budget.


Mange bryllupsprofessionelle kan være overprissat, men ikke på Handyhand. Når du opretter din opgave på Handyhand, kan du angive den pris, som du og din ægtefælle har råd til. Vores platform kan forbinde dig til pålidelige og troværdige tjenester fra erfarne bryllupsplanlæggere i nærheden af dig. Book i dag, og du kan se frem til et stressfrit bryllup med kærligheden i dit liv!

Handyhand gør det nemt at finde en bryllups planlægger i aarhus n til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien bryllups planlægger.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige bryllups planlæggere i aarhus n, i post nr: 7100 til 8990.

Prisen på opgaver indenfor kategorien Bryllupsplanlægger kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 1,200.00,- til 1,500.00,- kr.

Bud på ingen tid

Ægte anmeldelser

Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!

Bud på ingen tid

Fleksibel pris

Vælg det bud som passer dig bedst!

Bud på ingen tid

Lokale eksperter

Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.

Bud på ingen tid

Bud på ingen tid

Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!