Lise L.
Silkeborg
Seneste Anmeldelse
"Lise og co. fik gjort det der skulle gøres og fulgte planen. Venlig og smilende. Ganske udmærket service"
Catering
Planlægning
Madlavning
Transport
Og meget mere...
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk gratis forsikring
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
Silkeborg
"Lise og co. fik gjort det der skulle gøres og fulgte planen. Venlig og smilende. Ganske udmærket service"
Tilst
"Rigtig godt samarbejde. God og effektiv. Varmt anbefale."
Brøndby
"Christine kan det hele og selv se hvor hun skal sætte ind. Tak for hjælpen Christine."
Aarhus C
"Super arbejde"
Aarhus C
"Mette var en dygtig og kompetent hjælpende hånd til vores barnedåb. Hun hjælp både med servering og rengøring, og gik selvstændigt til opgaven. Derudover flink og smilende, og vi vil helt sikkert bruge hende igen."
Birkerød
"Lotte lavede et fantastisk arbejde!! Vi er så taknemlige for Lottes hjælp til min mands runde fødselsdag. 😊"
Herlev
"Hel Alle. Når I har Karina, kan I sætte Jer stille og roligt med gæsterne, Karina har STYR på alt. Jeg som kræftramt i stadie 4 holdt rund fødselsdag. Sikken oplevelsen for mig og mine gæster. Jeg kan varmt anbefale Karina og gæsterne spurgte til, hvem den dygtige pige der var der 🤗 Vibeke Krabbe Teik"
Hanne arbejder roligt og effektivt. Sød og rar. Tager initiativ til at løse de opgaver der dukker op som man ikke selv havde tænkt på.
servering
2,000,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Hjælp med at samle Ikea klædeskab
Maler
Klargøring af lejlighed til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Havearbejde
Beskæring af 4 større træer
IT support
Geninstallering af windows + programmer
Elektriker
Installation af Sonos musikanlæg i hus
Rengøring
Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Elektriker
Opsætning af lamper i stue og soveværelse
Catering
3-retters menu til 14 mennesker
De Longhi espresso kaffemaskine
900 kr
Galten
Den vil ikke brygge kaffe og den har længe smidt vand
servering
2,000 kr
Galten
Serverings og køkkenhjælp til navngivningsfest med 35-40 gæster. Anretning og afrydning af buffe der bliver leveret. Der er allerede 1 hjælper til anretning af buffe. Lave+anrette let aftensmad plus afrydning.
Barnedåb
1,000 kr
Galten
Der kommer 19 børn den ælste er 6-7 år så noget underholdning, Brug for et tilbud.
Servering
Gentofte
Vi holder 50 års fødselsdag på lørdag den 21/8.Vi vil gerne have hjælp fra kl. 17-21, gerne længere😊 Maden serveres som buffet og leveres. Dine opgaver består af opvask, opfyldning af vin og vin, afrydning, kaffe mm. Ring eller skriv for nærmere info :-)53646479
Rydde af, fylde op, lave kaffe og den slags
Gentofte
Vi skal holde barnedåb i haven næste lørdag d. 6. Juni og skal i den anledning bruge noget hjælp til al det praktiske. Det drejer sig (blandt andet) om at få mad og drikkevare på bordet, rydde af, sætte i opvaskemaskinen og lave kaffe. Vi har bestilt smørrebrød og maden kræver derfor ingenting 😊Det er kl 11.30-ca. 15 i Gentofte Håber nogen kan hjælpe 😊Med venlig hilsen Sarah
Assistance til barnedåb
Gentofte
Vores tvillinger skal døbes i Gentofte Kirke og arrangementet afholdes hos naboen. Der er uformel buffet i haven, så Inter behov for servering. Der kommer 115 mennesker.Der er brug for ekstra hænder til at åbne vin, lave kaffe, rydde tallerkner af og køre opvaskemaskinen, samt sørge for, at der er pænt og rent i løbet af dagen.Der vil i øvrigt være en meget hjælpsom familie, og vi får minimum 2 personer til at hjælpe på dagen, så man ikke står alene med arbejdet - på forhånd mange tak!
Serveringshjælp til konfirmation 21. august
Gentofte
Vi leder efter hjælp til en konfirmationsfest. Opgaven vil primært bestå i at servere til en konfirmation og efterfølgende oprydning i køkkenet. Maden vil være buffet og der er opvaskemaskine.
Køkkenhjælp til barnedåb i Skovby ved Galten
Galten
Vi har brug for hjælp i tidsrummet kl. 10-14 til følgende: - Sætte drikkevarer frem til gæsterne ankommer fra kirken - At sætte det i forvejen anrettede mad frem på et ta' selv bord - Skære brød og anrette småting i skåle - At fylde op af drikkevarer på bordene løbende - At tage service ud sætte i opvasker tømme opvasker - Lave kaffe/the og hælde på kander - Sætte service til kaffe/the samt dåbskage frem på ta' selv bord Vi har brug for hjælp indtil der er lavet kaffe/the og det er hældt på kander klar til servering (ca. kl. 14). Herefter kan vi sagtens selv klare resten af dagen. Det er et selskab på 40-50 personer. Det foregår i et forsamlingshus. Vi søger hjælp af 1 person da maden købes udefra og er anrettet i forvejen hvorfor opgaverne er simple. Søndag d. 10. marts 2019 kl. 10-14.
Når du leder efter hjælp til planlægning af et event eller arrangement, kan det være rart at få overblik, hvad servicen inkluderer. Her vil vi dykke ned i, hvilke typer services der almindeligvis tilbydes inden for kategorien ‘planlægger af event’. Vi vil se nærmere på, hvilke opgaver eventarrangøren plejer at udføre. Og vi vil blandt andet komme ind på, hvordan prisen fastsættes. Vi anbefaler, at du læser med her og bliver klædt godt på til at træffe de bedste valg forud for dit arrangement.
Eventplanlæggerens arbejde bør tilpasses det konkrete event, men omfatter ofte grundlæggende disse punkter:
Som kunde bør du gøre det klart, hvad dine ønsker og krav til opgaven er, allerede når du opretter opgaven.
Der findes forskellige typer af services, som eventplanlæggere kan tage sig af. Det drejer sig ofte om:
Tøv ikke med at oprette en opgave på Handyhand-platformen, selv hvis dit arrangement er et andet.
De aktører, der typisk tager sig af opgaver med eventplanlægning, er:
Det er godt at gøre sig nogle overvejelser på forhånd om, hvad du forventer af servicen fra handyhanderen. Tænk på følgende punkter:
Husk altid at være præcis, når du beskriver i opgaven, hvad du leder efter for en type hjælp.
Prisen for en eventplanlæggers arbejde afhænger af flere faktorer såsom størrelsen og varigheden af eventet, eventuelle specielle krav samt eventplanlæggerens erfaring på området. Som kunde er det dig, der indleder med at sætte et budget, når du opretter opgaven. Online hos Handyhand kan du få lavet et estimat af prisen ved at anvende prisberegneren. Forskellige handyhandere byder på opgaven, og deres bud svarer til faste priser – ikke timepriser. Betalingen foregår gennem Handyhands sikre betalingssystem. Har din eventplanlægger udgifter til indkøbte materialer, anbefales det at afregne disse udgifter uafhængigt af Handyhand-prisen.
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om Forsikring her.
En eventplanlægger kan hjælpe mange forskellige mennesker og i mange forskellige situationer. Her er nogle af de mest almindelige:
Ja, ‘planlægger til event’ kaldes også:
Nej, det behøver man ikke. Når man bruger Handyhand-platformen til at finde sin næste eventplanlægger, tager Handyhand sig af de nødvendige formaliteter fra kommunikation til forsikring. Således undgår du som kunde det administrative besvær og kan nøjes med at fokusere på selve dit event.
Det er generelt en god idé at sørge for god og klar kommunikation mellem de forskellige parter, hvis der er flere der er inde over planlægningen af et arrangement. Vi giver et par forslag til, hvordan man opnår det smidigste samarbejde her:
Nej, det kræver ikke nødvendigvis en uddannelse at være eventplanlægger. Dog kan det være en stor fordel at have erfaring inden for området, hvis man skal planlægge et event.
Når du finder din næste eventplanlægger gennem Handyhand, sikrer du dig en lang række fordele:
Handyhand gør det nemt at finde en event planlægger i galten til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien event planlægger.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige event planlæggere i galten, i post nr: 7100 til 8990.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Planlægger til event kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 1,500.00,- til 2,000.00,- kr.
Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!
Vælg det bud som passer dig bedst!
Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.
Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!