Nicoline Emilie F.
Horsens
Seneste Anmeldelse
"Super arbejde"
Catering
Planlægning
Madlavning
Transport
Og meget mere...
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk gratis forsikring
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
Horsens
"Super arbejde"
Silkeborg
"Arbejdsomme og effektive kvinder🤩"
Tilst
"Meget hyggelig i kontakten. Desværre blev rengøringen ikke godkendt så fik betale yderligere 1400 kr til en anden rengøringsfirma efter fraflytning.."
Brøndby
"Up and beond service 😁"
Glostrup
"Sandra og Frederik er super profesionelle og agillt. Selvom vi ikke havde en procesplan for hele brylulluppet klar grundet vejret og andre forhold formåede de at få hele arrangementet til at køre superb."
Ebeltoft
"Meget fleksibel og venlig. Meget tilfreds og anbefalder videre. Tusind tak for hjælp."
Frederiksberg C
"Jeg fik fantastisk hjælp fra Dalida og Nicole til en privatfest, hvor de hjalp til med servering, afrydning mm. De var proaktive, foreslog selv løsninger og havde styr på det, så jeg blot kunne nyde aftenen. Klar anbefaling herfra!"
Brande
""Diana er gaven til festen! Hun har overblik over hele festen og sørger for alt. Hun var den bedste hjælp, som man kunne ønske sig.""
Super fint og fleksibelt. Grundet dårligt vejr var der ingen overlevering eller andet, men Lise og kollega tog bare fat og vartede os alke godt op.
Serveringspersonale
2,000,-
Udførteden ønskede opgave.
servering privat fest
2,800,-
Fuldstændig solid indsats som lever op til enhver forventning. Arbejder selvstændigt og værter behøver ikke at bekymre sig om noget 😀👍
Klargøring af buffet cirka 40 pers, afrydning og fylden i opvasker, kaffebrygning og stillen frem
4,000,-
Hanne er meget imødekommende og tager selv initiativ. Vil helt klart anbefale hende!
Barnedåb
1,200,-
Hanne arbejder roligt og effektivt. Sød og rar. Tager initiativ til at løse de opgaver der dukker op som man ikke selv havde tænkt på.
servering
2,000,-
"Super sød, selvstændig og effektiv. En af gæsternes børn begyndte at kalde Hanne for Mormor i løbet af dagen. Det siger alt😃"
Servering Eller Anden Hjælp Til Fest
1,600,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Hjælp med at samle Ikea klædeskab
Maler
Klargøring af lejlighed til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Havearbejde
Beskæring af 4 større træer
IT support
Geninstallering af windows + programmer
Elektriker
Installation af Sonos musikanlæg i hus
Rengøring
Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Elektriker
Opsætning af lamper i stue og soveværelse
Catering
3-retters menu til 14 mennesker
Opvask m.m. til sølvbryllupsfest
Hundslund
Indtil ca 16.30 er der buffet med kaffe og kage og drikkevarer (og jazzmusik) - måske 50 gæster? Ca 18-20 buffet med aftensmad og dessert - måske 30 gæster? Vi har brug for hjælp til løbende opvask og oprydning. Gæster bringer selv snavset service og bestik til et bord hvor de skraber tallerkener af og lægger bestik i spand. Du må også gerne holde øje med om der skal brygges mere kaffe sættes mere mad og drikkevarer frem etc. Ingen servering kun buffet. Vi planlægger med kun een hjælper hvis der bliver for meget indimellem griber nogle af gæsterne et viskestykke og hjælper til. Vi anretter selv kaffebuffet som åbner omkring kl 14. Aftenbuffet består af retter som gæsterne medbringer - sandsynligvis anretter de selv deres egne bidrag. Sluttidspunkt er usikkert vi vil gerne have opvask fra aftenbuffet tilside før du går. Og eventuelt lidt anretning af snacks og drikkevarer til resten af aftenen. Arrangementet er delvist udendørs ved et sommerhus med køkkenfaciliteter og masser af plads indenfor også . Lørdag 11. juni 2022 ca 15 - 21?
Servering og afrydning ved min 70års fødselsdag
Hvalsø
Jeg søger hjælp til servering og afrydning i forbindelse med min 70 års fødselsdag. Fra kl 14.00 til 22.00. Der er inviteret 60 gæster. Der er brug for 2 personer. Hvis du kender en der kan hjælpe med opgaven må du meget gerne sige til
Køkkenstyrmand til konfirmation 4. september 2021
Hvalsø
Vi skal holde konfirmation for vores datter med telt i haven og i omegnen af 45 personer.Mad m.v. bliver leveret udefra. Det er buffet, så opgaven er at få det til køre, så der kommer de rigtige ting ind og ud af køkkenet, rydde til side, lave kaffe m.v. De praktiske opgaver med udgangspunkt i køkkenet. Festen bliver i den afslappede ende af skalaen, uformel og hyggelig. :-)
Opdækning, servering og diverse hjælp
Hvalsø
Vi skal bruge hjælp til en bryllupsfest: Opsætning af borde og stole, dække bord og pynte op, opstilling af mad ("family style" servering, hvilket vil sige enkelte store dele-retter på bordene) og oprydning/opvask.Lokation: Sonnerupgaard Gods, Hvalsø3-4 hjælpereDer skal være hjælpere fra kl 14 frem til ca. 02 (måske mulighed for at 2 personer starter tidligere og de 2 andre slutter sent, hvis hele dagen bliver for lang som enkelt "vagt")
Hjælp til fødselsdag
Hundslund
Vi har akut brug for 1-2 personer der kan hjælpe til fødselsdag lørdag mellem kl 16-21. Opgaverne består i at hjælpe med at sætte mad frem sørge for at der er drikkevarer fremme samt oprydning og lave kaffe + diverse. Lørdag d. 24 17-21 ca
Det er vigtigt at kunne planlægge i god tid (nogle gange op til 12 måneder i forvejen), især ved større arrangementer. Din eventplanlægger fra Handyhands platform kan holde alt på sporet og bevæge dit event fremad ved at trække på sin kreative vision og sine organisatoriske evner på hvert trin. De fleste eventplanlæggere klarer regelmæssigt events som:
Eventplanlægning handler ikke kun om glitter og glamour - de kan også sørge for, at dit firmaarrangement fremstår poleret og professionelt. Firmaarrangementer omfatter konferencer, seminarer, produktlanceringer, prisuddelinger og endda reklamestunts. Uanset hvad din begivenhed er, kan din planlægger få enhver virksomheds- eller brancheevent til at føles mere speciel og mindre som arbejde. For det første mødes de med dig for at diskutere din vision, dit budget og dine forventninger til eventen. Dernæst udvikler de en strategi, der hjælper med at bringe dit tema til live. Derfra finder de passende leverandører, der kan levere alt, hvad du har brug for til arrangementet. Nogle planlæggere af firmaarrangementer kan også hjælpe med destinationskonferencer, så du kan være sikker på, at alt er klar, når du ankommer.
En bryllupsplanlægger kan hjælpe med at gøre din drømmedag til virkelighed. De mødes med dig for at tale om, hvordan du vil have din bryllupsdag til at se ud og føles, og så finder de en måde at gøre din drøm til virkelighed. De tænker på alt, så du ikke behøver at gøre det, såsom at lave et bryllupsbudget, finde leverandører, arrangere transport og pynte de valgte festlokaler. De holder dig informeret hele vejen igennem og holder sig til en tidslinje for at sikre, at det hele sker på den rigtige måde. Ved at engagere en eventplanlægger får du fuld kontrol uden stress og jag. Mange eventplanlæggere tilbyder også event management-tjenester for at hjælpe alt med at køre glat på dagen, så du kan være involveret så meget eller så lidt, som du vil.
Uanset om det er dit barns temafødselsdag eller en sofistikeret soiree for voksne, kan din eventplanlægger hjælpe med at koordinere og organisere en fødselsdagsfest, der vil blive husket i årevis. Din eventplanner hjælper dig med at finde lokaler, catering, balloner, underholdning og fødselsdagskage til din begivenhed. Nyd en særlig begivenhed med venner og familie, velvidende at der er taget hånd om selv de mindste detaljer. Fra opsætning til oprydning vil din eventplanlægger sørge for, at din fest forløber uden problemer.
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om
Har brug for en eventplanlægger til at organisere dit bryllup, forretningskonference eller milepælsfødselsdag? Uanset om du har brug for hjælp til en lille sammenkomst eller en virksomhedsomspændende konference, er det vigtigt at finde en eventplanlægger, der vil forstå og gennemføre din vision for begivenheden. Outsource din eventplanlægning og fjern stress og overvældelse fra din næste fest, så du kan gå ind til en storslået begivenhed, hvor intet detalje er blevet glemt.
Handyhand kan sætte dig i forbindelse med de bedste eventplanlæggere i nærheden af dig, som vil omsætte din vision til en mindeværdig begivenhed, der vil få dine gæster til at tale. Ansæt din eventplanlægger, og så er alt, der er tilbage at gøre, at slappe af og nyde festen.
Handyhand gør det nemt at finde en event planlægger i hundslund til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien event planlægger.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige event planlæggere i hundslund, i post nr: 7100 til 8990.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Planlægger til event kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 210.00,- til 210.00,- kr.
Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!
Vælg det bud som passer dig bedst!
Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.
Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!