Opsætning og oprydning af event i Åbyhøj

Beskriv kort din opgave og modtag gratis og uforpligtende tilbud fra eksperter i Åbyhøj

Event Opsættere til alle dine behov

Opsætning af event

Nedtagning af event

Udskiftning af event

Rådgivning om event

Alle oprydningeventopgaver

Det tager kun 2 minutter, og så er det gratis
+150.000 kunder

Op til 70% billigere end traditionelle udbydere

Ingen opgave for lille eller stor

Automatisk gratis forsikring

Sikker kontantløs betaling

Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger

De bedste event opsættere i Åbyhøj

Opgaveejer for løst opgaver online

Hanne V.

Tilst

4.9
(19)

Seneste Anmeldelse

"Meget hyggelig i kontakten. Desværre blev rengøringen ikke godkendt så fik betale yderligere 1400 kr til en anden rengøringsfirma efter fraflytning.."

Opgaveejer for løst opgaver online

Mette Sonne R.

Aarhus C

5.0
(1)

Seneste Anmeldelse

"Sød ung pige og flot rengøring."

Opgaveejer for løst opgaver online

Lise L.

Silkeborg

4.8
(10)

Seneste Anmeldelse

"Arbejdsomme og effektive kvinder🤩"

Opgaveejer for løst opgaver online

Christine J.

Brøndby

5.0
(29)

Seneste Anmeldelse

"Havde en fantastisk oplevelse med Christine til min datters konfirmation. Der var styr på det hele, og jeg kunne bruge dagen på at være sammen med gæsterne og at nyde dem om min datter. Vi havde bestilt mad udefra, og hun styrede bare opsætning, udskiftning, afrydning af både mad og borde, samtidig med at køkkenet var nydeligt og ryddet. De største anbefalinger herfra, og klart en tanke om at bruge hende gang vores yngste datter skal konfirmeres eller i anden tilsvarende sammenhæng."

Opgaveejer for løst opgaver online

Praveenan P.

Ebeltoft

5.0
(28)

Seneste Anmeldelse

"Jeg er så tilfreds 🤗"

Opgaveejer for løst opgaver online

Nicoline Emilie F.

Horsens

4.7
(3)

Seneste Anmeldelse

"Super arbejde"

Opgaveejer for løst opgaver online

Sandra S.

Glostrup

4.9
(10)

Seneste Anmeldelse

"Sandra og Frederik er super profesionelle og agillt. Selvom vi ikke havde en procesplan for hele brylulluppet klar grundet vejret og andre forhold formåede de at få hele arrangementet til at køre superb."

Opgaveejer for løst opgaver online

Diana B.

Brande

5.0
(19)

Seneste Anmeldelse

""Diana er gaven til festen! Hun har overblik over hele festen og sørger for alt. Hun var den bedste hjælp, som man kunne ønske sig.""

Seneste anmeldelser

Seneste anmeldelser

comment.user?.profileImg

Udførteden ønskede opgave.

servering privat fest

2,800,-

comment.user?.profileImg

"Super sød, selvstændig og effektiv. En af gæsternes børn begyndte at kalde Hanne for Mormor i løbet af dagen. Det siger alt😃"

Servering Eller Anden Hjælp Til Fest

1,600,-

comment.user?.profileImg

Lise er en uvurderlig hjælp til din fest. Hun er meget hurtig til at skabe sig et overblik af maden, servering og opvask. Lise er meget engageret og er med til at lave rammerne for, at din fest bliver god. Lise har et meget vindende væsen og du får et super arrangement med hende. Jeg anbefaler Lise til din fest.

Hjælp i køkkenet til fest

1,250,-

comment.user?.profileImg

Hanne var en fantastisk hjælp i forbindelse med min mands 60 års fødselsdag. Smilende, arbejdsom og med stort overblik. Kan kun give de bedste anbefalinger. Hvis vi får brug for hjælp en anden gang, så håber jeg hun har mulighed for at komme igen.

Hjælp til at holde styr på buffet og køkken til 60 års fødselsdag. Det er en frokost fest.

1,200,-

comment.user?.profileImg

"Meget professionel og selvkørende 👍🏻"

Hjælp til fest - anretning og afrydning

950,-

comment.user?.profileImg

"Hanne var uundværlig til vores barnedåb. Kun ros herfra. Vi kan klart anbefale hende."

Køkken hjælpe til dåbsfest

900,-

Gennemsnitslig anmeldelser af event opsættere

Baseret på 208 Anmeldelser

4.88
195
6
3
2
2

Opret din første opgave på få minutter

Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag

1

Beskriv din opgave

2

Modtag bud

3

Få løst din opgave

opgaver platform services

Møbelsamling

Hjælp med at samle Ikea klædeskab

opgaver platform services

Maler

Klargøring af lejlighed til flyttesyn

opgaver platform services

Flyttehjælp

Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København

opgaver platform services

Havearbejde

Beskæring af 4 større træer

opgaver platform services

IT support

Geninstallering af windows + programmer

opgaver platform services

Elektriker

Installation af Sonos musikanlæg i hus

opgaver platform services

Rengøring

Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)

opgaver platform services

Flyttehjælp

Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København

opgaver platform services

Elektriker

Opsætning af lamper i stue og soveværelse

opgaver platform services

Catering

3-retters menu til 14 mennesker

Tidligere opgaver I Åbyhøj

Eid fest for alle aldre

2,000 kr

Åbyhøj

Eid fest til børne og voksen

Hjælp til servering og afrydning til fest

1,200 kr

Åbyhøj

40 års fødselsdag hvor der bliver serveret mad og vin. Der kommer 2 kokke og en tjener og jeg mangler en ekstra til at hjælpe kokkene og tjenerne med at tage af bordet og servere vin osv.

Konfirmation - hjælp til servering/oprydning

Åbyhøj

Hjælpe til konfirnation i have i Åbyhøj. Vi skal bruge hjælp til at stille buffet klar ( forret hovedret og dessert og kaffe/kage) Rydde af efter hver ret også tallerkener på bordet. fylde vand vin mm op i køleskab og sikre der er på bordene. Putte i opvasker og sørge for at lave kaffe. Fra middagstid den 13/5 2023. 60 gæster. Tænker at der er brug for 3 personer så gerne hvis i kender nogen i kan komme sammen med? 13. Maj 2023 fra 12-20 ca

Akut hjælp til servicering under barnedåb (Aarhus C)

Åbyhøj

Opsætning af mad lave kaffe rydde af bordet. Ring på §§§§§§§§ ved spørgsmål. Lørdag d. 27/11 kl. 12.15 - 16.00 i Aarhus C

Hjælp til frokost/buffet

Åbyhøj

Sørge for at fadene er fyldt op (buffet) vin mm på bordene afrydning og opvask. Vi bliver 15 personer. 21. august kl 12 - 18( ca)

Køkkenhjælp til barnedåb

Åbyhøj

Vi afholder barnedåb i vores hjem i Åbyhøj 5. september og har i den forbindelse brug for hjælp til afhentning af mad anretning opfyldning af buffet med mad og drikke. Afrydning af borde opvask (vi har opvaskemaskine) lettere rengøring i løbet af festen. Vi har formentlig brug for hjælp fra 10-16 ca. skriv gerne lidt ord om din erfaring samt forventninger til timepris ☺️ 5. Septemper ca 10 til 16

Søger 2 unge mennesker til div. opgaver i forbindelse med bryllupsfest

Åbyhøj

Jeg får brug for hjælp til lettere anretning og servering samt til oprydning og opvask under/efter middagen. Der vil være et sted i mellem 50-60 gæster til bryllupsfesten. Der er tale om ca. 7 timers arbejde for to unge mennesker. Bryllupsfesten vil foregå lørdag den 17. august 2019 i Gl. Harlev.

Hjælp søges hurtigt!

Online

Vi skal holde fest på lørdag den 30. Juli og vi mangler lidt hjælp i den forbindelse. Det er forefaldende arbejde som at dække bord rydde af lave kaffe anrette buffet vaske op osv. Det er en afslappet fest i en spejderhytte og der kommer ca. 45 gæster.

Hvad tilbyder event opsættere

Læs mere

kvinde med telefon

Hvorfor skal jeg bruge Handyhand?

Spar penge

Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave

Støt lokalt

Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund

Føl dig sikker

Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om

Hvorfor hyre en event opsætter med Handyhand?

Der er mange grunde til, hvorfor det kan være en god idé at booke professionel hjælp til opsætning og oprydning af ens event. For det første så slipper man for selv at skulle stå med al den praktiske arbejde, der er forbundet med at afholde et event - uanset om det er et mindre arrangement som fødselsdag eller konfirmation, eller om det er et stort arrangement som firmafest eller bryllup. Dette giver dig mulighed for i stedet at kunne fokusere på de andre aspekter af dit event, og på at nyde tiden sammen med dine gæster. Derudover kan det også være en stor fordel, hvis man ikke har den store erfaring med at afholde events. Her kan de professionelle give dig gode råd og vejledning til, hvordan du bedst muligt kan afholde netop dit event - lige fra opsætningen af lokalet til selve afviklingen af eventet. Endelig kan det også være en fordel, hvis man ønsker at leje et lokale udefra til sit event. Her vil de fleste udlejere typisk kræve, at man selv sørger for opsætning og oprydning - og her kan det altså være en rigtig god idé at booke professionel hjælp. På den måde undgår man nemlig stress og jag i forbindelse med eventet, og man kan i stedet fokusere på de positive aspekter ved arrangementet.

Handyhand gør det nemt at finde en event opsætter i åbyhøj til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien event opsætter.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige event opsættere i åbyhøj, i post nr: 7100 til 8990.

Prisen på opgaver indenfor kategorien Opsætning og oprydning af event kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 560.00,- til 1,200.00,- kr.

Bud på ingen tid

Ægte anmeldelser

Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!

Bud på ingen tid

Fleksibel pris

Vælg det bud som passer dig bedst!

Bud på ingen tid

Lokale eksperter

Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.

Bud på ingen tid

Bud på ingen tid

Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!