Opsætning og oprydning af event i Risskov

Beskriv kort din opgave og modtag gratis og uforpligtende tilbud fra eksperter i Risskov

Event Opsættere til alle dine behov

Opsætning af event

Nedtagning af event

Udskiftning af event

Rådgivning om event

Alle oprydningeventopgaver

Det tager kun 2 minutter, og så er det gratis
+150.000 kunder

Op til 70% billigere end traditionelle udbydere

Ingen opgave for lille eller stor

Automatisk gratis forsikring

Sikker kontantløs betaling

Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger

De bedste event opsættere i Risskov

Opgaveejer for løst opgaver online

Hanne V.

Tilst

4.9
(19)

Seneste Anmeldelse

"Meget hyggelig i kontakten. Desværre blev rengøringen ikke godkendt så fik betale yderligere 1400 kr til en anden rengøringsfirma efter fraflytning.."

Opgaveejer for løst opgaver online

Lise L.

Silkeborg

4.8
(10)

Seneste Anmeldelse

"Arbejdsomme og effektive kvinder🤩"

Opgaveejer for løst opgaver online

Mette Sonne R.

Aarhus C

5.0
(1)

Seneste Anmeldelse

"Sød ung pige og flot rengøring."

Opgaveejer for løst opgaver online

Christine J.

Brøndby

5.0
(30)

Seneste Anmeldelse

"Up and beond service 😁"

Opgaveejer for løst opgaver online

Praveenan P.

Ebeltoft

5.0
(29)

Seneste Anmeldelse

"Meget fleksibel og venlig. Meget tilfreds og anbefalder videre. Tusind tak for hjælp."

Opgaveejer for løst opgaver online

Nicoline Emilie F.

Horsens

4.7
(3)

Seneste Anmeldelse

"Super arbejde"

Opgaveejer for løst opgaver online

Sandra S.

Glostrup

4.9
(10)

Seneste Anmeldelse

"Sandra og Frederik er super profesionelle og agillt. Selvom vi ikke havde en procesplan for hele brylulluppet klar grundet vejret og andre forhold formåede de at få hele arrangementet til at køre superb."

Opgaveejer for løst opgaver online

Lotte H.

Birkerød

5.0
(7)

Seneste Anmeldelse

"Super god oplevelse at få hjælp af Lotte. Der har været god kommunikation hele vejen igennem, selvstændig og sød og smilende. Varm anbefaling herfra."

Seneste anmeldelser

Seneste anmeldelser

comment.user?.profileImg

"Nicoline og Katja var dytige, effektive og søde serveringshjælpere til vores datters konfirmation. Klar anbefaling fra os :-)"

Servering til konfirmation

2,300,-

Gennemsnitslig anmeldelser af event opsættere

Baseret på 208 Anmeldelser

4.88
195
6
3
2
2

Opret din første opgave på få minutter

Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag

1

Beskriv din opgave

2

Modtag bud

3

Få løst din opgave

opgaver platform services

Møbelsamling

Hjælp med at samle Ikea klædeskab

opgaver platform services

Maler

Klargøring af lejlighed til flyttesyn

opgaver platform services

Flyttehjælp

Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København

opgaver platform services

Havearbejde

Beskæring af 4 større træer

opgaver platform services

IT support

Geninstallering af windows + programmer

opgaver platform services

Elektriker

Installation af Sonos musikanlæg i hus

opgaver platform services

Rengøring

Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)

opgaver platform services

Flyttehjælp

Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København

opgaver platform services

Elektriker

Opsætning af lamper i stue og soveværelse

opgaver platform services

Catering

3-retters menu til 14 mennesker

Tidligere opgaver I Risskov

Partybus

4,500 kr

Risskov

Vi mangler en partybus til polterabend den 24/6. Vi er 13-15 personer. Gerne fra 15:30/16 tiden og ca 2 timer frem. Vi har hverken chauffør eller bus

Servering til konfirmation

2,400 kr

Risskov

Vi søger to hjælpere til servering til vores datters konfirmation. Cirka i tidsrummet 12:00 til 18:00

Servering, opvask og køkkenhjælp til konfirmation

700 kr

Risskov

Vi har brug for hjælp til klargøring af catering mad, som dels skal varmes og anrettes. Derefter hjælp med servering, opfyldning af drikkevarer, kaffebrygning og løbende afrydning og opvask.

Servering, opvask og køkkenhjælp til konfirmation

700 kr

Risskov

Vi har brug for hjælp til klargøring af catering mad, som dels skal varmes og anrettes. Derefter hjælp med servering, opfyldning af drikkevarer, kaffebrygning og løbende afrydning og opvask.

Hjælp til servering ved konfirmation i eget hjem

1,500 kr

Risskov

Hjælp til servering i forbindelse med konfirmation.

Servering barnedåb

1,200 kr

Risskov

Opdækning, anrette buffet (evt varme den), opfylde drikkevare, tage af bordet, vaske op (opvasker), oprydning og slutrengøring. Ca 30 mennesker

Rengøring

1,000 kr

Risskov

Rengøring efter barnedåb i selskabslokaler hvor der kommer 50 mennesker. Normalt rengøring som støvsugning og gulvvask, aftørring af borde og køkken Rengøring af toiletter (3) Der er trapper fra Stuen til først sal som en del af lokalet.

Rengøring efter fest i selskabslokale

800 kr

Risskov

Der skal rengøres efter fest i et selskabslokale

Anretning og servering til 70 års fødselsdagsfest

Risskov

Jeg skal holde en stor fest med 60 mennesker og har brug for hjælp til anretning servering opvask m.m. Gæsterne kommer kl. 17 så jeg forstiller mig at du/I kommer et par timer før. Lørdag d. 18 juni 2022

Hvad tilbyder event opsættere

Læs mere

kvinde med telefon

Hvorfor skal jeg bruge Handyhand?

Spar penge

Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave

Støt lokalt

Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund

Føl dig sikker

Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om

Hvorfor hyre en event opsætter med Handyhand?

Der er mange grunde til, hvorfor det kan være en god idé at booke professionel hjælp til opsætning og oprydning af ens event. For det første så slipper man for selv at skulle stå med al den praktiske arbejde, der er forbundet med at afholde et event - uanset om det er et mindre arrangement som fødselsdag eller konfirmation, eller om det er et stort arrangement som firmafest eller bryllup. Dette giver dig mulighed for i stedet at kunne fokusere på de andre aspekter af dit event, og på at nyde tiden sammen med dine gæster. Derudover kan det også være en stor fordel, hvis man ikke har den store erfaring med at afholde events. Her kan de professionelle give dig gode råd og vejledning til, hvordan du bedst muligt kan afholde netop dit event - lige fra opsætningen af lokalet til selve afviklingen af eventet. Endelig kan det også være en fordel, hvis man ønsker at leje et lokale udefra til sit event. Her vil de fleste udlejere typisk kræve, at man selv sørger for opsætning og oprydning - og her kan det altså være en rigtig god idé at booke professionel hjælp. På den måde undgår man nemlig stress og jag i forbindelse med eventet, og man kan i stedet fokusere på de positive aspekter ved arrangementet.

Handyhand gør det nemt at finde en event opsætter i risskov til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien event opsætter.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige event opsættere i risskov, i post nr: 7100 til 8990.

Prisen på opgaver indenfor kategorien Opsætning og oprydning af event kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 950.00,- til 1,500.00,- kr.

Bud på ingen tid

Ægte anmeldelser

Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!

Bud på ingen tid

Fleksibel pris

Vælg det bud som passer dig bedst!

Bud på ingen tid

Lokale eksperter

Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.

Bud på ingen tid

Bud på ingen tid

Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!