Hanne V.
Tilst
Seneste Anmeldelse
"God og arbejdsom."
Catering
Planlægning
Madlavning
Transport
Og meget mere...
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk gratis forsikring
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
Tilst
"God og arbejdsom."
Silkeborg
"Lise og co. fik gjort det der skulle gøres og fulgte planen. Venlig og smilende. Ganske udmærket service"
Aarhus C
"Jeg havde hyret Katrine og hendes veninde til at sørge for alt det praktiske i forbindelse med serveringen til en fødselsdagsfest med 40 gæster. De skulle stille mad og vin frem på buffeten med forretter, hovedretter og dessert. Derefter rydde af bordene, vaske op, stille servicen på plads og gøre køkkenet rent. Alt blev udført til perfektion. Katrine og hendes veninde er venlige, omgængelige og servicemindede. Jeg kan give Katrine min varmeste anbefaling."
Aarhus C
"Mette var en dygtig og kompetent hjælpende hånd til vores barnedåb. Hun hjælp både med servering og rengøring, og gik selvstændigt til opgaven. Derudover flink og smilende, og vi vil helt sikkert bruge hende igen."
Brøndby
"Vi har kun gode ting at sige om samarbejdet med Christine hun er meget professionel og nem at tale med så vi var i gode hænder og kunne nyde festen"
Birkerød
"Lotte lavede et fantastisk arbejde!! Vi er så taknemlige for Lottes hjælp til min mands runde fødselsdag. 😊"
Herlev
"Hel Alle. Når I har Karina, kan I sætte Jer stille og roligt med gæsterne, Karina har STYR på alt. Jeg som kræftramt i stadie 4 holdt rund fødselsdag. Sikken oplevelsen for mig og mine gæster. Jeg kan varmt anbefale Karina og gæsterne spurgte til, hvem den dygtige pige der var der 🤗 Vibeke Krabbe Teik"
Vi havde fornøjelsen af Morten og hans team til vores bryllup, og sidder tilbage med udelukkende rosende ord om dem og deres indsats! De var venlige, kompetente og selvstændige - både når det kom til interaktionen med vores gæster og det kæmpe arbejde de lagde i køkkenet. De var utroligt gode til selv at komme med løsningsforslag og bidrage med deres ekspertise når der var en udfordring med maden eller tidsplanen, og det betød at vi kunne slappe fuldstændig af under middagen, for vi vidste at vi var i gode hænder. Kommunikationen var i top - de henvendte sig altid med et løsningsforslag til godkendelse, frem for at blot spørge os hvad de skulle gøre, hvis der var nogen tvivl om anretning, mængder eller rækkefølger. Og det var ikke kun os der bemærkede dette - flere af vores gæster kom også hen og sagde, at det var nogle gode og smilende folk vi havde fundet. Så der lyder en kæmpe anbefaling herfra - tak for jer og jeres indsats!
Bryllipsservering
5,000,-
Super fint og fleksibelt. Grundet dårligt vejr var der ingen overlevering eller andet, men Lise og kollega tog bare fat og vartede os alke godt op.
Serveringspersonale
2,000,-
Super professionel og effektiv og havde styr på alle detaljer. Jeg kan varmt anbefale Anja
Køkkenhjælp til 60 års fødselsdag
1,420,-
Tusinde 🤩🤩
Servering til barnedåb
860,-
Udførteden ønskede opgave.
servering privat fest
2,800,-
Fuldstændig solid indsats som lever op til enhver forventning. Arbejder selvstændigt og værter behøver ikke at bekymre sig om noget 😀👍
Klargøring af buffet cirka 40 pers, afrydning og fylden i opvasker, kaffebrygning og stillen frem
4,000,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Hjælp med at samle Ikea klædeskab
Maler
Klargøring af lejlighed til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Havearbejde
Beskæring af 4 større træer
IT support
Geninstallering af windows + programmer
Elektriker
Installation af Sonos musikanlæg i hus
Rengøring
Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Elektriker
Opsætning af lamper i stue og soveværelse
Catering
3-retters menu til 14 mennesker
Fødselsdag
1,500 kr
Brabrand
1 århus peter **ys fødselsdag som billederne
Serveringshjælp til konfirmation
1,200 kr
Brabrand
Vi mangler serveringspersonale til vores søns konfirmation. Tidsrum. Ca 12-18. 40 gæster. Maden kommer udefra men den skal stilles frem, der skal vaskes op og der skal laves kaffe.
Sushi til konfirmation 35-40 personer
5,000 kr
Brabrand
Blandet sushi til konfirmation til 35-40 personer.
Servering til fest
900 kr
Brabrand
Jeg skal bruge to til servering og afrydning til en fødselsdag. Fra ca kl 16 til ca 22.
Underholdning til konfirmation
2,500 kr
Brabrand
Hej Vi skal holde konfirmation D. 5 maj 2023 for vores søn Alex og har booket Hotel Årslev kro til dette, men vi kunne godt tænke os at høre om der var mulighed for, at du kunne komme og underholde lidt ? og hvad det evt. ville koste Vi bliver ca. 40 blandede gæster med stor aldersforskel 2 år - 87 år Det skal holdes 5 maj 2023 på ****** *** ************ *** **** ******** Vi forstiller os det helst skal være på et tidspunk mellem kl. 15 og 18 Mvh. Catherine og Poul Jørgensen
Hjælp til 50-års fødselsdag
Brædstrup
servere drikkevarer, stå i bar, lave kaffe, stille mad frem, rydde op efter spisning, sætte i opvasker, fylde op med isterninger o.l.
Konfirmation
Brabrand
Vi mangler 2 ansvarsfulde personer med godt overblik og erfaring til at anrette mad sørge for drikkevarer tage ud af bordet mm. Søndag d 12. Maj fra ca kl 12 til 18
Servering
Brabrand
Servering afrydning og oprydning ca 8 timer til 30-35 personers selskab 31. Maj
Det er vigtigt at kunne planlægge i god tid (nogle gange op til 12 måneder i forvejen), især ved større arrangementer. Din eventplanlægger fra Handyhands platform kan holde alt på sporet og bevæge dit event fremad ved at trække på sin kreative vision og sine organisatoriske evner på hvert trin. De fleste eventplanlæggere klarer regelmæssigt events som:
Eventplanlægning handler ikke kun om glitter og glamour - de kan også sørge for, at dit firmaarrangement fremstår poleret og professionelt. Firmaarrangementer omfatter konferencer, seminarer, produktlanceringer, prisuddelinger og endda reklamestunts. Uanset hvad din begivenhed er, kan din planlægger få enhver virksomheds- eller brancheevent til at føles mere speciel og mindre som arbejde. For det første mødes de med dig for at diskutere din vision, dit budget og dine forventninger til eventen. Dernæst udvikler de en strategi, der hjælper med at bringe dit tema til live. Derfra finder de passende leverandører, der kan levere alt, hvad du har brug for til arrangementet. Nogle planlæggere af firmaarrangementer kan også hjælpe med destinationskonferencer, så du kan være sikker på, at alt er klar, når du ankommer.
En bryllupsplanlægger kan hjælpe med at gøre din drømmedag til virkelighed. De mødes med dig for at tale om, hvordan du vil have din bryllupsdag til at se ud og føles, og så finder de en måde at gøre din drøm til virkelighed. De tænker på alt, så du ikke behøver at gøre det, såsom at lave et bryllupsbudget, finde leverandører, arrangere transport og pynte de valgte festlokaler. De holder dig informeret hele vejen igennem og holder sig til en tidslinje for at sikre, at det hele sker på den rigtige måde. Ved at engagere en eventplanlægger får du fuld kontrol uden stress og jag. Mange eventplanlæggere tilbyder også event management-tjenester for at hjælpe alt med at køre glat på dagen, så du kan være involveret så meget eller så lidt, som du vil.
Uanset om det er dit barns temafødselsdag eller en sofistikeret soiree for voksne, kan din eventplanlægger hjælpe med at koordinere og organisere en fødselsdagsfest, der vil blive husket i årevis. Din eventplanner hjælper dig med at finde lokaler, catering, balloner, underholdning og fødselsdagskage til din begivenhed. Nyd en særlig begivenhed med venner og familie, velvidende at der er taget hånd om selv de mindste detaljer. Fra opsætning til oprydning vil din eventplanlægger sørge for, at din fest forløber uden problemer.
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om Forsikring her.
Har brug for en eventplanlægger til at organisere dit bryllup, forretningskonference eller milepælsfødselsdag? Uanset om du har brug for hjælp til en lille sammenkomst eller en virksomhedsomspændende konference, er det vigtigt at finde en eventplanlægger, der vil forstå og gennemføre din vision for begivenheden. Outsource din eventplanlægning og fjern stress og overvældelse fra din næste fest, så du kan gå ind til en storslået begivenhed, hvor intet detalje er blevet glemt.
Handyhand kan sætte dig i forbindelse med de bedste eventplanlæggere i nærheden af dig, som vil omsætte din vision til en mindeværdig begivenhed, der vil få dine gæster til at tale. Ansæt din eventplanlægger, og så er alt, der er tilbage at gøre, at slappe af og nyde festen.
Handyhand gør det nemt at finde en event planlægger i brabrand til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien event planlægger.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige event planlæggere i brabrand, i post nr: 7100 til 8990.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Planlægger til event kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 670.00,- til 1,160.00,- kr.
Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!
Vælg det bud som passer dig bedst!
Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.
Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!