Hanne V.
Tilst
Seneste Anmeldelse
"Rigtig godt samarbejde. God og effektiv. Varmt anbefale."
Catering
Planlægning
Madlavning
Transport
Og meget mere...
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk gratis forsikring
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
Tilst
"Rigtig godt samarbejde. God og effektiv. Varmt anbefale."
Silkeborg
"Lise og co. fik gjort det der skulle gøres og fulgte planen. Venlig og smilende. Ganske udmærket service"
Brøndby
"Christine kan det hele og selv se hvor hun skal sætte ind. Tak for hjælpen Christine."
Birkerød
"Lotte lavede et fantastisk arbejde!! Vi er så taknemlige for Lottes hjælp til min mands runde fødselsdag. 😊"
Aarhus C
"Super arbejde"
Aarhus C
"Mette var en dygtig og kompetent hjælpende hånd til vores barnedåb. Hun hjælp både med servering og rengøring, og gik selvstændigt til opgaven. Derudover flink og smilende, og vi vil helt sikkert bruge hende igen."
Herlev
"Hel Alle. Når I har Karina, kan I sætte Jer stille og roligt med gæsterne, Karina har STYR på alt. Jeg som kræftramt i stadie 4 holdt rund fødselsdag. Sikken oplevelsen for mig og mine gæster. Jeg kan varmt anbefale Karina og gæsterne spurgte til, hvem den dygtige pige der var der 🤗 Vibeke Krabbe Teik"
Ebeltoft
"Venlig, behagelig, parat til at give en ekstra indsats, da en situation opstod undervejs."
"Meget professionel og selvkørende 👍🏻"
Hjælp til fest - anretning og afrydning
950,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Hjælp med at samle Ikea klædeskab
Maler
Klargøring af lejlighed til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Havearbejde
Beskæring af 4 større træer
IT support
Geninstallering af windows + programmer
Elektriker
Installation af Sonos musikanlæg i hus
Rengøring
Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Elektriker
Opsætning af lamper i stue og soveværelse
Catering
3-retters menu til 14 mennesker
Bryllupsfotografering tilbud
7,000 kr
Hadsten
Vi planlægger vores bryllup, og det ville glæde os meget at modtage et tilbud på fotografering af både selve vielsen og bryllupsfesten efterfølgende. Kan I venligst give os et tilbud på følgende: Fotografering af brudeparret under vielsen og efterfølgende portrætter. Fotografering af bryllupsfesten inklusive gæster, taler, og alle festlighederne. Vi ser frem til at høre fra jer og håber på et tilbud, der matcher vores behov.
Køkkenhjælp, konfirmation
600 kr
Hadsten
Vi søger en hjælper til at stå i køkkenet fra ca kl 12-16. Der skal anrettes mad til tag-selv bordet, ryddes af, brygges kaffe og te m.m.
Hjælp til fest - anretning og afrydning
750 kr
Hadsten
Vi søger køkkenhjælp til fest (17-22). Der er ingen servering, kun opfyldning af mad og drikkevarer, kaffebrygning samt løbende afrydning og opvask.
40 års
Hadsten
Det er en uformel 40 års fødselsdag med 50-60 gæster. Der er behov for hjælp til følgende: - anrette af mad som kommer ude fra - at gøre klar til kaffe og kage - hjælpe med at rydde borderne og køkkenet af undervejs. Det indebærer opsamling af opvask og sætte disse i vaskemaskiner som også tømmes. - Andet småt ad hoc arbejde Kort sagt er der brug for hjælp til at klargøre maden servering og oprydning af borderne. Og der stå drikkevarer på borderne hele tid og at første gas er skænket inde der sidder ved borderne . Så der er mest brug for hjælp med afrydning og i køkkenet. Lørdag den 05. august 2023 kl. 11-ca.16. i Hadbjerg Forsamlingshus
Servering / opvarmning af tapasretter til bryllupsreception
Hadsten
-skænke champagne op -rydde lidt af -opvarmning af tapasretter -opfyldning -klargøring -lettere rengøring -mm 21.08.21 I tidsrum 12-17 ca.
Servering anretning opvarme små tapasretter servere champagne mm.
Hadsten
I anledning af bryllup har vi bruger for en person der kan hjælpe med servering og anretning af tapas stille drikkevarer frem mm. Dato er 21.08.21 21.08.21 kl 12-17 ish
serveringshjælp/køkkenhjælp
Hadsten
Hej Vi skal holde konfirmation hjemme d. 3/5 -15 og har brug for hjælp i køkkenet samt let servering/ anretning /oprydning arbejdstiden vil være fra ca. kl. 12 til ca. kl. 19 mvh. Pia
Når du leder efter hjælp til planlægning af et event eller arrangement, kan det være rart at få overblik, hvad servicen inkluderer. Her vil vi dykke ned i, hvilke typer services der almindeligvis tilbydes inden for kategorien ‘planlægger af event’. Vi vil se nærmere på, hvilke opgaver eventarrangøren plejer at udføre. Og vi vil blandt andet komme ind på, hvordan prisen fastsættes. Vi anbefaler, at du læser med her og bliver klædt godt på til at træffe de bedste valg forud for dit arrangement.
Eventplanlæggerens arbejde bør tilpasses det konkrete event, men omfatter ofte grundlæggende disse punkter:
Som kunde bør du gøre det klart, hvad dine ønsker og krav til opgaven er, allerede når du opretter opgaven.
Der findes forskellige typer af services, som eventplanlæggere kan tage sig af. Det drejer sig ofte om:
Tøv ikke med at oprette en opgave på Handyhand-platformen, selv hvis dit arrangement er et andet.
De aktører, der typisk tager sig af opgaver med eventplanlægning, er:
Det er godt at gøre sig nogle overvejelser på forhånd om, hvad du forventer af servicen fra handyhanderen. Tænk på følgende punkter:
Husk altid at være præcis, når du beskriver i opgaven, hvad du leder efter for en type hjælp.
Prisen for en eventplanlæggers arbejde afhænger af flere faktorer såsom størrelsen og varigheden af eventet, eventuelle specielle krav samt eventplanlæggerens erfaring på området. Som kunde er det dig, der indleder med at sætte et budget, når du opretter opgaven. Online hos Handyhand kan du få lavet et estimat af prisen ved at anvende prisberegneren. Forskellige handyhandere byder på opgaven, og deres bud svarer til faste priser – ikke timepriser. Betalingen foregår gennem Handyhands sikre betalingssystem. Har din eventplanlægger udgifter til indkøbte materialer, anbefales det at afregne disse udgifter uafhængigt af Handyhand-prisen.
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om Forsikring her.
En eventplanlægger kan hjælpe mange forskellige mennesker og i mange forskellige situationer. Her er nogle af de mest almindelige:
Ja, ‘planlægger til event’ kaldes også:
Nej, det behøver man ikke. Når man bruger Handyhand-platformen til at finde sin næste eventplanlægger, tager Handyhand sig af de nødvendige formaliteter fra kommunikation til forsikring. Således undgår du som kunde det administrative besvær og kan nøjes med at fokusere på selve dit event.
Det er generelt en god idé at sørge for god og klar kommunikation mellem de forskellige parter, hvis der er flere der er inde over planlægningen af et arrangement. Vi giver et par forslag til, hvordan man opnår det smidigste samarbejde her:
Nej, det kræver ikke nødvendigvis en uddannelse at være eventplanlægger. Dog kan det være en stor fordel at have erfaring inden for området, hvis man skal planlægge et event.
Når du finder din næste eventplanlægger gennem Handyhand, sikrer du dig en lang række fordele:
Handyhand gør det nemt at finde en event planlægger i hadsten til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien event planlægger.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige event planlæggere i hadsten, i post nr: 7100 til 8990.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Planlægger til event kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 310.00,- til 1,140.00,- kr.
Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!
Vælg det bud som passer dig bedst!
Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.
Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!