Se profil
Hanne V..
Tilst
Seneste Anmeldelse
"Hanne hjalp til ved min reception med anretning af mad og drikke. Hun var rar at snakke med, punktlig, satte det hele flot op som anvist og gjorde tilmed pænt rent 👍🏼"
Verifikationer
Info

Styring af event
Planlægning
Organisering
Event eksperter
Alle bryllups behov
Billigere end traditionelle udbydere
Store og små opgaver
Gratis skadegodtgørelse
Sikker kontantløs betaling
Service samme eller næste dag
Handyhand er en markedsplads med MitID-verificerede hjælpere og ægte anmeldelser – klar til din opgave
Se profil
Tilst
"Hanne hjalp til ved min reception med anretning af mad og drikke. Hun var rar at snakke med, punktlig, satte det hele flot op som anvist og gjorde tilmed pænt rent 👍🏼"
Info
Se profil
Aarhus C
"Mette var en dygtig og kompetent hjælpende hånd til vores barnedåb. Hun hjælp både med servering og rengøring, og gik selvstændigt til opgaven. Derudover flink og smilende, og vi vil helt sikkert bruge hende igen."
Info

Se profil
Aarhus C
"Super arbejde"
Info

Se profil
Silkeborg
"Lise & Claire var fantastiske og var en af grundene til at vores aften forløb helt perfekt 👌 Vi kan kun anbefale disse to skønne kvinder, hvis man f.eks. som os, skal bruge hjælp i køkkenet, så man selv kan slappe af og nyde sin fest!"
Info
Se profil
Viby J
verificeret
"Jeg har kun gode ting at sige. De kom med positivitet og uden fordomme og hjalp mig med at kunne ånde i min lejlighed igen. Igennem hele forløbet følte jeg stadig at jeg kunne være til stede uden at frygte at blive dømt for at have brug for hjælp. Mange tak for at hjælpe mig med at blive komfortabel i min lejlighed igen"
Info

Se profil
Viby J
"God service"
Info
Se profil
Aarhus C
"Jeg havde hyret Katrine og hendes veninde til at sørge for alt det praktiske i forbindelse med serveringen til en fødselsdagsfest med 40 gæster. De skulle stille mad og vin frem på buffeten med forretter, hovedretter og dessert. Derefter rydde af bordene, vaske op, stille servicen på plads og gøre køkkenet rent. Alt blev udført til perfektion. Katrine og hendes veninde er venlige, omgængelige og servicemindede. Jeg kan give Katrine min varmeste anbefaling."
Info

Se profil
Aarhus N
verificeret
"Fin kommunikation inden arrangement, styr på køkken og anretning af mad, selvkørende, effektiv. Mange gæster bemærkede Julias store hjælp. Kan i høj grad anbefale Julia."
Info

Vi havde fornøjelsen af Morten og hans team til vores bryllup, og sidder tilbage med udelukkende rosende ord om dem og deres indsats! De var venlige, kompetente og selvstændige - både når det kom til interaktionen med vores gæster og det kæmpe arbejde de lagde i køkkenet. De var utroligt gode til selv at komme med løsningsforslag og bidrage med deres ekspertise når der var en udfordring med maden eller tidsplanen, og det betød at vi kunne slappe fuldstændig af under middagen, for vi vidste at vi var i gode hænder. Kommunikationen var i top - de henvendte sig altid med et løsningsforslag til godkendelse, frem for at blot spørge os hvad de skulle gøre, hvis der var nogen tvivl om anretning, mængder eller rækkefølger. Og det var ikke kun os der bemærkede dette - flere af vores gæster kom også hen og sagde, at det var nogle gode og smilende folk vi havde fundet. Så der lyder en kæmpe anbefaling herfra - tak for jer og jeres indsats!
Bryllipsservering
5.000,-

Super fint og fleksibelt. Grundet dårligt vejr var der ingen overlevering eller andet, men Lise og kollega tog bare fat og vartede os alke godt op.
Serveringspersonale
2.000,-

Super professionel og effektiv og havde styr på alle detaljer. Jeg kan varmt anbefale Anja
Køkkenhjælp til 60 års fødselsdag
1.420,-

Jeg havde hyret Katrine og hendes veninde til at sørge for alt det praktiske i forbindelse med serveringen til en fødselsdagsfest med 40 gæster. De skulle stille mad og vin frem på buffeten med forretter, hovedretter og dessert. Derefter rydde af bordene, vaske op, stille servicen på plads og gøre køkkenet rent. Alt blev udført til perfektion. Katrine og hendes veninde er venlige, omgængelige og servicemindede. Jeg kan give Katrine min varmeste anbefaling.
Buffet til 40 personer
3.000,-

Udførteden ønskede opgave.
servering privat fest
2.800,-

Tusinde 🤩🤩
Servering til barnedåb
860,-
Spar dig selv for besvær og kom igennem din to-do liste i dag
1
Beskriv din opgave
2
Modtag bud
3
Få løst din opgave

Møbelsamling
Samle Ikea skab

Maler
Male til flyttesyn

Flyttehjælp
Flytte til Roskilde

Havearbejde
Beskære 4 træer

IT support
Windows installation

Elektriker
Installere Sonos

Rengøring
Ugentlig rengøring

Flyttehjælp
Flytte indbo

Elektriker
Opsætte lamper

Catering
Middag til 14

VVS
Reparere håndvask

Tømrerarbejde
Bygge bogreol

Hundeluftning
Daglige gåture

Fotografi
Familiefotografering

Webdesign
Lave hjemmeside

Lektiehjælp
Matematik hjælp

Vinduespudsning
Pudse vinduer

Græsslåning
Slå græsplæne

Grafisk Design
Design logo

Handyman
Små reparationer
Madlavning, anretning
5.000 kr
vi skal holde fødselsdagsmiddag for 30 personer i vores private hjem. Vi skal have lavet en god buffet af sund og spændende mad, som primært er italiensk inspireret. Opvask skal også klares. Alt maden kan serveres fra et bord som er integreret i køkkenet.
Sølvbryllup om morgenen
3.000 kr
Orkester til morgen musik sølv bryllup Og så lidt musik i telt bag efter
Hjælp til konfirmation
1.500 kr
vi har brug for hjælp til en konfirmation lørdag den 3/5. det er en uformel fest som holdes i en spejderhytte i højbjerg. vi bliver ca. 40 gæster. der kommer nogen og bager pizzaer til os. der er også forret og dessert. vi har brug for hjælp til at rydde af, vaske op, sætte frem, sørge for der er drikkevarer fremme, lave kaffe, anrette dessert på buffet, varme natmad osv. vi har brug for en hjælper der kan tænke selv og selv regne ud hvad der skal gøres. festen starter kl 13 og vi har brug for hjælp til ******* kl 19.
Dans for mig
206 kr
jeg kunne virkelig godt bruge at du gjorde dig umage og dansede for mig til da hool - meet her at *** **** ******. jeg sidder i min sofa eller på en bænk udendørs alt afhængigt at vejret. min kone og måske mine børn ser også med - afhængigt at tidspunkt.
Hjælp til konfirmation
1.500 kr
vi har brug for hjælp til en konfirmation lørdag den 3/5. det er en uformel fest som holdes i en spejderhytte i højbjerg. vi bliver ca. 40 gæster. der kommer nogen og bager pizzaer til os. der er også forret og dessert. vi har brug for hjælp til at rydde af, vaske op, sætte frem, sørge for der er drikkevarer fremme, lave kaffe, anrette dessert på buffet, varme natmad osv. vi har brug for en hjælper der kan tænke selv og selv regne ud hvad der skal gøres. festen starter kl 13 og vi har brug for hjælp til ******* kl 19.
Rep. af kaffebrygger
1.000 kr
Vores 3 år gl. Siemens EQ500 Classic kaffebrygger smider vand i bunden. Ikke konstant, men måske når den skylles. Den smider ikke alt vandet fra beholderen. Måske er det en pakning, men spørgsmålet er hvor? Vi har en instruktionsbog, men der er ikke hjælp at hente.
serveringspersonale
6.000 kr
Jeg har brug for 2 serveringspersonale lørdag d. 5. oktober i tidsrummet kl. 11.00 til kl. 17.00 til opstilling af leveret mad på buffetborde, løbende opfyldning, afrydning fra borde, servering af drikke, kaffebrygning og stille an med leveret "skrub af mad" kl. 17.00. Der skal ikke vaskes op kun rettes an og afrydning. Antal gæster ca. 50. Buffetborde 2. Leveret mad bestående af 3 retters menu. Kaffemaskiner er til rådighed. Afrydning af service placeres på rulleborde, - der skubbes ind i afsides lokale. Skrub af mad består af leveret pølse, ost, smør og friskbagt brød, - alt sammen leveret på fade og udskåret lige til at servere.
Din bryllupsdag kan være lige så fortryllende, som du forestiller dig, men kun en dygtig og erfaren bryllupsplanlægger kan gøre det muligt. Og selvom omfanget af færdigheder og tjenester kan variere fra Handyhand til Handyhand, er her hvad din professionelle bryllupsplanlægger kan få gjort, når du hyrer dem gennem Handyhand:
Planlægger du et charmerende lille havebryllup? Hvad med et boho-chic et? Uanset hvilket tema du og din ægtefælle har i tankerne, kan din bryllupsarrangør hjælpe dig med at videreudvikle det. Din Handyhand kan komme med et stemningsbræt eller en digital præsentation med foreslåede farvepaletter, dekorationer og buketstilarter, der bringer din idé til live. Derefter kan de hjælpe dig med at finde de nødvendige materialer og kontakte andre professionelle for at hjælpe med at bygge, designe og installere eventuelle specialfremstillede indretninger og arrangementer.
Mange par kæmper med at oprette og holde sig til et budget. Heldigvis kan din Handyhand hjælpe med at oprette et budget, så du og din kommende ægtefælle ikke kommer ud af kurs. Desuden kan de også hjælpe med at spore og dokumentere omkostninger, opsummere forventede og faktiske udgifter og oprette detaljerede rapporter. På denne måde kan du se frem til rene og organiserede økonomi før og efter brylluppet.
Efter at have fundet dit tema og udarbejdet dit budget, kan din Handyhand hjælpe dig med at finde det perfekte sted. Uanset om du drømmer om et kirkebryllup eller en ceremoni ved stranden, kan din bryllupsplanlægger hjælpe dig med at søge efter og booke dine ceremoni- og receptionsområder. En bryllupsplanlægger til destinationer kan også hjælpe dig med at undersøge resorts, booke hotelværelser og arbejde sammen med en rejseagent om alt andet, du måtte have brug for til turen.
Bag hver bryllup er der et omfattende team bestående af blomsterhandlere, kokke, entertainere, fotografer og designere. Og for par, der vælger at klare deres bryllup selv, kan det være stressende og overvældende at forhandle med og koordinere alle disse professionelle. En certificeret bryllupsplanlægger kan hjælpe med at udarbejde kontrakter, forhandle med og afslutte aftaler med alle slags bryllupsleverandører. De kan endda arbejde sammen med din bryllupsdagskoordinator under din prøvemiddag.
Dagen er kommet, og hvis der er nogen, der kan hjælpe dig ned ad kirkegulvet, så er det din bryllupsplanlægger. Din luksus bryllupsplanlægger kan hjælpe med at styre din gæsteliste, overvåge gaver og personlige ejendele, og arrangere transport af eventuelle materialer eller udstyr, der skal flyttes fra et sted til et andet. Din Handyhand kan også hjælpe dig med at komme op med og udføre aktiviteter for dine gæster og andre rejseplan detaljer for destination bryllupper.

Udbetal først når opgaven er fuldført til din tilfredshed
Vælg den rette til opgaven ud fra verificerede anmeldelser og ratings
Dækket af vores skadegodtgørelses model, hvis der skulle opstå uheld. Læs mere om Skadegodtgørelse.
Der er ikke noget fast svar på, hvad en bryllupsplanlægger koster. Det afhænger helt af, hvor meget arbejde der skal lægges i planlægningen, og hvor mange timer der skal bruges på det. Derudover kan det også være forskelligt fra planlægger til planlægger, hvor meget de tager for deres arbejde. Nogle planlæggere vil have et fast beløb for deres arbejde, mens andre vil have en timepris. Hvis man gerne vil have et overblik over, hvad det koster at få fat i en bryllupsplanlægger, kan man starte med at undersøge markedet for bryllupsplanlæggere. På den måde kan man se, hvilken type planlægger der findes på markedet, og hvad de typisk tager for deres arbejde. Derefter kan man gå videre til at kontakte nogle af planlæggerne for at få et uforpligtende tilbud på deres ydelser. På den måde kan man sammenligne priserne på bryllupsplanlægning fra forskellige planlæggere, og vurdere om det er det værd for ens budget.
Der er mange ting, man skal være opmærksom på, når man skal have en bryllups planlægger. For det første, så er det vigtigt at have en planlægger, der har erfaring med at arrangere bryllupper. Dette betyder ikke nødvendigvis, at planlæggeren skal have arrangeret et utal af bryllupper, men det er vigtigt at de har et godt kendskab til de forskellige aspekter af brylluppet - lige fra budgettering og økonomi til selve dagen og aftenens forløb. Yderligere er det også vigtigt, at planlæggeren har et godt netværk i branchen. Dette kan vise sig at være guld værd, når man står og skal finde de helt rigtige leverandører til ens bryllup - lige fra fotograf til catering. Endelig er det også vigtigt at have en planlægger, der kan tage ansvar for hele processen - fra start til slut. Dette betyder ikke nødvendigvis, at planlæggeren skal stå for alt selv - men det er vigtigt, at de kan tage ansvar for den samlede koordinering af alle de forskellige aktiviteter og personer involveret i brylluppet.
Der er ikke noget klart svar på, hvor lang tid en bryllupsplanlægger typisk bruger på at planlægge et bryllup. Det afhænger helt af, hvor stort og omfattende brylluppet skal være. Er det et lille intimt bryllup med få gæster, kan det godt tage mindre tid at planlægge end et stort bryllup med mange gæster. Derudover er der også forskel på, hvor meget du som brudepar selv vil have med i planlægningen. Hvis I ønsker at have indflydelse på alle de små detaljer, kan det godt tage lidt længere tid at planlægge end hvis I overlader alt arbejdet til jeres bryllupsplanlægger.
At planlægge dit bryllup bør føles som en drøm, der går i opfyldelse, men det kan være mere stressende end du tror. Fra at konceptualisere dit tema til at underholde dine gæster kan hele processen være udmattende og overvældende. Heldigvis kan du og din ægtefælle ansætte en bryllupsarrangør til at hjælpe jer med at forberede jer til den store dag.
Takket være Handyhand har det aldrig været så nemt at ansætte bryllupsplanlægningstjenester. Du skal blot indsende din opgave på vores platform og forvente dusinvis af tilbud fra bryllupsplanlæggere i nærheden af dig. Du kan også se anmeldelser fra andre nygifte par, så du kan finde den professionelle, der matcher dine drømme, din vision og dit budget.
Mange bryllupsprofessionelle kan være overprissat, men ikke på Handyhand. Når du opretter din opgave på Handyhand, kan du angive den pris, som du og din ægtefælle har råd til. Vores platform kan forbinde dig til pålidelige og troværdige tjenester fra erfarne bryllupsplanlæggere i nærheden af dig. Book i dag, og du kan se frem til et stressfrit bryllup med kærligheden i dit liv!
Handyhand gør det nemt at finde en bryllups planlægger i højbjerg til at hjælpe med din opgave indenfor kategorien bryllups planlægger.Med Handyhand kan du altså nemt finde hjælp fra de bedste og mest prisdygtige bryllups planlæggere i højbjerg, i post nr: 7113 til 8653.
Prisen på opgaver indenfor kategorien Bryllupsplanlægger kan variere efter dine behov. De fleste opgaver i denne kategori modtager dog som regel uforpligtende tilbud i prislejet 1.390,00,- til 2.630,00,- kr..

Bedøm selv - alle opgaver får en anmeldelse!

Vælg det bud som passer dig bedst!

Vælg en lokal ekspert hvorend du er i Danmark.

Modtag bud på at lave din opgave på ingen tid!