Person koordinerer bryllupsdetaljer med smilende brudepar i baggrunden.

Bryllups planlægger i Risskov

Udfyld en kort formular og modtag bud fra private og virksomheder i Risskov

Bryllups Planlæggere til alle dine behov

Styring af event

Planlægning

Organisering

Event eksperter

Alle bryllups behov

Det tager kun 2 minutter, og så er det gratis
+300.000 kunder

Billigere end traditionelle udbydere

Store og små opgaver

Gratis skadegodtgørelse

Sikker kontantløs betaling

Service samme eller næste dag

De bedste bryllups planlæggere i Risskov

Handyhand er en markedsplads med MitID-verificerede hjælpere og ægte anmeldelser – klar til din opgave

Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Hanne V..

Tilst

4,9
21 anmeldelser

Seneste Anmeldelse

"Hanne hjalp til ved min reception med anretning af mad og drikke. Hun var rar at snakke med, punktlig, satte det hele flot op som anvist og gjorde tilmed pænt rent 👍🏼"

Verifikationer

Info

anmeldser
Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Julia W..

Aarhus N

5,0
2 anmeldelser

mit id verificeret verificeret

Seneste Anmeldelse

"Fin kommunikation inden arrangement, styr på køkken og anretning af mad, selvkørende, effektiv. Mange gæster bemærkede Julias store hjælp. Kan i høj grad anbefale Julia."

Verifikationer

Info

mit id verificering
Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Nicoline Emilie F..

Aarhus C

4,7
3 anmeldelser

Seneste Anmeldelse

"Super arbejde"

Verifikationer

Info

Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Lise L..

Silkeborg

4,8
16 anmeldelser

Seneste Anmeldelse

"Lise & Claire var fantastiske og var en af grundene til at vores aften forløb helt perfekt 👌 Vi kan kun anbefale disse to skønne kvinder, hvis man f.eks. som os, skal bruge hjælp i køkkenet, så man selv kan slappe af og nyde sin fest!"

Verifikationer

Info

anmeldser
Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Mette Sonne R..

Aarhus C

5,0
2 anmeldelser

Seneste Anmeldelse

"Mette var en dygtig og kompetent hjælpende hånd til vores barnedåb. Hun hjælp både med servering og rengøring, og gik selvstændigt til opgaven. Derudover flink og smilende, og vi vil helt sikkert bruge hende igen."

Verifikationer

Info

Opgaveejer for løst opgaver online

Se profil

Anja H..

Skødstrup

5,0
2 anmeldelser

mit id verificeret verificeret

Seneste Anmeldelse

"Super professionel og effektiv og havde styr på alle detaljer. Jeg kan varmt anbefale Anja"

Verifikationer

Info

mit id verificering

Seneste anmeldelser

Seneste anmeldelser

comment.user?.profileImg

Fin kommunikation inden arrangement, styr på køkken og anretning af mad, selvkørende, effektiv. Mange gæster bemærkede Julias store hjælp. Kan i høj grad anbefale Julia.

Servering til 50 års fødselsdag

1.200,-

Gennemsnitlig anmeldelser af bryllups planlæggere

Baseret på 610 Anmeldelser

4.87
577
14
4
2
13

Opret din opgave på få minutter

Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag

1

Beskriv din opgave

2

Modtag bud

3

Få løst din opgave

opgaver platform services

Møbelsamling

Samle Ikea skab

opgaver platform services

Maler

Male til flyttesyn

opgaver platform services

Flyttehjælp

Flytte til Roskilde

opgaver platform services

Havearbejde

Beskære 4 træer

opgaver platform services

IT support

Windows installation

opgaver platform services

Elektriker

Installere Sonos

opgaver platform services

Rengøring

Ugentlig rengøring

opgaver platform services

Flyttehjælp

Flytte indbo

opgaver platform services

Elektriker

Opsætte lamper

opgaver platform services

Catering

Middag til 14

opgaver platform services

VVS

Reparere håndvask

opgaver platform services

Tømrerarbejde

Bygge bogreol

opgaver platform services

Hundeluftning

Daglige gåture

opgaver platform services

Fotografi

Familiefotografering

opgaver platform services

Webdesign

Lave hjemmeside

opgaver platform services

Lektiehjælp

Matematik hjælp

opgaver platform services

Vinduespudsning

Pudse vinduer

opgaver platform services

Græsslåning

Slå græsplæne

opgaver platform services

Grafisk Design

Design logo

opgaver platform services

Handyman

Små reparationer

Tidligere opgaver I Risskov

Servering til 50 års fødselsdag

1.200 kr

Hjælpe med at anrette mad fra cateringfirma, rydde af, vaske op, sørge for vand og vin på bordene. Når der er ryddet af efter desserten, er opgaven slut.

Hjælp til servering

500 kr

Servering, påfyldning af mad og drikkevarer, oprydning og opvask til en havefest med 55 gæster. 6 timer fra kl 16-22 Buffet

Partybus

3.000 kr

40 års fødselsdag - vi bliver 11-12 stk og skal fra Risskov til Aarhus C (3-4 km) - så fest inden bytur :-)

Fotograf til barnedåb

1.000 kr

Vi skal holde barnedåb for vores datter og søger i den forbindelse en person til at hjælpe med at tage nogle gode billeder i kirken og en lille smule hjemme til selve festen. Du behøves ikke være profession, så om du blot gør det som en hoppy eller tager billeder i ny og næ er længe fint for os. Tænker billederne i kirken nok skal tages før dåben (som er klokken 10) og ellers hvis du blot er tilstede en lille times tid hjemme hos os (fra 12-13) så det perfekt. Så du skal stå til rådighed fra 09.30-13 Vi skal nok selv stå for redigering af billederne, men du skal selv medbringe kamera.

Servering og afrydning til privat fest med 26 gæster hjemme

1.500 kr

Buffet/tag selv er anrettet - 26 personer) - herefter afrydning (engangsservice) og opvask af fade. Sætte frem til dessert (kage,is,frugt) og afrydning herefter (engangsservice). Ca 3 -4 timer. Der er opvaskemaskine til rådighed. Ca 15 fade og 52 små skåle (2x forret anrettet i små glasskåle, som kan gå i opvaskemaskine). Rydde flasker og dåser af undervejs.

Servering og oprydning til fødselsdag

1.200 kr

Fødselsdag 60 år - 33 gæster (heraf 3 børn 3,5og 9 år) I Risskov Velkomst du laver Gin Tonics til dem der ønsker det og andet drikkelse vil stå klar til selvbetjening. Der er vin og sodavand og senere fadøl - men det er selvbetjening. Buffet skal stilles frem/fyldes op Det er fra ********* Belli /Italiænsk/Fransk og er på fade og evt skåle. Gæsternes tallerkner og bestik og fade vaskes af og evt rester skal i køleskab. Gæsterne sidder ved 4 borde - men ud over at du søger fra at der er vand på bordene - klarer folk sig selv. Kaffe og kage sættes frem ved 22.30 tiden. Kagen er en jordbærkage - og ** gerne skæres ud så gæsterne bare kan tage. Jeg sørger for udstyr. Fra 16.30 til 22.30 - fredag den 14. juni.

Partybus

4.500 kr

Vi mangler en partybus til polterabend den 24/6. Vi er 13-15 personer. Gerne fra 15:30/16 tiden og ca 2 timer frem. Vi har hverken chauffør eller bus

Servering til konfirmation

2.400 kr

Vi søger to hjælpere til servering til vores datters konfirmation. Cirka i tidsrummet 12:00 til 18:00

Servering, opvask og køkkenhjælp til konfirmation

700 kr

Vi har brug for hjælp til klargøring af catering mad, som dels skal varmes og anrettes. Derefter hjælp med servering, opfyldning af drikkevarer, kaffebrygning og løbende afrydning og opvask.

Hvad tilbyder bryllups planlæggere

Læs mere

kvinde med telefon

Hvorfor skal jeg bruge Handyhand?

calendar

Sikker betaling

Udbetal først når opgaven er fuldført til din tilfredshed

star

Verificerede anmeldelser

Vælg den rette til opgaven ud fra verificerede anmeldelser og ratings

shield

Skadegodtgørelse

Dækket af vores skadegodtgørelses model, hvis der skulle opstå uheld. Læs mere om Skadegodtgørelse.

Relevante spørgsmål

  • Der er ikke noget fast svar på, hvad en bryllupsplanlægger koster. Det afhænger helt af, hvor meget arbejde der skal lægges i planlægningen, og hvor mange timer der skal bruges på det. Derudover kan det også være forskelligt fra planlægger til planlægger, hvor meget de tager for deres arbejde. Nogle planlæggere vil have et fast beløb for deres arbejde, mens andre vil have en timepris. Hvis man gerne vil have et overblik over, hvad det koster at få fat i en bryllupsplanlægger, kan man starte med at undersøge markedet for bryllupsplanlæggere. På den måde kan man se, hvilken type planlægger der findes på markedet, og hvad de typisk tager for deres arbejde. Derefter kan man gå videre til at kontakte nogle af planlæggerne for at få et uforpligtende tilbud på deres ydelser. På den måde kan man sammenligne priserne på bryllupsplanlægning fra forskellige planlæggere, og vurdere om det er det værd for ens budget.

  • Der er mange ting, man skal være opmærksom på, når man skal have en bryllups planlægger. For det første, så er det vigtigt at have en planlægger, der har erfaring med at arrangere bryllupper. Dette betyder ikke nødvendigvis, at planlæggeren skal have arrangeret et utal af bryllupper, men det er vigtigt at de har et godt kendskab til de forskellige aspekter af brylluppet - lige fra budgettering og økonomi til selve dagen og aftenens forløb. Yderligere er det også vigtigt, at planlæggeren har et godt netværk i branchen. Dette kan vise sig at være guld værd, når man står og skal finde de helt rigtige leverandører til ens bryllup - lige fra fotograf til catering. Endelig er det også vigtigt at have en planlægger, der kan tage ansvar for hele processen - fra start til slut. Dette betyder ikke nødvendigvis, at planlæggeren skal stå for alt selv - men det er vigtigt, at de kan tage ansvar for den samlede koordinering af alle de forskellige aktiviteter og personer involveret i brylluppet.

  • Der er ikke noget klart svar på, hvor lang tid en bryllupsplanlægger typisk bruger på at planlægge et bryllup. Det afhænger helt af, hvor stort og omfattende brylluppet skal være. Er det et lille intimt bryllup med få gæster, kan det godt tage mindre tid at planlægge end et stort bryllup med mange gæster. Derudover er der også forskel på, hvor meget du som brudepar selv vil have med i planlægningen. Hvis I ønsker at have indflydelse på alle de små detaljer, kan det godt tage lidt længere tid at planlægge end hvis I overlader alt arbejdet til jeres bryllupsplanlægger.

Hvorfor hyre en bryllups planlægger med Handyhand?

At planlægge dit bryllup bør føles som en drøm, der går i opfyldelse, men det kan være mere stressende end du tror. Fra at konceptualisere dit tema til at underholde dine gæster kan hele processen være udmattende og overvældende. Heldigvis kan du og din ægtefælle ansætte en bryllupsarrangør til at hjælpe jer med at forberede jer til den store dag.


Takket være Handyhand har det aldrig været så nemt at ansætte bryllupsplanlægningstjenester. Du skal blot indsende din opgave på vores platform og forvente dusinvis af tilbud fra bryllupsplanlæggere i nærheden af dig. Du kan også se anmeldelser fra andre nygifte par, så du kan finde den professionelle, der matcher dine drømme, din vision og dit budget.


Mange bryllupsprofessionelle kan være overprissat, men ikke på Handyhand. Når du opretter din opgave på Handyhand, kan du angive den pris, som du og din ægtefælle har råd til. Vores platform kan forbinde dig til pålidelige og troværdige tjenester fra erfarne bryllupsplanlæggere i nærheden af dig. Book i dag, og du kan se frem til et stressfrit bryllup med kærligheden i dit liv!

Handyhand gør det nemt at finde en bryllups planlægger i risskov til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien bryllups planlægger.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige bryllups planlæggere i risskov, i post nr: 7113 til 8653.

Prisen på opgaver indenfor kategorien Bryllupsplanlægger kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 800,00,- til 1.500,00,- kr..

Bud på ingen tid

Ægte anmeldelser

Bedøm selv - alle opgaver får en anmeldelse!

Bud på ingen tid

Fleksibel pris

Vælg det bud som passer dig bedst!

Bud på ingen tid

Lokale eksperter

Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.

Bud på ingen tid

Bud på ingen tid

Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!