Se profil
Hanne V..
Tilst
Seneste Anmeldelse
"Hanne hjalp til ved min reception med anretning af mad og drikke. Hun var rar at snakke med, punktlig, satte det hele flot op som anvist og gjorde tilmed pænt rent 👍🏼"
Verifikationer
Info

Catering
Planlægning
Madlavning
Transport
Og meget mere...
Billigere end traditionelle udbydere
Store og små opgaver
Gratis skadegodtgørelse
Sikker kontantløs betaling
Service samme eller næste dag
Handyhand er en markedsplads med MitID-verificerede hjælpere og ægte anmeldelser – klar til din opgave
Se profil
Tilst
"Hanne hjalp til ved min reception med anretning af mad og drikke. Hun var rar at snakke med, punktlig, satte det hele flot op som anvist og gjorde tilmed pænt rent 👍🏼"
Info

Se profil
Aarhus N
verificeret
"Fin kommunikation inden arrangement, styr på køkken og anretning af mad, selvkørende, effektiv. Mange gæster bemærkede Julias store hjælp. Kan i høj grad anbefale Julia."
Info

Se profil
Silkeborg
"Lise & Claire var fantastiske og var en af grundene til at vores aften forløb helt perfekt 👌 Vi kan kun anbefale disse to skønne kvinder, hvis man f.eks. som os, skal bruge hjælp i køkkenet, så man selv kan slappe af og nyde sin fest!"
Info

Se profil
Aarhus C
"Super arbejde"
Info

Se profil
Tilst
verificeret
"Virkelig dygtig og effektiv."
Info
Se profil
Aarhus C
"Mette var en dygtig og kompetent hjælpende hånd til vores barnedåb. Hun hjælp både med servering og rengøring, og gik selvstændigt til opgaven. Derudover flink og smilende, og vi vil helt sikkert bruge hende igen."
Info
Lise er en uvurderlig hjælp til din fest. Hun er meget hurtig til at skabe sig et overblik af maden, servering og opvask. Lise er meget engageret og er med til at lave rammerne for, at din fest bliver god. Lise har et meget vindende væsen og du får et super arrangement med hende. Jeg anbefaler Lise til din fest.
Hjælp i køkkenet til fest
1.250,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave

Møbelsamling
Samle Ikea skab

Maler
Male til flyttesyn

Flyttehjælp
Flytte til Roskilde

Havearbejde
Beskære 4 træer

IT support
Windows installation

Elektriker
Installere Sonos

Rengøring
Ugentlig rengøring

Flyttehjælp
Flytte indbo

Elektriker
Opsætte lamper

Catering
Middag til 14

VVS
Reparere håndvask

Tømrerarbejde
Bygge bogreol

Hundeluftning
Daglige gåture

Fotografi
Familiefotografering

Webdesign
Lave hjemmeside

Lektiehjælp
Matematik hjælp

Vinduespudsning
Pudse vinduer

Græsslåning
Slå græsplæne

Grafisk Design
Design logo

Handyman
Små reparationer
Julemand til private hjem
410 kr
Udendørs julearrangement hvor julemanden kommer med en sæk med gotteposer til børn og voksne der skal uddelses. Måske skal julemanden lige fortælle et sjov lill juleeventyr.
Rydde af bordet efter mad til fødselsdag
250 kr
Der skal ryddes tallerkener og bestik af bordet til en fødselsdag. Og smides i industriopvasker. 60 mennesker. Tager 30-45 min maks.
1 års fødselsdag
10.000 kr
1 års fødselsdag. Vi bliver 44 voksne og 17 børn. Sørger selv for mad og drikkevarer. Lokalet er indenfor og der er borde og stole til rådighed. Resten skal vi bede om hjælp til (pynt, borddækning mm)
Madlavningskursus i bofællesskab
5.257 kr
Vi bor 20 mennesker sammen i et socialpsykiatrisk bofælleskab. Vi kunne godt tænke os at få nogen ud, som kunne inspirere os til at lave noget sund, lækker og nærende kost sammen med os. Vi tror måske 7 personer kunne være interesseret i at deltage. Det omhandler aftensmad og start af madlavning efter kl. 16. Vi kunne tænke os 4-5 gange, måske 2-3 timers varighed? Vi skal nok stå for indkøb af varer. Vi har to store køkkener og køkkenredskaber. Det ville være hyggeligt at spise sammen efterfølgende Man må gerne komme ud og besøge os inden, for at møde hinanden. Betaling skal forgå ved at der sendes en faktura via EAN. Dette kan evt. oprettes på virk. dk (en offentlig service). Kærlig hilsen Bofællesskabet Skejbyhave P.s. vi er beliggende i Århus N.
Serveringspersonale til bryllup og barnedåb
8.000 kr
Vi holder en fest med 70 gæster, og det er kombineret dåb og bryllup. Vi skal bruge hjælp til reception (14:30 - 18:00), middag (18.00 - 21.00) og i baren (21.00 - 02.00). Det handler om at stille mad og drikke frem, samle service ind, vaske op, og så selvfølgelig bartending i den sidste del, hvor der skal laves drinks. Vi skal bruge cirka fire praktiske personer til at hjælpe, nogen der har prøvet det før, eller har flair for at tage fat. Antal personer er afhængig af, om det er nogen der er der hele vejen, eller kun til noget af det. Det er i Nye, ved Lystrup. Og det bliver også hyggeligt og sjovt. :-)
3 tjenere til bryllup i Aarhus
5.500 kr
Gaester: omkring 100. Drikkevarer: primaert vin, oel, champagne, og en cocktail, mens der kommer bartendere senere paa dagen. Oprydning: ja, det ville vaere godt, hvis tjenere kan vaske op og saette paa plads, og generelt smaa ting med oprydning. Erfaring: der kraeves ikke tidligere erfaring, men lidt er selvfoelgelig altid godt. Jeg mangler 3 tjenere, der kan hjaelpe til bryllup loerdag d. 20 juli 2024 (lidt snart) i Aarhus. Dagens program lyder: Gaesterne ankommer omkring kl. 14.30, hvorefter vi holder ceremonien ved stedet mellem ***********. Vi forestiller os at have en drink klar til folk naar de ankommer (fra 14:30), saasom et glas champagne eller en oel, som det ville vaere godt, hvis tjenerene kunne hjaelpe med at servere fra 14:30. Efter ceremonien er der cocktail reception cirka mellem 16:00 - 19:00 (hvor det igen ville vaere dejligt hvis tjenerene kan hjaelpe med at servere drinks, i.e. vin, oel, champagne og aperol spritz). Derudover ville der ogsaa vaere nogen smaa bidder, men de kan nemt stilles paa et bord, hvis nemmere. Middagen er mellem 19:00 - 22:00. Forretten er serveret per tallerken, hovedretten er social dining, og desserten bliver stillet paa et bord (en servering per person), saa folk kan gaa rundt paa det tidspunkt. Derudover ville nogle nemme poelsehorn skulle opvarmes til natmad omkring kl. 12.00. Vi har tre kokke, som kommer fra restauranten, saa jeg tror ikke at der er brug for hjaelp til at skaere mad etc. Derudover kommer der ogsaa en hovedtjener fra restauranten, og en ven som hjaelper som tjener. Vi forestiller os derfor at der er brug for 3 andre tjenere.
Jeg søger en køkkenansvarlig,/kok der gerne vil prøve kræfter med at være selvstændig.
5.000 kr
Lave, mad, holde selskaber, især mindehøjtideligheden. Leje sig ind i vores fantastiske køkken
Serveringshjælp til en navngivningsfest for 45 mennesker
1.200 kr
Vi holder en navngivningsfest for 45 mennesker, hvor der vil blive anrettet en buffet. Personalet skal stille an og rydde af, samt sørge for at der er vand på bordene. Herudover skal der laves kaffe og stilles kage an. Opgaven er fra §§§§§§§§§§§.
Når du leder efter hjælp til planlægning af et event eller arrangement, kan det være rart at få overblik, hvad servicen inkluderer. Her vil vi dykke ned i, hvilke typer services der almindeligvis tilbydes inden for kategorien ‘planlægger af event’. Vi vil se nærmere på, hvilke opgaver eventarrangøren plejer at udføre. Og vi vil blandt andet komme ind på, hvordan prisen fastsættes. Vi anbefaler, at du læser med her og bliver klædt godt på til at træffe de bedste valg forud for dit arrangement.
Eventplanlæggerens arbejde bør tilpasses det konkrete event, men omfatter ofte grundlæggende disse punkter:
Som kunde bør du gøre det klart, hvad dine ønsker og krav til opgaven er, allerede når du opretter opgaven.
Der findes forskellige typer af services, som eventplanlæggere kan tage sig af. Det drejer sig ofte om:
Tøv ikke med at oprette en opgave på Handyhand-platformen, selv hvis dit arrangement er et andet.
De aktører, der typisk tager sig af opgaver med eventplanlægning, er:
Det er godt at gøre sig nogle overvejelser på forhånd om, hvad du forventer af servicen fra handyhanderen. Tænk på følgende punkter:
Husk altid at være præcis, når du beskriver i opgaven, hvad du leder efter for en type hjælp.
Prisen for en eventplanlæggers arbejde afhænger af flere faktorer såsom størrelsen og varigheden af eventet, eventuelle specielle krav samt eventplanlæggerens erfaring på området. Som kunde er det dig, der indleder med at sætte et budget, når du opretter opgaven. Online hos Handyhand kan du få lavet et estimat af prisen ved at anvende prisberegneren. Forskellige handyhandere byder på opgaven, og deres bud svarer til faste priser – ikke timepriser. Betalingen foregår gennem Handyhands sikre betalingssystem. Har din eventplanlægger udgifter til indkøbte materialer, anbefales det at afregne disse udgifter uafhængigt af Handyhand-prisen.

Udbetal først når opgaven er fuldført til din tilfredshed
Vælg den rette til opgaven ud fra verificerede anmeldelser og ratings
Dækket af vores skadegodtgørelses model, hvis der skulle opstå uheld. Læs mere om Skadegodtgørelse.
For at booke den hjælp du har brug for til at planlægge dit event, følger du disse simple trin:
Betalingen af din eventplanlægger forløbet sådan her:
Skulle opgaven gå hen og blive annulleret, bliver beløbet returneret til dig, der har oprettet opgaven. Det sker i form af en kredit, du også kan vælge at få udbetalt. Foregår betalingen uden om Handyhand, går du glip af den beskyttelse og støtte, som platformen tilbyder i tilfælde af uforudsete situationer.
Du modtager bud og henvendelser direkte på den opgave, du har oprettet. Fordi du i opgaven har angivet dit foretrukne tidspunkt for udførelse af arbejdet, kan du som udgangspunkt regne med, at de interesserede handyhandere dermed har tid.
Måden, man fortryder eller annullerer en opgave på, afhænger af, om man allerede har sagt ja til et tilbud eller ej.
Ved fortrydelse, inden man har accepteret et bud fra en handyhander, gør man sådan her:
Ved aflysning, efter at man har accepteret et bud, gør man sådan:
Er der ingen reaktion fra handyhanderen godkendes anmodningen automatisk efter 48 timer. Afslås anmodningen, kommer den til en manuel gennemgang hos os i Handyhand. Når selve annulleringen er gået igennem, sættes pengene ind som kredit på din Handyhand-profil, og herfra kan du vælge at få dem overført til det kort, du oprindelig brugte ved indbetaling. Du modtager også en mail herom.
Du kan altid genopslå din opgave på platformen, hvis du vil. Handyhand står desuden klar til at hjælpe med at foretage en aflysning, eller du kan få hjælp i videoerne om aflysning henholdsvis på hjemmesiden og på mobilen.
Ja, Handyhand sørger for, at du kan blive dækket af vores skadegodtgørelse i tilfælde af uforudsete hændelser eller skader opstået under arbejdets udførelse. For at se den fulde beskrivelse af dækningen anbefaler vi, at du læser mere om Handyhands skadegodtgørelse.
Først og fremmest er profilerne på Handyhand udstyret med brugeranmeldelser. De giver et indblik i tidligere kunders erfaringer og oplevelser med eventplanlæggerne. Man kan også se en 'udførelsesrate', som viser andelen af udførte opgaver blandt de accepterede opgaver. Alt i alt giver det god mulighed for at vurdere pålideligheden hos den enkelte handyhander på platformen.
Du er velkommen til at kontakte os i Handyhand på følgende måder:
Hos Handyhand kan vi hjælpe med alt fra teknisk assistance på hjemmesiden og i appen til betalingsproblemer eller tvister mellem dig og handyhanderen. Vi tager også gerne imod feedback, så vi hele tiden kan forbedre vores service.
Du kommunikerer nemt og sikkert med personen, du hyrer, gennem Handyhands interne beskedsystem. Beskedsystemet giver jer mulighed for at lave alle vigtige aftaler på skrift. Det er smart, hvis I får brug for at lave ændringer i aftalerne, eller I ønsker support. Således har I god adgang til alle oplysningerne knyttet til opgaven og til samarbejdet.
Ja, når servicen er udført, har du mulighed for at komme med en vurdering af den eventplanlægger, du havde hyret – det gøres på selve Handyhand-platformen. Din feedback er guld værd for fremtidige brugere af platformen. De kan bruge den til at træffe velovervejede beslutninger, når de også er på udkig efter en eventarrangør.
Som kunde lægger du ud med at sætte et budget. Det gør du, idet du opretter din opgave, og det vil sige, at du giver din forventning om prisen til kende. Herefter vil forskellige handyhandere give deres bud på opgaven. Deres bud svarer til faste priser (ikke timepriser). Du kan nu vælge din foretrukne eventarrangør blandt dem, der har meldt sig, og selve betalingen foregår gennem Handyhands sikre betalingssystem.
For at finde frem til den bedste eventarrangør på Handyhand-platformen kan du se anmeldelserne, bedømmelserne og oplysningerne om mødestabilitet, som knytter sig til de enkelte handyhandere. På den måde kan du vurdere, hvem der er bedst egnet til at udføre din opgave, og du kan således træffe en velovervejet beslutning.
En eventplanlægger kan hjælpe mange forskellige mennesker og i mange forskellige situationer. Her er nogle af de mest almindelige:
Ja, ‘planlægger til event’ kaldes også:
Nej, det behøver man ikke. Når man bruger Handyhand-platformen til at finde sin næste eventplanlægger, tager Handyhand sig af de nødvendige formaliteter fra kommunikation til betaling. Således undgår du som kunde det administrative besvær og kan nøjes med at fokusere på selve dit event.
Det er generelt en god idé at sørge for god og klar kommunikation mellem de forskellige parter, hvis der er flere der er inde over planlægningen af et arrangement. Vi giver et par forslag til, hvordan man opnår det smidigste samarbejde her:
Nej, det kræver ikke nødvendigvis en uddannelse at være eventplanlægger. Dog kan det være en stor fordel at have erfaring inden for området, hvis man skal planlægge et event.
Når du finder din næste eventplanlægger gennem Handyhand, sikrer du dig en lang række fordele:
Handyhand gør det nemt at finde en event planlægger i aarhus n til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien event planlægger.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige event planlæggere i aarhus n, i post nr: 7113 til 8653.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Planlægger til event kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 5.320,00,- til 10.000,00,- kr..

Bedøm selv - alle opgaver får en anmeldelse!

Vælg det bud som passer dig bedst!

Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.

Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!