Opsætning og oprydning af event i Aarhus C

Beskriv kort din opgave og modtag gratis og uforpligtende tilbud fra eksperter i Aarhus C

Event Opsættere til alle dine behov

Opsætning af event

Nedtagning af event

Udskiftning af event

Rådgivning om event

Alle oprydningeventopgaver

Det tager kun 2 minutter, og så er det gratis
+150.000 kunder

Op til 70% billigere end traditionelle udbydere

Ingen opgave for lille eller stor

Automatisk gratis forsikring

Sikker kontantløs betaling

Samme- eller næste dag, uden ekstra omkostninger

De bedste event opsættere i Aarhus C

Opgaveejer for løst opgaver online

Mette Sonne R.

Aarhus C

5.0
(1)

Seneste Anmeldelse

"Sød ung pige og flot rengøring."

Opgaveejer for løst opgaver online

Hanne V.

Tilst

4.9
(19)

Seneste Anmeldelse

"Meget hyggelig i kontakten. Desværre blev rengøringen ikke godkendt så fik betale yderligere 1400 kr til en anden rengøringsfirma efter fraflytning.."

Opgaveejer for løst opgaver online

Lise L.

Silkeborg

4.8
(10)

Seneste Anmeldelse

"Arbejdsomme og effektive kvinder🤩"

Opgaveejer for løst opgaver online

Christine J.

Brøndby

5.0
(29)

Seneste Anmeldelse

"Havde en fantastisk oplevelse med Christine til min datters konfirmation. Der var styr på det hele, og jeg kunne bruge dagen på at være sammen med gæsterne og at nyde dem om min datter. Vi havde bestilt mad udefra, og hun styrede bare opsætning, udskiftning, afrydning af både mad og borde, samtidig med at køkkenet var nydeligt og ryddet. De største anbefalinger herfra, og klart en tanke om at bruge hende gang vores yngste datter skal konfirmeres eller i anden tilsvarende sammenhæng."

Opgaveejer for løst opgaver online

Praveenan P.

Ebeltoft

5.0
(28)

Seneste Anmeldelse

"Jeg er så tilfreds 🤗"

Opgaveejer for løst opgaver online

Nicoline Emilie F.

Horsens

4.7
(3)

Seneste Anmeldelse

"Super arbejde"

Opgaveejer for løst opgaver online

Sandra S.

Glostrup

4.9
(10)

Seneste Anmeldelse

"Sandra og Frederik er super profesionelle og agillt. Selvom vi ikke havde en procesplan for hele brylulluppet klar grundet vejret og andre forhold formåede de at få hele arrangementet til at køre superb."

Opgaveejer for løst opgaver online

Lotte H.

Birkerød

5.0
(7)

Seneste Anmeldelse

"Super god oplevelse at få hjælp af Lotte. Der har været god kommunikation hele vejen igennem, selvstændig og sød og smilende. Varm anbefaling herfra."

Seneste anmeldelser

Seneste anmeldelser

comment.user?.profileImg

Udførteden ønskede opgave.

servering privat fest

2,800,-

comment.user?.profileImg

"Super sød, selvstændig og effektiv. En af gæsternes børn begyndte at kalde Hanne for Mormor i løbet af dagen. Det siger alt😃"

Servering Eller Anden Hjælp Til Fest

1,600,-

comment.user?.profileImg

Lise er en uvurderlig hjælp til din fest. Hun er meget hurtig til at skabe sig et overblik af maden, servering og opvask. Lise er meget engageret og er med til at lave rammerne for, at din fest bliver god. Lise har et meget vindende væsen og du får et super arrangement med hende. Jeg anbefaler Lise til din fest.

Hjælp i køkkenet til fest

1,250,-

comment.user?.profileImg

Hanne var en fantastisk hjælp i forbindelse med min mands 60 års fødselsdag. Smilende, arbejdsom og med stort overblik. Kan kun give de bedste anbefalinger. Hvis vi får brug for hjælp en anden gang, så håber jeg hun har mulighed for at komme igen.

Hjælp til at holde styr på buffet og køkken til 60 års fødselsdag. Det er en frokost fest.

1,200,-

comment.user?.profileImg

"Meget professionel og selvkørende 👍🏻"

Hjælp til fest - anretning og afrydning

950,-

comment.user?.profileImg

"Hanne var uundværlig til vores barnedåb. Kun ros herfra. Vi kan klart anbefale hende."

Køkken hjælpe til dåbsfest

900,-

Gennemsnitslig anmeldelser af event opsættere

Baseret på 202 Anmeldelser

4.87
189
6
3
2
2

Opret din første opgave på få minutter

Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag

1

Beskriv din opgave

2

Modtag bud

3

Få løst din opgave

opgaver platform services

Møbelsamling

Hjælp med at samle Ikea klædeskab

opgaver platform services

Maler

Klargøring af lejlighed til flyttesyn

opgaver platform services

Flyttehjælp

Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København

opgaver platform services

Havearbejde

Beskæring af 4 større træer

opgaver platform services

IT support

Geninstallering af windows + programmer

opgaver platform services

Elektriker

Installation af Sonos musikanlæg i hus

opgaver platform services

Rengøring

Ugentlig rengøring af lejlighed (114kvm)

opgaver platform services

Flyttehjælp

Flytning af 150 kvm hus til Roskilde fra København

opgaver platform services

Elektriker

Opsætning af lamper i stue og soveværelse

opgaver platform services

Catering

3-retters menu til 14 mennesker

Tidligere opgaver I Aarhus C

Mavedanser til et event

1,000 kr

Aarhus C

Hej. Vi er en kvindelig DJ gruppe (VVE.collective). Vi har et område til ***** **** om torsdagen (d. 6 juni), hvor vi skal spille en hel dag for mennesker, der kommer ind og vil lytte. I den anledning er vi på jagt efter en mavedanser, der vil bruge 1-2 timer på mavedans og som gengæld kan vi tilbyde en ***** **** billet for hele weekenden. Hvad tænker I om det? 😊 Nilo – VVE.collective

Medarbejdere til firmaevent

650 kr

Aarhus C

Vi er på udkig efter et par engagerede medarbejdere til at hjælpe til ved et firmaevent d. 14. maj 2024. Vi lægger vægt på, at du er: - Dedikeret og tager ansvar for dine opgaver. - God til at arbejde i et team Under arrangementet skal vi sikre, at alt fungerer uden problemer, og opgaverne vil være varierende, herunder: - Servering af made og drikke - Sørge for renlighed og oprydning i området. - Forskelligeartede opgaver - Vi ønsker at skabe en god stemning for gæsterne, så godt humør og god energi er et must. Eventet afholdes i Nordjylland, og der vil blive arrangeret transport frem og tilbage fra Aarhus.

Køkkenhjælp

1,000 kr

Aarhus C

Serveringshjælp kl. 12-17 Hjælp til mad (anretning) samt opvask

Tjener til konfirmation

1,000 kr

Aarhus C

Hjælpende hånd til konfirmation Mad skal sættes frem og tilbage. Opvask. Drikkevarer etc

Serveringspersonale

1,000 kr

Aarhus C

Klargøring fra 11 til 13, servering/afrydning/opvask fra 13 til 16-17-stykker Vi skal bruge 1-2 personer til at stille op, lettere servering samt afrydning på et kontor i forbindelse med gravøl efter en begravelse. Man behøver ikke medbringe noget, men være klar på at yde god service og omsorg i en lidt bedrøvet stemning. Prisen afhænger selvfølgelig af antal timer og om man er 1 eller 2, så kom gerne med et bud for 11 til 16 pr. person/timepris. Så kan vi nok finde ud af noget.

fremsætte buffet og opvask til julefrokost for 25-30 personer

1,690 kr

Aarhus C

Vi holder julefrokost og får mad udefra (forret, hovedret, dessert) som er i buffetform. så maden skal stilles frem og der skal vaskes op i vores køkken løbende. der er almindelig opvasker. vi forestiller os at det er i tidsrummet 17:45-22/23 tiden. Vi er 25-30 til julefrokost, så umiddelbart tænker vi 2 til at hjælpe.

Festivitas 15-20 personer Aarhus

3,500 kr

Aarhus C

Vi er ca 15-20 fest-hoveder som skal med en partybus 1-1/2 time.

servering

5,000 kr

Aarhus C

Søger serveringspersonale og evt. bartender til firmajulefrokost. Ca. 45 gæster.

Hvad tilbyder event opsættere

Læs mere

kvinde med telefon

Hvorfor skal jeg bruge Handyhand?

Spar penge

Det er gratis at bruge Handyhand og du kan spare en hel del ift. håndværkerprisen fra større servicevirksomheder på din opgave

Støt lokalt

Du modtager relevante bud fra private og professionelle fra dit lokalsamfund

Føl dig sikker

Forsikring på opgaver samt bruger verificering, ægte anmeldelser, sikkert betalingssystem og 24 timers support. Læs mere om

Hvorfor hyre en event opsætter med Handyhand?

Der er mange grunde til, hvorfor det kan være en god idé at booke professionel hjælp til opsætning og oprydning af ens event. For det første så slipper man for selv at skulle stå med al den praktiske arbejde, der er forbundet med at afholde et event - uanset om det er et mindre arrangement som fødselsdag eller konfirmation, eller om det er et stort arrangement som firmafest eller bryllup. Dette giver dig mulighed for i stedet at kunne fokusere på de andre aspekter af dit event, og på at nyde tiden sammen med dine gæster. Derudover kan det også være en stor fordel, hvis man ikke har den store erfaring med at afholde events. Her kan de professionelle give dig gode råd og vejledning til, hvordan du bedst muligt kan afholde netop dit event - lige fra opsætningen af lokalet til selve afviklingen af eventet. Endelig kan det også være en fordel, hvis man ønsker at leje et lokale udefra til sit event. Her vil de fleste udlejere typisk kræve, at man selv sørger for opsætning og oprydning - og her kan det altså være en rigtig god idé at booke professionel hjælp. På den måde undgår man nemlig stress og jag i forbindelse med eventet, og man kan i stedet fokusere på de positive aspekter ved arrangementet.

Handyhand gør det nemt at finde en event opsætter i aarhus c til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien event opsætter.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige event opsættere i aarhus c, i post nr: 7100 til 8990.

Prisen på opgaver indenfor kategorien Opsætning og oprydning af event kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 1,000.00,- til 1,580.00,- kr.

Bud på ingen tid

Ægte anmeldelser

Bedøm selv - alle opgaver får en anmedelse!

Bud på ingen tid

Fleksibel pris

Vælg det bud som passer dig bedst!

Bud på ingen tid

Lokale eksperter

Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.

Bud på ingen tid

Bud på ingen tid

Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!