Lise L.
Silkeborg
Seneste Anmeldelse
"Lise og co. fik gjort det der skulle gøres og fulgte planen. Venlig og smilende. Ganske udmærket service"
Catering
Planlægning
Madlavning
Transport
Og meget mere...
Op til 70% billigere end traditionelle udbydere
Ingen opgave for lille eller stor
Automatisk gratis forsikring
Sikker kontantløs betaling
Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger
Silkeborg
"Lise og co. fik gjort det der skulle gøres og fulgte planen. Venlig og smilende. Ganske udmærket service"
Tilst
"Rigtig godt samarbejde. God og effektiv. Varmt anbefale."
Brøndby
"Christine kan det hele og selv se hvor hun skal sætte ind. Tak for hjælpen Christine."
Birkerød
"Lotte lavede et fantastisk arbejde!! Vi er så taknemlige for Lottes hjælp til min mands runde fødselsdag. 😊"
Brande
""Diana er gaven til festen! Hun har overblik over hele festen og sørger for alt. Hun var den bedste hjælp, som man kunne ønske sig.""
Herlev
"Hel Alle. Når I har Karina, kan I sætte Jer stille og roligt med gæsterne, Karina har STYR på alt. Jeg som kræftramt i stadie 4 holdt rund fødselsdag. Sikken oplevelsen for mig og mine gæster. Jeg kan varmt anbefale Karina og gæsterne spurgte til, hvem den dygtige pige der var der 🤗 Vibeke Krabbe Teik"
Ishøj
"Fik en fantastisk jule aften, alt var helt i top tak til Ken"
Vi havde fornøjelsen af Morten og hans team til vores bryllup, og sidder tilbage med udelukkende rosende ord om dem og deres indsats! De var venlige, kompetente og selvstændige - både når det kom til interaktionen med vores gæster og det kæmpe arbejde de lagde i køkkenet. De var utroligt gode til selv at komme med løsningsforslag og bidrage med deres ekspertise når der var en udfordring med maden eller tidsplanen, og det betød at vi kunne slappe fuldstændig af under middagen, for vi vidste at vi var i gode hænder. Kommunikationen var i top - de henvendte sig altid med et løsningsforslag til godkendelse, frem for at blot spørge os hvad de skulle gøre, hvis der var nogen tvivl om anretning, mængder eller rækkefølger. Og det var ikke kun os der bemærkede dette - flere af vores gæster kom også hen og sagde, at det var nogle gode og smilende folk vi havde fundet. Så der lyder en kæmpe anbefaling herfra - tak for jer og jeres indsats!
Bryllipsservering
5,000,-
Super fint og fleksibelt. Grundet dårligt vejr var der ingen overlevering eller andet, men Lise og kollega tog bare fat og vartede os alke godt op.
Serveringspersonale
2,000,-
Super professionel og effektiv og havde styr på alle detaljer. Jeg kan varmt anbefale Anja
Køkkenhjælp til 60 års fødselsdag
1,420,-
Tusinde 🤩🤩
Servering til barnedåb
860,-
Udførteden ønskede opgave.
servering privat fest
2,800,-
Fuldstændig solid indsats som lever op til enhver forventning. Arbejder selvstændigt og værter behøver ikke at bekymre sig om noget 😀👍
Klargøring af buffet cirka 40 pers, afrydning og fylden i opvasker, kaffebrygning og stillen frem
4,000,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave
Møbelsamling
Hjælp med at samle Ikea klædeskab
Maler
Klargøring af lejlighed til flyttesyn
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Havearbejde
Beskæring af 4 større træer
IT support
Geninstallering af windows + programmer
Elektriker
Installation af Sonos musikanlæg i hus
Rengøring
Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)
Flyttehjælp
Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København
Elektriker
Opsætning af lamper i stue og soveværelse
Catering
3-retters menu til 14 mennesker
Servering og opvask til fest
1,050 kr
Silkeborg
Fra kl 12 til kl 19 Skænke velkomst drinks. Anretning af forret til 60 personer på fad til bordene. Vaske servise op i industri opvasker, sætte kaffe over, kopper og kager på Ta selv bord anrette is lagkager på ta selv bord. Hovedretten kommer der folk til. men gøre klar til nat mad.
Mavedans
1,500 kr
Silkeborg
Mavedanser til fødselsdag
Underholdning
3,000 kr
Silkeborg
TRYLLEKUNSTNER til fødselsdag
Underholdning 20-30 minutter, kl 21 Vi søger en underholdende mand, der skal komme i landmands outfit & underholde vores singleveninde med Landmand søger kærlighed🥰🥰
1,000 kr
Silkeborg
Vi søger en underholdende mand der kan komme i landmandsoutfitt & underholde til vores singlevenindes 50 års fødselsdag med Landmand søger Kærlighed🥰❤️
Servering til konfirmation
2,000 kr
Silkeborg
Anretning af mad bestilt udefra, servering samt afrydning
Mad skal hentes, varmes og sættes på bord
3,000 kr
Silkeborg
50 års fødselsdag med Max 40 gæster. 17:30 gæsterne kommer 18:30 vi spiser forret 19:00 hovedret sættes på buffetbord 20:30 dessert 01:00 natmad (klare vi selv) Ønsker hjælp til: *Portion anretning af forret. *Opvarming af hovedret, udskæring, anretning samt sætte det ind på buffetbord. *Rydde ud fra buffet, *Sætte dessert ind på buffetbord, (lave kaffe/te). *Rydde ud fra desserten. *Vaske alt glas og service op der er brugt til spisning. Og let oprydning af køkken. Så ca fra kl 16:30/17:00- ca 22:00
Servering, oprydning mv til navngivningsfest ved silkeborg
1,000 kr
Silkeborg
Vi skal have hjælp til en navngivningsfest i 5 timer. 11-16. Til servering, afrydning, opvask og oprydning. Til frokost og eftermiddagskage/kaffe.
Servering Eller Anden Hjælp Til Fest
Silkeborg
Servering/praktiske opgaver ifm. bryllup på Møgelø. Vi står for transport til/fra øen.
Servering / køkkenhjælp konfirmation
1,000 kr
Silkeborg
Vi skal afholde konfirmation og aftalen med vores medoprindelige serveringspersonale gik desværre i vasken. Vi skal have hjælp til at varme, anrette og servere buffet. Vi har brug for en pålidelig dame, som har rutine og kender arbejdsgangen i køkkenet. Start ca. 11:30 og til 16:00
kok til privat dining 7 personer 2-3 retters menu
3,000 kr
Silkeborg
Vi skal bruge en kok eller en der kan komme ud og lave med til os og vores gæster på torsdag d. 6/4. Vi bliver 7 personer og vil gerne spise omkring kl. 18. 2-3 retter. Vi har køkken hvor maden kan laves.
Anretning af buffet, opfyldning og opvask
1,200 kr
Silkeborg
Køkkenhjælp til fest med 30 personer i Silkeborg. Anret forret, forbered buffet og anret, brygning af kaffe. Fra kl 11 til ca 18 Opvask og evt. rengøring af lokale
Oppyntning af bryllup
8,000 kr
Silkeborg
Vi kan først få vores lokale kl. 11 og vielsen er kl. 14.30. Der skal sættes tyl i loftet, sættes selfiebaggrund op og pyntes med blomster.
Når du leder efter hjælp til planlægning af et event eller arrangement, kan det være rart at få overblik, hvad servicen inkluderer. Her vil vi dykke ned i, hvilke typer services der almindeligvis tilbydes inden for kategorien ‘planlægger af event’. Vi vil se nærmere på, hvilke opgaver eventarrangøren plejer at udføre. Og vi vil blandt andet komme ind på, hvordan prisen fastsættes. Vi anbefaler, at du læser med her og bliver klædt godt på til at træffe de bedste valg forud for dit arrangement.
Eventplanlæggerens arbejde bør tilpasses det konkrete event, men omfatter ofte grundlæggende disse punkter:
Som kunde bør du gøre det klart, hvad dine ønsker og krav til opgaven er, allerede når du opretter opgaven.
Der findes forskellige typer af services, som eventplanlæggere kan tage sig af. Det drejer sig ofte om:
Tøv ikke med at oprette en opgave på Handyhand-platformen, selv hvis dit arrangement er et andet.
De aktører, der typisk tager sig af opgaver med eventplanlægning, er:
Det er godt at gøre sig nogle overvejelser på forhånd om, hvad du forventer af servicen fra handyhanderen. Tænk på følgende punkter:
Husk altid at være præcis, når du beskriver i opgaven, hvad du leder efter for en type hjælp.
Prisen for en eventplanlæggers arbejde afhænger af flere faktorer såsom størrelsen og varigheden af eventet, eventuelle specielle krav samt eventplanlæggerens erfaring på området. Som kunde er det dig, der indleder med at sætte et budget, når du opretter opgaven. Online hos Handyhand kan du få lavet et estimat af prisen ved at anvende prisberegneren. Forskellige handyhandere byder på opgaven, og deres bud svarer til faste priser – ikke timepriser. Betalingen foregår gennem Handyhands sikre betalingssystem. Har din eventplanlægger udgifter til indkøbte materialer, anbefales det at afregne disse udgifter uafhængigt af Handyhand-prisen.
Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave
Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund
Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om Forsikring her.
En eventplanlægger kan hjælpe mange forskellige mennesker og i mange forskellige situationer. Her er nogle af de mest almindelige:
Ja, ‘planlægger til event’ kaldes også:
Nej, det behøver man ikke. Når man bruger Handyhand-platformen til at finde sin næste eventplanlægger, tager Handyhand sig af de nødvendige formaliteter fra kommunikation til forsikring. Således undgår du som kunde det administrative besvær og kan nøjes med at fokusere på selve dit event.
Det er generelt en god idé at sørge for god og klar kommunikation mellem de forskellige parter, hvis der er flere der er inde over planlægningen af et arrangement. Vi giver et par forslag til, hvordan man opnår det smidigste samarbejde her:
Nej, det kræver ikke nødvendigvis en uddannelse at være eventplanlægger. Dog kan det være en stor fordel at have erfaring inden for området, hvis man skal planlægge et event.
Når du finder din næste eventplanlægger gennem Handyhand, sikrer du dig en lang række fordele:
Handyhand gør det nemt at finde en event planlægger i silkeborg til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien event planlægger.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige event planlæggere i silkeborg, i post nr: 7100 til 8990.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Planlægger til event kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 1,630.00,- til 3,000.00,- kr.
Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!
Vælg det bud som passer dig bedst!
Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.
Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!