Person opsætter og rydder op efter event for effektiv afvikling.

Opsætning og oprydning af event i Odder

Beskriv kort din opgave og modtag gratis og uforpligtende tilbud fra eksperter i Odder

Event Opsættere til alle dine behov

Opsætning af event

Nedtagning af event

Udskiftning af event

Rådgivning om event

Alle oprydningeventopgaver

Det tager kun 2 minutter, og så er det gratis
+150.000 kunder

Op til 70% billigere end traditionelle udbydere

Ingen opgave for lille eller stor

Automatisk gratis forsikring

Sikker kontantløs betaling

Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger

De bedste event opsættere i Odder

Opgaveejer for løst opgaver online

Lise L.

Silkeborg

4.8
(13)

Seneste Anmeldelse

"Lise og co. fik gjort det der skulle gøres og fulgte planen. Venlig og smilende. Ganske udmærket service"

Opgaveejer for løst opgaver online

Hanne V.

Tilst

4.9
(20)

Seneste Anmeldelse

"God og arbejdsom."

Opgaveejer for løst opgaver online

Christine J.

Brøndby

5.0
(33)

Seneste Anmeldelse

"Vi har kun gode ting at sige om samarbejdet med Christine hun er meget professionel og nem at tale med så vi var i gode hænder og kunne nyde festen"

Opgaveejer for løst opgaver online

Nicoline Emilie F.

Horsens

4.7
(3)

Seneste Anmeldelse

"Super arbejde"

Opgaveejer for løst opgaver online

Mette Sonne R.

Aarhus C

5.0
(2)

Seneste Anmeldelse

"Mette var en dygtig og kompetent hjælpende hånd til vores barnedåb. Hun hjælp både med servering og rengøring, og gik selvstændigt til opgaven. Derudover flink og smilende, og vi vil helt sikkert bruge hende igen."

Opgaveejer for løst opgaver online

Lotte H.

Birkerød

4.9
(17)

Seneste Anmeldelse

"Lotte lavede et fantastisk arbejde!! Vi er så taknemlige for Lottes hjælp til min mands runde fødselsdag. 😊"

Opgaveejer for løst opgaver online

Karina O.

Herlev

5.0
(17)

Seneste Anmeldelse

"Hel Alle. Når I har Karina, kan I sætte Jer stille og roligt med gæsterne, Karina har STYR på alt. Jeg som kræftramt i stadie 4 holdt rund fødselsdag. Sikken oplevelsen for mig og mine gæster. Jeg kan varmt anbefale Karina og gæsterne spurgte til, hvem den dygtige pige der var der 🤗 Vibeke Krabbe Teik"

Opgaveejer for løst opgaver online

Praveenan P.

Ebeltoft

5.0
(30)

Seneste Anmeldelse

"Venlig, behagelig, parat til at give en ekstra indsats, da en situation opstod undervejs."

Seneste anmeldelser

Seneste anmeldelser

comment.user?.profileImg

Udførteden ønskede opgave.

servering privat fest

2,800,-

comment.user?.profileImg

"Super sød, selvstændig og effektiv. En af gæsternes børn begyndte at kalde Hanne for Mormor i løbet af dagen. Det siger alt😃"

Servering Eller Anden Hjælp Til Fest

1,600,-

comment.user?.profileImg

Lise er en uvurderlig hjælp til din fest. Hun er meget hurtig til at skabe sig et overblik af maden, servering og opvask. Lise er meget engageret og er med til at lave rammerne for, at din fest bliver god. Lise har et meget vindende væsen og du får et super arrangement med hende. Jeg anbefaler Lise til din fest.

Hjælp i køkkenet til fest

1,250,-

comment.user?.profileImg

Hanne var en fantastisk hjælp i forbindelse med min mands 60 års fødselsdag. Smilende, arbejdsom og med stort overblik. Kan kun give de bedste anbefalinger. Hvis vi får brug for hjælp en anden gang, så håber jeg hun har mulighed for at komme igen.

Hjælp til at holde styr på buffet og køkken til 60 års fødselsdag. Det er en frokost fest.

1,200,-

comment.user?.profileImg

"Hanne var uundværlig til vores barnedåb. Kun ros herfra. Vi kan klart anbefale hende."

Køkken hjælpe til dåbsfest

900,-

comment.user?.profileImg

"Meget professionel og selvkørende 👍🏻"

Hjælp til fest - anretning og afrydning

950,-

Gennemsnitslig anmeldelser af event opsættere

Baseret på 322 Anmeldelser

4.88
303
10
3
2
4

Opret din første opgave på få minutter

Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag

1

Beskriv din opgave

2

Modtag bud

3

Få løst din opgave

opgaver platform services

Møbelsamling

Hjælp med at samle Ikea klædeskab

opgaver platform services

Maler

Klargøring af lejlighed til flyttesyn

opgaver platform services

Flyttehjælp

Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København

opgaver platform services

Havearbejde

Beskæring af 4 større træer

opgaver platform services

IT support

Geninstallering af windows + programmer

opgaver platform services

Elektriker

Installation af Sonos musikanlæg i hus

opgaver platform services

Rengøring

Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)

opgaver platform services

Flyttehjælp

Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København

opgaver platform services

Elektriker

Opsætning af lamper i stue og soveværelse

opgaver platform services

Catering

3-retters menu til 14 mennesker

Tidligere opgaver I Odder

Servering hjælp til bryllup

800 kr

Odder

Vi holder et havebryllup i haven. Vi har en erfaren person der har hovedansvaret, men vi har brug for for en ekstra hånd med at servere, fylde op, ryde af og måske noget op. Du behøves derfor ikke have ret meget erfaring, men bare være klar på at løse de opgaver som der bliver givet. Vi forestiller os at skulle bruge hjælp fra 17:30 til 21:30. Men det kan godt blive en time mindre hvis det hele går hurtigere end forventet.

Serveringshjælp til fødselsdag

800 kr

Odder

29 Juni 2024 fra 18-21: Hjælp til 30års fødelsdag for ca 50 personer. Opgaver: -Opfyldning af mad, drikkevare. -Afrydning af borde og afskyldning af service -Lave kaffe/the -Ad hoc opagver. Det er tapas mad så der skal kun fyldes mad op på et "buffetbord" derudover skal service ikke vaskes men bare skylles. Leder efter 1 person i 3 timer.

Serveringshjælp til bryllup

2,000 kr

Odder

Hjælp til anretning og servering af reception samt hjælp til servering og andre praktiske opgaver omkring brylluppet i løbet af aftenen.

Hjælp til konfirmation: skære kød, sætte på bord og tage fra, skylle forme af og vaske op i opvaskem

1,000 kr

Odder

Selskab på 16 personer på privatadressen. Sætte forret på bordet. Sætte retter i buffet på separat bord, tage fra og vaske op i vaskemaskine. Fade skal ikke vaskes op. Tidsrum kl 12.00 til Max kl 17.

Hjelp til havefest

Odder

35 gester med buffe. Skænke velkomstdrikk bestikk tallerkner skrabes og settes tilbake i kasser 18 Juli fra kl 10.00 til 17.00

Konfirmation

Odder

Hjælp til at anrette velkomstdrink mad drikkevarer opvask mm 8. Maj i Hou og omegns medborgerhus

Servering opvask og oprydning til fest.

Online

Servering opvask stille natmad frem lave kaffe og the oprydning.

Hvad tilbyder event opsættere

Læs mere

kvinde med telefon

Hvorfor skal jeg bruge Handyhand?

Spar penge

Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave

Støt lokalt

Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund

Føl dig sikker

Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om Forsikring her.

Hvorfor hyre en event opsætter med Handyhand?

Der er mange grunde til, hvorfor det kan være en god idé at booke professionel hjælp til opsætning og oprydning af ens event. For det første så slipper man for selv at skulle stå med al den praktiske arbejde, der er forbundet med at afholde et event - uanset om det er et mindre arrangement som fødselsdag eller konfirmation, eller om det er et stort arrangement som firmafest eller bryllup. Dette giver dig mulighed for i stedet at kunne fokusere på de andre aspekter af dit event, og på at nyde tiden sammen med dine gæster. Derudover kan det også være en stor fordel, hvis man ikke har den store erfaring med at afholde events. Her kan de professionelle give dig gode råd og vejledning til, hvordan du bedst muligt kan afholde netop dit event - lige fra opsætningen af lokalet til selve afviklingen af eventet. Endelig kan det også være en fordel, hvis man ønsker at leje et lokale udefra til sit event. Her vil de fleste udlejere typisk kræve, at man selv sørger for opsætning og oprydning - og her kan det altså være en rigtig god idé at booke professionel hjælp. På den måde undgår man nemlig stress og jag i forbindelse med eventet, og man kan i stedet fokusere på de positive aspekter ved arrangementet.

Handyhand gør det nemt at finde en event opsætter i odder til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien event opsætter.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige event opsættere i odder, i post nr: 7100 til 8990.

Prisen på opgaver indenfor kategorien Opsætning og oprydning af event kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 800.00,- til 1,030.00,- kr.

Bud på ingen tid

Ægte anmeldelser

Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!

Bud på ingen tid

Fleksibel pris

Vælg det bud som passer dig bedst!

Bud på ingen tid

Lokale eksperter

Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.

Bud på ingen tid

Bud på ingen tid

Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!