Opsætning og oprydning af event i Galten

Beskriv kort din opgave og modtag gratis og uforpligtende tilbud fra eksperter i Galten

Event Opsættere til alle dine behov

Opsætning af event

Nedtagning af event

Udskiftning af event

Rådgivning om event

Alle oprydningeventopgaver

Det tager kun 2 minutter, og så er det gratis
+150.000 kunder

Op til 70% billigere end traditionelle udbydere

Ingen opgave for lille eller stor

Automatisk gratis forsikring

Sikker kontantløs betaling

Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger

De bedste event opsættere i Galten

Opgaveejer for løst opgaver online

Lise L.

Silkeborg

4.8
(13)

Seneste Anmeldelse

"Lise og co. fik gjort det der skulle gøres og fulgte planen. Venlig og smilende. Ganske udmærket service"

Opgaveejer for løst opgaver online

Hanne V.

Tilst

4.9
(20)

Seneste Anmeldelse

"God og arbejdsom."

Opgaveejer for løst opgaver online

Christine J.

Brøndby

5.0
(33)

Seneste Anmeldelse

"Vi har kun gode ting at sige om samarbejdet med Christine hun er meget professionel og nem at tale med så vi var i gode hænder og kunne nyde festen"

Opgaveejer for løst opgaver online

Lotte H.

Birkerød

4.9
(17)

Seneste Anmeldelse

"Lotte lavede et fantastisk arbejde!! Vi er så taknemlige for Lottes hjælp til min mands runde fødselsdag. 😊"

Opgaveejer for løst opgaver online

Karina O.

Herlev

5.0
(17)

Seneste Anmeldelse

"Hel Alle. Når I har Karina, kan I sætte Jer stille og roligt med gæsterne, Karina har STYR på alt. Jeg som kræftramt i stadie 4 holdt rund fødselsdag. Sikken oplevelsen for mig og mine gæster. Jeg kan varmt anbefale Karina og gæsterne spurgte til, hvem den dygtige pige der var der 🤗 Vibeke Krabbe Teik"

Opgaveejer for løst opgaver online

Nicoline Emilie F.

Horsens

4.7
(3)

Seneste Anmeldelse

"Super arbejde"

Opgaveejer for løst opgaver online

Katrine R.

Aarhus C

5.0
(1)

Seneste Anmeldelse

"Jeg havde hyret Katrine og hendes veninde til at sørge for alt det praktiske i forbindelse med serveringen til en fødselsdagsfest med 40 gæster. De skulle stille mad og vin frem på buffeten med forretter, hovedretter og dessert. Derefter rydde af bordene, vaske op, stille servicen på plads og gøre køkkenet rent. Alt blev udført til perfektion. Katrine og hendes veninde er venlige, omgængelige og servicemindede. Jeg kan give Katrine min varmeste anbefaling."

Seneste anmeldelser

Seneste anmeldelser

comment.user?.profileImg

Hanne arbejder roligt og effektivt. Sød og rar. Tager initiativ til at løse de opgaver der dukker op som man ikke selv havde tænkt på.

servering

2,000,-

Gennemsnitslig anmeldelser af event opsættere

Baseret på 320 Anmeldelser

4.88
301
10
3
2
4

Opret din første opgave på få minutter

Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag

1

Beskriv din opgave

2

Modtag bud

3

Få løst din opgave

opgaver platform services

Møbelsamling

Hjælp med at samle Ikea klædeskab

opgaver platform services

Maler

Klargøring af lejlighed til flyttesyn

opgaver platform services

Flyttehjælp

Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København

opgaver platform services

Havearbejde

Beskæring af 4 større træer

opgaver platform services

IT support

Geninstallering af windows + programmer

opgaver platform services

Elektriker

Installation af Sonos musikanlæg i hus

opgaver platform services

Rengøring

Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)

opgaver platform services

Flyttehjælp

Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København

opgaver platform services

Elektriker

Opsætning af lamper i stue og soveværelse

opgaver platform services

Catering

3-retters menu til 14 mennesker

Tidligere opgaver I Galten

De Longhi espresso kaffemaskine

900 kr

Galten

Den vil ikke brygge kaffe og den har længe smidt vand

servering

2,000 kr

Galten

Serverings og køkkenhjælp til navngivningsfest med 35-40 gæster. Anretning og afrydning af buffe der bliver leveret. Der er allerede 1 hjælper til anretning af buffe. Lave+anrette let aftensmad plus afrydning.

Barnedåb

1,000 kr

Galten

Der kommer 19 børn den ælste er 6-7 år så noget underholdning, Brug for et tilbud.

Rydde af, fylde op, lave kaffe og den slags

Gentofte

Vi skal holde barnedåb i haven næste lørdag d. 6. Juni og skal i den anledning bruge noget hjælp til al det praktiske. Det drejer sig (blandt andet) om at få mad og drikkevare på bordet, rydde af, sætte i opvaskemaskinen og lave kaffe. Vi har bestilt smørrebrød og maden kræver derfor ingenting 😊Det er kl 11.30-ca. 15 i Gentofte Håber nogen kan hjælpe 😊Med venlig hilsen Sarah

Assistance til barnedåb

Gentofte

Vores tvillinger skal døbes i Gentofte Kirke og arrangementet afholdes hos naboen. Der er uformel buffet i haven, så Inter behov for servering. Der kommer 115 mennesker.Der er brug for ekstra hænder til at åbne vin, lave kaffe, rydde tallerkner af og køre opvaskemaskinen, samt sørge for, at der er pænt og rent i løbet af dagen.Der vil i øvrigt være en meget hjælpsom familie, og vi får minimum 2 personer til at hjælpe på dagen, så man ikke står alene med arbejdet - på forhånd mange tak!

Serveringshjælp til konfirmation 21. august

Gentofte

Vi leder efter hjælp til en konfirmationsfest. Opgaven vil primært bestå i at servere til en konfirmation og efterfølgende oprydning i køkkenet. Maden vil være buffet og der er opvaskemaskine.

Servering

Gentofte

Vi holder 50 års fødselsdag på lørdag den 21/8.Vi vil gerne have hjælp fra kl. 17-21, gerne længere😊 Maden serveres som buffet og leveres. Dine opgaver består af opvask, opfyldning af vin og vin, afrydning, kaffe mm. Ring eller skriv for nærmere info :-)53646479

Køkkenhjælp til barnedåb i Skovby ved Galten

Galten

Vi har brug for hjælp i tidsrummet kl. 10-14 til følgende: - Sætte drikkevarer frem til gæsterne ankommer fra kirken - At sætte det i forvejen anrettede mad frem på et ta' selv bord - Skære brød og anrette småting i skåle - At fylde op af drikkevarer på bordene løbende - At tage service ud sætte i opvasker tømme opvasker - Lave kaffe/the og hælde på kander - Sætte service til kaffe/the samt dåbskage frem på ta' selv bord Vi har brug for hjælp indtil der er lavet kaffe/the og det er hældt på kander klar til servering (ca. kl. 14). Herefter kan vi sagtens selv klare resten af dagen. Det er et selskab på 40-50 personer. Det foregår i et forsamlingshus. Vi søger hjælp af 1 person da maden købes udefra og er anrettet i forvejen hvorfor opgaverne er simple. Søndag d. 10. marts 2019 kl. 10-14.

Hvad tilbyder event opsættere

Læs mere

kvinde med telefon

Hvorfor skal jeg bruge Handyhand?

Spar penge

Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave

Støt lokalt

Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund

Føl dig sikker

Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om Forsikring her.

Hvorfor hyre en event opsætter med Handyhand?

Der er mange grunde til, hvorfor det kan være en god idé at booke professionel hjælp til opsætning og oprydning af ens event. For det første så slipper man for selv at skulle stå med al den praktiske arbejde, der er forbundet med at afholde et event - uanset om det er et mindre arrangement som fødselsdag eller konfirmation, eller om det er et stort arrangement som firmafest eller bryllup. Dette giver dig mulighed for i stedet at kunne fokusere på de andre aspekter af dit event, og på at nyde tiden sammen med dine gæster. Derudover kan det også være en stor fordel, hvis man ikke har den store erfaring med at afholde events. Her kan de professionelle give dig gode råd og vejledning til, hvordan du bedst muligt kan afholde netop dit event - lige fra opsætningen af lokalet til selve afviklingen af eventet. Endelig kan det også være en fordel, hvis man ønsker at leje et lokale udefra til sit event. Her vil de fleste udlejere typisk kræve, at man selv sørger for opsætning og oprydning - og her kan det altså være en rigtig god idé at booke professionel hjælp. På den måde undgår man nemlig stress og jag i forbindelse med eventet, og man kan i stedet fokusere på de positive aspekter ved arrangementet.

Handyhand gør det nemt at finde en event opsætter i galten til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien event opsætter.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige event opsættere i galten, i post nr: 7100 til 8990.

Prisen på opgaver indenfor kategorien Opsætning og oprydning af event kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 1,500.00,- til 2,000.00,- kr.

Bud på ingen tid

Ægte anmeldelser

Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!

Bud på ingen tid

Fleksibel pris

Vælg det bud som passer dig bedst!

Bud på ingen tid

Lokale eksperter

Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.

Bud på ingen tid

Bud på ingen tid

Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!